iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Jij kan je videos uploaden. Wil je ook zo aardig zijn om uit te leggen hoe je dat voor elkaar krijgt.
Ja, same here. Soms zitten er gewoon potjes bij dat je geen eens de kans krijgt om iemand neer te knallen omdat je 2 sec nadat je spawnt in je rug word geraped.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:04 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Ligt het overigens aan mij of worden jullie 23457356393636x in je rug geschoten (bij voorkeur net na het spawnen)...
lees dan, het is niet mogelijk om te linken. Daarvoor heb je een VIP code nodig, en zo ver ik weet kun je die alleen in World at War vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
In theater mode op render klikken met een clip van minder dan 30 seconde.
Je moet wel eerst hier een account maken http://www.callofduty.com/theater en linken.
Heb net gelinkt, heb niet eens WaW gespeeld...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
lees dan, het is niet mogelijk om te linken. Daarvoor heb je een VIP code nodig, en zo ver ik weet kun je die alleen in World at War vinden.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:08 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Heb net gelinkt, heb niet eens WaW gespeeld...
Gewoon email adres invullen dat gelinkt is aan gamertag/playstation naam
Ik niet, want spy plane is een betere killstreak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:50 schreef deepart het volgende:
Wie doet dit ook altijd, RCXD (toch?) karretjes sparen tot de laatste paar minuten van de map en dan een stil plekje op gaan zoeken, claymore voor je neus neerzetten en dan je hele voorraad karretjes naar je tegenstanders brengen
Welke map is dit trouwens?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
Precies.
Deze is van eergister ofzo. Hier kan je precies zien wat er mis is met de spawns.
Geniet er nu nog maar van want dat zullen ze snel gaan patchenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ow shit!!
Ik weet niet of jullie dit al wisten maar als je:
Sam turrent ( 3 kill streak met hardline ) gebruikt en dan nog hardline pro hebt dan kun je de sam turrent package veranderen naar een normale carpackage..
Heb hier door al heel wat helicopters gekregen ipv van de sam turrent zelf![]()
![]()
ja die krijg ik nu ook als melding als ik wil linken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef Trava het volgende:
Als ik naar theater ga krijg ik dit:
Fatal error: Uncaught Database_Exception [ 0 ]: :error ~ MODPATH/database/classes/kohana/database/mysql.php [ 96 ] thrown in /var/www/theater.callofduty.com/kohana/modules/database/classes/kohana/database/mysql.php on line 96
De attack dogs heb je zo dood geschoten, daarbij heb ik niet echt last van dat mensen in huisjes zitten, 1 op de 5 keer misschien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb de chopper gunner maar uitgezet, ik had hem best vaak maar dan zat echt iedereen in een huisje. Meestal maar 1 of 2 kills. Meeste wat ik er mee gehad heb is 4 volgensmij
Attack dogs dan maar gepakt, dat zijn altijd gratis kills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |