Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef DrMabuse het volgende:
Hebben de meisjes eigenlijk vrijwillig ingestemd?
Ja, anders was het aanranding of verkrachting. Nu is het ontucht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef DrMabuse het volgende:
Hebben de meisjes eigenlijk vrijwillig ingestemd?
Ali Lazrak, alleen ging dat over de compensatie van kamerleden en niet over 17-jarige meissies neuken om dat je dat kan...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef LXIV het volgende:
Dat wordt net zo'n fractie als lijst Yldriz of zo iets dergelijks. Die moest ook de SP uit en verschijnt vervolgens bijna nooit meer.
Mee eens. Ik ben ook bang dat dit de politieke werkelijkheid gaat worden.quote:We begrijpen elkaar wel, ik vrees alleen dat stabiliteit voor gaat, wat ik ook begrijp, maar ik weet dat het niet gaat.
PVV is toch een moreel paard van Troje.
Die ook. Maar er is ook toch nog een lijst Ylddriz in de 1e kamer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ali Lazrak, alleen ging dat over de compensatie van kamerleden en niet over 17-jarige meissies neuken om dat je dat kan...
Oke @ LXIVquote:
En hoe leg je dat dan uit aan je dochter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Wallert het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben ook bang dat dit de politieke werkelijkheid gaat worden.
?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die ook. Maar er is ook toch nog een lijst Ylddriz in de 1e kamer?
In ieder geval, het wordt net zo'n lijst. Ongeacht de reden.
Okee, maar als je een jongere dochter hebt wat dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Wallert het volgende:
Die is inmiddels volwassen en gaat haar eigen gang, dankzij een goede opvoeding. Ik hoef dus niets meer uit te leggen.
En jij als vader ook?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef DrMabuse het volgende:
Die kijken voordat je het weet naar Oh oh cherzo.
Die kinderen van Oh oh Cherso zijn echt aardig en in feite goedaardig van karakter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef DrMabuse het volgende:
Maar zo'n progamma mag van mij van de buis.
Tenzij er hier liefhebbers zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |