abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88624226
Moslim-extremisten hebben de dodenherdenking in de Britse hoofdstad Londen verstoord. Ze staken onder meer een afbeelding van een klaproos in brand. De 'poppy' is het symbool van de dodenherdenking.

De Moslims Tegen Kruistochten droegen borden met zich mee met daarop teksten als 'Britse soldaten branden in de hel' en 'Afghanistan: de begraafplaats van wereldrijken'. Een woordvoerder van de groep zei tegen The Sun dat de moslims met hun protest de Britse regering willen oproepen tot het terugtrekken van de troepen uit Afghanistan.

Confrontatie

Enkele tientallen leden van de English Defense League wilden de confrontatie aangaan met de moslims. De politie wist dat ternauwernood te voorkomen. Daarbij viel één gewonde, een politieagent. Er zijn vijf arrestaties verricht.

Op Remembrance Day herdenken de Britten de slachtoffers die tijdens gewapende conflicten zijn gevallen. De dag is te vergelijken met de dodenherdenking op 4 mei.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De English Defence League klinkt zo gek nog niet.
Jammer dat de politie de EDL tegenhield.
Een dodenherdenking verstoren is not done.
Probeer het maar eens in Saudi Arabië...
pi_88624279
Als politie zijnde moet je gewoon even een stapje opzij doen in zulke gevallen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:03:04 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88624306
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef 0five8 het volgende:
Dan noem je ook een repressief regime. Vind je dat bewonderenswaardig ja?

Dit is de vrijheid van meningsuiting.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_88624315
Misselijkmakende actie. Onderstaande opmerking begrijp ik echter niet.

quote:
Wat wil je hier nou mee zeggen? Moeten we S-A als voorbeeld nemen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88624325
quote:
Een dodenherdenking verstoren kan inderdaad niet, een neo-facistische knokploeg het laten oplossen evenmin, goed dat de politie tussen beide is gekomen.

IN SA zullen trouwens weinig herdenkingen voor WO I zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88624353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:03 schreef KoosVogels het volgende:

Wat wil je hier nou mee zeggen? Moeten we S-A als voorbeeld nemen?
Als ik FOK! mag geloven is Nederland snel op weg om een 2e S-A te worden.
For great justice!
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:06:28 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88624361
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Lost het probleem zich vanzelf op.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_88624396
Weer eens wat anders dan het eeuwige kransenvoetbal en het rondscheuren met scooters,
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:09:32 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88624423
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:08 schreef Ferdo het volgende:
Weer eens wat anders dan het eeuwige kransenvoetbal en het rondscheuren met scooters,
Eeuwig kransenvoetbal, :').
Hoevaak komt dat voor? In de afgelopen tien jaar zeg maar? Bij de honderden herdenkingen in het land?

En je wil een demonstratie gelijkstellen met baldadige scooterjeugd?
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:10:53 #11
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88624454
Niet erg netjes zeker
AFC AJAX
pi_88624455
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoevaak komt dat voor? In de afgelopen tien jaar zeg maar? Bij de honderden herdenkingen in het land?

Ach ja, het is een paar keer gebeurd, dus helemaal niet erg. Zeker de bedoeling erachter niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_88624461
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Iets afdoen omdat het 'slechts' 1 keer voorkomt is natuurlijk een drogreden van heb ik jou daar.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:12:09 #14
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_88624472
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Stürm-Abteilung?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:16:07 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88624548
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ach ja, het is een paar keer gebeurd, dus helemaal niet erg. Zeker de bedoeling erachter niet.
En dat tweede? Dit waren mensen die aan het demonstreren waren tegen een oorlog met tienduizenden burgerslachtoffers. Hoe is dat gelijk met opgeschoten pubers die voor de lol reallife trollen?
pi_88624560
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iets afdoen omdat het 'slechts' 1 keer voorkomt is natuurlijk een drogreden van heb ik jou daar.
Iets afschilderen als significant terwijl het maar één keer voorkomt is pas een drogreden van heb ik jou daar.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:16:57 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88624574
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, maar een paar keer is heel wat anders dan "eeuwig kransenvoetbal".
pi_88624610
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dat tweede? Dit waren mensen die aan het demonstreren waren tegen een oorlog met tienduizenden burgerslachtoffers. Hoe is dat gelijk met opgeschoten pubers die voor de lol reallife trollen?
Je kan demonstreren en je kan gewoon respectloos tekeer gaan. Deze actie viel in de laatste categorie.
pi_88624634
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Iets afschilderen als significant terwijl het maar één keer voorkomt is pas een drogreden van heb ik jou daar.
Iets kan slechts 1 keer voorkomen en nog steeds significant in omvang zijn.
pi_88624711
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is allebei het toonbeeld voor gebrek aan respect. Demonstreren bij een herdenking die totaal niet over die hele oorlog in Afghanistan gaat of expres herrie maken bij een moment van stilte, het is allebei even misselijkmakend.
pi_88624734
@ Dagonet

Ik heb je een paar keer zien zeuren over het feit dat het 1 keer gebeurt is in Nederland.
Gelukkig heb je daar gelijk in, maar ik heb jou niet afkeurend zien reageren over het nieuwsbericht.
En wie iets niet afkeurt, keurt het volgens mij alleen maar goed...reageert of je hun in bescherming neemt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:26:11 #22
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_88624805
Erg respectloze actie dit. Niet strafbaar, wel respectloos waardoor het doel totaal voorbij wordt geschoten.

Geen aandacht meer voor het onderwerp, alleen maar voor deze storende factor.

Verlies - verlies situatie dus.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:26:59 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88624826
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Krantenman het volgende:

[..]

"De 1e landing op de Maan is een niet-significante gebeurtenis."
"De explosie van de Krakatau is een niet-significante gebeurtenis."
"De Holocaust is een niet-significante gebeurtenis."
"Het ontstaan van de Aarde is een niet-significante gebeurtenis."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:29:23 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88624898
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef 0five8 het volgende:
@ Dagonet

Ik heb je een paar keer zien zeuren over het feit dat het 1 keer gebeurt is in Nederland.
Gelukkig heb je daar gelijk in, maar ik heb jou niet afkeurend zien reageren over het nieuwsbericht.
En wie iets niet afkeurt, keurt het volgens mij alleen maar goed...reageert of je hun in bescherming neemt.
Geweldloze vrijheid van meningsuiting is goed! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:30:36 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88624930
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef 0five8 het volgende:
@ Dagonet

Ik vind het niet handig. Maar het hoort wel bij een land met vrijheid van meningsuiting dat dit geaccepteerd dient te worden, of je het er nu mee eens bent of niet.
Dus ja, ze moeten in bescherming genomen worden als er mensen zijn die hun fundamentele rechten willen aantasten. Zoals jij bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')