Truequote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat is die Sonja Silva dik geworden
Je kunt het later ook online terugkijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef Quarant het volgende:
Wie doet er vanavond even verslag van, ik kan het helaas niet kijken, verplichtingen.
Lijkt me een eng land...quote:
Opgenomen in een harem?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met Sonja Silva gebeurd?
Ja dat was geweldig in beeld gebracht he!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef TLC het volgende:
Damn, wat een ontknoping![]()
ik vind dit bij momenten beter dan de vorige WIDM hoor
Is een prachtig landquote:
Hoorde het ook. En ook die waterpijpentest als in WIDM 2009.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Frollo het volgende:
Hoorde ik in de aflevering van vorige week, tijdens het blokjes met Griekse letters zoeken, nou het muziekje uit De Mol?
Hmm de moslims die ik ken die drinken gewoon water. Ik weet dat voetballers dat ook doen. Dacht dat het erbij hoorde maar ik ben niet gehinderd door enige kennis.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef TheHappyPrince het volgende:
Vasten zonder water is normaal hoor tijdens de Ramadan!
Maar ik snapte niet dat ze niet gebruik maakte van de regel dat je niet hoeft te vasten als je een reiziger bent, wat zij in principe dus was...
Volgens mij was het gewoon interessantdoenal vond ik Esmaa nog wel de enige leuke speler... Jammer dat ze eruit is!
Edit: Ja idd dat alphateam is STRONTirritant. "Wat is dat, Djenesis? Iets met genezing?"
Domme jonge kutkneuzen, vooral die Melody.![]()
In principe mag het iig niet, en Esmaa is volgens mij wel een strikt moslimquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmm de moslims die ik ken die drinken gewoon water. Ik weet dat voetballers dat ook doen. Dacht dat het erbij hoorde maar ik ben niet gehinderd door enige kennis.
Hoezo win jij dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik vond team alfa ongelofelijk vals, snap ook niet wat die jongeren in zo'n programma doen...
En volgens mij hadden ze het ook niet door dat die vier symbolen de seizoenen moesten voorstellen, ten minste zo leek het mij. (blaadje: herfst, sneeuwkristal: winter, bloem: lente en zon: zomer.)
Ik hoop dat Reinier wint(dan win ik een reis naar Jeruzalem hè hè hè)
jazeker! Al is het maar om 1 geniaal iets involving Reinier and a sheepquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik heb de aflevering van gisteren gemist, is ie het waard om terug te kijken?
Schei toch uit!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef TLC het volgende:
Deze serie is gewoon beter dan de vorige Wie is de Mol
De opdrachten vragen hier toch veel meer inspanning dan bij WIDM hoor, ik krijg het idee dat er fysiek zwaardere opdrachten zijn en dan moet je ook rekening houden met het klimaat waarin het spel zich afspeelt. Bij de vorige WIDM waren de opdrachten ook maar wat suf en saai.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Schei toch uit!
Waar zit er uitdaging in de spellen?
Wat houdt jou in spanning tijdens het seizoen?
Suf en saai? Sorry maar waarom heb ik het gevoel dat ik een andere PC zit te kijken?!?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef TLC het volgende:
[..]
De opdrachten vragen hier toch veel meer inspanning dan bij WIDM hoor, ik krijg het idee dat er fysiek zwaardere opdrachten zijn en dan moet je ook rekening houden met het klimaat waarin het spel zich afspeelt. Bij de vorige WIDM waren de opdrachten ook maar wat suf en saai.
Neef, zelfmoord van Antonie was de reden.quote:Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Haushofer het volgende:
Leuke serie, maar waarom Geert Hoes nou er uit moest was me niet helemaal duidelijk. Is-ie familie van Isa Hoes ofzo?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 december 2010 12:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Neef, zelfmoord van Antonie was de reden.
Nee, zitten te kijken naar een kruispunt en foto´s bestuderen is spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Suf en saai? Sorry maar waarom heb ik het gevoel dat ik een andere PC zit te kijken?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kijk je niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef Pinzon het volgende:
Jammer dat het christendom je weer verkapt wordt opgedrongen.
Helemaal misselijkmakend om die Nellie Cooman te zien bidden voor het eten, en dan moet de rest maar even stil zijn, want dat hoort zo en is respectvol.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Zou wel episch zijn als daar opeens iemand over het water loopt
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja joh
Geloof bashen is zoooo nodig zolang er nog mensen zo bizar denken.
Er wordt je helemaal niks opgedrongen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef Pinzon het volgende:
Helemaal misselijkmakend om die Nellie Cooman te zien bidden voor het eten, en dan moet de rest maar even stil zijn, want dat hoort zo en is respectvol. Het is juist niet respectvol om dit van anderen te verwachten.
Verder wel leuk programma :p
je avatarquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt je helemaal niks opgedrongen.
Er wordt niks opgedrongen; het is een programma van de EO, zover ik weet. En de EO is, schrik niet, een Christelijke omroep.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef Pinzon het volgende:
Helemaal misselijkmakend om die Nellie Cooman te zien bidden voor het eten, en dan moet de rest maar even stil zijn, want dat hoort zo en is respectvol. Het is juist niet respectvol om dit van anderen te verwachten.
Verder wel leuk programma :p
De tien geboden in het grieks vertalen...quote:
Zij hoefden het zelf niet te vertalen, de tekst stond er ook in het nederlands bij, ze moesten alleen al die tekens onthouden en na kunnen schrijven bij het juiste gebod.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
De tien geboden in het grieks vertalen...
Kwestie van Griekse alfabet onthoudenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Zij hoefden het zelf niet te vertalen, de tekst stond er ook in het nederlands bij, ze moesten alleen al die tekens onthouden en na kunnen schrijven bij het juiste gebod.
als ik ego is, dan heb je daar niets aan hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kwestie van Griekse alfabet onthouden
Wat me dus behoorlijk lastig lijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Zij hoefden het zelf niet te vertalen, de tekst stond er ook in het nederlands bij, ze moesten alleen al die tekens onthouden en na kunnen schrijven bij het juiste gebod.
Het leek mij ook een behoorlijk lastige opdracht, dus ik vond het heel knap dat ze er zoveel wisten, zeker de mannen die niemand hadden die de Griekse taal beheerst! Ze hadden er twee meer fout, maar dat was ook alleen maar omdat ze twee lettertjes hadden omgedraaid, ik vond het superknap gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat me dus behoorlijk lastig lijkt.
Haha ja wat een dombo! Ik had ook echt gehoopt dat hij er uit ging, dus opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Die Arjen of Arjan was toch ook een halve gare
50 dinar krijg, 2x wisselen en dan al 30 dinar kwijt zijn
Makkelijke prooi om op te lichten, zo'n sukkel.
Leuk programma
Vorig jaar met John de Wolf was ook mooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Pelgrimscodequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Was vorig jaar die Bert Kuizinga ook presentator?
Bert van Leeuwen, en nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Was vorig jaar die Bert Kuizinga ook presentator?
Bovenstaande link naar Wikipedia leert dat:quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Bert van Leeuwen, en nee volgens mij niet.
Vandaag de eerste 3 afleveringen pas gezien, en ik blijf het steengoed vindenen mijn favoriet is natuurlijk Elise
Ik heb het vorig jaar niet gezien, maar ik denk dat Bert van Leeuwen toch beter is als presentator!quote:De Pelgrimscode werd gepresenteerd door Manuel Venderbos, Kefah Allush en Marion Lutke.
ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh maar anders had iemand anders de sleutel gekregen omdat diegene het dichtst bij het aantal zat (van die leeftijden)?
Ook de hele tijd inzoomen op dr assquote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef k_man het volgende:
Elise in bikini in een modderbad... is dit echt een EO-programma?
Ja idd het is nogal saai zo, zij heeft praktisch alle informatie gekregen, dat maakt het nog makkelijker voor haar. Het zou eigenlijk raar zijn als ze niet wintquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Miriam heeft teveel kennis vanuit haar achtergrond voor dit spel. Zo wint ze elke keer en dat begitn nogal te vervelen. Als ze volgende week doorkomt wint ze dus geheid ...
Precies respect, hoor, voor deze 'ouwe' altlete.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef Arth_NL het volgende:
Nelli!Als ze wel had opgegeven zou ze pas gefaald hebben. Mooi dat ze doorzet.
Tja, het blijft de EO.quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Ik ben het aan het terugkijken en jezus christus,
Ik snap het wel, lijkt mij ook irritant om te doen, maar in het buitenland kennen ze je toch niet, dus dan heb ik er wat minder moeite mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef k_man het volgende:
Dat Winston zo verlegen is, niet gedacht.
Wat een prachtige, indrukwekkende stad is het toch. De priester van die Koptische kerk heb ik ook nog op de foto.
Niet dusquote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef BoerBert het volgende:
Gooien ze allebei de kruik kapot, einde spel.
dat had ik ook niet gedacht lolquote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef k_man het volgende:
Dat Winston zo verlegen is, niet gedacht.
Wat een prachtige, indrukwekkende stad is het toch. De priester van die Koptische kerk heb ik ook nog op de foto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]lol niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Daar hoor je ook niet op te letten.
En wie had de paspoorten gecontroleerd als je met 5 nederlanders aankomt die beweren vernoemd te zijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef alors het volgende:
Lol die Nederlander zei gewoon Tadeus ipv Theodorus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |