Dan noem je ook een repressief regime. Vind je dat bewonderenswaardig ja?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef 0five8 het volgende:
De English Defence League klinkt zo gek nog niet.
Jammer dat de politie de EDL tegenhield.
Een dodenherdenking verstoren is not done.
Probeer het maar eens in Saudi Arabië...
Wat wil je hier nou mee zeggen? Moeten we S-A als voorbeeld nemen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef 0five8 het volgende:
Een dodenherdenking verstoren kan inderdaad niet, een neo-facistische knokploeg het laten oplossen evenmin, goed dat de politie tussen beide is gekomen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef 0five8 het volgende:
De English Defence League klinkt zo gek nog niet.
Jammer dat de politie de EDL tegenhield.
Een dodenherdenking verstoren is not done.
Als ik FOK! mag geloven is Nederland snel op weg om een 2e S-A te worden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
Wat wil je hier nou mee zeggen? Moeten we S-A als voorbeeld nemen?
Lost het probleem zich vanzelf op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik FOK! mag geloven is Nederland snel op weg om een 2e S-A te worden.
Eeuwig kransenvoetbal,quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:08 schreef Ferdo het volgende:
Weer eens wat anders dan het eeuwige kransenvoetbal en het rondscheuren met scooters,
Ach ja, het is een paar keer gebeurd, dus helemaal niet erg. Zeker de bedoeling erachter niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eeuwig kransenvoetbal,.
Hoevaak komt dat voor? In de afgelopen tien jaar zeg maar? Bij de honderden herdenkingen in het land?
En je wil een demonstratie gelijkstellen met baldadige scooterjeugd?
Iets afdoen omdat het 'slechts' 1 keer voorkomt is natuurlijk een drogreden van heb ik jou daar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eeuwig kransenvoetbal,.
Hoevaak komt dat voor? In de afgelopen tien jaar zeg maar? Bij de honderden herdenkingen in het land?
En je wil een demonstratie gelijkstellen met baldadige scooterjeugd?
Stürm-Abteilung?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik FOK! mag geloven is Nederland snel op weg om een 2e S-A te worden.
En dat tweede? Dit waren mensen die aan het demonstreren waren tegen een oorlog met tienduizenden burgerslachtoffers. Hoe is dat gelijk met opgeschoten pubers die voor de lol reallife trollen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach ja, het is een paar keer gebeurd, dus helemaal niet erg. Zeker de bedoeling erachter niet.
Iets afschilderen als significant terwijl het maar één keer voorkomt is pas een drogreden van heb ik jou daar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets afdoen omdat het 'slechts' 1 keer voorkomt is natuurlijk een drogreden van heb ik jou daar.
Nee, maar een paar keer is heel wat anders dan "eeuwig kransenvoetbal".quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets afdoen omdat het 'slechts' 1 keer voorkomt is natuurlijk een drogreden van heb ik jou daar.
Je kan demonstreren en je kan gewoon respectloos tekeer gaan. Deze actie viel in de laatste categorie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat tweede? Dit waren mensen die aan het demonstreren waren tegen een oorlog met tienduizenden burgerslachtoffers. Hoe is dat gelijk met opgeschoten pubers die voor de lol reallife trollen?
Iets kan slechts 1 keer voorkomen en nog steeds significant in omvang zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Iets afschilderen als significant terwijl het maar één keer voorkomt is pas een drogreden van heb ik jou daar.
Het is allebei het toonbeeld voor gebrek aan respect. Demonstreren bij een herdenking die totaal niet over die hele oorlog in Afghanistan gaat of expres herrie maken bij een moment van stilte, het is allebei even misselijkmakend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat tweede? Dit waren mensen die aan het demonstreren waren tegen een oorlog met tienduizenden burgerslachtoffers. Hoe is dat gelijk met opgeschoten pubers die voor de lol reallife trollen?
"De 1e landing op de Maan is een niet-significante gebeurtenis."quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Iets afschilderen als significant terwijl het maar één keer voorkomt is pas een drogreden van heb ik jou daar.
Geweldloze vrijheid van meningsuiting is goed!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef 0five8 het volgende:
@ Dagonet
Ik heb je een paar keer zien zeuren over het feit dat het 1 keer gebeurt is in Nederland.
Gelukkig heb je daar gelijk in, maar ik heb jou niet afkeurend zien reageren over het nieuwsbericht.
En wie iets niet afkeurt, keurt het volgens mij alleen maar goed...reageert of je hun in bescherming neemt.
Ik vind het niet handig. Maar het hoort wel bij een land met vrijheid van meningsuiting dat dit geaccepteerd dient te worden, of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef 0five8 het volgende:
@ Dagonet
Ik heb je een paar keer zien zeuren over het feit dat het 1 keer gebeurt is in Nederland.
Gelukkig heb je daar gelijk in, maar ik heb jou niet afkeurend zien reageren over het nieuwsbericht.
En wie iets niet afkeurt, keurt het volgens mij alleen maar goed...reageert of je hun in bescherming neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |