Wat zeg je dat mooi...quote:Evie doet het zo ontzettend goed. Mensen vragen regelmatig hoe het met Evie gaat, en eigenlijk kan ik dan alleen maar zeggen; GOED!! en dat klinkt zo makkelijk en kort. Maar is zoiets GROOTS! wat mag je toch ontzettend blij, trots en gelukkig zijn, als alles GOED mag gaan met je kindje, en je zo kan en mag genieten. Evie is ook echt een heerlijk vrolijk meisje. Ze lacht ontzettend veel en heeft (bijna) altijd een zonnig humeurtje. Heerlijk dus!
Oh, das niet leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Aoraki het volgende:
Niemand heeft het door...maar mijn mannetje is vandaag een dreumes geworden!
![]()
Nog wat pics:
[ afbeelding ]
vandaag op het kdv:
[ afbeelding ]
En ons cadeau:
[ afbeelding ]
Nu ga ik jullie verlaten. Na een eerste half jaar waar ik me erg onzeker voelde, en een geweldig tweede half jaar, heb ik nu geen baby meer maar een heuse dreumes! Tot ziens in het dreumes-topic!
Ik probeer er echt op te letten. Werk ook veel minder in het weekend enzo om tot rust te komen, maar het probleem is gewoon dat ik dan 's nachts wakker lig uit schuldgevoel omdat ik niets gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Shandaly het volgende:
Neem op tijd je rust, Leo... je klinkt alsof je akelig dicht tegen een burnout aan zit, en geloof me.. geen enkele baan is dat waard... heb er helaas ervaring mee
daarom zal dat dit jaar niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft de slee... Ik hoor net dat we waarschijnlijk weer een strenge winter krijgen. Ik ben echt zo blij dat ik van de zomer de ingeving had een slee te kopen. Vorig jaar was alles uitverkocht.
Dat gesprek heb ik meer dan een maand geleden al gehad (omdat ik toen al de indruk had dat het niet goed ging komen), maar er verandert niets. Een aantal van mijn taken zou door andere mensen uitgevoerd worden, maar die mensen worden daar niet van op de hoogte gebracht dus blijven die zaken hangenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef happyme28 het volgende:
Leo, je klinkt alsof je overspannen bent of in ieder geval ver op weg dat te worden. Ik zou maar eens een goed gesprek met je leidinggevende gaan houden dat er iets moet veranderen, want anders zit je straks ziek thuis en dan krijg je helemaal geen werk meer gedaan. Trillende handen lijkt me geen goed teken
nou, eerlijk gezegd hoop ik het echt niet hoor. ik moet alles te voet doen met jut & jul en zit dus echt niet te wachten op sneeuw. hioer strooien ze niet. ik heb ravi normaal achterop in de doek, maar dat durf ik dan niet, wat me brengt op de volgende vraag:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef lily het volgende:
[..]
daarom zal dat dit jaar niet gebeuren
Hier vorig jaar ook misgegrepen, dus we hebben 2 weken geleden een slee gekocht van Kyllian's verjaardagsgeldquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft de slee... Ik hoor net dat we waarschijnlijk weer een strenge winter krijgen. Ik ben echt zo blij dat ik van de zomer de ingeving had een slee te kopen. Vorig jaar was alles uitverkocht.
Schrijf het anders lekker hier van je af:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik meer dan een maand geleden al gehad (omdat ik toen al de indruk had dat het niet goed ging komen), maar er verandert niets. Een aantal van mijn taken zou door andere mensen uitgevoerd worden, maar die mensen worden daar niet van op de hoogte gebracht dus blijven die zaken hangen![]()
En het probleem is dat mijn leidinggevende nu al te vaak loopt te verkondigen tegen al mijn collega's dat ik ik in "het verzet" zit, dat ik me al schaam omdat ik iets gezegd heb.
Ik hoop echt elke dag dat ik nu wel eens een pak werk zal kunnen verzetten waardoor ik het allemaal weer wat beter zal zien zitten, maar elke dag komt er wel iets tussen waardoor ik weer de taken die ik in gedachten had niet kon afwerken.
Maar nu ben ik echt off-topic bezig, maar ik wou het gewoon eens ergens kwijt
Wij hadden zo'n plankje via Marktplaats gekocht, vond het zonde om nieuw te kopen. Heb hm va de zomer ook weer via Marktplaats verkocht voor minimaal het bedrag wat ik ervoor betaald hadquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef simmu het volgende:
[vraag]
waar kan je van die plankjes voor onder de buggy kopen voor een peuter en hoe weet je de welke dan past en goed is?
[/vraag]
ik bedoelde dat sleeen uitverkocht raken..dat dat niet zou gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, eerlijk gezegd hoop ik het echt niet hoor. ik moet alles te voet doen met jut & jul en zit dus echt niet te wachten op sneeuw. hioer strooien ze niet. ik heb ravi normaal achterop in de doek, maar dat durf ik dan niet, wat me brengt op de volgende vraag:
Wat fijn dat ze goed zitten en ik er iemand blij mee kon maken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel, mijn zoon heeft jullie slofjes elke dag de hele dag aan![]()
Ik heb ook een hekel aan kou.....maar voor de kids vind ik de sneeuw dan toch wel weer erg leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:29 schreef lily het volgende:
[..]
ik houd ook niet van sneeuw dus van mij hoeft het ook niet hoor
Jaaaaaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze goed zitten en ik er iemand blij mee kon maken!![]()
Nu nog een koffie/thee date
Ja hier is januari ook wat beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jaaaaa. Maar dat wordt wel januari op zijn vroegst. Man, ik zit zo vol. Maar iedereen wel toch?
Ik kreeg vandaag een grote doos met sintcadeautjes vanuit Aruba.
Ja, en nu ga ik broeden op of ik nog ngauw wat terug kan doen/ sturen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja hier is januari ook wat beter
Wat lief die cadeautjes! Van opa en oma neem ik aan?
Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Meimeltje het volgende:
Leonieke, ik heb denk ik een groot deel gemist. Je hebt toch een contract voor een bepaald aantal uur neem ik aan? Als het te veel werk is om binnen die uren te kunnen doen dan zou een leidinggevende daar toch wat mee moeten? Of denk ik nou te simpelIk doe ook weleens wat thuis, maar daar kies ik zelf voor. Als dat te vaak zou gebeuren en ik er op mn werk gewoon geen tijd voor heb zou ik dacht echt terugkoppelen. Dat heb je ook wel gedaan las ik, maar als daar niets mee gedaan wordt dan is dat toch zijn/ haar probleem?
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan kou.....maar voor de kids vind ik de sneeuw dan toch wel weer erg leuk.
Wij hebben vanochtend 1u20min gedaan over 3km (met de wagen weliswaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
Met de auto?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
Die directeur zal vast niet weten wat voor en hoeveel werk jij precies moet verrichten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.
Ik zie momenteel gewoon geen einde aan het werk waardoor ik het nog minder zie zitten.
Mijn leidinggevende heeft me dus volledig gelijk gegeven (het is te druk en dat is niet normaal) maar na die bevestiging is er niets veranderd en word ik verondersteld al het werk te doen (+ het feit dat er nu vandaag bij mijn leidinggevende een mail is toegekomen van één van de directeurs dat mijn dossiers niet af zijn en ik me nog ben moeten gaan verantwoordenen hij heeft het voor mij opgenomen naar de directeur toe, maar het was gewoon een slag in mijn gezicht om nog eens bevestigd te zien dat ik het blijkbaar niet aankan)
bevalt het? is het wat als alternatief voor de ravi-draagdoek/selene-lopen combi? want het is juist bedoeld als backup zeg maar voor als het erg bagger weer is (glad) en we toch echt dingen moeten doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n plankje via Marktplaats gekocht, vond het zonde om nieuw te kopen. Heb hm va de zomer ook weer via Marktplaats verkocht voor minimaal het bedrag wat ik ervoor betaald had
Ik zou even googlen welke jullie nodig hebben of in een winkel informeren.
Ik vond hm niet echt handig. Ik denk dat dat kwam doordat zo'n plankje eigenlijk niet zo geschikt was voor de wagen die we hebben (Quinny Buzz) en doordat Kyllian al 3 jaar was en zo'n 14,5 kilo. Rechte stukken was geen probleem. Volgens mij was het met een kind tot zo'n 12 kilo nog wel handig geweest. Het is denk ik gewoon heel erg afhankelijk van de wagen die je hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef simmu het volgende:
[..]
bevalt het? is het wat als alternatief voor de ravi-draagdoek/selene-lopen combi? want het is juist bedoeld als backup zeg maar voor als het erg bagger weer is (glad) en we toch echt dingen moeten doen
hmz, dat klinkt niet positiefquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik vond hm niet echt handig. Ik denk dat dat kwam doordat zo'n plankje eigenlijk niet zo geschikt was voor de wagen die we hebben (Quinny Buzz) en doordat Kyllian al 3 jaar was en zo'n 15 kilo. Rechte stukken was geen probleem. Volgens mij was het met een kind tot zo'n 12 kilo nog wel handig geweest. Het is denk ik gewoon heel erg afhankelijk van de wagen die je hebt.
Er zijn volgens mij genoeg mensen wel positief over hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef simmu het volgende:
[..]
hmz, dat klinkt niet positief
nja, met zoveel ijs rijden er ook weinig tot geen auto's, dus kan selene gewoon 'los' mee.
Wat een stommeling, die Laura! Ik had ook nog de pech dat Rienk met zijn handjes op de 'drempel' leunde, dus ik kon de deur niet gebruiken om hem tegen te houden. Als zijn handjes die drempel gemist hadden, was hij harder gevallen. Gelukkig maar dus!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:10 schreef Vlindur het volgende:
Daarna zouden we weg en ik zet Rienk even bij Thijs voorin de auto zodat ik zijn stoel op de achterbank kon zetten en Laura zag niet dat Rienk dus voorin stond en doet de deur open om bij Thijs een tas te leggen terwijl Rienk tegen die deur aan leunde.. Rienk kukelt dus headfirst zo die auto uit!Op een of andere manier viel hij in slow-motion dus hij lande nog redelijk zachtjes op de grond en heeft nu maar een klein schaafplekje op zn voorhoofd. Dus toen die ook getroost was konden we lekker gaan zwemmen. En daar is niks gebeurd en zijn we ook nog zonder kleerscheuren thuis gekomen
![]()
Daar worden zoveel verschillende dingen over gezegd, dat ik er wat moe van werd toen Thijs ze 4 weken geleden had. Maar goed, de 'vuistregel' is dat pokjes besmettelijk zijn tot ze allemaal zijn ingedroogd, en dat is ongeveer een week na het ontstaan van de eerste vlekjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:28 schreef Shandaly het volgende:
Ik was bang dat hij niet naar het kinderdagverblijf mocht nu, maar ze zeiden dat de besmettelijke periode nu al voorbij is als hij echt pokjes heeft.
Zo is het volgens mij ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Daar worden zoveel verschillende dingen over gezegd, dat ik er wat moe van werd toen Thijs ze 4 weken geleden had. Maar goed, de 'vuistregel' is dat pokjes besmettelijk zijn tot ze allemaal zijn ingedroogd, en dat is ongeveer een week na het ontstaan van de eerste vlekjes.
Rienk heeft een schaafwondje en een plekje. Ik zal er straks wel even een foto van maken. Maar hij slaapt nu. Fijn dat Thijs er iig geen blauw oog aan over heeft gehouden!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wat een stommeling, die Laura! Ik had ook nog de pech dat Rienk met zijn handjes op de 'drempel' leunde, dus ik kon de deur niet gebruiken om hem tegen te houden. Als zijn handjes die drempel gemist hadden, was hij harder gevallen. Gelukkig maar dus!
Thijs heeft trouwens geen blauw oog, hoe is het met Rienk zijn plek?
daarom maken we zo graag foto's ook van deze momentenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Incantrix het volgende:
Dat is maar goed ook denk ik.. En nouja, we troosten ons maar weer met de gedachte dat ze dit later állemaal vergeten zullen zijn
Dat heb ik ook Simmu!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef simmu het volgende:
ik vind het toch juist ook leuk om foto's te hebben van die meer 'gewone' momenten. een baby is nu eenmaal niet altijd een lief lachend persoontje wat netjes poseert voor de foto. het is niet zo dat ik al lachend een foto maak van een huilend kind en dan denk "whehe! zo, jank jij maar eens ff lekker door!" of hem stiekem ff knijp om die foto te maken hoor
Och, arme jijquote:Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef simmu het volgende:
waaah!
verlatingsangst is gearriveerd hier. ventje zet een keel op zodra ik een stap bij hem vandaan doe. zelfs seleentje is niet goed genoeg als vervanging. waar zingend rondlopen bij selene goed werkte trapt ravi daar ook al niet in. maar rollen gaat wel goed nu, ook terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |