quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
BOE
Ik ben er ook weer![]()
Geinig dat in één uur de anti-pvda propaganda uit de kast getrokken wordt
De Pvd(allochtonen) heeft Nederland dan ook wel verziekt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
BOE
Ik ben er ook weer![]()
Geinig dat in één uur de anti-pvda propaganda uit de kast getrokken wordt
"hebben" dan he???quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
De Pvd(allochtonen) heeft Nederland dan ook wel verziekt.
Als je ergens woont waar die lui niet zitten heb je het inderdaad primaquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef Zolcon het volgende:
Maar PvdA critici. Wat heeft de PvdA jullie nou zou al aangericht dat de haat zo diep zit?
Ik wil niet zeggen dat Nederland stiekem wel goed is. Ach weetje wat. Ik doe het gewoon.
Nederland is hartstikke goed ondanks al dat WANBELEID van de Partij van de Arabieren!
Nee hoor, sprookjes zijn dat, die zo maar veranderen, 'voortjakkerende inzichten' en zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Zolcon het volgende:
Je kunt beter kijken naar de standpunten.
Noodzaak, niet leuk, zou onnodig dienen te zijn maar de politiek is niet zelf-zuiverende.quote:Maar blijkbaar vindt je het leuk om terug de geschiedenis in te gaan
NIET van het verleden leren, -> NL anno nu ...quote:*Flashback. woooosshhhhh*
mensen hou toch op met die non-reacties op een taal iets.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk naar buiten, ze zaaiden naar de pvv, en oogsten storm.
Ik heb het prima hier in Amsterdam-West. Ik heb meer last van die tokkies dan van de Marokkanen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Als je ergens woont waar die lui niet zitten heb je het inderdaad prima
Ik ga ook maar. Straks wordt de holocaust nog op het conto van de PvdA geschreven hierzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slaap zacht, complotdenkertjes...
Truste Zolcon..
Slaap zacht, allochtoontje..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slaap zacht, complotdenkertjes...
Truste Zolcon..
Nog één reactie dan:quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
mensen hou toch op met die non-reacties op een taal iets.
HOAX!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb het prima hier in Amsterdam-West. Ik heb meer last van die tokkies dan van de Marokkanen.
A. het is niet voor de arbeider meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef Zolcon het volgende:
Maar PvdA critici. Wat heeft de PvdA jullie nou zou al aangericht dat de haat zo diep zit?
Ik wil niet zeggen dat Nederland stiekem wel goed is. Ach weetje wat. Ik doe het gewoon.
Nederland is hartstikke goed ondanks al dat WANBELEID van de Partij van de Arabieren!
Het is me dan ook een TERINGZOOI in Nederland! Ik walg van dit land waarin we vrije verkiezingen hebben, er voor je wordt gezorgd als je dat zelf niet kan en waar iedereen de kans heeft om zich te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, sprookjes zijn dat, die zo maar veranderen, 'voortjakkerende inzichten' en zo.of gewoon dus... draaien, juistem.
[..]
Noodzaak, niet leuk, zou onnodig dienen te zijn maar de politiek is niet zelf-zuiverende.
Zonder politiek ook weinig nieuws, bezoek www.politix.nl eens en schrik wat jouw partij zoal stemde waar jij anders had gestemd. DAT zouden meer mensen moeten doen!![]()
[..]
NIET van het verleden leren, -> NL anno nu ...
Kennelijk niet, gezien de opvallende manier van stemmen tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Als je ergens woont waar die lui niet zitten heb je het inderdaad prima
Allesslikkers.. pvda bobo's komen met alles weg..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:52 schreef Zolcon het volgende:
Complotdenkers: One day we will rule the world![]()
![]()
Die willen die lui dan ook niet in de buurt hebben, net als ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kennelijk niet, gezien de opvallende manier van stemmen tijdens de verkiezingen.
De bekende 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet' mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Die willen die lui dan ook niet in de buurt hebben, net als ik![]()
![]()
Een kopvod met snor als buurvrouw
OF: beter voorkomen dan genezen. Of kijk verder dan de neus lang is, verder dan NIMBY. Of leer van anderen, voorkom de zelfde fout te maken, enz.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De bekende 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet' mentaliteit.
daar kun je inderdaad over discussieren. Daarom is de PvdA ook bezig met het uitstippelen van een nieuwe 'richting'. Interessant artikel in De Groene Amsterdammer (Linksch roddelblad) hierover een paar weken terug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
A. het is niet voor de arbeider meer
Het gebeurt wel vaker dat partijen verschillen van hun achterban. Dat heeft te maken met eventuele andere zaken die daarbij een rol spelenquote:B. pro ID en EU ondanks dat de achterban tEgen was
De PvdA is dan ook voorstander van het moderniseren van de HRAquote:C. 51% van de HRA gaat naar miljoen stulpjes
Dat heeft weinig te maken met de PvdA als partij maar vooral met de problemen waar ministers mee te maken hebben als ze met bepaalde kwesties om gaan.quote:D. Anti-privacy als de nete, illegaal taps leggen, no problemo (ter horst)
Noem eens een goed voorbeeld, alle partijen zullen soms kritiek uiten op bepaalde kranten en televisieuitzendingen. Dat de PvdA relatief veel aanwezig is bij de PO heeft te maken met het achterhaalde systeem van de PO. De verzuiling is daar nog niet helemaal doorgedrongen.quote:E. media proberen te sturen
Je kunt het zo noemen. De PvdA is voorstander van een relatief sterke staat. Daar kun je ideologisch van mening verschillen maar dat heeft verder niks te maken met een soort van drang die de PvdA zou hebben met het compulsief nutteloos vergroten van de overheid. Als je de overheid meer taken geeft dan moet er ook meer personeel voor zijn. Dat ambtenaren niks doen is een fabeltje dat nog gold in de tijd van Willem II, toen was ambtenaar ook een bijbaantje.quote:F. Ambtenaren obesitas veroorzakers pur sang
Wederom een ideologisch verschil. De PvdA is van mening dat de overheid een grote rol moet spelen in het eerlijker verdelen van rijkdom. Hiermee wil de PvdA niet zeggen dat ze tegen ontwikkeling is van rijke mensen maar juist dat arme mensen niet extreem arm worden. Iedereen moet de mogelijkheid hebben om een normaal bestaan te hebben in Nederland. Hierbij spelen uitkeringen en subsidies inderdaad een rol. Als je kijkt naar landen waar dit soort systemen niet goed bestaan dan zie je een enorme laag van de bevolking die in armoede leeft (zie de VS). Het is juist opvallend dat landen met uitgebreide sociale voorzieningen zich zo goed hebben ontwikkeld (scandinavie en nederland bijvoorbeeld).quote:G. Te veel uitkeringen en import kostenposten
Dat is altijd een logische ontwikkeling als er meerdere mensen elkaar lange tijd kennen en binnen een bepaalde sector werken. Dat heeft niks met de PvdA te maken. Wederom, dit doen alle partijen en dit gebeurt ook in alle andere takken van samenleving. Je vraagt altijd hulp aan mensen die je kent en dus vertrouwd.quote:H. 'bestuurders' die 'experts' extern inhuren, bijna altijd bekenden/familie
quote:I. wachtgelden, de pvda zit gemiddeld (bestuurders) het kortst, minder dan 1 termijn van 4 jaar
| 1 2 3 4 5 6 | 6. We zijn terughoudend in gebruikmaking van wachtgeld- en sociale zekerheidsregelingen voor politici en bestuurders. Voor ons geldt de sollicitatieplicht vanaf heden, daarmee vooruitlopend op de nieuwe regelingen. Dit komt van de PvdA Erecode http://www.pvda.nl/binaries/content/assets/pvda/Erecode/Erecode+PvdA.pdf/Erecode+PvdA.pdf |
Deze laatste dingen zijn gewoon onzin en dat merk je zelf ook door de afzwakking van je argumenten. Ik wil wel één dingetje zeggen over die kwestie met het dumpen van de bruid (hoe persoonlijk dit ook is) dit schrijf je toe aan een PvdA'er terwijl het hier een VVD'er betreft die zijn vriendin heeft gedumpt toen ze een ziekte kreeg (ik ben overigens van mening dat wij dit niet hoeven te weten en dat het dus een persoonlijke aangelegenheid is)quote:J. harboren van criminelen.
K. te veel en idioot declareren
L. bruid dumpen, ambtenaren rossen omdat ze naar een kamerlid diens... ID vragen!![]()
Etc etc etc enz enz enz
De quote komt van : http://www.rtl.nl/%28/act(...)rlid-in-opspraak.xmlquote:Een paar weken terug zou Kamerlid Marcial Hernandez iemand een kopstoot hebben gegeven.
Eerder waren PVV'ers Dion Graus (hij zou zijn vrouw hebben mishandeld) en Hero Brinkman (hij zou een barman hebben geslagen in Perscentrum Nieuwspoort) in opspraak geraakt.
Omdat het gaat om zaken waarvoor niemand voor gestraft is. Dat de incidenten gebeurt zijn staat echter vast.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:19 schreef fokthesystem het volgende:
Die lieve media, zo vol feiten en wederhoor..:
[..]
De quote komt van : http://www.rtl.nl/%28/act(...)rlid-in-opspraak.xml
Zou.. hoezo hetzen door pvv vijanden middels door hen sterk beïnvloedde media...
http://www.geenstijl.nl/m(...)rug_bij_pvda_kl.htmlquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:16 schreef Zolcon het volgende:
Ik wil wel één dingetje zeggen over die kwestie met het dumpen van de bruid (hoe persoonlijk dit ook is) dit schrijf je toe aan een PvdA'er terwijl het hier een VVD'er betreft die zijn vriendin heeft gedumpt toen ze een ziekte kreeg (ik ben overigens van mening dat wij dit niet hoeven te weten en dat het dus een persoonlijke aangelegenheid is)
Dan ben je een bang mannetje. Ik heb jarenlang bij de TNT-Post gewerkt in Amsterdam West. Ik ben in al die jaren altijd het vriendelijkst behandeld door mensen van marokkaanse en turkse komaf. Natuurlijk is het raar dat die mensen er een beetje anders uit zien. Maar gelukkig leer je op de basisschool al dat niet iedereen hetzelfde is en dat je elkaar normaal hoort te behandelen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Die willen die lui dan ook niet in de buurt hebben, net als ik![]()
![]()
Een kopvod met snor als buurvrouw
Je maakt het steeds gekker, nu doe je of er getuigen bij die zou-zaken stonden en de rechterlijke macht toch letterlijk straffeloos toe keek... IK was er niet bij, jij ook niet gok ik zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:20 schreef Zolcon het volgende:
Omdat het gaat om zaken waarvoor niemand voor gestraft is. Dat de incidenten gebeurt zijn staat echter vast.
Oh wij hebben het over een ander (soortgelijk) incident.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)rug_bij_pvda_kl.html
PvdA, geen VVD.
De rest reageer ik later op.
Je kunt best ontkennen dat er iets is gebeurt terwijl er toch voor 90% zeker is dat deze 3 incidenten hebben plaatsgevonden. Je moet niet overal iets achter zoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je maakt het steeds gekker, nu doe je of er getuigen bij die zou-zaken stonden en de rechterlijke macht toch letterlijk straffeloos toe keek... IK was er niet bij, jij ook niet gok ik zo.
Dat laatste is hun positionering, markt-label, doelgroep lokroep enz.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:24 schreef Zolcon het volgende:
Ik hoor later wel je reactie. Ik hoop dan ook serieus met je in discussie te kunnen gaan.
En als je loopt te zeuren dat de media niet onafhankelijk is moet je ook niet met GeenStijl aankomen, die geven zelf aan dat ze ongefundeerd en nodeloos grof zijn.
Oh ja, het zijn hele leuke mensen hoor..quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De bekende 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet' mentaliteit.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh je hoeft helemaal niet voorbij Amersfoort hoor..
@ 1:24, en trots dat ze erop zijn.Andere videos waarin ze trots (vermoedelijk) gestolen televisies, laptops en een kluis showen in 'n berging lijken inmiddels te zijn verwijderd.
Nee vindt ik niet, dit is herhalen van zetten, de pvda loopt altijd vooruit te beloven en dat ze geleerd hebben van..., wij willen..., wij pleiten voor... en dan weer niks, alles weer erger, duurder, minder privacy, ze gaan het beter uitleggenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:16 schreef Zolcon het volgende:
[quote]Daarom is de PvdA ook bezig met het uitstippelen van een nieuwe 'richting'. Interessant artikel in De Groene Amsterdammer (Linksch roddelblad) hierover een paar weken terug.
De achterban IS de partij. Maar de pvda 'weegt de stemmen' en is dus niet democratisch NL aan de EU aan het overleveren geweest.quote:Het gebeurt wel vaker dat partijen verschillen van hun achterban. Dat heeft te maken met eventuele andere zaken die daarbij een rol spelen
Scandinavie heeft dan ook 'zeer veel gratis geld' zoals olie staten dat hebben. Waterkracht energie = goedkoop, olie en gas hebben ze en erts. Kortom appels en peren.quote:Het is juist opvallend dat landen met uitgebreide sociale voorzieningen zich zo goed hebben ontwikkeld (scandinavie en nederland bijvoorbeeld).
Nee, je voert gewoon ff propganda, pvda-style, stroperig, wij willen, wij pleiten en maar hopen dat men de rest al vergeten is!quote:Ik bekritiseer je ook niet met deze reactie.
Ongefundeerd? ik heb google alerts, en de pvda is 2 keer vaker en erger bezig dan welke partij ook. Hype? het is het bekend worden van feiten, al te lang stemmen mensen op een partij, pvda, die ze niet echt kennen.quote:Ik wil alleen zeggen dat je niet al te snel mee moet gaan met de hype. Alles wordt te simpel gemaakt. Je kunt heel veel schreeuwen over alle partijen. Maar door te doen alsof de PvdA alleen maar slechte dingen heeft gebracht aan Nederland doe je Nederland en de vele miljoenen PvdA stemmers onrecht! Als er echt iets is dan mag je kritiek hebben, graag zelfs. Maar wees een beetje terughouden als het om het ongefundeerd de grond in trappen van andere mensen.
Voor degenen die de video niet openen, erin opgenomen is een screenshot van een brief van een wanhopige autochtone buurtbewoner die 's nachts niet meer over straat durft en verhaalt over hoe autochtone kinderen weggetreiterd en met stenen bekogeld worden, hoe autochtonen uitgescholden en bespuugd worden, langzaam maar zeker de buurt verlaten. Triomfantelijk als wapenfeit getoond in een stoere youtube video. Erin beschreven is ook de welbekende allochtone tuig mentaliteit richting hulpverleners, nota bene als de brandweer een aangestoken brand in de bewuste buurt probeert te blussen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh ja, het zijn hele leuke mensen hoor..
[..]
Dat zeg ik niet, maar de algemene tendens waarmee 'allochtonen' worden weggezet gaat nergens meer over. Het door jou aangehaalde voorbeeld is stuitend, en verschrikkelijk, maar als het de karikatuur en bejegening van allochtonen moet legitimeren gaat er ergens iets niet goed. Dit soort excessen gelden niet voor de gehele groep waar je nu tegen ageert.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Voor degenen die de video niet openen, erin opgenomen is een screenshot van een brief van een wanhopige autochtone buurtbewoner die 's nachts niet meer over straat durft en verhaalt over hoe autochtone kinderen weggetreiterd en met stenen bekogeld worden, hoe autochtonen uitgescholden en bespuugd worden, langzaam maar zeker de buurt verlaten. Triomfantelijk als wapenfeit getoond in een stoere youtube video. Ook een nieuwsbericht over een 14-jarige die op een motorscooter zonder kenteken achtervolgd is door de politie. Zo'n debiel zal je maar aanrijden met zwaar letsel tot gevolg, onverzekerd, ouders waarschijnlijk een uitkering. En jij maar zien waar de kosten verhaald kunnen worden en erger nog, voor de rest van je leven ongelukkig.
Jawel, maar ik vind het bijna nog kwalijker om dat hele bevolkingsgroepen kwalijk te nemen.quote:Maar nee, het is volgens de blinde linksen een kwestie van wat de boer niet kent dat vreet hij niet. Domme racisten. Hoe godvergeten blind kun je zijn? Vinden jullie het dan niet erg dat deze mensen zich onwelkom en zelfs onveilig voelen in hun eigen buurt, hun eigen land?
Het is helaas wel iets wat kenmerkend is geworden voor een schrikbarend aantal (donkere) wijken. Verder is dit niet opgehitst door SBS die natuurlijk wel de sappigste beelden wil hebben, alles voor de kijkcijfers. Deze videos komen puur voort uit de trots van (dit deel van) de allochtone jeugd op hun wandaden. Dat je dat als niet choquerend kunt ervaren begrijp ik oprecht niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar de algemene tendens waarmee 'allochtonen' worden weggezet gaat nergens meer over. Het door jou aangehaalde voorbeeld is stuitend, en verschrikkelijk, maar als het de karikatuur en bejegening van allochtonen moet legitimeren gaat er ergens iets niet goed. Dit soort excessen gelden niet voor de gehele groep waar je nu tegen ageert.
Ik kan evenzo een filmpje posten van tokkies in een random stad in Nederland.
Dit is toch ook niet iets wat kenmerkend is voor de gemiddelde uitkeringsgerechtigde? Hetzelfde geldt voor 'allochtonen'. Rotte appels bevinden zich overal, maar ik zie persoonlijk ook een heel andere kant van Marokkanen en Turken die wél integreren en participeren. En die lijken over het hoofd te worden gezien.
[..]
Jawel, maar ik vind het bijna nog kwalijker om dat hele bevolkingsgroepen kwalijk te nemen.
Dat vind ik wel. Maar ik begrijp op mijn beurt dan weer niet waarom dat soort gevallen uit lijken te monden in een soort algemene vijandigheid richting alles wat mediterraan is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:06 schreef NotYou het volgende:
Het is helaas wel iets wat kenmerkend is geworden voor een schrikbarend aantal (donkere) wijken. Verder is dit niet opgehitst door SBS die natuurlijk wel de sappigste beelden wil hebben, alles voor de kijkcijfers. Deze videos komen puur voort uit de trots van (dit deel van) de allochtone jeugd op hun wandaden. Dat je dat als niet choquerend kunt ervaren begrijp ik oprecht niet.
Voor ernstige vergrijpen, of wat?quote:(In Amersfoort zou 45% van de Marokkaanse jongens binnen een bepaalde leeftijdscategorie met de politie in aanraking zijn geweest, stond enige tijd terug nog op de site van Elsevier.)
Er zijn zat jongens die 't wel gewoon goed doen, studeren/werken en 'n normaal leven willen leiden, dat zal ik persoonlijk ook echt niet ontkennen. Er zijn er echter ook een hoop die er voornamelijk op gericht lijken te zijn rotzooi te schoppen en anderen te kwellen. Er worden homo's, lesbiennes en transseksuelen buurten uit gepest. Brandweermannen en ambulancepersoneel heeft in bepaalde buurten standaard politiebescherming nodig. Ze begaan de ene na de andere overtreding en voelen geen schaamte of schuld maar trots. Het is gruwelijk uit de hand gelopen en als je kijkt naar bijvoorbeeld Brussel zie je dat het nog veel fouter kan gaan als er niet snel iets aan gedaan wordt.Dit probleem uit tolerantie en uit angst racistisch te zijn of denken ontkennen is niet langer een optie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Maar ik begrijp op mijn beurt dan weer niet waarom dat soort gevallen uit lijken te monden in een soort algemene vijandigheid richting alles wat mediterraan is.
Dat stond er voor zover ik me kan herinneren helaas niet bij.quote:
Wow!quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:52 schreef Bastard het volgende:
3 topics ook.. ik zie het probleem eigenlijk niet zo?
Het is iemand die een straf heeft gehad om iets wat hij in het verleden gedaan heeft, dan is daarmee toch zijn schuld afgelost?
Althans, zo word er wel vaak in de samenleving naar gekeken, we moeten iemand weer een tweede kans geven en een derde als het moet zolang de straf is afgelost.
Of gaat dat alleen selectief op?
En wat de partij betreft en het aantrekken van dit soort mensen.. mja een partij die een grote mond opzet, durft op te komen voor de mensen en wat al niet meer, vraagt nou eenmaal een stel aanpakkers. Dit is een aanpakker, iemand die zich niet op de kop laat zitten. Prima
Nee je zal het er zeker niet mee eens zijn of niet begrijpen, dat is prima. Punt is, met boeven vang je boeven. Het is ook niet vreemd als er boomknuffelaars of krakers in de partij van groen links zouden voorkomen is het wel?quote:
Nee, klopt. Cru gezegd is boomknuffelen en kraken waar GroenLinks voor staat. Daarom zitten ze er in.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee je zal het er zeker niet mee eens zijn of niet begrijpen, dat is prima. Punt is, met boeven vang je boeven. Het is ook niet vreemd als er boomknuffelaars of krakers in de partij van groen links zouden voorkomen is het wel?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:52 schreef Bastard het volgende:
Het is iemand die een straf heeft gehad om iets wat hij in het verleden gedaan heeft, dan is daarmee toch zijn schuld afgelost?
Althans, zo word er wel vaak in de samenleving naar gekeken, we moeten iemand weer een tweede kans geven en een derde als het moet zolang de straf is afgelost.
En wat de partij betreft en het aantrekken van dit soort mensen.. mja een partij die een grote mond opzet, durft op te komen voor de mensen en wat al niet meer, vraagt nou eenmaal een stel aanpakkers. Dit is een aanpakker, iemand die zich niet op de kop laat zitten. Prima
In die lijn van jouw gedachte dan vast voor sodomie en openbare dronkenschap, dat zijn alleen niet de speerpunten van hun programma.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, klopt. Cru gezegd is boomknuffelen en kraken waar GroenLinks voor staat. Daarom zitten ze er in.
Wat zegt het dan over de PVV dat er verkrachters, alcoholisten en mensen die hun vrouw slaan in zitten?
Die schade is al bijna niet meer te voorkomen natuurlijk. LPF-toestanden met iedere maand een schandaal rond een PVV'er lijken al een zekerheidje te wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop dat ze hem snel weten af te voeren zonder schade voor de gedoogcoalitie.
Nou ja het is een beerput die steeds verder open gaat. Een strijder voor normen en waarden komt eerst in opspraak omdat hij zijn buurt terroriseerde vanwege hondenpoep, daarna bleek hij ook in familiare kring geen fijne vent en als klap op de vuurpijl blijkt hij veroordeeld voor ontucht. Dat is nieuws en gewoon een paar topics waard.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:52 schreef Bastard het volgende:
Jack de Vries verloor door een onschuldiger incident een belangrijker functie...quote:Het is iemand die een straf heeft gehad om iets wat hij in het verleden gedaan heeft, dan is daarmee toch zijn schuld afgelost?
Hij verdient nog gewoon een kans hoor maar hij is politiek volstrekt onhoudbaar geworden. Dit is, hoewel de PVV het wel zo benadert, geen baantje als vakkenvuller...quote:Althans, zo word er wel vaak in de samenleving naar gekeken, we moeten iemand weer een tweede kans geven en een derde als het moet zolang de straf is afgelost.
quote:En wat de partij betreft en het aantrekken van dit soort mensen.. mja een partij die een grote mond opzet, durft op te komen voor de mensen en wat al niet meer, vraagt nou eenmaal een stel aanpakkers. Dit is een aanpakker, iemand die zich niet op de kop laat zitten. Prima
Nee dat zijn dan blijkbaar het intimideren van allochtonen en ouderen gecombineerd met zedendelicten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
In die lijn van jouw gedachte dan vast voor sodomie en openbare dronkenschap, dat zijn alleen niet de speerpunten van hun programma.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
De krant heeft het over 'Geert Gangsters'
Sodomie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
In die lijn van jouw gedachte dan vast voor sodomie en openbare dronkenschap, dat zijn alleen niet de speerpunten van hun programma.
tijd voor een GG rapquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
De krant heeft het over 'Geert Gangsters'
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wilders kan simpelweg Lucassen niet uit zijn partij gooien, dit zou staatsrechtelijk gezien de val van het kabinet betekenen.
Het kabinet heeft nu een meerderheid van een zetel, als meneer Wilders deze persoon uit de fractie gooit en deze meneer besluit om als eenmanspartij verder te gaan, dan is er geen meerderheid in het kabinet meer. Hij blijft namelijk het recht op zijn zetel in de tweede kamer behouden.quote:
Wilders kan hem proberen te pushen om zelf zijn spullen te pakken en op te stappen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het kabinet heeft nu een meerderheid van een zetel, als meneer Wilders deze persoon uit de fractie gooit en deze meneer besluit om als eenmanspartij verder te gaan, dan is er geen meerderheid in het kabinet meer. Hij blijft namelijk het recht op zijn zetel in de tweede kamer behouden.
Klopt. Maar dat is een risico dat Wilders moet nemen, vrees ik. Hij komt weinig geloofwaardig over wanneer hij deze mafketel in de fractie laat zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het kabinet heeft nu een meerderheid van een zetel, als meneer Wilders deze persoon uit de fractie gooit en deze meneer besluit om als eenmanspartij verder te gaan, dan is er geen meerderheid in het kabinet meer. Hij blijft namelijk het recht op zijn zetel in de tweede kamer behouden.
Dan is het nog steeds niet einde Kabinet. Die meneer kan als eenmansfractie gewoon mee blijven stemmen. En als hij een keer tegenstemt krijg je hoogstens dat de stemmen staken (75/75). Het wordt pas link als hij met de oppositie mee gaat doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die kans is behoorlijk reelquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wilders kan hem proberen te pushen om zelf zijn spullen te pakken en op te stappen.
Ik denk ook dat dat reeeler is. Denk niet dat die man als "die ene eenmansfractie van die asociale bejaarden mishandelende ontuchtpleger" door het leven wil.
Je hebt dan simpelweg geen meerderheid meer. Niet mogelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet einde Kabinet. Die meneer kan als eenmansfractie gewoon mee blijven stemmen. En als hij een keer tegenstemt krijg je hoogstens dat de stemmen staken (75/75). Het wordt pas link als hij met de oppositie mee gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |