rond de 30quote:
Jaartje of 28 (het is z'n verjaardag vandaag). Maar niet alleen waren de dames 17, da's niet zo belangrijk, ze waren z'n ondergeschikten en da's veel erger.quote:
Hij is veroordeeld, ook in hoger beroep. Dat is relevant.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaartje of 28 (het is z'n verjaardag vandaag). Maar niet alleen waren de dames 17, da's niet zo belangrijk, ze waren z'n ondergeschikten en da's veel erger.
Niet omdat er wat klaplopers in die partij rondlopen, wel omdat deze partijen hun hervormingsgezinde partijprogramma's hebben opgegeven in ruil voor een strenger immigratie- en veiligheidsbeleid. Ik snap nog steeds niet wat het inhoudelijke voordeel voor de vvd en het cda is geweest van deze samenwerking (vergeleken met andere partijen).quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef betyar het volgende:
vinden jullie ook niet nu ook de VVD en het CDA, en dan vooral Rutte zichzelf belachelijk hebben gemaakt om kostte wat het kost dit kabinet met gedoogsteun van dit soort figuren er door te duwen?
Want een veroordeelde mag in Nederland niet meer aan het werk of bepaalde functies bekleden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld, ook in hoger beroep. Dat is relevant.
Ik doelde op de vraag van Sloggi over zijn leeftijd (ten opzichte van de ondergeschikten). Dat is niet relevant imo, aangezien er een veroordeling ligt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want een veroordeelde mag in Nederland niet meer aan het werk of bepaalde functies bekleden?
Ik begrijp op de eerste plaats niet waarom zulke clowns bij de PVV er toch weer doorheen komenNiet erg goed selectiebeleid zo achteraf.
Ach, je wilt als Geert mensen met duidelijk karakter en persoonage, en dezelfde mening... dan krijg je al snel zoiets (sterk karakter + ongenuanceerd + volks = oppertokkie meestal)quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want een veroordeelde mag in Nederland niet meer aan het werk of bepaalde functies bekleden?
Ik begrijp op de eerste plaats niet waarom zulke clowns bij de PVV er toch weer doorheen komenNiet erg goed selectiebeleid zo achteraf.
Niet genoeg geld voor degelijk onderzoek, beweert Wilders. Valt klaarblijkelijk toch wel mee met die financiële steun uit de VS en Israëlquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals ik het lees waren het een groep van 10 leraar-officieren die systematisch leerlingen neuckten in ruil voor cijfers, studentes die niet meededen trokken aan de bel. De stad krijgt niet de nickname spermaloo omdat er een willekeurig meisje geneuckt heeft met een leraar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef Compatibel het volgende:
Ach, ongelijkwaardig seksueel contact, met wederzijdse toestemming (dat kan heus wel, ook al zijn de posities niet gelijk), gebeurt zoveel. De andere zaken tellen zwaarder wat mij betreft.
En Lucassen is gekwalificeerd als 1 van de 2 hoofddaders..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals ik het lees waren het een groep van 10 leraar-officieren die systematisch leerlingen neuckten in ruil voor cijfers, studentes die niet meededen trokken aan de bel. De stad krijgt niet de nickname spermaloo omdat er een willekeurig meisje geneuckt heeft met een leraar.
Ik zal eens zoeken hoe het zit, ik wist niet dat het systematisch en in ruil voor cijfers was. Mijn punt was meer dat ik de ophef die vaak ontstaat bij ongelijkwaardige 'contacten' niet zo goed begrijp. Maar als wat je schrijft waar is dan is de ophef natuurlijk terecht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals ik het lees waren het een groep van 10 leraar-officieren die systematisch leerlingen neuckten in ruil voor cijfers. De stad krijgt niet de nickname spermaloo omdat er een meisje geneuckt had.
Ook de PVV maakt daarvan geen deel .... maar heeft wel bepalingen in het gedoogakkoord kunnen bijsturen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef betyar het volgende:
[..]
De SGP houdt zichzelf wel buiten de "Rutte Titanic" hoor
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doelde op de vraag van Sloggi over zijn leeftijd (ten opzichte van de ondergeschikten). Dat is niet relevant imo, aangezien er een veroordeling ligt.
Met het tweede deel van je post ben ik het eens.
Hier doelde ik op, hoewel ik het leeftijdsverschil wel groot vind.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef Compatibel het volgende:
Ach, ongelijkwaardig seksueel contact, met wederzijdse toestemming (dat kan heus wel, ook al zijn de posities niet gelijk), gebeurt zoveel. De andere zaken tellen zwaarder wat mij betreft.
Ik heb Rob Riemen gelezen en het is tijd geworden de beestjes bij de echte naam te noemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ah remlof is er, genuanceerd en openminded as always.
Er zijn niet voor niets beroepen waarvoor een VOG noodzakelijk is. Als Lucassen bv naar een baan als docent aan een middelbare school had gesolliciteerd, had ie waarschijnlijk geen VOG kunnen krijgen gezien zijn strafblad, en dus ook niet de baan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies! Wilders polariseert, en dat haten de linschmenschen, dus laten we dan ook maar gaan euhh... polariseren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Rob Riemen gelezen en het is tijd geworden de beestjes bij de echte naam te noemen.
Hij zal wel eens leukere verjaardagen gehad hebben vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaartje of 28 (het is z'n verjaardag vandaag).
Niet vroeg. Geert lost het op. Echt waar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef remlof het volgende:
Dus de gesprekken tussen Wilders en Lucassen gaan er nu over hoeveel doekoe Geert aan Eric mee moet geven zodat ie de Tweede Kamer verlaat en de PVV dus geen zetel verliest
Ik verwachtte al niet veel van deze gedoogconstructie met de fascisten, maar dat de meerderheid al binnen een maand aan een zijden draadje zou hangen had ik niet durven hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |