Ja, best welquote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
Beetje hyper Vlindur?
Manduca's kan je wassen toch?Ik zie het punt niet. Het is een gebruiksvoorwerp
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ca.ra het volgende:
Awww een pietenmutsje moeten wij ook nog. Ik heb al wel een pietenshirt klaarliggen. Als Harry een beetje doorgroeit is die volgens jaar voor hem
Oh en ik heb nog een ueberschattig kerstmutsje, hebben?
[ afbeelding ]
Moet je m wel kleiner maken want zelfs voor Thomas' bolle toet was ie nog te ruim. Maarja, je hebt nu toch de naaimachine
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Keshet het volgende:
Mooie curves Asy! Zolang hij zo netjes zijn lijntje volgt hoef je je inderdaad geen zorgen te maken lijkt me!
Ze zijn er niet zo goed in het meten van de lengte van Harry he!Groei - krimp - groei!
Als je weet waar 'ie 'm vandaan heeft, wil je dan ff een gil geven?!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mijn man schijnt een übercute pietenmutsje op de kop te hebben getikt, gaf hij net aan in de mail. Heb alleen (nog) geen idee waar hij het gehaald heeft.
Die heb ik inderdaad gezien Keshet!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:47 schreef Keshet het volgende:
Volgens mij verkopen ze ze ook bij de Etos op 't moment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het pietenmutsje komt van Blokkerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Als je weet waar 'ie 'm vandaan heeft, wil je dan ff een gil geven?!
Wij zijn ook nog op zoek naar een pietenmutsje voor Tirza!
tis allemaal gewoon wat een kindje gewend is hoor. selene zat tot ze 2 werd vaak zat tevreden in de box. die zag het meer als haar plekje waar ze ff tot rust kon komen. ze wil nog steeds vaak bij ravi in de box nu. en dat mag van ons dus welquote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Rienk zit in de box, (met zn walker met muziekherrie) maar toch zeker al 10 minuten!![]()
Niet alleen jongetjes hoor, die meid van mij wordt helemaal wild als ze de afstandbedieningen of telefoons ziet. De tv wordt regelmatig geaaid en muziekspeelgoed is helemaal de BOM! Gelukkig houdt ze ook van koken (komt er altijd gezellig bij staan als ik sta te koken en wil het graag zien allemaal en trekt vervolgens haar favoriete keukenkastje open (met de uien, knoflook en paneermeelquote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef Shandaly het volgende:
't zijn wel echt jongetjes he... stereo's, afstandsbedieningen etc zijn helemaal in. Lars is ook soms geobsedeerd door de afstandsbediening, maar ik denk dat we er maar snel en consequent mee moeten blijven zijn dat dat geen speelgoed is.
btw... mogen wij in de openingspost?
"28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly"
Ik heb er gisteren één van de AH meegenomen!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Als je weet waar 'ie 'm vandaan heeft, wil je dan ff een gil geven?!
Wij zijn ook nog op zoek naar een pietenmutsje voor Tirza!
Wij hebben ook een rodequote:Op donderdag 11 november 2010 17:01 schreef Elmo76 het volgende:
Oh hier ook een meid die gek is op telefoons, afstandbedieningen en vooral muziek! Zo gauw als er ergens een muziekje uit komt, gaat ze dansen!![]()
En wat betreft de pietenmuts: mijn mannetje komt net thuis met een rodepietenmuts van, jawel, de Blokker!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag, maar knarsentanden jullie baby's ook zo vaak?
ravi niet. selene deed het wel. bij elke tand die doorkwam ging ze knarsen. daar herkende ik het aan, want ze liet/laat me echt nevernooitniet in haar mond kijken of voelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag, maar knarsentanden jullie baby's ook zo vaak?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:26 schreef simmu het volgende:
maar goed: ravi heeft nog heul geen tanden
Idd. Ik vond het ook echt een vre-se-lijk geluidquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Jaaa awwLeander nu bij nieuwe kiezen nog
Negeren, dan is het het snelste over..
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
He Free...Dikke knuffel voor jullie, hopelijk kan de ha nu eindelijk es goed helpen... voor langere tijd bedoel ik dan.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan!
Emma knarst ook niet. Als ze dat wel zou doen zou ik 'r heel bijzonder vinden. Knarsen met twee tanden die naast elkaar zitten vind ik heel knap.
Ik kwam hier om iets te vragen of te vertellen maar nu ben ik 't kwijt. Helder licht ben ik soms ook zeg.![]()
Goedemorgen allemaal.
Ja, het ligt toch niet aan mij hè? hij is gewoon idioot vaak ziekquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
beterschap florian! al dat ziek zijn steeds is zo sneu. *knufs* voor jullie allemaal
Dat is meteen ook zo'n knudde combinatie inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef simmu het volgende:
allergien en dingen als (chronische) bronchitus of astma hangen idd samen. bij onze familie aan moederskant (mijn moeder dus) was het vaak een of/of verhaal. of astma of uitslag steeds. een neefje had hele erge pech: die had allergien en astma.
Dan zou is as zondag vragen of ze voor zn oren willen biddenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
Met de allergieën gaat het echt heel goed trouwensIk heb al een week of 4 geen eczeem en spugen meer gespot en dat zijn dé twee tekenen van allergische dingen bij hem
En dat hadden we eerst zeker twee à drie keer per week omdat hij ergens aan likte oid....
We hebben 4 weken geleden in de kerk voor hem laten bidden en je mag het toeval noemen van mij, maar sindsdien geen allergische trekjes meer vernomenzelfs niet toen hij de beker optimel van Leander te pakken kreeg en een flinke slok nam
en ook niet toen hij een broodkorst van Leander met boter én pindakaas te pakken kreeg.
Dus ik denk dat we qua allergie het ergste gelukkig wel achter de rug hebben
Dat is heul geen slecht planquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zou is as zondag vragen of ze voor zn oren willen bidden
Jah, foto!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Kennen jullie dat, dat je kind er 's ochtends als Shrek uitziet? Zo'n groen hoofd met een megabrede grijns?
jeps, die van mij was gister de hele dag shrek! vandaag meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Free, als 't bidden helpt dan moet je dat gewoon doen, zeker als het jullie een prettig gevoel geeft.
Ik ben er ook zo 1 die vroegah altijd eczeem en allergieen had. Ben er inmiddels overheengegroeid maar volgens mijn moeder was vooral het eerste jaar best pittig. Daarna was het elke winter feest met bronchitis. Nog steeds ben ik wel gevoelig voor eczeem maar een preventief of vroegtijdig likje vaseline doet voor mij tegenwoordig wonderen.
Goed plan trouwens, om de volgende keer jouw genen maar weer te gebruiken!
Kennen jullie dat, dat je kind er 's ochtends als Shrek uitziet? Zo'n groen hoofd met een megabrede grijns?
Hij is mooi zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:40 schreef simmu het volgende:
ravi staat iig vers in het filmpjestopic
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:Kennen jullie dat, dat je kind er 's ochtends als Shrek uitziet? Zo'n groen hoofd met een megabrede grijns?
Tuigje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef leonieke het volgende:
Zitten jullie baby's eigenlijk vast in de kinderstoel? Thomas zit nu constant te draaien en te keren dat ik me zorgen maak dat hij er eens zou uitspringen.
Ik vind gewoon niets waarmee ik hem kan vastmaken.
Hier zaten ze niet bij de stoelen, soms zitten ze er wel bij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef leonieke het volgende:
Maar zat zo'n tuigje (de naam zegt me niets, maar dat zal aan mijn Vlaamsche ik liggen
) dan bij de stoel geleverd of hebben jullie dat apart gekocht?
principes zijn er om op te offerenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Keshet het volgende:
't is dat ik niet aan uithuwelijken doe.
Oh wat sneu. Ik kocht altijd van die antislipdingen bij de Karwei. Dan heb je 6 antiuslip kikkers of iets dergelijks en het maakte hier alle verschil. (Of natuurlijk echt een antislipmatje, maar dat zal wel niet passen in o'n klein badje).quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Elmo76 het volgende:
Cool Asy! Goedzo Harry![]()
Jammer dat je de camera uitdrukte, maar goed, het zwaaitje staat er op!!
Hier nog iemand die niet heeft bijgelezen verder.![]()
Tirza ging vanavond in badje en toen is ze 2 keer helemaal kopje onder gegaan!![]()
![]()
De eerste keer leek het alsof het haar niet zo boeide, maar na de tweede keer moest ze toch wel huilen van de schrik.![]()
En het was dus niet eens dat we er niet bij waren ofzo, maar ze is zo'n stuiterbal en ze wil constant gaan staan in haar badje en dan is ze glad van de wasgel en dan glipt ze dus zo floep! uit je handen en koppie onder.
Net begon ze ineens heel hard te huilen. Gedroomd?! Misschien toch een flinke klots water binnengekregen?! Ik heb haar maar even uit bed gepakt en op mijn schouder laten liggen en daarna ging ze weer lekker slapen!![]()
En ik ben zojuist ff gaan luisteren aan de deur en toen hoorde ik haar lekker rustig snurken!
(ze is een beetje verkouden)
Herkenbaar. Ik voel me op dat soort dagen ook nooit geëmotioneerd. Dat heb ik juist op alledaagse momenten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me helemaal niet geëmotioneerd of melancholiek. Ik ben gewoon zenuwachtig! Het slaat nergens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |