abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 11:02:23 #101
230491 Zith
pls tip
pi_88627637
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe oud was hij toen zelf?
rond de 30
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:02:55 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88627657
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe oud was hij toen zelf?
Jaartje of 28 (het is z'n verjaardag vandaag). Maar niet alleen waren de dames 17, da's niet zo belangrijk, ze waren z'n ondergeschikten en da's veel erger.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:04:06 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88627697
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jaartje of 28 (het is z'n verjaardag vandaag). Maar niet alleen waren de dames 17, da's niet zo belangrijk, ze waren z'n ondergeschikten en da's veel erger.
Hij is veroordeeld, ook in hoger beroep. Dat is relevant.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88627761
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef betyar het volgende:
vinden jullie ook niet nu ook de VVD en het CDA, en dan vooral Rutte zichzelf belachelijk hebben gemaakt om kostte wat het kost dit kabinet met gedoogsteun van dit soort figuren er door te duwen?
Niet omdat er wat klaplopers in die partij rondlopen, wel omdat deze partijen hun hervormingsgezinde partijprogramma's hebben opgegeven in ruil voor een strenger immigratie- en veiligheidsbeleid. Ik snap nog steeds niet wat het inhoudelijke voordeel voor de vvd en het cda is geweest van deze samenwerking (vergeleken met andere partijen).

Maargoed: ik denk dat dit allemaal wel losloopt, het blijft natuurlijk slechts een gedoogpartij, geen coalitiepartner.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88627766
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij is veroordeeld, ook in hoger beroep. Dat is relevant.
Want een veroordeelde mag in Nederland niet meer aan het werk of bepaalde functies bekleden?

Ik begrijp op de eerste plaats niet waarom zulke clowns bij de PVV er toch weer doorheen komen :') Niet erg goed selectiebeleid zo achteraf.
pi_88627823
Ach, ongelijkwaardig seksueel contact, met wederzijdse toestemming (dat kan heus wel, ook al zijn de posities niet gelijk), gebeurt zoveel. De andere zaken tellen zwaarder wat mij betreft.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:08:47 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88627855
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Want een veroordeelde mag in Nederland niet meer aan het werk of bepaalde functies bekleden?

Ik begrijp op de eerste plaats niet waarom zulke clowns bij de PVV er toch weer doorheen komen :') Niet erg goed selectiebeleid zo achteraf.
Ik doelde op de vraag van Sloggi over zijn leeftijd (ten opzichte van de ondergeschikten). Dat is niet relevant imo, aangezien er een veroordeling ligt.

Met het tweede deel van je post ben ik het eens.
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 11:09:01 #108
230491 Zith
pls tip
pi_88627865
quote:

[..]

Ach, je wilt als Geert mensen met duidelijk karakter en persoonage, en dezelfde mening... dan krijg je al snel zoiets (sterk karakter + ongenuanceerd + volks = oppertokkie meestal)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88627871
quote:

[..]

Niet genoeg geld voor degelijk onderzoek, beweert Wilders. Valt klaarblijkelijk toch wel mee met die financiële steun uit de VS en Israël ;)
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 11:10:37 #110
230491 Zith
pls tip
pi_88627924
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef Compatibel het volgende:
Ach, ongelijkwaardig seksueel contact, met wederzijdse toestemming (dat kan heus wel, ook al zijn de posities niet gelijk), gebeurt zoveel. De andere zaken tellen zwaarder wat mij betreft.
Zoals ik het lees waren het een groep van 10 leraar-officieren die systematisch leerlingen neuckten in ruil voor cijfers, studentes die niet meededen trokken aan de bel. De stad krijgt niet de nickname spermaloo omdat er een willekeurig meisje geneuckt heeft met een leraar.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:51 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88628001
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Zoals ik het lees waren het een groep van 10 leraar-officieren die systematisch leerlingen neuckten in ruil voor cijfers, studentes die niet meededen trokken aan de bel. De stad krijgt niet de nickname spermaloo omdat er een willekeurig meisje geneuckt heeft met een leraar.
En Lucassen is gekwalificeerd als 1 van de 2 hoofddaders..
pi_88628014
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Zoals ik het lees waren het een groep van 10 leraar-officieren die systematisch leerlingen neuckten in ruil voor cijfers. De stad krijgt niet de nickname spermaloo omdat er een meisje geneuckt had.
Ik zal eens zoeken hoe het zit, ik wist niet dat het systematisch en in ruil voor cijfers was. Mijn punt was meer dat ik de ophef die vaak ontstaat bij ongelijkwaardige 'contacten' niet zo goed begrijp. Maar als wat je schrijft waar is dan is de ophef natuurlijk terecht.
pi_88628101
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef betyar het volgende:

[..]

De SGP houdt zichzelf wel buiten de "Rutte Titanic" hoor
Ook de PVV maakt daarvan geen deel .... maar heeft wel bepalingen in het gedoogakkoord kunnen bijsturen...

De SGP heeftdit ook kunnen doen, niet zozeerzelf beleid kunnen voorstellen, maar wel bepaalde 'grenzen' aangeven en zal als er een meerderheid netaan met één of twee stemmen dreigt te milsukken, ten hulp geroepen worden en dan mogelijk nogmeer beleid kunnen 'bijsturen' naar hun polder-Taliban-ideeen.

ik vermoed dat de SGP nu op hun machts-hoogtepunt zit, nooit hebben zij zoveel touwtjes eigenlijk in handen gehad en de mogelijkheid knopen door te doen hakken.
Zonder dat ze daarvoor daadwerkelijk in het kabinet hoeven te zitten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_88628589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik doelde op de vraag van Sloggi over zijn leeftijd (ten opzichte van de ondergeschikten). Dat is niet relevant imo, aangezien er een veroordeling ligt.

Met het tweede deel van je post ben ik het eens.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef Compatibel het volgende:
Hier doelde ik op, hoewel ik het leeftijdsverschil wel groot vind.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:31:29 #115
104871 remlof
Europees federalist
pi_88628591
Dus de gesprekken tussen Wilders en Lucassen gaan er nu over hoeveel doekoe Geert aan Eric mee moet geven zodat ie de Tweede Kamer verlaat en de PVV dus geen zetel verliest _O-

Ik verwachtte al niet veel van deze gedoogconstructie met de fascisten, maar dat de meerderheid al binnen een maand aan een zijden draadje zou hangen had ik niet durven hopen.
pi_88628622
Ah remlof is er, genuanceerd en openminded as always.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:14 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_88628683
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ah remlof is er, genuanceerd en openminded as always.
Ik heb Rob Riemen gelezen en het is tijd geworden de beestjes bij de echte naam te noemen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:35:37 #118
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88628727
quote:

[..]

Er zijn niet voor niets beroepen waarvoor een VOG noodzakelijk is. Als Lucassen bv naar een baan als docent aan een middelbare school had gesolliciteerd, had ie waarschijnlijk geen VOG kunnen krijgen gezien zijn strafblad, en dus ook niet de baan.
pi_88628737
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb Rob Riemen gelezen en het is tijd geworden de beestjes bij de echte naam te noemen.
Precies! Wilders polariseert, en dat haten de linschmenschen, dus laten we dan ook maar gaan euhh... polariseren?
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:36:44 #120
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88628765
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jaartje of 28 (het is z'n verjaardag vandaag).
Hij zal wel eens leukere verjaardagen gehad hebben vermoed ik.
pi_88628774
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef remlof het volgende:
Dus de gesprekken tussen Wilders en Lucassen gaan er nu over hoeveel doekoe Geert aan Eric mee moet geven zodat ie de Tweede Kamer verlaat en de PVV dus geen zetel verliest _O-

Ik verwachtte al niet veel van deze gedoogconstructie met de fascisten, maar dat de meerderheid al binnen een maand aan een zijden draadje zou hangen had ik niet durven hopen.
Niet vroeg. Geert lost het op. Echt waar. :)
pi_88628814
De SGP is officieel geen partner in het overeind houden van rutte-1.

Lucassen kan er uit worden gegooid en voor zichzelf doorgaan. Vraag is dan of hij lijn PVV/gedoogbeleid blijft volgen. Zo nee, einde kabinet. Zo ja, niks aan de hand.

andere optie: Lucassen blijft, zand er over. klaar.

Andere optie: Lucassen stapt op en gaat uit de Kamer. Nieuw kamerlid gaat gewoon in fractie PVV. Kabinet niet in gevaar.

Mocht Lucassen op de 1 of andere manier het kabinet niet steunen dan is het klaar. Dan hoeven er niet gelijk verkiezingen te komen. Met SGP kan dan onderhandeld worden voor regeringsdeelname of gedogen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_88628845
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo nee, einde kabinet.
Nee hoor.
pi_88628958
Deze kleine controverse doet het kabinet echt niet vallen hoor. Die gast stapt gewoon op (benieuwd of hij wachtgeld krijgt, en wat Pownews en rechts-Fok! hier van zal vinden) of Wilders lost het op een andere manier op. Zolang de leider er is, en functioneert, gaat het echt niet fout met de pvv.
pi_88629195
Ik hoop het niet nee, ik wil ze minstens een jaar zien aanrommelen, totdat zelfs de grootste debiel eindelijk begrijpt hoe dom het is om op een haatzaaiende populist te stemmen. :)
Het volk krijgt de leiders die ze verdienen.

Op naar het volgende schandaal. :)

Ik denk dat ik zelf ook maar kap met al die onzin, zoals bijvoorbeeld volgens de wet leven, als degenen die de controlerende macht hebben zelf zo asociaal als tokkies zijn. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')