mijne ook!! Dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat je nu allemaal opschrijft wist ik niet Ingrid. Als ik zo lees heb je inderdaad meer gedaan dan alleen afwachten. Mijn excuses!
Is ie alweer gewoon thuis?quote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga mn ventje van bed halen, kan hij rustig wakker worden om Kim op te halen.
Nee. Op maandag, dinsdag en donderdag gaat Kim naar de overblijf en dan mag Tyler bij mijn zijn. Kim mag hem dan niet zien.quote:
Ik ga het onthouden. We zijn er wel vaker op gewezen. Om bij de rechtswinkel langs te gaan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 november 2010 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ingrid, denk je ook nog aan de mogelijkheid van juridische hulp, als dit allemaal te lang gaat duren? Met een laag inkomen kom je vast voor een toevoeging in aanmerking, dan betaal je maar een beetje zelf. Sterkte!
Inpast? Dat ís je leven dan. Het lijkt me eerder dat je er ándere dingen 'inpast' dan zorg voor je kinderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef rubje het volgende:
kan 1 van jullie uitleggen hoe je dit soort zaken in je hektische leventje inpast?
Inpast? Je rolt er zo in en je hebt het maar te accepteren en je moet jezelf er in en aanpassen. Bij ons (nu spreek ik even uit mijn eigen ervaring) is het zo gelopen en als ik wil dat het beter wordt dan moet ik geopereerd worden en daarbij hebben we hulp nodig voor onze kinderen en daar ga je gewoon de beste instanties voor nabellen en hoop je dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. En ja ik had ook een hectisch leventje maar dan worden ineens al je plannen van tafel geveegd en dan moet je je aanpassen en dat geld tot op zekere hoogte ook voor Ingrid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef rubje het volgende:
kan 1 van jullie uitleggen hoe je dit soort zaken in je hektische leventje inpast?
niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef rubje het volgende:
Ik moet sowieso getest worden. Hoe dan ook, ongeacht de Dreei. Om de best passende hulp te krijgen. Op niveau zeg maar. Omdat ik het meeste thuis ben, ben ik degene die getest moet worden en niet Djeez.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En heb je daar zelf genoeg aan, aan die 1,5 a 2 uur? Hopelijk komt het nu allemaal een beetje in een stroomversnelling voor jullie.
En is er nu al duidelijk wie er van jullie getest moet worden? het is allemaal zo ondoorzichtig als de pest hè.Hopelijk heb je gauw iemand die álles voor jullie gaat regelen. Zoiets zou er toch moeten zijn, een gezinshulp ofzo.
Zit er geen CJG in jullie woonplaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |