Wat zeg je dat mooi...quote:Evie doet het zo ontzettend goed. Mensen vragen regelmatig hoe het met Evie gaat, en eigenlijk kan ik dan alleen maar zeggen; GOED!! en dat klinkt zo makkelijk en kort. Maar is zoiets GROOTS! wat mag je toch ontzettend blij, trots en gelukkig zijn, als alles GOED mag gaan met je kindje, en je zo kan en mag genieten. Evie is ook echt een heerlijk vrolijk meisje. Ze lacht ontzettend veel en heeft (bijna) altijd een zonnig humeurtje. Heerlijk dus!
Oh, das niet leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Aoraki het volgende:
Niemand heeft het door...maar mijn mannetje is vandaag een dreumes geworden!
![]()
Nog wat pics:
[ afbeelding ]
vandaag op het kdv:
[ afbeelding ]
En ons cadeau:
[ afbeelding ]
Nu ga ik jullie verlaten. Na een eerste half jaar waar ik me erg onzeker voelde, en een geweldig tweede half jaar, heb ik nu geen baby meer maar een heuse dreumes! Tot ziens in het dreumes-topic!
Ik probeer er echt op te letten. Werk ook veel minder in het weekend enzo om tot rust te komen, maar het probleem is gewoon dat ik dan 's nachts wakker lig uit schuldgevoel omdat ik niets gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Shandaly het volgende:
Neem op tijd je rust, Leo... je klinkt alsof je akelig dicht tegen een burnout aan zit, en geloof me.. geen enkele baan is dat waard... heb er helaas ervaring mee
daarom zal dat dit jaar niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft de slee... Ik hoor net dat we waarschijnlijk weer een strenge winter krijgen. Ik ben echt zo blij dat ik van de zomer de ingeving had een slee te kopen. Vorig jaar was alles uitverkocht.
Dat gesprek heb ik meer dan een maand geleden al gehad (omdat ik toen al de indruk had dat het niet goed ging komen), maar er verandert niets. Een aantal van mijn taken zou door andere mensen uitgevoerd worden, maar die mensen worden daar niet van op de hoogte gebracht dus blijven die zaken hangenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef happyme28 het volgende:
Leo, je klinkt alsof je overspannen bent of in ieder geval ver op weg dat te worden. Ik zou maar eens een goed gesprek met je leidinggevende gaan houden dat er iets moet veranderen, want anders zit je straks ziek thuis en dan krijg je helemaal geen werk meer gedaan. Trillende handen lijkt me geen goed teken
nou, eerlijk gezegd hoop ik het echt niet hoor. ik moet alles te voet doen met jut & jul en zit dus echt niet te wachten op sneeuw. hioer strooien ze niet. ik heb ravi normaal achterop in de doek, maar dat durf ik dan niet, wat me brengt op de volgende vraag:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef lily het volgende:
[..]
daarom zal dat dit jaar niet gebeuren
Hier vorig jaar ook misgegrepen, dus we hebben 2 weken geleden een slee gekocht van Kyllian's verjaardagsgeldquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft de slee... Ik hoor net dat we waarschijnlijk weer een strenge winter krijgen. Ik ben echt zo blij dat ik van de zomer de ingeving had een slee te kopen. Vorig jaar was alles uitverkocht.
Schrijf het anders lekker hier van je af:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik meer dan een maand geleden al gehad (omdat ik toen al de indruk had dat het niet goed ging komen), maar er verandert niets. Een aantal van mijn taken zou door andere mensen uitgevoerd worden, maar die mensen worden daar niet van op de hoogte gebracht dus blijven die zaken hangen![]()
En het probleem is dat mijn leidinggevende nu al te vaak loopt te verkondigen tegen al mijn collega's dat ik ik in "het verzet" zit, dat ik me al schaam omdat ik iets gezegd heb.
Ik hoop echt elke dag dat ik nu wel eens een pak werk zal kunnen verzetten waardoor ik het allemaal weer wat beter zal zien zitten, maar elke dag komt er wel iets tussen waardoor ik weer de taken die ik in gedachten had niet kon afwerken.
Maar nu ben ik echt off-topic bezig, maar ik wou het gewoon eens ergens kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |