iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Jij kan je videos uploaden. Wil je ook zo aardig zijn om uit te leggen hoe je dat voor elkaar krijgt.
Ja, same here. Soms zitten er gewoon potjes bij dat je geen eens de kans krijgt om iemand neer te knallen omdat je 2 sec nadat je spawnt in je rug word geraped.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:04 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Ligt het overigens aan mij of worden jullie 23457356393636x in je rug geschoten (bij voorkeur net na het spawnen)...
lees dan, het is niet mogelijk om te linken. Daarvoor heb je een VIP code nodig, en zo ver ik weet kun je die alleen in World at War vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
In theater mode op render klikken met een clip van minder dan 30 seconde.
Je moet wel eerst hier een account maken http://www.callofduty.com/theater en linken.
Heb net gelinkt, heb niet eens WaW gespeeld...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
lees dan, het is niet mogelijk om te linken. Daarvoor heb je een VIP code nodig, en zo ver ik weet kun je die alleen in World at War vinden.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:08 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Heb net gelinkt, heb niet eens WaW gespeeld...
Gewoon email adres invullen dat gelinkt is aan gamertag/playstation naam
Ik niet, want spy plane is een betere killstreak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:50 schreef deepart het volgende:
Wie doet dit ook altijd, RCXD (toch?) karretjes sparen tot de laatste paar minuten van de map en dan een stil plekje op gaan zoeken, claymore voor je neus neerzetten en dan je hele voorraad karretjes naar je tegenstanders brengen
Welke map is dit trouwens?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
Precies.
Deze is van eergister ofzo. Hier kan je precies zien wat er mis is met de spawns.
Geniet er nu nog maar van want dat zullen ze snel gaan patchenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ow shit!!
Ik weet niet of jullie dit al wisten maar als je:
Sam turrent ( 3 kill streak met hardline ) gebruikt en dan nog hardline pro hebt dan kun je de sam turrent package veranderen naar een normale carpackage..
Heb hier door al heel wat helicopters gekregen ipv van de sam turrent zelf![]()
![]()
ja die krijg ik nu ook als melding als ik wil linken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef Trava het volgende:
Als ik naar theater ga krijg ik dit:
Fatal error: Uncaught Database_Exception [ 0 ]: :error ~ MODPATH/database/classes/kohana/database/mysql.php [ 96 ] thrown in /var/www/theater.callofduty.com/kohana/modules/database/classes/kohana/database/mysql.php on line 96
De attack dogs heb je zo dood geschoten, daarbij heb ik niet echt last van dat mensen in huisjes zitten, 1 op de 5 keer misschien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb de chopper gunner maar uitgezet, ik had hem best vaak maar dan zat echt iedereen in een huisje. Meestal maar 1 of 2 kills. Meeste wat ik er mee gehad heb is 4 volgensmij
Attack dogs dan maar gepakt, dat zijn altijd gratis kills
Krijg ook chopper gunner en hogere ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
Haha wtf met die hardline pro heb je gewoon bijna een emergency airdrop.
Ik doe nu de package van de samturrent, de gewoone carepackage en die van een sentry gun iederee keer om laten toveren tot goede packages..
Ja me sam turrent package veranderde ik in een gunship en de sentry package in een napalm strikequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Trava het volgende:
[..]
Krijg ook chopper gunner en hogere ?
HOe moet je dat veranderen dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja me sam turrent package veranderde ik in een gunship en de sentry package in een napalm strike
Wanneer je hardline PRO hebt kun je alle package 1 keer veranderen. Zo ook de normale carepackes. Stel je roept en care package in en er zit ammo in... Dan kun je door PRO perk dus try aigan doen en dan krijg je dus iets anders in je package. Als je nu een sam turrent of een sentry laat droppen dan heb je die dus sowieso maar je kan nu nog steeds de gok wagen om try again te doen. Dus je zou dan bijvoorbeeld je sam package kunnen veranderen in een RC car ofzo.. maar het kan ook van sam turrent naar ammo gaan.quote:
Hmmm, niet de moeite waard..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wanneer je hardline PRO hebt kun je alle package 1 keer veranderen. Zo ook de normale carepackes. Stel je roept en care package in en er zit ammo in... Dan kun je door PRO perk dus try aigan doen en dan krijg je dus iets anders in je package. Als je nu een sam turrent of een sentry laat droppen dan heb je die dus sowieso maar je kan nu nog steeds de gok wagen om try again te doen. Dus je zou dan bijvoorbeeld je sam package kunnen veranderen in een RC car ofzo.. maar het kan ook van sam turrent naar ammo gaan.
En soms gaat het van ammo van counter uav dus ja dan schiet er nog niks mee op.
Niet de moeite waaaaaaaaaaaard?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef Trava het volgende:
[..]
Hmmm, niet de moeite waard..
Eeh laten we een lijstje maken va PSN en XBL users zodat je die kan toevoegen ofz, heb ook zin om vanavond met een paar Fokkers te knallen (PS3)
Kopieer onderstaand en voeg je naam toe, deze word in de volgende OP meegenomen.
PS3:
Mimaaa
XBL:
Ja oke, maar hoe groot is de kans dat je werkelijk een hoge killstreak krijgt, je kan ook lage kijgen. Ik bedoel ik krijg bijna in elk potje zoieso de chopper gunner.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet de moeite waaaaaaaaaaaard?
van een sam turrent en chopper maken of van een sentry een gunship maken?
Singleplayer vind ik wel gaaf. Maar ik moest het ook even uitvogelen wat je moest doen, toen ik na tig keer af ging hoorde ik pas een van de personages iets over die barrels zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 04:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Net uurtje gun game gedaan, met een enorm irritante Amerikaan die bij elke kill 'gotcha' of 'cya' zei en bijna begon te janken als hij geknifed werd ("r u kiddin' me?!!?")
Vind de game echt steeds leuker worden, nu de levels er een beetje inzitten. Ook even mw2 gespeeld omdat ik iemand online zag die dat speelde, maar snel weer terug naar bolevel 29 nu geloof ik.
Singleplayer is toch wel gewoon kut vind ik, zitten leuke stukjes bij maar vond mw/mw2 toch stuk leuker om te spelen. Veel te veel toekijken in plaats van lekker knallen. Plus dat er ook gewoon echt kut stukjes inzitten. Hoeveel mensen hebben nu al niet gevraagd hoe je van die berg af komt, of waarom je telkens doodgaat terwijl je in de schaduw staat te wachten zoals gezegd is? Maargoed, singleplayer is eenmalig (tenzij internet er ineens twee weken uit ligt hier).
Laten we dat niet doen. De meeste Xbox-ers hebben elkaar sowieso al, oude MW2 groep. Die groep is nu al best groot, persoonlijk heb ik geen behoefte aan nóg grotere partiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef Trava het volgende:
[..]
Hmmm, niet de moeite waard..
Eeh laten we een lijstje maken va PSN en XBL users zodat je die kan toevoegen ofz, heb ook zin om vanavond met een paar Fokkers te knallen (PS3)
Kopieer onderstaand en voeg je naam toe, deze word in de volgende OP meegenomen.
PS3:
Mimaaa
XBL:
De baas spreekt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. De meeste Xbox-ers hebben elkaar sowieso al, oude MW2 groep. Die groep is nu al best groot, persoonlijk heb ik geen behoefte aan nóg grotere parties
Je weet het kkmanquote:
Mooi hoeven we deze huilies niet op de ps3 te verwelkomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. De meeste Xbox-ers hebben elkaar sowieso al, oude MW2 groep. Die groep is nu al best groot, persoonlijk heb ik geen behoefte aan nóg grotere parties
leuk, maar when ga je een dagboek kopen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef BobbanzPS het volgende:
Ben er weer, ff lekker black ops
Ps3: PSN = Bobbanz
Al gedaan, ik noteer elke post erin.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
leuk, maar when ga je een dagboek kopen?
Goed goed jwz.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Al gedaan, ik noteer elke post erin.
Goed hé
ja of met zware achterstand in de game komen, of hij vindt geen nieuwe host, of de server kapt er mee, weet ik wat allemaal, het zorgt er idd voor dat een normale wl ratio onmogelijk isquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Proletariaat het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n lage W/L ratio?
Vooral omdat ik vaak leave omdat lag of omdat problemen met de party in het zelfde potje krijgen
Aaaaaaaaaaait den!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dankje, nou sta jij ook in mijn dagboek
God geef mij 1 koe, want gras heb ik al.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Al gedaan, ik noteer elke post erin.
Goed hé
Ik heb nog wel een baal hooi voor je, dan kan jij je werk geheugen upgraden.quote:
Die hondjes zijn vet, die maken meer kills dan een harrier @ MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef KoningStoma het volgende:
76-13 met demolition2 keer hondjes erop afgestuurd.
Zoizo!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die hondjes zijn vet, die maken meer kills dan een harrier @ MW2.
Je begrijpt wat die probeert te zeggen toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je had het geld van de game beter kunnen stoppen in een cursus Nederlands.
Dat je misschien sowiezo typt kan ik nog voor 1.5% inkomen maar zoizoquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Trava het volgende:
[..]
Je begrijpt wat die probeert te zeggen toch?
Waarom moeten mensen zo nodig corrigeren?
Doe je dat in je echte leven ook?
Typ eens naar ed'je"mij zus heeft gister een neger genaaid in bo, maar mij vader vond dat niet leuk"quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Trava het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je een gesprek met iemand hebt IRL?
Om gewoon al die fouten en bugs erin te lezenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wel mooi is om af en toe het PC black ops topic te lezen
Raar, daarom wil ik gewoon clips opnemen via de ps3 maar weet nog niet hoequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef KintoUn het volgende:
Ok, dus die site van callofduty.com wil me niet hebben, want ik mag niet inloggen:
"Your account is pending email verification"
Dat had ik dus al meermalen gedaan maargoed.
(Your email address has been confirmed. You can log in to your account below.)
Als je in theatermode clips wilt saven met namen als "spawnFail" bijvoorbeeld, dan mag dat niet.
![]()
Bovendien blijven mijn slots op callofduty.com gewoon leeg, ook al heb ik clips ingame in theater gemaakt.
Leuk man, al die (niet werkende) toevoegingen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Trava het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je een gesprek met iemand hebt IRL?
JWZ!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef Trava het volgende:
Hhahaa zit met Bobbanz in party..
Zijn toch wel meer mensen online..
Nee, precies, dat heb ik dus ook..quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Trava het volgende:
Vage shitzz.. ik heb nu een theater account en alles gelinkt, heb een filmpje geupload maar zie niks op de site staan en ook niet in me account..
Hmm, ik hoor wel mensen lopen. Misschien ligt het aan je speakers ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Nee, precies, dat heb ik dus ook..
Maar boeien, ik heb liever dat ze eerst eens iets doen aan de dingen die de game op PS3 in ieder geval zo bagger maken.
te beginnen met lag/frameratedrops en het spawnsysteem en de audio.
Ik heb nog nooit iemand horen lopen en ik zie regelmatig op killcams dat ze geen ninja gebruiken.
Overigens, voor de ps3 mensen: hebben jullie last van slechte framerate?
Nope, geen last vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Overigens, voor de ps3 mensen: hebben jullie last van slechte framerate?
Gast, ga dat lekker op Twitter melden ofzo, het boeit niemand hier met wie jij speelt of in welke map je speelt.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast, ga dat lekker op Twitter melden ofzo, het boeit niemand hier met wie jij speelt of in welke map je speelt.
Het valt mij ook op dat ik echt geen reet heb aan die perkquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef KintoUn het volgende:
Ja echt sneu, heb die ninja perk meteen gewieberd op al mijn classes.
Ze horen je toch niet.
De SMG's zijn perfect zo beter dan een UMP waar ik vaker longshots mee schoot dan wat andersquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef Roces18 het volgende:
ben klaar. heb even genoeg van dat achterlijke spawn systeem, ze kunnen wel een game maken maar het spawning systeem is te moeilijk voor ze idioten zijn het.
morgen maar eens de hele dag aan die veteran singleplayer zit pas op de helft dus ben ik nog wel een dagje mee zoet.
en SMGS zijn zwaar underpowered op een lange afstand*, ze kunnen niks raken van 20 meter zonder burst fire te gebruiken wtf. Als ik prestige neem ik lekker een assault rifle met vlammenwerper, altijd leuk als de vijand zit te campen bij een HQ en ik steek alles in de fik haha.
Wat krijg je trouwens als je prestiged? Ik zal wel dan je clantag kleurtjes op je wapen kon kiezen maar verder zag ik niks..? heb zelfs al iemand prestige 2 lvl 34 gezien wtf
en dragons breath:D:D
Zie het als iets positiefs, gelijk midden in de actie spawnen.. je hoeft dus niet meer kilometers te lopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het spawnsysteem. En dat gaat helaas toch niet gepatched worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |