Truequote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat is die Sonja Silva dik geworden
Je kunt het later ook online terugkijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef Quarant het volgende:
Wie doet er vanavond even verslag van, ik kan het helaas niet kijken, verplichtingen.
Lijkt me een eng land...quote:
Opgenomen in een harem?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met Sonja Silva gebeurd?
Ja dat was geweldig in beeld gebracht he!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef TLC het volgende:
Damn, wat een ontknoping![]()
ik vind dit bij momenten beter dan de vorige WIDM hoor
Is een prachtig landquote:
Hoorde het ook. En ook die waterpijpentest als in WIDM 2009.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Frollo het volgende:
Hoorde ik in de aflevering van vorige week, tijdens het blokjes met Griekse letters zoeken, nou het muziekje uit De Mol?
Hmm de moslims die ik ken die drinken gewoon water. Ik weet dat voetballers dat ook doen. Dacht dat het erbij hoorde maar ik ben niet gehinderd door enige kennis.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef TheHappyPrince het volgende:
Vasten zonder water is normaal hoor tijdens de Ramadan!
Maar ik snapte niet dat ze niet gebruik maakte van de regel dat je niet hoeft te vasten als je een reiziger bent, wat zij in principe dus was...
Volgens mij was het gewoon interessantdoenal vond ik Esmaa nog wel de enige leuke speler... Jammer dat ze eruit is!
Edit: Ja idd dat alphateam is STRONTirritant. "Wat is dat, Djenesis? Iets met genezing?"
Domme jonge kutkneuzen, vooral die Melody.![]()
In principe mag het iig niet, en Esmaa is volgens mij wel een strikt moslimquote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmm de moslims die ik ken die drinken gewoon water. Ik weet dat voetballers dat ook doen. Dacht dat het erbij hoorde maar ik ben niet gehinderd door enige kennis.
Hoezo win jij dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik vond team alfa ongelofelijk vals, snap ook niet wat die jongeren in zo'n programma doen...
En volgens mij hadden ze het ook niet door dat die vier symbolen de seizoenen moesten voorstellen, ten minste zo leek het mij. (blaadje: herfst, sneeuwkristal: winter, bloem: lente en zon: zomer.)
Ik hoop dat Reinier wint(dan win ik een reis naar Jeruzalem hè hè hè)
jazeker! Al is het maar om 1 geniaal iets involving Reinier and a sheepquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik heb de aflevering van gisteren gemist, is ie het waard om terug te kijken?
Schei toch uit!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef TLC het volgende:
Deze serie is gewoon beter dan de vorige Wie is de Mol
De opdrachten vragen hier toch veel meer inspanning dan bij WIDM hoor, ik krijg het idee dat er fysiek zwaardere opdrachten zijn en dan moet je ook rekening houden met het klimaat waarin het spel zich afspeelt. Bij de vorige WIDM waren de opdrachten ook maar wat suf en saai.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Schei toch uit!
Waar zit er uitdaging in de spellen?
Wat houdt jou in spanning tijdens het seizoen?
Suf en saai? Sorry maar waarom heb ik het gevoel dat ik een andere PC zit te kijken?!?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef TLC het volgende:
[..]
De opdrachten vragen hier toch veel meer inspanning dan bij WIDM hoor, ik krijg het idee dat er fysiek zwaardere opdrachten zijn en dan moet je ook rekening houden met het klimaat waarin het spel zich afspeelt. Bij de vorige WIDM waren de opdrachten ook maar wat suf en saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |