Krijg ook chopper gunner en hogere ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
Haha wtf met die hardline pro heb je gewoon bijna een emergency airdrop.
Ik doe nu de package van de samturrent, de gewoone carepackage en die van een sentry gun iederee keer om laten toveren tot goede packages..
Ja me sam turrent package veranderde ik in een gunship en de sentry package in een napalm strikequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Trava het volgende:
[..]
Krijg ook chopper gunner en hogere ?
HOe moet je dat veranderen dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja me sam turrent package veranderde ik in een gunship en de sentry package in een napalm strike
Wanneer je hardline PRO hebt kun je alle package 1 keer veranderen. Zo ook de normale carepackes. Stel je roept en care package in en er zit ammo in... Dan kun je door PRO perk dus try aigan doen en dan krijg je dus iets anders in je package. Als je nu een sam turrent of een sentry laat droppen dan heb je die dus sowieso maar je kan nu nog steeds de gok wagen om try again te doen. Dus je zou dan bijvoorbeeld je sam package kunnen veranderen in een RC car ofzo.. maar het kan ook van sam turrent naar ammo gaan.quote:
Hmmm, niet de moeite waard..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wanneer je hardline PRO hebt kun je alle package 1 keer veranderen. Zo ook de normale carepackes. Stel je roept en care package in en er zit ammo in... Dan kun je door PRO perk dus try aigan doen en dan krijg je dus iets anders in je package. Als je nu een sam turrent of een sentry laat droppen dan heb je die dus sowieso maar je kan nu nog steeds de gok wagen om try again te doen. Dus je zou dan bijvoorbeeld je sam package kunnen veranderen in een RC car ofzo.. maar het kan ook van sam turrent naar ammo gaan.
En soms gaat het van ammo van counter uav dus ja dan schiet er nog niks mee op.
Niet de moeite waaaaaaaaaaaard?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef Trava het volgende:
[..]
Hmmm, niet de moeite waard..
Eeh laten we een lijstje maken va PSN en XBL users zodat je die kan toevoegen ofz, heb ook zin om vanavond met een paar Fokkers te knallen (PS3)
Kopieer onderstaand en voeg je naam toe, deze word in de volgende OP meegenomen.
PS3:
Mimaaa
XBL:
Ja oke, maar hoe groot is de kans dat je werkelijk een hoge killstreak krijgt, je kan ook lage kijgen. Ik bedoel ik krijg bijna in elk potje zoieso de chopper gunner.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet de moeite waaaaaaaaaaaard?
van een sam turrent en chopper maken of van een sentry een gunship maken?
Singleplayer vind ik wel gaaf. Maar ik moest het ook even uitvogelen wat je moest doen, toen ik na tig keer af ging hoorde ik pas een van de personages iets over die barrels zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 04:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Net uurtje gun game gedaan, met een enorm irritante Amerikaan die bij elke kill 'gotcha' of 'cya' zei en bijna begon te janken als hij geknifed werd ("r u kiddin' me?!!?")
Vind de game echt steeds leuker worden, nu de levels er een beetje inzitten. Ook even mw2 gespeeld omdat ik iemand online zag die dat speelde, maar snel weer terug naar bolevel 29 nu geloof ik.
Singleplayer is toch wel gewoon kut vind ik, zitten leuke stukjes bij maar vond mw/mw2 toch stuk leuker om te spelen. Veel te veel toekijken in plaats van lekker knallen. Plus dat er ook gewoon echt kut stukjes inzitten. Hoeveel mensen hebben nu al niet gevraagd hoe je van die berg af komt, of waarom je telkens doodgaat terwijl je in de schaduw staat te wachten zoals gezegd is? Maargoed, singleplayer is eenmalig (tenzij internet er ineens twee weken uit ligt hier).
Laten we dat niet doen. De meeste Xbox-ers hebben elkaar sowieso al, oude MW2 groep. Die groep is nu al best groot, persoonlijk heb ik geen behoefte aan nóg grotere partiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef Trava het volgende:
[..]
Hmmm, niet de moeite waard..
Eeh laten we een lijstje maken va PSN en XBL users zodat je die kan toevoegen ofz, heb ook zin om vanavond met een paar Fokkers te knallen (PS3)
Kopieer onderstaand en voeg je naam toe, deze word in de volgende OP meegenomen.
PS3:
Mimaaa
XBL:
De baas spreekt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. De meeste Xbox-ers hebben elkaar sowieso al, oude MW2 groep. Die groep is nu al best groot, persoonlijk heb ik geen behoefte aan nóg grotere parties
Je weet het kkmanquote:
Mooi hoeven we deze huilies niet op de ps3 te verwelkomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. De meeste Xbox-ers hebben elkaar sowieso al, oude MW2 groep. Die groep is nu al best groot, persoonlijk heb ik geen behoefte aan nóg grotere parties
leuk, maar when ga je een dagboek kopen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef BobbanzPS het volgende:
Ben er weer, ff lekker black ops
Ps3: PSN = Bobbanz
Al gedaan, ik noteer elke post erin.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
leuk, maar when ga je een dagboek kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |