Parende Vlinders deel 1 t/m 38quote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer wat 'natuurfilms' aan 't binnenhengelen, Hans?
damn, ik mis nog deel 7. iemand die die heeft?quote:
Mijters FTWquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mijters FTW
Heb er zelf vanmiddag ook een aangeschaft
dus 3fm gaat dus jouw site (3fmfan) beconcurrerenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webdevelopment, dus ervoor zorgen dat 3FM.nl wordt onderhouden en uitgebreid, met de laatste tijd vooral Social Radio en veel Serious Request.
Maar ik zat eerder hier dan dat ik daar werkte, dus blijf ik hier lekker hangen.
Grappig genoeg wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dus 3fm gaat dus jouw site (3fmfan) beconcurrerenop sr gebied
ow, niet om te zueren, maar op 3fmfan staat al een tijdje Arcade Fire als megahitquote:
I know, vergeet steeds om 't aan te passen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, niet om te zueren, maar op 3fmfan staat al een tijdje Arcade Fire als megahit
Dit is je kans!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, vergeet steeds om 't aan te passen.
ah, ik dacht dat er 1 of andere auotmagische scriptje niet meer werkte. ik vind het verder niet zo erg, wat er recent gedraaid is vind ik belangrijkerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, vergeet steeds om 't aan te passen.
De megahit is samen met de Freak 11 een van de weinige dingen die ik handmatig doe... dus vandaar dat het weleens achter loopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat er 1 of andere auotmagische scriptje niet meer werkte. ik vind het verder niet zo erg, wat er recent gedraaid is vind ik belangrijker
dat is sarcastisch?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaa
De nieuwe single van Kings of Leon![]()
![]()
![]()
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |