abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88793901
geeft toch niks leonieke :*

assertiever worden lieverd! tis maar werk! en vergeet niet, met hoeveel jij in je eentje verzet moeten ze 3 mensen aannemen als jij weggaat. het is werkelijk ook niet in het belang van je leidinggevende dat jij erbij neervalt. misschien moest je hem/haar eens uitleggen. sowieso: zoveel uren werken als jij doet is om te beginnen niet goed :N hebben ze daar in belgie niet iets vergelijkbaars als de arbeidsinspectiedienst?

edit: wat happy zegt: dat topic is voor dit soort dingen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88793909
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef simmu het volgende:
[vraag]
waar kan je van die plankjes voor onder de buggy kopen voor een peuter en hoe weet je de welke dan past en goed is?
[/vraag]
Wij hadden zo'n plankje via Marktplaats gekocht, vond het zonde om nieuw te kopen. Heb hm va de zomer ook weer via Marktplaats verkocht voor minimaal het bedrag wat ik ervoor betaald had :D
Ik zou even googlen welke jullie nodig hebben of in een winkel informeren.
pi_88794031
Meimel, mijn zoon heeft jullie slofjes elke dag de hele dag aan O+ ^O^
pi_88794063
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef simmu het volgende:

[..]

nou, eerlijk gezegd hoop ik het echt niet hoor. ik moet alles te voet doen met jut & jul en zit dus echt niet te wachten op sneeuw. hioer strooien ze niet. ik heb ravi normaal achterop in de doek, maar dat durf ik dan niet, wat me brengt op de volgende vraag:
ik bedoelde dat sleeen uitverkocht raken..dat dat niet zou gebeuren
ik houd ook niet van sneeuw dus van mij hoeft het ook niet hoor
pi_88794128
Leonieke, ik heb denk ik een groot deel gemist. Je hebt toch een contract voor een bepaald aantal uur neem ik aan? Als het te veel werk is om binnen die uren te kunnen doen dan zou een leidinggevende daar toch wat mee moeten? Of denk ik nou te simpel ;) Ik doe ook weleens wat thuis, maar daar kies ik zelf voor. Als dat te vaak zou gebeuren en ik er op mn werk gewoon geen tijd voor heb zou ik dacht echt terugkoppelen. Dat heb je ook wel gedaan las ik, maar als daar niets mee gedaan wordt dan is dat toch zijn/ haar probleem?
pi_88794253
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel, mijn zoon heeft jullie slofjes elke dag de hele dag aan O+ ^O^
Wat fijn dat ze goed zitten en ik er iemand blij mee kon maken!
Nu nog een koffie/thee date ;)
pi_88794322
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:29 schreef lily het volgende:

[..]

ik houd ook niet van sneeuw dus van mij hoeft het ook niet hoor
Ik heb ook een hekel aan kou.....maar voor de kids vind ik de sneeuw dan toch wel weer erg leuk.
pi_88794324
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wat fijn dat ze goed zitten en ik er iemand blij mee kon maken! :s)
Nu nog een koffie/thee date ;)
Jaaaaa *O* . Maar dat wordt wel januari op zijn vroegst. Man, ik zit zo vol. Maar iedereen wel toch?

Ik kreeg vandaag een grote doos met sintcadeautjes vanuit Aruba O+ .
pi_88794387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Jaaaaa *O* . Maar dat wordt wel januari op zijn vroegst. Man, ik zit zo vol. Maar iedereen wel toch?

Ik kreeg vandaag een grote doos met sintcadeautjes vanuit Aruba O+ .
Ja hier is januari ook wat beter :D

Wat lief die cadeautjes! Van opa en oma neem ik aan?
pi_88794479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja hier is januari ook wat beter :D

Wat lief die cadeautjes! Van opa en oma neem ik aan?
Ja, en nu ga ik broeden op of ik nog ngauw wat terug kan doen/ sturen.
pi_88794516
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Meimeltje het volgende:
Leonieke, ik heb denk ik een groot deel gemist. Je hebt toch een contract voor een bepaald aantal uur neem ik aan? Als het te veel werk is om binnen die uren te kunnen doen dan zou een leidinggevende daar toch wat mee moeten? Of denk ik nou te simpel ;) Ik doe ook weleens wat thuis, maar daar kies ik zelf voor. Als dat te vaak zou gebeuren en ik er op mn werk gewoon geen tijd voor heb zou ik dacht echt terugkoppelen. Dat heb je ook wel gedaan las ik, maar als daar niets mee gedaan wordt dan is dat toch zijn/ haar probleem?
Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.
Ik zie momenteel gewoon geen einde aan het werk waardoor ik het nog minder zie zitten.

Mijn leidinggevende heeft me dus volledig gelijk gegeven (het is te druk en dat is niet normaal) maar na die bevestiging is er niets veranderd en word ik verondersteld al het werk te doen (+ het feit dat er nu vandaag bij mijn leidinggevende een mail is toegekomen van één van de directeurs dat mijn dossiers niet af zijn en ik me nog ben moeten gaan verantwoorden -O- en hij heeft het voor mij opgenomen naar de directeur toe, maar het was gewoon een slag in mijn gezicht om nog eens bevestigd te zien dat ik het blijkbaar niet aankan)
pi_88794586
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan kou.....maar voor de kids vind ik de sneeuw dan toch wel weer erg leuk.
Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
pi_88794594
Thx trouwens dat ik hier ff mijn hart kon luchten :* (in het andere topic voel ik me zo inbreken :@ )
pi_88794628
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:

[..]

Ach ja, ik denk heel praktisch. Ik moet ze iedere dag 8 km naar school brengen en weer halen. Met sneeuw is dat een heel gedoe. Vorig jaar wel eens 3 kwartier over die 8 km gedaan (midden door de stad)...
Wij hebben vanochtend 1u20min gedaan over 3km (met de wagen weliswaar :') )
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:43:40 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88794749
och arme Leonieke; ik wil je heel veel sterkte wensen en kan alleen maar zeggen wat een ieder hier zegt: denk aan jezelf meid! neem je rust en zorg dat je kan ontspannen...
ik heb zelf een aantal jaren geleden ook een burnout gehad, en de verschijnselen die je noemt zijn heel herkenbaar; ik had ook last van hyperventilatie/'angstaanvallen....
vreselijk....
mijn advies; ga praten op je werk; of meld je een poosje ziek.
Je lichaam en je geest zijn erg belangrijk en je moet er voorzichtig mee omgaan...
:*

en nu ook ff wat positiefs: Thomas jarig!!! gefelciteerd!!! *O* *O* *O*

en ik heb gister een goede aankoop gedaan en is misschien ook wel wat voor jullie kindjes:
een 360 graden anti-knoeibeker...
zo eentje:
http://www.babyplezier.nl(...)i-beker-fuchsia.html
tuitbekers gaan hier niet zo goed, dus Evie dronk de sap vaak nog uit een fles.
maar dit gaat nu direct goed.
:Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88794797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef lily het volgende:

[..]

Met de auto?
Tja vorig jaar had ik natuurlijk nog verlof en die verplichtingen niet om het huis uit te moeten :D Misschien dat ik straks ook meer ga balen, moet natuurlijk ook 1 kind naar school en ander naar kdv brengen en dan zelf naar mn werk....maar alles is maar op een route van iets van 6 km en heb een auto.
pi_88794909
Ja, met de auto...Ik moest vorig jaar na de ks meteen weer in de auto de kinderen naar school brengen iedere dag (godzijdank is Leah in de kerstvakantie geboren ;) )
Was wel even wennen. Opstaan, kinderen naar school helpen en brengen en een baby voeden en verzorgen (en meeslepen), maar alles went..
maar sneeuw bemoeilijkt alles zo..

Die beker lijkt me wel wat, BJ. Leah drinkt nu alleen nog bv trouwens..
pi_88795039
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik werk normaal gezien 38u per week (en word daarvoor betaald). Maar nu is het echt een piekperiode (ik werk verspreid over een jaar 70à80% aan een bepaalde taak, maar die percenten moet ik eigenlijk op 4 maand uitvoeren). Normaal gezien zou ik dus nu in een rustigere periode moeten zitten (als in: geen 38u meer per week) maar aangezien ik niet door mijn werk geraak, blijft die piek maar duren en komt er ook steeds ander werk bij.
Ik zie momenteel gewoon geen einde aan het werk waardoor ik het nog minder zie zitten.

Mijn leidinggevende heeft me dus volledig gelijk gegeven (het is te druk en dat is niet normaal) maar na die bevestiging is er niets veranderd en word ik verondersteld al het werk te doen (+ het feit dat er nu vandaag bij mijn leidinggevende een mail is toegekomen van één van de directeurs dat mijn dossiers niet af zijn en ik me nog ben moeten gaan verantwoorden -O- en hij heeft het voor mij opgenomen naar de directeur toe, maar het was gewoon een slag in mijn gezicht om nog eens bevestigd te zien dat ik het blijkbaar niet aankan)
Die directeur zal vast niet weten wat voor en hoeveel werk jij precies moet verrichten.
Dat je het niet aan kan heeft toch met het hoeveelheid werk te maken en niet met jou!
Denk echt aan jezelf.
pi_88795338
ik heb zo'n hekel aan sneeuw juist omdat ik alles te voet moet doen. ze strooien hier niet snel, dus alles is in no time een grote gladde ijsbaan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88795536
Vorig jaar had ik feitelijk de hele winter verlof. Ik kon alles op mijn dooie gemakje doen en heb ook echt kunnen genieten van de leuke kanten van sneewu (sleeën en sneeuwpoppen maken). Dit jaar lijkt het me al een stuk vervelender als ik 's ochtends vroeg de kindjes moet gaan droppen omdat ik het eerste uur al les heb. :X

Krabben :r .
pi_88796106
Ik moest vanmorgen krabben met een krabber die het niet deed }:| En dat met 2 kids die in de auto zitten te wachten.
Hopelijk morgen dus niet krabben, want ik heb nog geen nieuwe.
pi_88796196
Ik heb zo'n ding voor voor mijn voorraam. Dat wil ik ook voor achter }:| , dan hoef je nl niet te krabben.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:33:49 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88797279
Oh nee! ARGH! Aoraki, ik had me vandeweek toen we het over zijn feestje hadden nog zó voorgenomen vanmorgen bij het wakker worden een felicitatie voor Thomas te posten! -O- Alsnog ENORM gefeliciteerd met de verjaardag van je grote manneke! :* *O* :* Wat een gaaf cadeau! En haha, dat mutsje dat hij opheeft ook O+ Gelukkig mag ik me snel weer bij jou voegen hoor, tot ziens! :)

Leonieke, ik word er eigenlijk een beetje boos van dat ze jou zo vreselijk het gevoel geven dat het allemaal maar aan jóu ligt. Weet je, het is echt een bedrijfscultuur als ik het zo lees en als ik nóg een tandje eerlijker mag zijn komt er bij mij maar één gedachte op: "wegwezen daar!"
Meisje, ze zorgen daar zo gruwelijk slecht voor hun werknemers, en dat komt jóu strakjes (of binnenkort :')) duur te staan. Toen ik thuis zat met een burnout en mijn lief mijn haren stond te borstelen omdat ik van de rsi mijn armen niet meer op kon tillen zag ik het beeld voor me van hoe mijn werkgever op datzelfde moment, dat moment dat ik héél hard zat te huilen, een boek aan het lezen was op de bank, met een glaasje wijn erbij. En zo is het écht: jíj valt strakjes om en zij wandelen vrolijk verder. Als jij hen al meermaals hebt aangegeven dat het zo niet gaat (en ik weet van vorige gesprekken dat je dat ook gedaan hebt) en zij weigeren hun verantwoording hierin te nemen kan ik je alleen maar met klem adviseren voor jezelf te kiezen. Helaas weet ik ook dat dit lastig is om van iemand aan te nemen. Ik hoop dat je er tijdig uitkomt voor jezelf :*

[/doctorphil]

Sowee, daar ben ik dus weer. Eventjes, want ik wil zo naar bed. Goshdarn, wat een baggerdag.. Van half vier tot half zes was ik een heel zielig jochie met veel pijn in zijn mondje aan het troosten (of heb ik dit nu al verteld? Déjà vu!), daarna heb ik me dus verslapen en kreeg ik vervolgens ook nog een lekke band op weg naar mijn werk }:| Gelukkig heb ik in mijn pauze wel een superschattig pietenpetje gevonden voor Stef bij de blokker, dus mijn dag is wel weer goed O+ Als je 'm op zijn helm zet heeft hij het niet meteen door en trekt hij 'm ook niet helemáál direct eraf ;) Oh, en ook zoiets: we hadden van het weekend Stef's jas laten hangen bij vrienden in Den Bosch. Nu moest ik vanochtend dus écht wel iets aantrekken want het was natuurlijk baggerkoud, en in mijn wanhoop heb ik hem zijn oude winterjasje maar aangetrokken.. En hij ging erin en het jasje ging nog dicht ook! :o :o *O* Maat ACHT-EN-ZESTIG!! Ter info: Stef's shirts maatje 80 zijn al weken te klein, hij zit nu in 86 :o

En hij zag er niet eens heel erg worsterig uit en hij kon zijn armpjes ook nog best bewegen, een soort van :')
3!
pi_88797512
haha, Incantrix, dat "mutsen meteen weer afdoen" is behoorlijk universeel geloof ik..

een lekke band }:| gatver en wat maf dat die jas nog past :o
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:51:29 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88798243
Thomas en mama van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Leonie, pas je goed op jezelf? Laat het maar eens gewoon stuklopen. Ik heb namelijk nog nooit van jou het idee gehad dat je minder dan 38 uur (ooit) werkt. Taken zouden door je collega's worden overgenomen: laten liggen dus die taken. Dan moet je baas eindelijk maar eens regelen dat ze ook daadwerkelijk je taken overnemen. Het is wat de meesten hier zeggen: straks zit je thuis met een burnout en dan lijdt Thomas (en je man) eronder terwijl de rest gewoon doorgaat.
Of misschien moet je je nu maar alvast ziek melden voordat je daadwerkelijk helemaal er aan onderdoor gaat. En eens praten met de bedrijfsarts...

Inca, wat een rotdag! En wat sneu voor je mannetje :{

Florian ook al zo'n sneu mannetje :{

En een terecht trotse mama BJ :Y

En een goedgekeurd minidraakje *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')