Ik vind het wel meevallen, gewoon van die vilten dopjes onder de keukenstoelen dan kun je er gerust mee schuiven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Echt zo kras gevoelig Ja? Kak ik wil ook lei steen.
Misschien stoelen met wieltjes nemen. Je hebt van die speciale wieltjes voor op steen geloof ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, gewoon van die vilten dopjes onder de keukenstoelen dan kun je er gerust mee schuiven.
Maar het is inderdaad niet zo hard als geglazuurde tegels of marmer.
Krassen poets je er trouwens zo weer uit met staalwol.
Volgens mij zijn die balkjes 7,5 cm, daar kan hij wel een 40er in kwijt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je wel voldoende diepte voor inbouwdozen van het elektra ?
Ja hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je wel voldoende diepte voor inbouwdozen van het elektra ?
Ik heb stoelen met wieltjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien stoelen met wieltjes nemen. Je hebt van die speciale wieltjes voor op steen geloof ik.
Hmmm. Dat ga ik eens op een onopvallende plek proberen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, gewoon van die vilten dopjes onder de keukenstoelen dan kun je er gerust mee schuiven.
Maar het is inderdaad niet zo hard als geglazuurde tegels of marmer.
Krassen poets je er trouwens zo weer uit met staalwol.
Oh ik had hem geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima.
[..]
Ik heb stoelen met wieltjes.Maar tegen een eikel die met glas onder zijn schoenen door de woonkamer banjert, helpen geen viltjes.
[..]
Hmmm. Dat ga ik eens op een onopvallende plek proberen...
Mooi project en goede vooruitgang!quote:
Ik ga er even van uit dat de timmerman zijn werk goed doet..quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:49 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mooi project en goede vooruitgang!
Die bovenligger van je wandjes zou ik verdubbelen trouwens, is toch een stuk steviger. Je belast nu het hout op de brede, zwakke kant. Of je moet de balklaag precies leggen ter plaatse van de stijlen.
En ter plaatse van de deur(die komt er toch in?) zou ik dubbele stijlen toepassen voor de stevigheid.
Vast welquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat de timmerman zijn werk goed doet..
Prettig was anders, maar mijn dochter gaat wel voor...quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:51 schreef Teydelyk het volgende:
en hebben ervoor gekozen om nog een tijdje samen te blijven wonen om te kijken of het mogelijk was om haar en onze dochter daar te kunnen laten wonen.
lol
Denk je je vrouw zo terug te winnen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Prettig was anders, maar mijn dochter gaat wel voor...
Ja, want daarom is hij gaan samenwonen met een foksterquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Denk je je vrouw zo terug te winnen?
Nee op was genoeg iemand die een huis bouwt voor zijn ex. Toch wel de ultieme cuckold.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want daarom is hij gaan samenwonen met een foksterDat is een effectieve methode van je ex terugwinnen
Topic niet gelezen?
Topic dus niet gelezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee op was genoeg iemand die een huis bouwt voor zijn ex. Toch wel de ultieme cuckold.
Ik zou je adviseren om nog wat meer ritalin te gebruiken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:17 schreef Teydelyk het volgende:
Nee op was genoeg iemand die een huis bouwt voor zijn ex. Toch wel de ultieme cuckold.
Die was dus iets groter... Pallet gipsplaten, deuren en kozijnen maar aan het eind van de straat afgeladen en aan de wandel... 26x twee trappen op en af, maar het spul is boven. Beetje jammer dat het wat meer tijd kostte dan de bedoeling was. Ach ja. We kunnen weer verder.quote:'Nee hoor meneer, dat is geen enkel probleem. Het is maar een kleine wagen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |