Zo zeg dat wel, tis helemaal niks he!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Oeeh, het gaat door de weeks echt slecht met Flirt je Stijf
Ik schaam me echtquote:
Oh die serie viel mij zo tegenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:07 schreef borisz het volgende:
Kleine Lost marathon gehouden. 4 eps gekeken vanmiddag.
S1 =quote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die serie viel mij zo tegen![]()
Ik ben net aan Dexter begonnen
Naja, t kan niet tippen aan de X-Files maar tis best aardig.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]
S1 =![]()
S2 =Gaat alle kanten een beetje op. Beetje sloom allemaal.
Verder ben ik nog niet.
Dexter.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Die headlines.nos.nl doet het toch niet
quote:Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.
Reason: Error reading from remote server
Apache/2.2.14 (Unix) Server at headlines.nos.nl Port 80
quote:
Intermegalaktisch!quote:
Echt tof om te horen, oh-ohquote:Op donderdag 11 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik schaam me echt![]()
![]()
Maar jij bent ook zo tof
WTFquote:
Hoe ging het gesprek?quote:
mooi man, ik hoop dat t wordt wat jij hoopt dat t wordtquote:Op donderdag 11 november 2010 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel goed. Na 't weekend meer duidelijkheid
.
Mooi hopen voor jou dat je gauw weer aan de slag kuntquote:Op donderdag 11 november 2010 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Die is in de pocket. Ik hoor het al !quote:Op donderdag 11 november 2010 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is in de pocket. Ik hoor het al !. Congratz met je nieuwe baan ! Daar moet op worden gedronken
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Idd. het waaide hier vandaag maximaal 55km/h dat is echt nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Weeralarm ? Beetje wind. Wat een onzin.
Hoi Mexicaantje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds vlees uit de vriezer te halen.
Het is ZO koud als je enkel glas hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. het waaide hier vandaag maximaal 55km/h dat is echt niets
Hoe moet ik anders luisteren? Telepatisch?quote:
Hier nu > 85 km/uur. Check ook P2000...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Weeralarm ? Beetje wind. Wat een onzin.
RADIO GAGA RADIO GOE GOEquote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders luisteren? Telepatisch?
kon ik dat maar. zit hier altijd zo'n teringpiraat doorheen!quote:
Wat heb jij gedronken?quote:
Waar zie jij hoe hard het waait dan? volgens google weer typ in google: 'weer maastricht' waait het in maastricht 58km/hquote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nu > 85 km/uur. Check ook P2000...
Ik had een sinterklaasgevoel netquote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Ze weten wel een sfeertje t creëren zo met die storm. Van mij zouden ze zo in het glazen huis mogen
buienradar.nlquote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie jij hoe hard het waait dan? volgens google weer typ in google: 'weer maastricht' waait het in maastricht 58km/h
Timur en Ramon zijn echt een fijn team om naar te luisteren. Timur is ook wel een kanshebben denk ik...maar trekt hij het zonder Ramon?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Ze weten wel een sfeertje t creëren zo met die storm. Van mij zouden ze zo in het glazen huis mogen
dat is niet erg.....quote:Op donderdag 11 november 2010 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)ieuwe-clip-voor-ushi
Is het erg dat ik vind dat dit niet zo netjes is van Michiel?
Raar, die laadde bij mij nietquote:Op donderdag 11 november 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
buienradar.nl
[ afbeelding ]
is hij ook niet werkt ook op een sociaalwerkplaats.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet erg.....
maar wat ik wel erg vind is dat iemand die Rinus uitbuit. volgens mij is die man nl niet helemaal 100%....
dat zegt niets over je geestelijke vermogens.....quote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is hij ook niet werkt ook op een sociaalwerkplaats.
Rond 2 uur 's nachts. Iemand?quote:Nou ik was dus zondagnacht op 3fm, en echt best een paar minuten. En ik wil het terugluisteren maar het verkeerde programma staat onder die terugluisterknop. LAME.
hole of sirolf wellicht...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand van een ander forum
[..]
Rond 2 uur 's nachts. Iemand?
Ik vind het raar dat iemand als Michiel met quite een voorbeeldfunctie zulke dingen neerzet. Dat was meer mijn punt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet erg.....
maar wat ik wel erg vind is dat iemand die Rinus uitbuit. volgens mij is die man nl niet helemaal 100%....
Ah, zie dat ze inmiddels op de afgeslankte site zitten idd. Doen ze altijd als 't erg druk is.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Raar, die laadde bij mij niet
nja, ik vind dat een 3FM-dj op zijn persoonlijke blog mag bloggen wat hij wil, zolang het maar binnen de grenzen van de wet blijft. en volgens mij is dat vrouwke wel helemaal goed (nou ja...je snapt me) en speelt ze vrijwillig mee in die clip.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat iemand als Michiel met quite een voorbeeldfunctie zulke dingen neerzet. Dat was meer mijn punt.
En ja, laatste is ook niet zo heel aardig.
Echt, ik kan mij de herfst van 1962 nog goed herinneren. Windstoten zo hard dat het beetje wind wat nu staat aanvoelt als een zacht zomerbriesjequote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nu > 85 km/uur. Check ook P2000...
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)acht/20101108-01.wmaquote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand van een ander forum
[..]
Rond 2 uur 's nachts. Iemand?
Ik kan mij deze nog herrinneren:quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, ik kan mij de herfst van 1962 nog goed herinneren. Windstoten zo hard dat het beetje wind wat nu staat aanvoelt als een zacht zomerbriesje.
Dankjewel!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)acht/20101108-01.wma
en welke forum is het eigenlijkquote:
Dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en welke forum is het eigenlijk
nee toch?quote:
Geweldig om mee te makenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mij deze nog herrinneren:
http://www.knmi.nl/cms/co(...)arste_in_twaalf_jaar
Toen stond ik op de dijk, en zelfs tegen de wind in hangen lukte niet
Kom maar eens aan mijn eettafel zitten, voelen zul je.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig om mee te maken. Ben atm nog niet zo onder de indruk van de wind
.
Ik kan me die gigantische storm op een donderdag in januari 1990 nog herinneren. Toen waaide ook dat mooie gebouwtje van tv-programma Het Capitool kapot.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mij deze nog herrinneren:
http://www.knmi.nl/cms/co(...)arste_in_twaalf_jaar
Toen stond ik op de dijk, en zelfs tegen de wind in hangen lukte niet
Goed bezig, meisje.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja jongens ik had een 3.7 voor mijn eerste tentamen.
en ons dakraam waaide weg! lag 4 huizen verder!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me die gigantische storm op een donderdag in januari 1990 nog herinneren. Toen waaide ook dat mooie gebouwtje van tv-programma Het Capitool kapot.
je had alleen je naam goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja jongens ik had een 3.7 voor mijn eerste tentamen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, ik kan mij de herfst van 1962 nog goed herinneren. Windstoten zo hard dat het beetje wind wat nu staat aanvoelt als een zacht zomerbriesje.
IK OOK!!! HET WAAIDE ZELFS IN DE BUIK VAN MIJN MOEDER!!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me die gigantische storm op een donderdag in januari 1990 nog herinneren. Toen waaide ook dat mooie gebouwtje van tv-programma Het Capitool kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmnee. Eigenlijk is het gewoon balen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja eigenlijk vind ik het helemaal niet grappig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK OOK!!! HET WAAIDE ZELFS IN DE BUIK VAN MIJN MOEDER!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die is vandaag 15 jaar samen met zijn vrouw geloof ik....en hij eet een snoepje terwijl de kinderen door de straat waaien....quote:
sexforum.nlquote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en welke forum is het eigenlijk
Ah, oke, tof.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is vandaag 15 jaar samen met zijn vrouw geloof ik....en hij eet een snoepje terwijl de kinderen door de straat waaien....
michielveenstra Michiel Veenstraquote:
Ah, die gaan weer romantisch een Disney-film kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
michielveenstra Michiel Veenstra
De elfde van de elfde! Niks St. Maarten, niks carnaval: al 15 jaar samen met Jessica!
en in de pauze draaien ze de cd van wantwantquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die gaan weer romantisch een Disney-film kijken.
Ik zou volgend jaar doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja carnaval, dat moet ik ook gaan vieren dit jaar.
Met een voor hun aangepaste GEWELLLLLLLLDIG GRAPPIGE tekst!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en in de pauze draaien ze de cd van wantwant
toch geen hanneke fapper hoop ikquote:
Roelquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die gaan weer romantisch een Disney-film kijken.
In elk geval een goed stel tieten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap werkelijk waar NIET wat mensen zo geil vinden aan Katy Perry. Behalve in haar nieuwe clip maar daar lijkt ze nieto p hoe ze normaal er uitziet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch geen hanneke fapper hoop ik
That's it. Verder is ze niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval een goed stel tieten.
en vergeet niet dat hij zijn mouwen regelmatig opstrooptquote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk webcam (ja, ik weet dat dat eigenlijk voor rukkers is, maar goed) en t valt mij op dat Domien zijn hoofd enorme veel van de microfoon wegdraait. hij zegt iets, draait weg, zegt iets, draait weg.
best apart
Ja maar haar HOOFDquote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In elk geval een goed stel tieten.
Tot aan haar nek (van onder af) is het goed te doen. Om met Sersjees woorden te spreken: daar zou ik wel wat kunstjes op kunnen doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
That's it. Verder is ze niet zo bijzonder.
en hier is ze opgemaaktquote:
de plaat van Ramon natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Wat was de winnaar van PraatjeaPlaatje?
vind haar zonder makeup mooierquote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hier is ze opgemaakt
[ afbeelding ]
Altijd dát plaatje hequote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef alors het volgende:
een beetje tegenwicht..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom maar eens aan mijn eettafel zitten, voelen zul je.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef alors het volgende:
een beetje tegenwicht..
[ afbeelding ]
Nee dat ding staat naast mijn hele grote raam dat van enkel glas is. 4,5 meter ofzo is dat ding breed.quote:
Op die andere ook hoor, alleen dat zien mannen nietquote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hier is ze opgemaakt
[ afbeelding ]
vooral die twee melkfabriekenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind haar zonder makeup mooier
Eensch.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tot aan haar nek (van onder af) is het goed te doen. Om met Sersjees woorden te spreken: daar zou ik wel wat kunstjes op kunnen doen.
Brrrrr dat is wel koud. Sterkte!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat ding staat naast mijn hele grote raam dat van enkel glas is. 4,5 meter ofzo is dat ding breed.
je wilt wat anders? Prima!quote:
geen idee...maar Timur had de nieuwe Cee-Loo Green...en dat was meteen zijn hele promo ervoor. daarom zo mooi dat ie verloorquote:
Ik voel het zelfs als ik mijn verwarming loeihard heb aanstaan (dat ding is even breed als mijn raam) en ik er 1,5m vanaf zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Brrrrr dat is wel koud. Sterkte!
Jij gaat er wonenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik voel het zelfs als ik mijn verwarming loeihard heb aanstaan (dat ding is even breed als mijn raam) en ik er 1,5m vanaf zit.Haat aan jaren 30 huizen.
Neequote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
Mag ik zeggen dat ik die Mads Langer nu al beu ben.
Viel Spass.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
Op naar de Euroborg voor een stormachtige wedstrijd
Nu pas?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
Mag ik zeggen dat ik die Mads Langer nu al beu ben.
Zo zie ik er ook uitquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doen hoor jongens! Alleen maar omdat ze zo dom is.
ik zie geen sfeer hangenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Borstspieren en triceps blijven wat achter t.o.v. de rest. Spieren komen wel goed door. Vetpercentage zit bij hem wel goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
I KNOW MAAR HIJ IS MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Borstspieren en triceps blijven wat achter t.o.v. de rest. Spieren komen wel goed door. Vetpercentage zit bij hem wel goed.
Nog niemand hier. Erg blij meequote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zie geen sfeer hangen
btw de st. maarten teller staat hier op 9
Mwaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I KNOW MAAR HIJ IS MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Toen ik een uur geleden naar boven ging had mn ma er 5 afgehandeldquote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zie geen sfeer hangen
btw de st. maarten teller staat hier op 9
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
en nu.....
HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa
TURBO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
.
DJ Paul.
gewoon 13 jaar na zijn laatste singlequote:Lords Of The Hardschool (remix) 1997
Turbo 08-11-2010 met New Kids
lijkt me prachtig. in t kader van Nederlands Product enzoquote:Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
3FM is baas als ze dit Megahit maken. Gewoon voor de gein. Lachen.
gecensureerd uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
zie je t al voor je dat ze zoiets in Amerika uit brengen?
Hey Paul, You Cunt! Go Turbo Man!
ja, daarom is het zo gaaf dat dat hier gewoon kan!quote:
Hoe kan dat nou? Die regen is hier ook al gevallen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Wat een regen. Je zou maar in de Euroborg zitten
quote:
wahaha....en ik vind het oprecht een fijne plaat!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan dat nou? Die regen is hier ook al gevallen.
Storm + kust = AWESOMEquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
HÉÉ KUT, de storm hier is over.. maar ik hoorde dat het vrijdag harder ging waaien aan de kust, t is te hopen
Ik ben vandaag niet naar de dijk gegaan omdat ik het wat tegen vond vallenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Storm + kust = AWESOME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik houd daar zo van.
Beetje jammer dat ik bijna nooit meer aan zee kom.
Nou... wat meer als normaal... op sommige plekken is het echt bijna niet te doen. Iets meer dan een uurtje geleden reed ik met 70km/u over de A5... en nee, er stond geen file. Er kwam gewoon zoveel water naar beneden (of eigenlijk van links door de harde wind) dat ik bijna niks meer zag.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Allrounder het volgende:
Het waait en regent wat meer als normaal, heel Nederland in rep en roer.
is dit jouw vorm van een hint geven?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal vast de megahit niet meer worden... maar wat dan wel?
Turbo natuurlijk! verrekte Kut!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal vast de megahit niet meer worden... maar wat dan wel?
Nee, want toen ik dat net postte had ik nog niet gekeken wat het werd. Heb ik zojuist alsnog even gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is dit jouw vorm van een hint geven?
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, want toen ik dat net postte had ik nog niet gekeken wat het werd. Heb ik zojuist alsnog even gedaan.
Je kan het mij wel vertellen, er is toch niemand die me geloofdquote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, want toen ik dat net postte had ik nog niet gekeken wat het werd. Heb ik zojuist alsnog even gedaan.
Jij werkt bij 3FM ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je van het 3FM intranet?
En nee, dat adres en user/pass ga ik niet vrijgeven.
geef hier! of ik post naaktfoto's van Viola Holt die de liefde bedrijft met Frits Bom, die eveneens naakt is!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je van het 3FM intranet?
En nee, dat adres en user/pass ga ik niet vrijgeven.
Kan je die niet beter naar de Playboy Senior sturen... of dat blad zelf oprichten? Zal vast wel een markt voor zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geef hier! of ik post naaktfoto's van Viola Holt die de liefde bedrijft met Frits Bom, die eveneens naakt is!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je die niet beter naar de Playboy Senior sturen... of dat blad zelf oprichten? Zal vast wel een markt voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat snapt hij denk ik ook wel autist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja duh, dat wist ik ook wel... ik ga alleen gezellig mee in je grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, dat wist ik ook wel... ik ga alleen gezellig mee in je grap.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snapt hij denk ik ook wel autist.![]()
Verkapte kijk-ik-werk-bij-3fm-post.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snapt hij denk ik ook wel autist.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, dat wist ik ook wel... ik ga alleen gezellig mee in je grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
VAN ONZE BELASTINGCENTEN.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-werk-bij-3fm-post.
Z'n Pakhuis is afgefiktquote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef borisz het volgende:
Zal morgen Neill Young morgen gedraaid worden op 3fm?
Was niet m'n bedoeling... maar hoe moet ik anders antwoord geven op de vraag die me gesteld werd?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-werk-bij-3fm-post.
EN DAT MET DIT WEER!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Wat doe je dan, behalve hier een beetje op dit forum posten?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet m'n bedoeling... maar hoe moet ik anders antwoord geven op de vraag die me gesteld werd?
Welluku?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, deze plaat op 3FM. Dat is heel lang geleden. Dit is een van de mooiste platen van de afgelopen jaren. Draai 'm nog vaak @ MP3FM.
Webdevelopment, dus ervoor zorgen dat 3FM.nl wordt onderhouden en uitgebreid, met de laatste tijd vooral Social Radio en veel Serious Request.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat doe je dan, behalve hier een beetje op dit forum posten?
IN NEDERLAND EN MET DIT WEER!quote:
Ken ik die?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze van The Shins. Briljante clip ook. Jammer dat de DJ er weer door heen moet lullen..
Niet antwoordenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet m'n bedoeling... maar hoe moet ik anders antwoord geven op de vraag die me gesteld werd?
Ja, dan moet je maar 3FM luisterenquote:
Doe eens een YT filmpjequote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar 3FM luisteren
Echt, die reclames verdienen een Awardquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
WE WISH YOU A MERRY KRISTMUS!!!
AND A TRIGGERFINGER CD TITLED ALL THIS DANCIN' AROUND AGAIN!
Weer wat 'natuurfilms' aan 't binnenhengelen, Hans?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eindelijk. Kan ik tenminste weer snel downloaden.
Parende Vlinders deel 1 t/m 38quote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weer wat 'natuurfilms' aan 't binnenhengelen, Hans?
damn, ik mis nog deel 7. iemand die die heeft?quote:
Mijters FTWquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mijters FTW
Heb er zelf vanmiddag ook een aangeschaft
dus 3fm gaat dus jouw site (3fmfan) beconcurrerenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webdevelopment, dus ervoor zorgen dat 3FM.nl wordt onderhouden en uitgebreid, met de laatste tijd vooral Social Radio en veel Serious Request.
Maar ik zat eerder hier dan dat ik daar werkte, dus blijf ik hier lekker hangen.
Grappig genoeg wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dus 3fm gaat dus jouw site (3fmfan) beconcurrerenop sr gebied
ow, niet om te zueren, maar op 3fmfan staat al een tijdje Arcade Fire als megahitquote:
I know, vergeet steeds om 't aan te passen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, niet om te zueren, maar op 3fmfan staat al een tijdje Arcade Fire als megahit
Dit is je kans!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, vergeet steeds om 't aan te passen.
ah, ik dacht dat er 1 of andere auotmagische scriptje niet meer werkte. ik vind het verder niet zo erg, wat er recent gedraaid is vind ik belangrijkerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, vergeet steeds om 't aan te passen.
De megahit is samen met de Freak 11 een van de weinige dingen die ik handmatig doe... dus vandaar dat het weleens achter loopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat er 1 of andere auotmagische scriptje niet meer werkte. ik vind het verder niet zo erg, wat er recent gedraaid is vind ik belangrijker
dat is sarcastisch?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaa
De nieuwe single van Kings of Leon![]()
![]()
![]()
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |