Je bent of dom, leest niet goed, of bent de slechtste downplayer van het pvda web-team.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
de ene jij-bak na de andere, maar iets zeggen over het onderwerp????
het maakt het wel opmerkelijk dat men daar nauwelijks zoveel topics aan besteed...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blablablabla... En dat maakt Lucassen's daden minder erg??
Alles doen om Wilders te plezieren komt niet zonder risico's.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef marcodej het volgende:
De coalitie is dus in gevaar door iemand die ontucht gepleegd heeft. Fijn.
Tja, een NLer he, een opgefokte nog wel, en dan ex-militair en niet bang.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef flasaldi het volgende:
het maakt het wel opmerkelijk dat men daar nauwelijks zoveel topics aan besteed...die lucassen is een asociale eikel als het waar is (ik hou nog een slag om de arm gezien ik ook een lasterzaak verwacht)
Ach, het ontuchtverhaal is iig bewezen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef flasaldi het volgende:
[..]
het maakt het wel opmerkelijk dat men daar nauwelijks zoveel topics aan besteed...
die lucassen is een asociale eikel als het waar is (ik hou nog een slag om de arm gezien ik ook een lasterzaak verwacht)
En veroordeeld en straf gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, het ontuchtverhaal is iig bewezen...
Al noem je me PvdA-queen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En veroordeeld en straf gedaan.
Ook dit is een feit : http://nl.wikipedia.org/w(...)oordeling_.281950.29 de pvda zat er totaaaal niet mee. Jij ook niet denk ik, met al die pvda-crimi's.
links, Links, LINKS ? PvdA Links ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Iets met mug en olifant.. Maar ja, links moet tenslotte iets hebben om hun eigen tekortkomingen mee te maskeren![]()
![]()
Een relatie met een 16 of 17 jarige jongen in 1950 (quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook dit is een feit : http://nl.wikipedia.org/w(...)oordeling_.281950.29 de pvda zat er totaaaal niet mee. Jij ook niet denk ik, met al die pvda-crimi's.
Nou, prima toch!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ben jij lomp of ben jij lomp???quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een relatie met een 16 of 17 jarige jongen in 1950 ()
Nu zou dat gewoon legaal zijn, vanaf 16 mag het.
Kom jij ook weleens verder dan 1 zin?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij lomp of ben jij lomp???
Dumb and dumber....quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, prima toch!
Allebei veroordeeld en straf uitgezeten, en daarmee klaar.
Sterker nog, ik heb er nog eens over nagedacht en vindt dhr Lucassen een prima PVV-boegbeeld.
Daadkrachtig, doortastend en de mogelijkheden grijpen waar ze liggen.
Als hij dit alles van te voren op zijn CV had gezegd, dan wil ik wedden dat hij heel veel voorkeursstemmen had gekregen!
Dus: eigenlijk prima voor de PVV, deze ontwikkeling.
Daar is ALLES mee gezegd, dus DOEN!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef IHVK het volgende:
Ik voel echt een enorme behoefte om PvdA lid te worden door dit soort onzin reacties.
Regelmatig..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Kom jij ook weleens verder dan 1 zin?![]()
Ik zal je er op wijzenquote:
Waar jij behoefte aan hebt...quote:
Tja het is er maar 1, op de hele pvda.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |