Relevantie?? Link met Lucassen??quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja het is er maar 1, op de hele pvda.
En dat in die periode, sexvakanties (zie dezelfde pagina) en dat vonden de pvda collegae allemaal wel best, toen al, en tja soort trekt soort aan en moet je nu zien..
Toch duidelijk??quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Relevantie?? Link met Lucassen??
Verleden van iemandquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Relevantie?? Link met Lucassen??
Klets niet, het kwam van WNL en RTL, beiden "rechts"te kwalificeren (volgens eigen zeggen)quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Verleden van iemand
Die iemand gaat de politiek in
partij van die iemand wordt er door andere partijen op aangevallen, met name hen die de media behoorlijk in handen hebben
Echter erger dingen zijn zo te vinden, bij bijv. de pvda. De pvda die oh zo hard huiliet over anderen hun splinters, maar die partij verrote balken in het eigen oog en die van collegae al niet eens meer zien.
Onredelijk verzoek. Mensen zijn beesten, erger dan dieren die doden om voedsel.quote:
Daarvoor kan de desbetreffende journalist nog wel links zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet, het kwam van WNL en RTL, beiden "rechts"te kwalificeren (volgens eigen zeggen)
Je vergeet nog TIG kranten en programma's.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klets niet, het kwam van WNL en RTL, beiden "rechts"te kwalificeren (volgens eigen zeggen)
Tuurlijk..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Daarvoor kan de desbetreffende journalist nog wel links zijn.
Je kunt beter kijken naar de standpunten. Maar blijkbaar vindt je het leuk om terug de geschiedenis in te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Onredelijk verzoek. Mensen zijn beesten, erger dan dieren die doden om voedsel.
Politici geven het voorbeeld, met hun voorbeeld functie.
Nu moet de kiezer nog leren opletten EN via internet naar het verleden kijken van de partij alvorens / waarop ze willen stemmen.....
Kijk naar buiten, ze zaaiden naar de pvv, en oogsten storm.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
BOE
Ik ben er ook weer![]()
Geinig dat in één uur de anti-pvda propaganda uit de kast getrokken wordt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
BOE
Ik ben er ook weer![]()
De Pvd(allochtonen) heeft Nederland dan ook wel verziekt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
BOE
Ik ben er ook weer![]()
"hebben" dan he???quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
De Pvd(allochtonen) heeft Nederland dan ook wel verziekt.
Als je ergens woont waar die lui niet zitten heb je het inderdaad primaquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef Zolcon het volgende:
Maar PvdA critici. Wat heeft de PvdA jullie nou zou al aangericht dat de haat zo diep zit?
Ik wil niet zeggen dat Nederland stiekem wel goed is. Ach weetje wat. Ik doe het gewoon.
Nederland is hartstikke goed ondanks al dat WANBELEID van de Partij van de Arabieren!
Nee hoor, sprookjes zijn dat, die zo maar veranderen, 'voortjakkerende inzichten' en zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Zolcon het volgende:
Je kunt beter kijken naar de standpunten.
Noodzaak, niet leuk, zou onnodig dienen te zijn maar de politiek is niet zelf-zuiverende.quote:Maar blijkbaar vindt je het leuk om terug de geschiedenis in te gaan
NIET van het verleden leren, -> NL anno nu ...quote:*Flashback. woooosshhhhh*
mensen hou toch op met die non-reacties op een taal iets.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk naar buiten, ze zaaiden naar de pvv, en oogsten storm.
Ik heb het prima hier in Amsterdam-West. Ik heb meer last van die tokkies dan van de Marokkanen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Als je ergens woont waar die lui niet zitten heb je het inderdaad prima
Ik ga ook maar. Straks wordt de holocaust nog op het conto van de PvdA geschreven hierzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slaap zacht, complotdenkertjes...
Truste Zolcon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |