Volgend jaar kom ik aan jouw deur een liedje zingen goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Sintuh Maartuh!!
![]()
Aan de ene kant blij dat ze het hier niet vieren, maar toch mis ik het ook wel
Ja, er is ook iets!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
ja ik denk die zucht en [ afbeelding ] er is iets
okequote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgend jaar kom ik aan jouw deur een liedje zingen goed?
Ja hoor, op zich welquote:
woah??quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dan liegt de folder of is jouw Blokker lief![]()
Woah!
ze willen hem gewoon zelf houden, logisch tochquote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, er is ook iets!
Eigenlijk is er iets niet...mini-meneertje...
Oh hmm. Juist ja. Dat wordt nog knutselen dusquote:Op donderdag 11 november 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
okeMaar je krijgt alleen snoep als je een mooie lampinon hebt hoor!
Moet ik nog even kijken want grote kans dat we dan in Lichtenvoorde zitten bij Freddyquote:Op donderdag 11 november 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, op zich wel![]()
Ik kom denk ik de 21ste weer ff huis kijken. Doe je mee?
er kwam hier net iemand met een lampje in een eierdoosquote:Op donderdag 11 november 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
okeMaar je krijgt alleen snoep als je een mooie lampinon hebt hoor!
Wehehheequote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
er kwam hier net iemand met een lampje in een eierdoos
tofquote:
daar krijgt hij trauma's vanquote:ze willen hem gewoon zelf houden, logisch toch
oooh, nou issie weeeeeeeer uit *pruillipje*quote:Op donderdag 11 november 2010 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhee![]()
Ik weet nog vroegaaah, toen ik nog een echt kaarsje hadOm de een of andere reden was mama aan het eind van de avond altijd heel chagrijnig van de hele tijd het kaarsje aandoen
Hard core old schoolquote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er kwam hier net iemand met een lampje in een eierdoos
ja ik kon geen mooi klein onopvallend montuur vinden dus toen koos ik iets het totaal anderequote:Op donderdag 11 november 2010 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof
[..]
daar krijgt hij trauma's van
Precies!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
oooh, nou issie weeeeeeeer uit *pruillipje*
of lampions die in de fik vliegenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhee![]()
Ik weet nog vroegaaah, toen ik nog een echt kaarsje hadOm de een of andere reden was mama aan het eind van de avond altijd heel chagrijnig van de hele tijd het kaarsje aandoen
Ja, ik ken het jongetje ook, die is echt vet tofquote:
ja, echt leuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kon geen mooi klein onopvallend montuur vinden dus toen koos ik iets het totaal andere![]()
ooh waar is ie dan![]()
![]()
Ohnoesquote:Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
ja, echt leuk!
hij is bij de stomme opa en oma
mijn mama wist niet hoe snel ze naar de winkel moest rennen voor twee stokjes met lampjes die werkten op batterijenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, echt leuk!
hij is bij de stomme opa en oma
Het gaat nu wel weer een beetje beter, thuis doet datquote:Op donderdag 11 november 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga dan gewoon lekker in bed liggen gekkie.
of kan ik wat voor je doen?![]()
![]()
of allebei, want ik heb toch een sleutel
Neequote:
Hoe zit dit nou weer? Ouders van je ex of zo?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
stomme opa en oma vinden mij net goed genoeg om hem te halen en brengen, dus ik vertik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |