quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snapt hij denk ik ook wel autist.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, dat wist ik ook wel... ik ga alleen gezellig mee in je grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
VAN ONZE BELASTINGCENTEN.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-werk-bij-3fm-post.
Z'n Pakhuis is afgefiktquote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef borisz het volgende:
Zal morgen Neill Young morgen gedraaid worden op 3fm?
Was niet m'n bedoeling... maar hoe moet ik anders antwoord geven op de vraag die me gesteld werd?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-werk-bij-3fm-post.
EN DAT MET DIT WEER!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Wat doe je dan, behalve hier een beetje op dit forum posten?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet m'n bedoeling... maar hoe moet ik anders antwoord geven op de vraag die me gesteld werd?
Welluku?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, deze plaat op 3FM. Dat is heel lang geleden. Dit is een van de mooiste platen van de afgelopen jaren. Draai 'm nog vaak @ MP3FM.
Webdevelopment, dus ervoor zorgen dat 3FM.nl wordt onderhouden en uitgebreid, met de laatste tijd vooral Social Radio en veel Serious Request.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat doe je dan, behalve hier een beetje op dit forum posten?
IN NEDERLAND EN MET DIT WEER!quote:
Ken ik die?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze van The Shins. Briljante clip ook. Jammer dat de DJ er weer door heen moet lullen..
Niet antwoordenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet m'n bedoeling... maar hoe moet ik anders antwoord geven op de vraag die me gesteld werd?
Ja, dan moet je maar 3FM luisterenquote:
Doe eens een YT filmpjequote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar 3FM luisteren
Echt, die reclames verdienen een Awardquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
WE WISH YOU A MERRY KRISTMUS!!!
AND A TRIGGERFINGER CD TITLED ALL THIS DANCIN' AROUND AGAIN!
Weer wat 'natuurfilms' aan 't binnenhengelen, Hans?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eindelijk. Kan ik tenminste weer snel downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |