abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88776881
Wat doe je dat goed Rienk *O*
En de dingetjes die Leah al kan vind ik ook heel knap, kushandjes O+ , Claire is nog helemaal niet bezig met woordjes en kan nog niet klappen. Ze is wel heel goed met aanwijzen met d'r vingertje O+
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:53:54 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88776995
oooo wat een mooie filmpje van Rienk! wat doet ie dat dapper zeg! _O_ *O*

ahhh Arme Stef en Harry, dikke :*

ik kom hier wat minder de laatste tijd, druk, moe en heb ook gewoon weinig te vertellen over Evie.

Evie doet het zo ontzettend goed. Mensen vragen regelmatig hoe het met Evie gaat, en eigenlijk kan ik dan alleen maar zeggen; GOED!! en dat klinkt zo makkelijk en kort. Maar is zoiets GROOTS! wat mag je toch ontzettend blij, trots en gelukkig zijn, als alles GOED mag gaan met je kindje, en je zo kan en mag genieten. Evie is ook echt een heerlijk vrolijk meisje. Ze lacht ontzettend veel en heeft (bijna) altijd een zonnig humeurtje. Heerlijk dus!

De afgelopen 2 maanden is er natuurlijk best wel weer wat veranderd. Evie wordt steeds meer een dreumes. Ze kan staan, loopt langs alles wat ze tegen komt, doet soms per ongeluk wat losse stapjes en kan heerlijk spelen. Favoriet zijn momenteel Dikkie Dik, Rupsje nooitgenoeg en dr pop (Aagje). Evie geniet van muziek, en kan met volle verbazing en aandacht televisie kijken (babytv). Wat ook heel erg leuk is om te zien, is dat Evie inmiddels zwaait (uit zichzelf, maar ook als wij er om vragen), wijst (en daarbij soms Die of Dat zegt) en kusjes geeft (maar alleen als ze daar zelf zin in heeft). Het gaat allemaal zo snel! de hele dag oefent Evie met klanken, pappappapa, en mammammam, baa, daa, en soms komt er dan een echt woordje voorbij; de eerste waren papa en mama.. en laatst zei ze, toen onze kat voor het raam zat; poeje (poesje).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88777997
klasse Rienk ^O^

en ook Evie, wat heerlijk dat het zo goed met haar gaat, BJ. Ik moet zegggen dat het ook van haar af straalt wat je vertelt.
Het knalt van het scherm af, zo vrolijk...prachtig!!
pi_88778080
rienk! dat doe je goed! knap hoor

evie wat fijn dat het zo goed met je gaat! laat je ouders maar lekker trots op jou wezen!
pi_88780797
Wow Rienk, dat zijn heuse stappen hoor! *O* fantastisch!

BJ, je bent trots en als ik dat zo lees is dat ook je goed recht! Geweldig dat het zo goed gaat met Evie! :*
pi_88786739
Trotse mama meld: bij cb geweest en weer helemaal goed gekeurd! zelfs goed aangekomen! nu 63cm bij 6388gram en bij de prikjes even huilen maar goed te troosten
pi_88792287
Niemand heeft het door... :'( maar mijn mannetje is vandaag een dreumes geworden! *O*

Nog wat pics:

vandaag op het kdv:

En ons cadeau:

Nu ga ik jullie verlaten. Na een eerste half jaar waar ik me erg onzeker voelde, en een geweldig tweede half jaar, heb ik nu geen baby meer maar een heuse dreumes! Tot ziens in het dreumes-topic! :W
pi_88792538
Thomas wat ben je daar lekker van de cake aan het smullen :D

Van harte gefelicteerd!!! *O*

pi_88792670
Rienk, wat doe je nou :D Stiekem al gaan lopen! *O*
pi_88792813
Ik geraak niet meer bijgelezen :N Maar ik zag een wandelende Rienk passeren en een jarige Thomas O+
En een (zo lijkt het toch uit de post) heel gelukkige BJ :)

Hier gaat het maar zo-zo eigenlijk :@ Met Thomas gaat alles goed, maar met mij gaat het wat minder. Ik heb het er echt moeilijk mee dat ik niet door mijn werk geraak en dat weegt echt zwaar door. Ik slaap bijna niet meer van de stress, heb enorm veel last van hartkloppingen, voel me vaak misselijk op het werk en de tranen zitten eigenlijk constant heel hoog. Ik ben zo blij als ik 's avonds thuis kom dat ik het werk even kan laten voor wat het is en kan knuffelen met Thomas en me met hem kan bezig houden en dan is het allemaal heel fijn. Ik geniet echt van die momenten O+ maar vanaf dat Thomas dan in zijn bed ligt, begint het weer allemaal opnieuw. Komt de misselijkheid op, beginnen mijn handen te trillen, ... Maar nog anderhalve week en dan heb ik een week vakantie (waar ik nu al loop over te stressen omdat dat weer een week is waar ik niet kan verder doen aan mijn werk :@ )
pi_88793008
ooh, Aoraki! Gefeliciteerd!
Wat een grote vent is het alweer zeg... ik kan wil me echt niet voorstellen dat het met Larsje ook zo snel gaat...
quote:
Evie doet het zo ontzettend goed. Mensen vragen regelmatig hoe het met Evie gaat, en eigenlijk kan ik dan alleen maar zeggen; GOED!! en dat klinkt zo makkelijk en kort. Maar is zoiets GROOTS! wat mag je toch ontzettend blij, trots en gelukkig zijn, als alles GOED mag gaan met je kindje, en je zo kan en mag genieten. Evie is ook echt een heerlijk vrolijk meisje. Ze lacht ontzettend veel en heeft (bijna) altijd een zonnig humeurtje. Heerlijk dus!
Wat zeg je dat mooi... O+

Ik ontdekte vanavond bij Lars ineens rode vlekjes/bultjes.. niet veel, een stuk of zeven in totaal.. en hij lijkt er geen last van te hebben, hij is nog altijd z'n vrolijke zelf (en geen koorts, gechecked) Ben benieuwd wat dit gaat worden. Ik geloof dat zo ongeveer al die kinderziektes met rode vlekjes/bultjes gepaard gaan...

Neem op tijd je rust, Leo... je klinkt alsof je akelig dicht tegen een burnout aan zit, en geloof me.. geen enkele baan is dat waard... heb er helaas ervaring mee
pi_88793101
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Aoraki het volgende:
Niemand heeft het door... :'( maar mijn mannetje is vandaag een dreumes geworden! *O*

Nog wat pics:
[ afbeelding ]

vandaag op het kdv:
[ afbeelding ]

En ons cadeau:
[ afbeelding ]

Nu ga ik jullie verlaten. Na een eerste half jaar waar ik me erg onzeker voelde, en een geweldig tweede half jaar, heb ik nu geen baby meer maar een heuse dreumes! Tot ziens in het dreumes-topic! :W
Oh, das niet leuk :N ! Lieve Aoraki, van harte met je éénjarig moederschap en de eerste verjaardag van je zoon :* . En wat heerlijk dat je het tweede halve eerste jaar :D zo geweldig hebt gevonden O+ .
pi_88793298
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Shandaly het volgende:
Neem op tijd je rust, Leo... je klinkt alsof je akelig dicht tegen een burnout aan zit, en geloof me.. geen enkele baan is dat waard... heb er helaas ervaring mee
Ik probeer er echt op te letten. Werk ook veel minder in het weekend enzo om tot rust te komen, maar het probleem is gewoon dat ik dan 's nachts wakker lig uit schuldgevoel omdat ik niets gedaan heb.
En echt, ik vind het zelf vreselijk dat ik me zo voel, hoor. Zou het liever anders hebben en probeer het echt van me af te zetten, maar wat het werk betreft, lijkt het wel vechten tegen de bierkaai.
pi_88793344
Wat betreft de slee... Ik hoor net dat we waarschijnlijk weer een strenge winter krijgen ^O^ . Ik ben echt zo blij dat ik van de zomer de ingeving had een slee te kopen. Vorig jaar was alles uitverkocht.
pi_88793355
*O* Aoraki, gefeliciteerd meis met Thomas *O* ondanks dat jullie het al gevierd hadden het weekend, is het nu pas ECHT een dreumes. Leuke dag gehad nog vandaag?

Wow, gave filmpjes van Harry en Rienk. Snelle jelles!

BJ, wat klink je heerlijk gelukkig. Ik post ook wat minder, maar je kan bijna Evie vervangen door Daan en je hebt mijn verhaal. Geniet maar heerlijk van je lieve meisje!

Free, wat vervelend dat Florian maar zo'n last blijft houden joh! Ga je nog naar de kinderarts?

Dracu, mooie statistieken van minidraak! En fijn dat ze zich goed liet troosten.

Leo, je klinkt alsof je overspannen bent of in ieder geval ver op weg dat te worden. Ik zou maar eens een goed gesprek met je leidinggevende gaan houden dat er iets moet veranderen, want anders zit je straks ziek thuis en dan krijg je helemaal geen werk meer gedaan. Trillende handen lijkt me geen goed teken :N

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 17-11-2010 07:33:48 ]
pi_88793432
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft de slee... Ik hoor net dat we waarschijnlijk weer een strenge winter krijgen ^O^ . Ik ben echt zo blij dat ik van de zomer de ingeving had een slee te kopen. Vorig jaar was alles uitverkocht.
daarom zal dat dit jaar niet gebeuren :P
pi_88793500
Ik ben gewoon blij dat ik bij de eerste de beste sneeuwvlok kan sleeën o|O .
pi_88793507
gefeliciteerd aoraki en familie en thomas *O*

en je hebt helemaal gelijk! jullie moeten proper uitgejuichd (t? dt?) worden :*
hebben jullie een fijne dag gehad?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88793525
Thomas gefeliciteerd ^O^

pi_88793595
Thomas *O* van harte gefeliciteerd grote vent! Wat een topcadeau heb je gekregen! Straks hard de berg af roetsjen... Aoraki, jij ook van harte, je mannetje is een heuse dreumes geworden!

Leo, even een hele dikke knuffel en :* voor jou! Pas goed op jezelf, ga desnoods inderdaad een gesprek aan... het zal allemaal echt wel goed komen (kijk maar naar je zwangerschaps- en kraamperiode toen is de boel ook niet ontploft...) :* !
pi_88793649
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef happyme28 het volgende:
Leo, je klinkt alsof je overspannen bent of in ieder geval ver op weg dat te worden. Ik zou maar eens een goed gesprek met je leidinggevende gaan houden dat er iets moet veranderen, want anders zit je straks ziek thuis en dan krijg je helemaal geen werk meer gedaan. Trillende handen lijkt me geen goed teken :N
Dat gesprek heb ik meer dan een maand geleden al gehad (omdat ik toen al de indruk had dat het niet goed ging komen), maar er verandert niets. Een aantal van mijn taken zou door andere mensen uitgevoerd worden, maar die mensen worden daar niet van op de hoogte gebracht dus blijven die zaken hangen :{

En het probleem is dat mijn leidinggevende nu al te vaak loopt te verkondigen tegen al mijn collega's dat ik ik in "het verzet" zit, dat ik me al schaam omdat ik iets gezegd heb.

Ik hoop echt elke dag dat ik nu wel eens een pak werk zal kunnen verzetten waardoor ik het allemaal weer wat beter zal zien zitten, maar elke dag komt er wel iets tussen waardoor ik weer de taken die ik in gedachten had niet kon afwerken.

Maar nu ben ik echt off-topic bezig, maar ik wou het gewoon eens ergens kwijt :@
pi_88793702
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef lily het volgende:

[..]

daarom zal dat dit jaar niet gebeuren :P
nou, eerlijk gezegd hoop ik het echt niet hoor. ik moet alles te voet doen met jut & jul en zit dus echt niet te wachten op sneeuw. hioer strooien ze niet. ik heb ravi normaal achterop in de doek, maar dat durf ik dan niet, wat me brengt op de volgende vraag:

[vraag]
waar kan je van die plankjes voor onder de buggy kopen voor een peuter en hoe weet je de welke dan past en goed is?
[/vraag]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88793721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier vorig jaar ook misgegrepen, dus we hebben 2 weken geleden een slee gekocht van Kyllian's verjaardagsgeld :D Kyllian wilde die ook graag ;)
Ook de skipakjes zijn er al aangezien we die dus vorig jaar ook nergens meer konden krijgen, dus laat de sneeuw maar komen!
pi_88793781
Wow, dat kost eigenlijk ook wel veel zo'n slee :@ Had me nog niet verdiept in de prijzen daarvan :o
pi_88793898
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat gesprek heb ik meer dan een maand geleden al gehad (omdat ik toen al de indruk had dat het niet goed ging komen), maar er verandert niets. Een aantal van mijn taken zou door andere mensen uitgevoerd worden, maar die mensen worden daar niet van op de hoogte gebracht dus blijven die zaken hangen :{

En het probleem is dat mijn leidinggevende nu al te vaak loopt te verkondigen tegen al mijn collega's dat ik ik in "het verzet" zit, dat ik me al schaam omdat ik iets gezegd heb.

Ik hoop echt elke dag dat ik nu wel eens een pak werk zal kunnen verzetten waardoor ik het allemaal weer wat beter zal zien zitten, maar elke dag komt er wel iets tussen waardoor ik weer de taken die ik in gedachten had niet kon afwerken.

Maar nu ben ik echt off-topic bezig, maar ik wou het gewoon eens ergens kwijt :@
Schrijf het anders lekker hier van je af:
[OUD] Hoe gaat het met ons? #9

Of ga met een bedrijfsarts eens praten over hoe je je voelt, want je hebt alleen jezelf ermee en uiteindelijk is ook Thomas de dupe want als je echt een burnout oploopt, dan heeft je hele omgeving daar 'last' van.

Groofsken, hoop dat je lekker kunt genieten van je slee, want dat betekent een lekker witte winter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')