Oooh..op msn dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:01 schreef pgrferrari het volgende:
Ben weg
Weet niet of ik vanaaf nog online kom.
Liefquote:
Misschienquote:Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..op msn dan?
Dat is ook online he![]()
Smarties en kitkattenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lief![]()
En wat heb je ze gegeven?
Ik kreeg vroegah altijd mandarijnen en dat soort onzin van iedereen. "Dat is gezonder voor je"Kutbuuv.
Kee, en dan voor nu nog eenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien
Ben altijd tegelijk online.
PM je msn maar
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:04 schreef PeZu het volgende:
ik zing de longen uit mijn lijf en krijg niet eens 1 smertie
wat is glow?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog dadelijk naar het autistencafe hier in de stad, maar begin nu wel de twijfelen om te gaan .En dan is er ook nog Glow, wat echt de moeite waard schijnt te zijn.
goed en kutquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/907404/8e4becc43ceb9b91b6f84e3260196ea8&t=1]afbeelding ]
Ik moet morgen nog, maar dat vind ik helemaal niet erg. Heb het daar wel naar mijn zin, ookal is het niet betaald.quote:
Nog een beetje verknetterd van de fysio eigenlijkquote:
Ik wil ookquote:
Ik heb deze week maar twee dagen gewerkt en dan heb ik na dag twee altijd zoiets van ehm...ja. Maar ehm..zal ik anders morgen ook nog even komen?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet morgen nog, maar dat vind ik helemaal niet erg. Heb het daar wel naar mijn zin, ookal is het niet betaald.
sluiting.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een beetje verknetterd van de fysio eigenlijk![]()
En hongerig want de pizza schiet niet op. Net voor de tweede keer stop eruit
Een soort lichtfestijn hier in Eindhoven, ALlerlei gebouwen zijn dan speciaal verlicht. Allemaal figuren op de gebouwen en zo. Schijnt erg mooi en succesvol te zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is glow?![]()
glee ken ik wel dat is tof
[..]
goed en kut
[..]
Kusje eropquote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een beetje verknetterd van de fysio eigenlijk![]()
En hongerig want de pizza schiet niet op. Net voor de tweede keer stop eruit
ooh ja dat heb ik wel eens gezien, da is kei leukquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een soort lichtfestijn hier in Eindhoven, ALlerlei gebouwen zijn dan speciaal verlicht. Allemaal figuren op de gebouwen en zo. Schijnt erg mooi en succesvol te zijn
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
oquote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is glow?![]()
glee ken ik wel dat is tof
[..]
goed en kut
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een soort lichtfestijn hier in Eindhoven, ALlerlei gebouwen zijn dan speciaal verlicht. Allemaal figuren op de gebouwen en zo. Schijnt erg mooi en succesvol te zijn
Ja, ik werk er nu zo';n 3 jaar Ben wel even tussendoor 2 keer een half jaar weg geweest, Maar gewoon een erg prettige werkvloer voor iemand zoals ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb deze week maar twee dagen gewerkt en dan heb ik na dag twee altijd zoiets van ehm...ja. Maar ehm..zal ik anders morgen ook nog even komen?![]()
Tof toch, als je het naar je zin hebt?
ja goed omdat ik dikke vette nerde bril heb besteld, een snuggie kocht voor 2 knaken en lekkere thee en meer en kut omdat die rot wind mijn fiets heeft beschadigdquote:
* Fha gaat op de grond zitten en knuffelt benen van suikerbeebquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Pffff...mijn kind moet opschieten met thuiskomen...ik moet mini-knuffels!
what upquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Pffff...mijn kind moet opschieten met thuiskomen...ik moet mini-knuffels!
Fijnquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik werk er nu zo';n 3 jaar Ben wel even tussendoor 2 keer een half jaar weg geweest, Maar gewoon een erg prettige werkvloer voor iemand zoals ik.
laat zien die bril!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed omdat ik dikke vette nerde bril heb besteld, een snuggie kocht voor 2 knaken en lekkere thee en meer en kut omdat die rot wind mijn fiets heeft beschadigd![]()
![]()
![]()
Grote moei en echt idioot drukquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef Fha het volgende:
* Fha gaat op de grond zitten en knuffelt benen van suikerbeeb
gewoon, weet je hoe lekker, knuffels van een mini-meneertje?quote:
Gaafquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
6.99 stond e rin de winkel ik betaal 5 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laat zien die bril!
en hij is 5,99 hoor, zegt de folder
ja ik denk die zucht enquote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
gewoon, weet je hoe lekker, knuffels van een mini-meneertje?
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
Grote moei en echt idioot drukMaar verder wel goed
Ik leef naar de periode tussen kerst en oud en nieuw toe want dan ben ik eindelijk weer even vrij
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
nou, dan wordt het ook wel even tijd ja!
hier is het okee, druk met naar de deur lopen![]()
en hoofdpijn, maar ach, wanneer niet
Okee, dan liegt de folder of is jouw Blokker liefquote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
6.99 stond e rin de winkel ik betaal 5 euro![]()
[ afbeelding ]
zonder die metalen dingetjes en met een heel licht motiefje erop
Ha buurman!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |