Hier kunnen we ook niks afzeggen hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waarom sla je niet een deel van de (verplichte) festiviteiten over dan?
Dat je gewoon lekker met jullie drietjes thuis blijft op de bank. Beetje energie verdelen...
En nog een mijlpaal hier: Tessa is vandaag 38 weken en 5 dagen en dat betekend dat ze even lang uit mijn buik is als dat ze erin heeft gezetenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:08 schreef Marlinde het volgende:
Inca: Je get-well-soon-kusje heeft gewerktTessa werd wakker met 36,1 én de vlekjes waren bijna weg
![]()
Gek dat het zo opeens komt en zo opeens gaat en nog gekker is dat ze ruim een week rond de 39 graden zat de hele dag door en nu dan opeens op 36,1. Maargoed, ik denk dus dat mn ukje beter is
Fijn dat het bij jullie allemaal ok gaat
Nikki: Klinkt lekker dat van de sint
Dan kondig je dat toch nu dit jaar gewoon aan "volgend jaar zijn we er niet".quote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef Vlindur het volgende:
Die oeps was omdat ik de op had gequote ipv ge-editDus hij stond er dubbel.
Ik waardeer de feestdagen wel, maar ik vind die bezoekjes erg verplicht.J en ik hebben nog nooit een kerst alleen gevierd
Oud en nieuw ook niet trouwens, maar daar kiezen we wel steeds zelf voor.
Leuk bedacht, maar dat gaat niet. Het is al zolang ik weet de 1e dag bij mijn ouders en de 2e dag bij zijn ouders. Maar we kunnen wel met ons drietjes kerstavond ook als een officieel bestempelen! Wat een goeie!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kondig je dat toch nu dit jaar gewoon aan "volgend jaar zijn we er niet".
Kunnen ze er alvast aan wennen.
Ook een optie is bijv. Kerstavond bij de ene kant, eerste kerstdag lekker thuis en dan 2e kerstdag weer ergens anders heen, heb je iig een dagje rust er tussen.
Oh, wat ben ik toch blij dat ik niet van die verschrikkelijk starre ouders en schoonouders heb. Je hebt nu toch je eigen gezinnetje,!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar dat gaat niet. Het is al zolang ik weet de 1e dag bij mijn ouders en de 2e dag bij zijn ouders. Maar we kunnen wel met ons drietjes kerstavond ook als een officieel bestempelen! Wat een goeie!
Als je het zo bekijkt klinkt het idd best heel droevig.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word er elk jaar weer verdrietig van, het collectief opkijken tegen de feestdagen. Het is net alsof niemand een leuke familie heeft.
Ik heb een geweldige familie! En TARA's familie is ook leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word er elk jaar weer verdrietig van, het collectief opkijken tegen de feestdagen. Het is net alsof niemand een leuke familie heeft.
Dat vroeg ik me idd ook af, hoe dat dan gaat, of dat je tot in lengte van dagen...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren wanneer het omslagpunt plaatsvond? Ik bedoel dus het moment dat jouw ouders niet meer naar hun ouders gingen maar jij naar jouw ouders? Zij hebben zich toch op een bepaald moment ook losgemaakt van die 'verplichting'?
ik heb tot nu toe sinterklaas vermedenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
En 2 keer sinterklaas vieren vind ik echt stom!
De man komt 1 keer. Dan maar het ene jaar bij de een en het andere jaar bij de ander.
Mijn schoonmoeder vind het leuker om kadootjes te doen met kerst (F. is 7 dec. jarig, dus dat hebben ze al snel ingevoerd) en dus is het voor ons geen probleem om sint met mijn ouders te doen, maar anders dan hadden we het om-en-om gedaan of een keer met iedereen hier thuis, beide kanten dus zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |