Mooi ze verwachten morgen om 6.30 een water pijl van 2.20 meter.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pic: http://twitpic.com/35x0bq
Oeh, Rotterdam ook: p2000vrr: #p2000 #Rotterdam 11-11-10 18:58:38 - Scenario Hoogwater is geactiveerd! Het uitrukbericht staat voor u in de communicator. - #p...
Twitter - 9 minuten geleden
quote:PRIO X Hoek Van Holland Extreem weer Vak: 5990150 MORGENOCHTEND 06.30 UUR HOOG WATER 2.20M.
VOS komt vrij vaak voor, zolang het bij 1 blijft is er weinig aan de hand, gebeurd ook zonder enige vorm van storm of slecht weer.. P2000 berichten zoals rampenbestrijding moet je je niet op scheelkijken, worden ook vrij vaak en snel gepieptquote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor de uitleg over die VOS melding.
Natuurlijk, het zekere voor het onzekere, daarom ook een oogje op Twitter.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
VOS komt vrij vaak voor, zolang het bij 1 blijft is er weinig aan de hand, gebeurd ook zonder enige vorm van storm of slecht weer.. P2000 berichten zoals rampenbestrijding moet je je niet op scheelkijken, worden ook vrij vaak en snel gepiept
Hmm, hopelijk gaat het goed dan...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi ze verwachten morgen om 6.30 een water pijl van 2.20 meter oid.Als de dijken ed het maar houden anders kan ik morgen pootje baden.
Ja pootje baden bij temperaturen onder de 10 graden doe ik niet zo graag.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk gaat het goed dan...
Is het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
@Drassss: dat lijkt me best eng weet je dat.
Als ik dat kaartje bekijk is er all1 een waarschuwing voor de kust van zuidholland (west holland op t kaartje) voor de rest niet. Valt imo wel mee dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is het niet![]()
Momenteel is het bureau van de Stormvloedwaarschuwingsdienst bezet
http://www.svsd.nl/
Alles lijkt ook op ''alarm'' te staan.. Ben benieuwd
Dat hoog water, tja, afwachten, maar ik reageerde op Drassss met zijn melding dat er een gaslucht was, dat zou ik toch best spannend vinden met onweer in de lucht....quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is het niet![]()
Momenteel is het bureau van de Stormvloedwaarschuwingsdienst bezet
http://www.svsd.nl/
Alles lijkt ook op ''alarm'' te staan.. Ben benieuwd
Me miskeken dus.. Ik keek naar de rode lijnquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik dat kaartje bekijk is er all1 een waarschuwing voor de kust van zuidholland voor de rest niet. Valt imo wel mee dus.
Reageerde ik ook opquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
maar ik reageerde op Drassss met zijn melding dat er een gaslucht was
Idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
Best eng? Dat lijkt me ongelofelijk lijp ja..
Hier in Brabant valt het allemaal nog wel mee. Eens kijken of dat lijntje hier in Brabant ook nog iets gaat doen.
Hahahahaha van mij mag t. Als die kuip maar niet begint te drijven!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef seasushi het volgende:
Wordt Rotterdam het nieuwe Atlantis?
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Me miskeken dus.. Ik keek naar de rode lijn
quote:Twee mensen vermist na omslaan sleepboot
HOEK VAN HOLLAND - Voor de kust bij Hoek van Holland is donderdagmiddag om 16.00 uur een sleepboot omgeslagen. Twee mensen worden vermist.
Het schip sloeg om in zwaar weer. De vijf opvarenden raakten te water. Twee konden zich redden, een persoon werd later gevonden en naar twee mensen wordt gezocht. Dat maakte een woordvoerster van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond bekend.
Hulpverleningsorganisaties zijn massaal uitgerukt naar Hoek van Holland. Het Kustwachtcentrum in IJmuiden heeft de reddingsboten van Hoek van Holland en Ter Heijde ingezet.
Beide vaartuigen zijn van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij. Ook zijn een vliegtuig en een helikopter naar de locatie gestuurd.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha van mij mag t. Als die kuip maar niet begint te drijven!!!![]()
wow...quote:Ivan92: schiphol heeft nu al aardig wat vertraging door de wind, is nu 23 knopen, verwachting is een top op 35 met windstoten op 50! #bruut
Twitter - seconden geleden
Windkracht 10... als dat alles is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |