Ah ok dat dacht ik al maar je bedankje stond boven mn uitleg.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor de uitleg over die VOS melding.

Die hoorde ik dus vertrekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens met terug bladeren dat die ambu melding op schiphol niet de 1e was. Voor die melding staat een grote brandweer melding met t uitruk verzoek van 9 korpsen....

Nee tegen de tijd dat jij dat hoorde was er een automatische brand melding in een vrachtloods.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Die hoorde ik dus vertrekken
Het lijkt overigens nu al wel wat minder hier. Geen regen atm

Lol, vandaar edit!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ok dat dacht ik al maar je bedankje stond boven mn uitleg.
gewoon ff opgezocht via google trouwens.
Zow eindelijk begint t hier (Pijnacker ZH) nu ook te stormen! En hozen uiteraard!!

Ja, de buit is binnen, eerst maar eens een biertje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de buit binnen? Tijd voor hete chocomelk en droge kleren.

Daardoor dacht ik ook wel dat je dat bedoelde maar wilde t ff zeker weten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, vandaar edit!
Ze roepen nu om rampenbestrijding:
11-11-10 18:51:16 Brandweer Haaglanden gaarne tel contact ac
1500020 Brandweer Regionaal Commandant van Dienst I Den Haag
1500090 Brandweer Den Haag 9e bevelvoerder
1500530 Brandweer Den Haag Ambtenaar rampenbestrijding
1500535 Brandweer Wassenaar Ambtenaar rampenbestrijding
1500536 Brandweer Westland Ambtenaar rampenbestrijding

Dan moet je dees hebben: http://www.p2000-online.net/ die heeft ook niet van die irritante geluidjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daardoor dacht ik ook wel dat je dat bedoelde maar wilde t ff zeker weten.
Ja ik las t en wilde t plaatsen hier maar kreeg geen toestemming van de site. Moest me eerst registreren.

Proost dan!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, de buit is binnen, eerst maar eens een biertje.

Thanks!!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je dees hebben: http://www.p2000-online.net/ die heeft ook niet van die irritante geluidjes.

NP, kwam ik ook net achter.quote:

Mag ik gokken. Regen/wind plus de onweer net.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef kahaarin het volgende:
PeterFleur: Weer op #schiphol. We kunnen niet naar de gate omdat het weer te gevaarlijk is voor het grondpersoneel. #hebbenwijweer
Twitter - 2 minuten geleden
Hmm...? Wat kan er daar dan aan de hand zijn, zijn er Amsterdammers hier?

Flinke wolkbreuk en onweer een tijdje geleden, grondpersoneel is waarschijnlijk bang dat hun make-up uitlooptquote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef kahaarin het volgende:
PeterFleur: Weer op #schiphol. We kunnen niet naar de gate omdat het weer te gevaarlijk is voor het grondpersoneel. #hebbenwijweer
Twitter - 2 minuten geleden
Hmm...? Wat kan er daar dan aan de hand zijn, zijn er Amsterdammers hier?
NP, kwam ik ook net achter.

Ook @ Drassss, dat zal het idd wel zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Flinke wolkbreuk en onweer een tijdje geleden, grondpersoneel is waarschijnlijk bang dat hun make-up uitloopt
Als er iets ernstigs was zouden de tweets je om de oren vliegen, denk ik.

Ik lees dat er flink wat wateroverlast is op Schiphol momenteel. Ik denk dat de bezuinigingen op het Schiphol Personeel ook zijn geweest en dat er dus geen geld meer was voor kaplaarzen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook @ Drassss, dat zal het idd wel zijn.

Ze zijn wel gestopt met aanvliegen over de binnenstad, lekker rustigquote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef kahaarin het volgende:
Ook @ Drassss, dat zal het idd wel zijn.

Pic: http://twitpic.com/35x0bqquote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik lees dat er flink wat wateroverlast is op Schiphol momenteel. Ik denk dat de bezuinigingen op het Schiphol Personeel ook zijn geweest en dat er dus geen geld meer was voor kaplaarzen.

Ja die zag ik alquote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pic: http://twitpic.com/35x0bq

Is it a bird? Is it a plane? It's a submarine!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pic: http://twitpic.com/35x0bq
Oeh, Rotterdam ook: p2000vrr: #p2000 #Rotterdam 11-11-10 18:58:38 - Scenario Hoogwater is geactiveerd! Het uitrukbericht staat voor u in de communicator. - #p...
Twitter - 9 minuten geleden

A yellow one?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Is it a bird? Is it a plane? It's a submarine!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |