Toch vreemd dat je geen reactie veld krijgt; in ieder geval bij deze kick ik je topic even omhoogquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef Merlijn het volgende:
Dankjewel.... Mag ik nu qua lichaam gebroken zijn?
Aan de andere kant, morgen komen mijn goodies om het een echt mannenhuis te maken (de robotstofzuiger, een mediaplayer en eindelijk mijn nieuwe Canon EOS 60d set - mits konijnenberg meewerkt)
Maandag weer werken, zal wel weer wennen zijn....
--edit: overigens wacht ik nog op mijn gordijnen, die hebben 4 weken levertijd![]()
Dankje! Nu wel inderdaad. Tijd voor een update... Omdat automatic_ het wilt, terwijl ze ook gewoon in de auto kan stappen en op de koffie kan komenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je geen reactie veld krijgt; in ieder geval bij deze kick ik je topic even omhoog
Laatste reactie is wel weer uit 2015quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Makrolon het volgende:
Ik zie nu pas dat t topic uit 2010 is...
Ja, ik las half en dacht na t zien van jouw post dat je een post van 12 januari 2015 quotte. Ik dacht al, heb ik dit over t hoofd gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Laatste reactie is wel weer uit 2015
Newbiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ja, ik las half en dacht na t zien van jouw post dat je een post van 12 januari 2015 quotte. Ik dacht al, heb ik dit over t hoofd gezien?
In 2010 wist ik nog nieteens van het bestaan van fok af.
Nee, vliering maak ik samen met een timmerman, dat moet goed stevig zijn. De rest doe ik wel zelf.quote:
Goedzo, kabel weggewerktquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:16 schreef Merlijn het volgende:
Jullie hadden nog een blik in mijn woonkamer tegoed geloof ik
Zo ziet er vandaag uit.
[ afbeelding ]
Mooi man. Wat is de hoogte van de zolder nu? Hij lijkt niet heel hoogquote:
De kamers worden 2.40 iig hoog, de nok gaat dan nog eens een stuk omhoog. Zal straks eens meten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goedzo, kabel weggewerktViel me in de oude foto's al op.
[..]
Mooi man. Wat is de hoogte van de zolder nu? Hij lijkt niet heel hoog
Ja, maar erg krasgevoelig...quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik zie dat je leisteen tegels hebt in de woonkamer ?
Heb ik ook, mooi
Ik vind het wel meevallen, gewoon van die vilten dopjes onder de keukenstoelen dan kun je er gerust mee schuiven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Echt zo kras gevoelig Ja? Kak ik wil ook lei steen.
Misschien stoelen met wieltjes nemen. Je hebt van die speciale wieltjes voor op steen geloof ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, gewoon van die vilten dopjes onder de keukenstoelen dan kun je er gerust mee schuiven.
Maar het is inderdaad niet zo hard als geglazuurde tegels of marmer.
Krassen poets je er trouwens zo weer uit met staalwol.
Volgens mij zijn die balkjes 7,5 cm, daar kan hij wel een 40er in kwijt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je wel voldoende diepte voor inbouwdozen van het elektra ?
Ja hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je wel voldoende diepte voor inbouwdozen van het elektra ?
Ik heb stoelen met wieltjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien stoelen met wieltjes nemen. Je hebt van die speciale wieltjes voor op steen geloof ik.
Hmmm. Dat ga ik eens op een onopvallende plek proberen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, gewoon van die vilten dopjes onder de keukenstoelen dan kun je er gerust mee schuiven.
Maar het is inderdaad niet zo hard als geglazuurde tegels of marmer.
Krassen poets je er trouwens zo weer uit met staalwol.
Oh ik had hem geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima.
[..]
Ik heb stoelen met wieltjes.Maar tegen een eikel die met glas onder zijn schoenen door de woonkamer banjert, helpen geen viltjes.
[..]
Hmmm. Dat ga ik eens op een onopvallende plek proberen...
Mooi project en goede vooruitgang!quote:
Ik ga er even van uit dat de timmerman zijn werk goed doet..quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:49 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mooi project en goede vooruitgang!
Die bovenligger van je wandjes zou ik verdubbelen trouwens, is toch een stuk steviger. Je belast nu het hout op de brede, zwakke kant. Of je moet de balklaag precies leggen ter plaatse van de stijlen.
En ter plaatse van de deur(die komt er toch in?) zou ik dubbele stijlen toepassen voor de stevigheid.
Vast welquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat de timmerman zijn werk goed doet..
Prettig was anders, maar mijn dochter gaat wel voor...quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:51 schreef Teydelyk het volgende:
en hebben ervoor gekozen om nog een tijdje samen te blijven wonen om te kijken of het mogelijk was om haar en onze dochter daar te kunnen laten wonen.
lol
Denk je je vrouw zo terug te winnen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Prettig was anders, maar mijn dochter gaat wel voor...
Ja, want daarom is hij gaan samenwonen met een foksterquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Denk je je vrouw zo terug te winnen?
Nee op was genoeg iemand die een huis bouwt voor zijn ex. Toch wel de ultieme cuckold.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want daarom is hij gaan samenwonen met een foksterDat is een effectieve methode van je ex terugwinnen
Topic niet gelezen?
Topic dus niet gelezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee op was genoeg iemand die een huis bouwt voor zijn ex. Toch wel de ultieme cuckold.
Ik zou je adviseren om nog wat meer ritalin te gebruiken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:17 schreef Teydelyk het volgende:
Nee op was genoeg iemand die een huis bouwt voor zijn ex. Toch wel de ultieme cuckold.
Die was dus iets groter... Pallet gipsplaten, deuren en kozijnen maar aan het eind van de straat afgeladen en aan de wandel... 26x twee trappen op en af, maar het spul is boven. Beetje jammer dat het wat meer tijd kostte dan de bedoeling was. Ach ja. We kunnen weer verder.quote:'Nee hoor meneer, dat is geen enkel probleem. Het is maar een kleine wagen....
Nee....?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef Merlijn het volgende:
En toen paste de vrachtwagen van de bouwmaat de straat niet in. Had ze nog gewaarschuwd
[..]
Die was dus iets groter... Pallet gipsplaten, deuren en kozijnen maar aan het eind van de straat afgeladen en aan de wandel... 26x twee trappen op en af, maar het spul is boven. Beetje jammer dat het wat meer tijd kostte dan de bedoeling was. Ach ja. We kunnen weer verder.
Heb ik lekker wel gedaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:17 schreef Puala het volgende:
Dat is je straf voor het niet hardlopen van gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag drie:
Het lijkt misschien een beetje een onlogische volgorde, maar er ligt vrij veel materiaal naast de toch al aanwezige spullen die we niet zo 123 ergens op een lagere verdieping kwijt konden. Daarom zijn grote zaken zoals balken, spaanplaat en gipsplaten alvast verwerkt.
Daarnaast moet ik een ontluchtingspijp verplaatsen om de dwarsbalken van de vliezotrap te kunnen monteren. Dat kost even wat meer tijd en daar had ik even geen zin in. Dus dan maar aan het gipswerk:
geluidsisolatie ertussen...
En weer verder:
En toen kwam mijn mattie van de TNT mijn nieuwe klus/kantoorradio brengen....
Het werkt toch altijd makkelijker met muziek... Dan de eerste laag naadjes afsmeren
En dan ziet het er nu zo uit...
De planning voor het weekend:
- Dochter knuffelen en tijd samen doorbrengen
- Achterwand uitrachelen
- Pijpen trekken
- Achterwand gipsen
- Nieuw materiaal halen
Het jammere is dat de vliezotrap en de dwarsbalken dwars liggen (pun intended), zodat ik de centraaldozen nog niet kan plaatsen
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lekker bezig!!
En je zei pijpen en trekken![]()
3.15m x3.70m ongeveerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef Puala het volgende:
Je gaat rap hoor![]()
Hoe groot worden de kamers uiteindelijk?
Zie http://www.care4floor.nl/metalino_staalwol.htm en http://www.staalwolshop.nl/product/material?material_id=12quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:24 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Dat ga ik eens op een onopvallende plek proberen...
Hmmm, de leisteen die ik heb zit nogal wat relief in. Polijsten gaat hem dan ook niet worden... Even wat verder in duiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Zie http://www.care4floor.nl/metalino_staalwol.htm en http://www.staalwolshop.nl/product/material?material_id=12
Niet speciaal, maar hij wordt goed bijgehoudenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef outoftheblue het volgende:
Die tuin.... om verliefd op te worden.Heb je groene vingers?
Oh ja... die planning...quote:De planning voor het weekend:
- Dochter knuffelen en tijd samen doorbrengen
- Achterwand uitrachelen
- Pijpen trekken
- Achterwand gipsen
- Nieuw materiaal halen
Snelheid? OMG.... ik heb het idee dat ik er eeuwen over doe....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wow, de snelheid waarmee je dingen doet. Ik ben jaloers.
De SR staat boven en komt weer terug op de studeerkamer. Grote voordeel voor mij is de netwerkaansluiting. De NR heeft wat minder power, maar voldoet prima met de set die er op aangesloten is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:02 schreef bronnen het volgende:
Ruim 4 jaar valt best mee inderdaad. ;-)
Mooi huis en leuke tuin. Zolder wordt erg netjes zo te zien.
Die slimline receiver van Marantz bevalt die goed ten opzichte van een SR (zag dat je die eerst had)?
De rubberen ondervloer is geniet, en daarop is de bovenbekleding gelijmd met lijm op waterbasisquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:23 schreef Makrolon het volgende:
Mooi! Zelf gedaan? Knap hoor. Heb je alles geniet of ook gelijmt?
Ook dat om het hoekje naar de onderkant van de trede? Dat zie je zo vaak loskomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De rubberen ondervloer is geniet, en daarop is de bovenbekleding gelijmd met lijm op waterbasis
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:43 schreef dedodo het volgende:
[..]
Ook dat om het hoekje naar de onderkant van de trede? Dat zie je zo vaak loskomen.
Sec materiaal? Ik denk ruwweg ¤ 4000, en dat is dan inclusief afwerkingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Nick1983 het volgende:
Brutale vraag misschien, maar wat heeft het opnieuw indelen van de zolder je ongeveer aan materiaal gekost?
Wij hebben straks namelijk in onze nieuwbouw woning een open zolder en willen daar een CV hok, washok en slaapkamer gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |