Wij hadden zo'n plankje via Marktplaats gekocht, vond het zonde om nieuw te kopen. Heb hm va de zomer ook weer via Marktplaats verkocht voor minimaal het bedrag wat ik ervoor betaald hadquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef simmu het volgende:
[vraag]
waar kan je van die plankjes voor onder de buggy kopen voor een peuter en hoe weet je de welke dan past en goed is?
[/vraag]
ik bedoelde dat sleeen uitverkocht raken..dat dat niet zou gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, eerlijk gezegd hoop ik het echt niet hoor. ik moet alles te voet doen met jut & jul en zit dus echt niet te wachten op sneeuw. hioer strooien ze niet. ik heb ravi normaal achterop in de doek, maar dat durf ik dan niet, wat me brengt op de volgende vraag:
Wat fijn dat ze goed zitten en ik er iemand blij mee kon maken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel, mijn zoon heeft jullie slofjes elke dag de hele dag aan![]()
Ik heb ook een hekel aan kou.....maar voor de kids vind ik de sneeuw dan toch wel weer erg leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:29 schreef lily het volgende:
[..]
ik houd ook niet van sneeuw dus van mij hoeft het ook niet hoor
Jaaaaaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze goed zitten en ik er iemand blij mee kon maken!![]()
Nu nog een koffie/thee date
Ja hier is januari ook wat beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jaaaaa. Maar dat wordt wel januari op zijn vroegst. Man, ik zit zo vol. Maar iedereen wel toch?
Ik kreeg vandaag een grote doos met sintcadeautjes vanuit Aruba.
Ja, en nu ga ik broeden op of ik nog ngauw wat terug kan doen/ sturen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja hier is januari ook wat beter
Wat lief die cadeautjes! Van opa en oma neem ik aan?
Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Meimeltje het volgende:
Leonieke, ik heb denk ik een groot deel gemist. Je hebt toch een contract voor een bepaald aantal uur neem ik aan? Als het te veel werk is om binnen die uren te kunnen doen dan zou een leidinggevende daar toch wat mee moeten? Of denk ik nou te simpelIk doe ook weleens wat thuis, maar daar kies ik zelf voor. Als dat te vaak zou gebeuren en ik er op mn werk gewoon geen tijd voor heb zou ik dacht echt terugkoppelen. Dat heb je ook wel gedaan las ik, maar als daar niets mee gedaan wordt dan is dat toch zijn/ haar probleem?
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan kou.....maar voor de kids vind ik de sneeuw dan toch wel weer erg leuk.
Wij hebben vanochtend 1u20min gedaan over 3km (met de wagen weliswaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
Met de auto?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
Die directeur zal vast niet weten wat voor en hoeveel werk jij precies moet verrichten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.
Ik zie momenteel gewoon geen einde aan het werk waardoor ik het nog minder zie zitten.
Mijn leidinggevende heeft me dus volledig gelijk gegeven (het is te druk en dat is niet normaal) maar na die bevestiging is er niets veranderd en word ik verondersteld al het werk te doen (+ het feit dat er nu vandaag bij mijn leidinggevende een mail is toegekomen van één van de directeurs dat mijn dossiers niet af zijn en ik me nog ben moeten gaan verantwoordenen hij heeft het voor mij opgenomen naar de directeur toe, maar het was gewoon een slag in mijn gezicht om nog eens bevestigd te zien dat ik het blijkbaar niet aankan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |