Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Call of Duty: Black Ops is het zevende deel in de bekende Call of Duty-franchise. Het spel verschijnt op 9 november 2010 in Europa voor de Xbox 360, Playstation 3 en de PC en is in opdracht van Activision ontwikkeld door Treyarch, dat eerder Call of Duty: World at War ontwikkelde. De game verschijnt later ook op de Nintendo Wii en de Nintendo DS. Dit deel speelt zich af tijdens de Koude Oorlog. Je bent lid van een elite eenheid, de Black Ops, en je voert in het diepste geheim missies voor het leger uit. Je reist de hele wereld over. Van de poolvlaktes tot Cuba en de jungle van Vietnam.
Ontwikkelaar: Treyarch Uitgever: Activision Platformen: PC, Xbox360, PS3, Wii en NDS Releasedatum: 9 november 2010 Genre: First Person Shooter (FPS) Officiële website:http://www.callofduty.com
Singleplayer Korte informatie over de hoofdpersonages en enkele locaties
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
Gamemodes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de nieuwe dingen in Black Ops multiplayer is het CoD points (CP) systeem. Naast het verdienen van Experience Points tijdens het spelen, krijg je nu ook zogenaamde CoD points. Dit kun je het beste vergelijken met geld. Met die CoD points kun je onder andere wapens en perks kopen. Die speel je overigens ook gewoon vrij tijdens het levelen, maar op deze manier hoef je niet te wachten tot dat level waarop je eindelijk je felbegeerde wapen kunt gebruiken.
Met de komst van de CP introduceert Treyarch ook een nieuwe online spelmodus genaamd Wager Match. Dit zijn Free For All potjes waar je je verdiende CoD points kunt vergokken. Om geld te winnen moet je zorgen dat je aan het eind van een potje op z'n minst derde bent geworden. Dan zit je dus 'in the money'. Wordt je vierde of lager ben je dus je geld kwijt!
De Wager Matches bestaan uit verschillende modi:
• One in the Chamber: Iedere speler begint met een pistool met slechts een kogel. Kill je iemand, krijg je een nieuwe kogel. Als je mist heb je enkel je mes nog om jezelf te redden! • Sticks and Stones: Iedereen speelt met een Tomahawk en een kruisboog. Kill je iemand met de Tomahawk, dan is het slachtoffer direct bankroet... • Gun Game: Je begint met het minste wapen en bij elke kill krijg je een beter wapen. Diegene die het eerst iemand killed met het laatste wapen wint. • Sharp Shooter: Iedereen begint met een willekeurig wapen en om de zoveel tijd wordt dit wapen vervanger voor een ander.
HK21, M60 RPK-74, Deathmachine, mini-gun from care-package
L96AW, Dragunov WA2000, PSG1
HS-10, Ithaca KS-23, Olympia Spas
China Lake, M202 M72, RPG Strela
ASP, CZ75 M1911, Makarov Python
Crossbow, Ballistic Knife
Frag grenade, Semtex C4, Claymore Tomahawk
Camo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willy Pete, Nova Gas Flashbang, Concussion Decoy, Camera Spike Tactical Insertion, Jammer Motion Sensor
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles) Warlord Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Launch, Summit Radiation, Cracked
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Servers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 48% gewijzigd door Pheno op 12-11-2010 14:27:09 ]
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b] mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
It was like watching a crappy movie with bad graphics and an incomprehensible storyline. It doesn't even give you the relaxation of watching, as it constantly requires some sort of user-input, even if it is only comprises out of mundane jobs like pressing the "forward" button or pressing "F" repeatedly like a madman.
I'm thinking about taping myself as I play. Yawning every time as a cut-scene starts or when a cut-scene in which you do not actually "cut" away (but you are still incapable of shooting or moving) occurs. I get epileptic seizures from the loading sequences and even though they consist solely of hyperactive flashing images possessing a certain type of modern horror-theme that the designers supposedly found entertaining, I find them terribly boring.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Heb hem stiekem gedownload Was benieuwd naar het spel, maar heb momenteel ff geen geld Maar kan nu al niet wachten tot ik het spel kan kopen, multiplayer ziet er echt vet uit
Btw wat ik heb gedaan om mijn directX crashes, freezes, andere crashes en lags op te lossen: Resolutie: 1920:1200 (Zelfde als normale scherm) Anti-Aliasing: Off Sync every frame:No Texture filtering: trilinear Anisotropic filtering: 0 Texture quality: high Shadows: yes Bullet Impacts: yes Field of view: 0
field of view moet je juist hoger zetten joh. Dat heeft haast niets met performance te maken. FoV is de reden waarom de pc versie superieur is. Weetje nog die FoV 55 van MW? Bah, werd je duizelig van.
Als je een widescreen hebt zeker op hoogst zetten.
Op vrijdag 12 november 2010 01:05 schreef Dibble het volgende: field of view moet je juist hoger zetten joh. Dat heeft haast niets met performance te maken. FoV is de reden waarom de pc versie superieur is. Weetje nog die FoV 55 van MW? Bah, werd je duizelig van.
Als je een widescreen hebt zeker op hoogst zetten.
Die ene missie waarbij je bovenop een heuvel zit in vietnam en dan naar beneden moet, zegt zo'n gast op een gegeven moment "I think we have to improvize", dus ik een half uur lang op die vietnamezen schieten en ze blijven maar komen, kom ik er na een tijdje achter dat je die barrels naar beneden moest werpen
Echt zo'n kutlevel
I just warped whoop whoop! Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende: Drinky is een baas
Die ene missie waarbij je bovenop een heuvel zit in vietnam en dan naar beneden moet, zegt zo'n gast op een gegeven moment "I think we have to improvize", dus ik een half uur lang op die vietnamezen schieten en ze blijven maar komen, kom ik er na een tijdje achter dat je die barrels naar beneden moest werpen
Echt zo'n kutlevel
Heb het zonder die barrels gedaan. Gewoon naar het volgende punt rennen en dan komen die andere gastjes erzo achter aan.
Echt zo'n kutlevel
Ik dus ook na 4 of 5 keer dood gegaan te zijn, diverse keer die nade geweer gebruikt om naar voren te stormen maar halverwege weer dood te zijn ...
SPOILER
Als je lvl 13 bent volgens mij moet je bij combat record kijken.
[..]
Heb het zonder die barrels gedaan. Gewoon naar het volgende punt rennen en dan komen die andere gastjes erzo achter aan.
Dan moet je haast wel op Easy spelen, anders kom je bijna niet voorbij de eerste defence lijn. Die vietnamezen blijven komen
[ Bericht 2% gewijzigd door Crazy-M op 12-11-2010 08:39:42 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
Spoilers . Ik heb het een keer naar beneden gered door rechtsom, via de bunker met wapens, te lopen (op Hardened), maar toen ging ik dood door framedrops .
Spoilers . Ik heb het een keer naar beneden gered door rechtsom, via de bunker met wapens, te lopen (op Hardened), maar toen ging ik dood door framedrops .
aangepast je moet daar idd ff goed opletten zelfs paar keer neer geknald op moment dat je eerste trapje afgaat
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
Ik moet trouwens wel zeggen ik heb aa ff op 2x gezet en hij draait nu super lekker.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef lipjes het volgende: Btw wat ik heb gedaan om mijn directX crashes, freezes, andere crashes en lags op te lossen: Resolutie: 1920:1200 (Zelfde als normale scherm) Anti-Aliasing: Off Sync every frame:No Texture filtering: trilinear Anisotropic filtering: 0 Texture quality: high Shadows: yes Bullet Impacts: yes Field of view: 0
Je levert VEEL te veel in. Probeer deze settings....
Anti-Aliasing: 2 tot 4 Sync every frame:No Texture filtering: auto Anisotropic filtering: 1/4 Texture quality: high Shadows: no Bullet Impacts: no Field of view: boeit niet
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Gisteren btw een granaat richting een tegenstander gegooid. Logischerwijs ging ie de pijp uit, maar niet door de explosie.
Hij kreeg m vol op zn tronie, ik had de nade cooked en toen gegooid.
Achter hem liep een teamgenoot van m en die kon de shrapnel uit zn arie peuteren!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Pff ben echt geen shooters op de PC gewend en dat kun je ook wel zien haha. Maar ook het feit dat de andere al wat geavanceerdere wapens hebben maakt het lastig. Nu eindelijk assault rifle zonder burst unlocked met een red dot sight erop en maak nu meer kills dan dat ik dood ga
Laatst had ik de laatste kill en dan ziet iedereen de herhaling maar dat was wel knullig want ik probeerde iemand te knifen maar mistte vol haha en toen hij omdraaide stond ik achter hem om hem alsnog neer te steken
Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Patje1987 het volgende: Pff ben echt geen shooters op de PC gewend en dat kun je ook wel zien haha. Maar ook het feit dat de andere al wat geavanceerdere wapens hebben maakt het lastig. Nu eindelijk assault rifle zonder burst unlocked met een red dot sight erop en maak nu meer kills dan dat ik dood ga
Laatst had ik de laatste kill en dan ziet iedereen de herhaling maar dat was wel knullig want ik probeerde iemand te knifen maar mistte vol haha en toen hij omdraaide stond ik achter hem om hem alsnog neer te steken
Ik had gisteren een sniper gevonden die teveel gefocust was op alles voor hem. Ik heb echt 20 seconden lang zitten twijfelen of ik m neer zou steken of 1 welgemikte kogel door zn kop te jagen. Uiteindelijk op hem gaan zitten, mijn Makarov getrokken en executie stijl een blauwe boon in zn achterhoofd gegeven.
Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Patje1987 het volgende: Pff ben echt geen shooters op de PC gewend en dat kun je ook wel zien haha. Maar ook het feit dat de andere al wat geavanceerdere wapens hebben maakt het lastig. Nu eindelijk assault rifle zonder burst unlocked met een red dot sight erop en maak nu meer kills dan dat ik dood ga
ik een keer gehad met last kill dat ik de gast voor mn neus neer wou knallen, maar knalde iemand neer die erachter liep zag er ook wel raar uit op de kill cam
Ik had gisteren een sniper gevonden die teveel gefocust was op alles voor hem. Ik heb echt 20 seconden lang zitten twijfelen of ik m neer zou steken of 1 welgemikte kogel door zn kop te jagen. Uiteindelijk op hem gaan zitten, mijn Makarov getrokken en executie stijl een blauwe boon in zn achterhoofd gegeven.
Snipers verdienen een langzame dood
Komt een sniper thuis van zn werk: "Hoi schat, ik heb je gemist."
Komt een sniper thuis van zn werk: "Hoi schat, ik heb je gemist."
Droog, maar funny
Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende: Gaan we trouwens een keer met z'n allen van FOK! spelen op de PS3 ? Ik heb een headset en mijn PSN = larsiee
Ga is naar console deel dan
hmm zie wel verbetering in het aantal lags, maar nog steeds niet optimaal. ik vind de mappen wel echt uitgebreid, je kan overal achterlangs etc.. ik speel nu met M14 red dot, jullie?
Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef MatsoeMatsoe het volgende: hmm zie wel verbetering in het aantal lags, maar nog steeds niet optimaal. ik vind de mappen wel echt uitgebreid, je kan overal achterlangs etc.. ik speel nu met M14 red dot, jullie?
Ik gebruik OF de MP5K red dot, OF de Enfield dual mags. Heb gisteren de M14, Famas en AK74U unlocked.
Ik speel trouwens bijna alleen maar HC Domination of HC HQ.
Gisteren op een laggy server wel mijn K/D ratio naar de klote geholpen. Steeds als ik op een tegenstander wilde schieten, lag. Schoot ik in het niets, geen centje pijn. Werd er echt nijdig van, maar ik doe niet aan rage quits, dus gewoon doorgespeeld....
Ik gebruik nu de Galil of de AUG suppressed met een red dot, of inderdaad de Famas suppressed ook met een red dot. Ik gebruik de L96 (dacht ik) als sniper en/of Dragunov.
AK74u suppressed kan erg lekker zijn in een map zoals Nuketown.. Ben level 28 nog maar trouwens..
Afgan echt een k*t level in MW. Te veel snipers High Rise was wel ok
Ik vind WMD idd tof en Villa is ook goed te doen.. Summit en Radiation en al die andere moet ik nog even aan wennen. Kutste map sowieso nu al is Firing Range..
Hoe kom je nou aan nieuwe wapens? Is het net als bij MW2 een kwestie van XP verzamelen, dan lvl up te gaan en als de wapens vrijkomen heb je ze direct tot je beschikking? Ik lees nl. ook iets van upgrades "kopen" en er zijn gamble modes?
Je levert VEEL te veel in. Probeer deze settings....
Anti-Aliasing: 2 tot 4 Sync every frame:No Texture filtering: auto Anisotropic filtering: 1/4 Texture quality: high Shadows: no Bullet Impacts: no Field of view: boeit niet
De reden dat het zo laag staat is omdat de engine vloekt met mijn GPU Bij Mw2 had ik hetzelfde, en daar was het ook even speuren voor ik de juiste settings heb gevonden. Daarbij, graphics maken voor mij geen ene flikker uit. zolang de gameplay lekker is en ik goede FPS heb zodat ik fatsoenlijk eventuele wars kan spelen, vind ik alles best
Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Dibble het volgende: Welke maps vinden jullie er bovenuit steken btw? Is wellicht nog vroeg om te besluiten maar in MW2 viel ik meteen in love met Afghan en highrise.
Tot nu toe is WMD de favoriet hier. Veel hoekjes, gaatjes maar ook veel open plekken waar snipe gelegenheden zich voordoen.
WMD, Summit, Crisis. Nuketown is gewoon een veels te kleine kutmap. Hanoi is ook wel ok, met die zoeklichten.
Summit is wel cool, bijna altijd prijs als je een granaat in de skilift gooit. Zit bijna ALTIJD een sniper in. De RC XD krijg je er ook in. Helemaal hilarisch!
Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef sanakthe het volgende: Ik vind WMD idd tof en Villa is ook goed te doen.. Summit en Radiation en al die andere moet ik nog even aan wennen. Kutste map sowieso nu al is Firing Range..
De reden dat het zo laag staat is omdat de engine vloekt met mijn GPU Bij Mw2 had ik hetzelfde, en daar was het ook even speuren voor ik de juiste settings heb gevonden. Daarbij, graphics maken voor mij geen ene flikker uit. zolang de gameplay lekker is en ik goede FPS heb zodat ik fatsoenlijk eventuele wars kan spelen, vind ik alles best
Welke kaart heb je dan?
Afghan een sniperlevel??? Dan speel je blijkbaar de verkeerde gametype. Met HQ valt dat reuze mee!
Speel vooral (T)Death match en free for all
Op vrijdag 12 november 2010 12:48 schreef Bootje84 het volgende: Ik heb de OP geplaatst. Hoop alleen dat hij (goed) werkt. Er staat volgens mij HTML-code in. Weet niet of dat geslikt wordt...
Dingen als dit pikt die inderdaad niet: [tr] [td width=290 align=center]Willy Pete[/td] [td width=20][/td] [td width=290 align=center]Nova gas[/td] [/tr] [tr] (Gooi de OP maar eens in preview.)
Dingen als dit pikt die inderdaad niet: [tr] [td width=290 align=center]Willy Pete[/td] [td width=20][/td] [td width=290 align=center]Nova gas[/td] [/tr] [tr] (Gooi de OP maar eens in preview.)
Kut.. Uh, Hoe kan ik dit het beste aanpassen..? Iemand een beetje een held met het bakken van OP's? Ik kan best de OP aanpassen, maar dat moet ik niet doen als iemand anders ook bezig is..
Helpt die patch ook voor de singleplayer enorm veel lag maakt niet uit op wat voor resolutie ik speel. Zal vanavond wel even testen mocht het beter gaan dan koop ik hem zo snel mogelijk.
Nu durf ik hem nog niet te kopen zometeen ligt het wel aan mijn pc.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Die heb ik ook. Das wel heel raar dan. Ik draai hem op 1680x1050 en heb alleen Sync every frame en shadows uitstaan.... Loopt als een trein.
Verander anders de volgende dingen in je Nvida control panel onder manage 3D settings:
Deze settings, samen met: -Threaded optimalisation aan -V-sync force off
Get back to me.
[ Bericht 15% gewijzigd door J.Clarkson op 12-11-2010 13:31:10 ]
Lekker is dat, zat net in een ranked server waar de tijd heel snel ging, is er dus ook 15 minuten van m'n contracts af (terwijl het in feite 2 minuten waren oid)..
Dit zou hem moeten zijn. Heb hem al aan de wiki toegevoegd.
Call of Duty: Black Ops is het zevende deel in de bekende Call of Duty-franchise. Het spel verschijnt op 9 november 2010 in Europa voor de Xbox 360, Playstation 3 en de PC en is in opdracht van Activision ontwikkeld door Treyarch, dat eerder Call of Duty: World at War ontwikkelde. De game verschijnt later ook op de Nintendo Wii en de Nintendo DS. Dit deel speelt zich af tijdens de Koude Oorlog. Je bent lid van een elite eenheid, de Black Ops, en je voert in het diepste geheim missies voor het leger uit. Je reist de hele wereld over. Van de poolvlaktes tot Cuba en de jungle van Vietnam.
Ontwikkelaar: Treyarch Uitgever: Activision Platformen: PC, Xbox360, PS3, Wii en NDS Releasedatum: 9 november 2010 Genre: First Person Shooter (FPS) Officiële website:http://www.callofduty.com
Singleplayer Korte informatie over de hoofdpersonages en enkele locaties
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
Gamemodes
SPOILER
Een van de nieuwe dingen in Black Ops multiplayer is het CoD points (CP) systeem. Naast het verdienen van Experience Points tijdens het spelen, krijg je nu ook zogenaamde CoD points. Dit kun je het beste vergelijken met geld. Met die CoD points kun je onder andere wapens en perks kopen. Die speel je overigens ook gewoon vrij tijdens het levelen, maar op deze manier hoef je niet te wachten tot dat level waarop je eindelijk je felbegeerde wapen kunt gebruiken.
Met de komst van de CP introduceert Treyarch ook een nieuwe online spelmodus genaamd Wager Match. Dit zijn Free For All potjes waar je je verdiende CoD points kunt vergokken. Om geld te winnen moet je zorgen dat je aan het eind van een potje op z'n minst derde bent geworden. Dan zit je dus 'in the money'. Wordt je vierde of lager ben je dus je geld kwijt!
De Wager Matches bestaan uit verschillende modi:
• One in the Chamber: Iedere speler begint met een pistool met slechts een kogel. Kill je iemand, krijg je een nieuwe kogel. Als je mist heb je enkel je mes nog om jezelf te redden! • Sticks and Stones: Iedereen speelt met een Tomahawk en een kruisboog. Kill je iemand met de Tomahawk, dan is het slachtoffer direct bankroet... • Gun Game: Je begint met het minste wapen en bij elke kill krijg je een beter wapen. Diegene die het eerst iemand killed met het laatste wapen wint. • Sharp Shooter: Iedereen begint met een willekeurig wapen en om de zoveel tijd wordt dit wapen vervanger voor een ander.
HK21, M60 RPK-74, Deathmachine, mini-gun from care-package
L96AW, Dragunov WA2000, PSG1
HS-10, Ithaca KS-23, Olympia Spas
China Lake, M202 M72, RPG Strela
ASP, CZ75 M1911, Makarov Python
Crossbow, Ballistic Knife
Frag grenade, Semtex C4, Claymore Tomahawk
Camo
SPOILER
Willy Pete, Nova Gas Flashbang, Concussion Decoy, Camera Spike Tactical Insertion, Jammer Motion Sensor
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles) Warlord Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy
Maps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Launch, Summit Radiation, Cracked
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Servers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter De openingspost is hier te vinden.
Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef Bootje84 het volgende: Misschien handig om in een spoiler te vermelden hoe je de pro achievements haalt voor de perks?
Hoeft toch niet in een spoiler te doen. Als je eenmaal zelf de perks koopt kan je het ook zelf zien.
Hoe werkt die theater mode nou? Als ik bij Recent games kijk staat er dat er geen matches gevonden zijn, alhoewel ik wel heb gespeeld? Moet ik ergens iets aanzetten of?
Op vrijdag 12 november 2010 15:29 schreef sanakthe het volgende: Hoe werkt die theater mode nou? Als ik bij Recent games kijk staat er dat er geen matches gevonden zijn, alhoewel ik wel heb gespeeld? Moet ik ergens iets aanzetten of?
Net zag ik een youtube video van iemand waar hij in commentaar zei: "I immediately bought the Enfield and the red dot".
Ik neem aan dat dit van XP points afgaat?
Je krijgt nu CoD pionts. Dat is je ingame currency hiermee koop je dus alle wapens, skins, perks enz. Je kan met je cod points ook contracts kopen. (voorbeeld hiervan: Brains on Walls kost om te kopen 250 CoD als je deze binnen 40 minuten ingame tijd afmaakt krijg je 2500 CoD. (hierbij moet je wel 16 Headshots maken met een Submachine gun.)) Sommige contracts krijg je ook nog XP erbij. Voor een iets uitgebreide uitleg link
[ Bericht 2% gewijzigd door trance_fan op 12-11-2010 16:07:29 ]
Hmm bij wager matches kom ik alleen in gun game matches, hoe kan je sticks and stones / 1 in the chamber doen dan? Of moet je eerst bepaald level zijn?
(ben 10 atm)
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey meest baas van FoK 2010 _O_
Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef willemwaus het volgende: Hmm bij wager matches kom ik alleen in gun game matches, hoe kan je sticks and stones / 1 in the chamber doen dan? Of moet je eerst bepaald level zijn?
(ben 10 atm)
Je kan naar server browser gaan en dan wager tab aanklikken, dan kan je zelf kiezen
Hoeft toch niet in een spoiler te doen. Als je eenmaal zelf de perks koopt kan je het ook zelf zien.
Ben het wel eens met een spoilertag.
Overigens heb ik het idee dat SP nu wat beter speelbaar is. Het stottert nog wel op momenten, maar dat zijn vooral laadmomenten en niet midden in een vuurgevecht.
omg kreeg net tijdens hardcore demolition een rolling thunder. flikker die in het midde, kill gelijk 3-4 enemies denk lekker. gelijk daarna, 6 teammates kicked
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik verder??
Nou geweldig, alsof er niet al genoeg bugs waren zijn net mijn stats uit het niets gereset... en ik was al op 1st prestige rank 8, doei 17 uur spelen...
Op vrijdag 12 november 2010 17:37 schreef ErnieCool het volgende: Nou geweldig, alsof er niet al genoeg bugs waren zijn net mijn stats uit het niets gereset... en ik was al op 1st prestige rank 8, doei 17 uur spelen...
Je moet ook niet zo nolifen
Neem gewoon ff contact op via steam support
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey meest baas van FoK 2010 _O_
Of kan het zijn dat ik een vastloop-glitch te pakken heb? Mij partner staat een beetje te houtenklaas-schokken met zijn geweer richting balkon. Ik kan zelf nog wel rondlopen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'll just put this here
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'll just put this here
Full stealth class: Ninja, Ghost, Steady Aim + Silenced AUG, niemand ziet je, ze lopen je zo voorbij. Heilige deze setup
Heb precies dezelfde perks. Steady aim is voor mij zoiezo een must zodat ik snel en goed kan schieten en ghost ook simpelweg om helikopters, uav etc te ontwijken. Ninja past er dan gewoon verder bij omdat de tegenstander je niet hoort komen aanlopen..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik verder??
Dat is in die stad, of ander balkon zoeken of je moet naar beneden. Tevens is er een geel objective signaal wat je kunt volgen.
Ik heb dus een eigen server, gevonden, toegevoegd aan favorieten.. Maar dat werkt dus niet, ik heb 0/0 favorieten en als ik hem opnieuw toevoeg dan kan dat niet omdat het al een favoriet is... iemand een oplossing?>
Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef luciferist het volgende: Ik heb dus een eigen server, gevonden, toegevoegd aan favorieten.. Maar dat werkt dus niet, ik heb 0/0 favorieten en als ik hem opnieuw toevoeg dan kan dat niet omdat het al een favoriet is... iemand een oplossing?>
Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef luciferist het volgende: Ik heb dus een eigen server, gevonden, toegevoegd aan favorieten.. Maar dat werkt dus niet, ik heb 0/0 favorieten en als ik hem opnieuw toevoeg dan kan dat niet omdat het al een favoriet is... iemand een oplossing?>
Op vrijdag 12 november 2010 20:25 schreef Thormodo het volgende: Ging net lekker mijn eerste paar potjes MP en toen "Could not connect to host". Je hebt me zeker gekicked, omdat ik te 'goed' bezig was bootje .
als ik in de server browser op refresh klik dan gaatie als een malle op zoek naar servers maar ik kan dan niet in een server gaan, ik moet wachten tot het refreshen klaar is (wat dus ruim 30 seconden duurt) en dan kan ik pas een server aanklikken. (die dan al weer meteen volzitten ) Is er een sneltoets of handigheidje om toch te kunnen joinen of het refreshen uit te zetten als je al een mooie server hebt gevonden?
en ten tweede: kun je de airstrikes uit je killstreak rotaten? zodat het van een andere hoek komt?
Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef Casino.Bob het volgende: als ik in de server browser op refresh klik dan gaatie als een malle op zoek naar servers maar ik kan dan niet in een server gaan, ik moet wachten tot het refreshen klaar is (wat dus ruim 30 seconden duurt) en dan kan ik pas een server aanklikken. (die dan al weer meteen volzitten ) Is er een sneltoets of handigheidje om toch te kunnen joinen of het refreshen uit te zetten als je al een mooie server hebt gevonden?
Dit probleem heb ik ook soms. Bij mij helpt het als ik eerst een andere server selecteer (dus niet joinen), en daarna weer de server kies waar ik heen wil gaan, meestal werkt het dan wel.
als ik in de server browser op refresh klik dan gaatie als een malle op zoek naar servers maar ik kan dan niet in een server gaan, ik moet wachten tot het refreshen klaar is (wat dus ruim 30 seconden duurt) en dan kan ik pas een server aanklikken. (die dan al weer meteen volzitten ) Is er een sneltoets of handigheidje om toch te kunnen joinen of het refreshen uit te zetten als je al een mooie server hebt gevonden?
en ten tweede: kun je de airstrikes uit je killstreak rotaten? zodat het van een andere hoek komt?
Je filter wat aanpassen naar specifieke gamemode, dan worden er een stuk minder gevonden en kan je dus sneller joinen.