Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen ging gister gewoon extreem laat naar bed, dat werkt ook.
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dus
Oudste was om half 7 wakker en helaas maakte die Dyuon ook wakker met zn gehyper.
Dat houden ze hier echt niet volquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat houden ze hier echt niet vol
Ahh ok, dat zijn uitzonderingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.
Ja! Het is normaal tussen 7 en 8 bedtijd... Daar wijken we eigenlijk niet vanaf. Maar opa en oma konden steeds niet overdag, dus toch maar in de avond afgesproken. Ze had haar pyjama al aan, omdat ik niet had verwacht dat ze wakker zou blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ahh ok, dat zijn uitzonderingenDan zou de oudste het hier ook nog wel volhouden
Die was gisteren toch al bekaf vanwege zn verjaardagsfeestje, met moeite nog een paar kipnuggets naar binnen gewerkt.
En een ui?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Marlinde het volgende:
Hebben we ook al geprobeerd, ook luuf, ook dat ze wat hoger ligt, maar het helpt allemaal niks
Dankje
Dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Het zo mij ook overkomen trouwens, want als hij alleen hoest ga ik er júist niet hee. Wordt hij alleen maar wakker van!
Kan je een handje geven, hier was het kwart voor vijf, heb jij Ravi laten liggen en laten spelen? Hier eerst een fles en daarna vond ik dat ze moest slapen en heb haar in haar bedje gelegd met de mededeling dat ze nog even geduld moest hebben (we gaan normaal met haar naar beneden en dan gaat ze spelen)quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef simmu het volgende:
score van vandaag: kwart over 5![]()
tis een fase he? vertel me dat het een fase is! het goede nieuws: deze keer wist ik de papa tegen te houden om er te staan, dus bleef het beperkt tot spelende ravi (luid) en geen huilende ravi.
zijn de zieke kindjes al opgeknapt? en lekker dat florian zijn allergien beter hanteerbaar zijn!
dat ziet er idd uit als 6de ziekte. beterschapquote:
quote:Misschien kun je het proberen als je 'm bij jou op schoot zet Simmu?!Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef simmu het volgende:
ik wil zo graag aan bammen beginnen, maar ik durf dus nog niet zo goed omdat hij nog niet kan zitten. af en toe zet ik hem ter probeersel in de kinderstoel, maar het wil niet. hij wil dan graag dingen pakken en voelen en kukelt dan zo naar voren!
quote:op schoot zetten gaat niet, want dan is selene helemaal blij & actief en wil erbij en dan heb ik geen handen meer vrij om de bammetjes te doenOp dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Misschien kun je het proberen als je 'm bij jou op schoot zet Simmu?!
En hem soort van zittende houdt in/met je arm?
Beterschap alle zieke kindjes!!![]()
Wat ziet dat er toch gelijk zielig uit al die vlekkies.
Tirza is nog niet ziek geweest, hopelijk duurt dat ook nog wel even. Maar ja, als het zover is, dan doe je er toch vrij weinig aan.
Vannacht ging prima. Dank je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Asyvannacht nog een beetje geslapen dan?
Ik denk niet dat wij zelf echt Sinterklaas gaan spelen voor Lars (waarschijnlijk alleen voor z'n neefje en nichtje als we Sinterklaas samen gaan vieren... ), maar zowel bij zijn papa op het werk, als bij mij, worden we al wel verwacht voor een Sinterklaasviering. En dat lijkt mij wel best leuk eigenlijk. En ook opa en oma willen graag Sinterklaas met ons vieren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef leonieke het volgende:
Mama's die rond dezelfde periode als ik bevallen zijn: doen jullie eigenlijk al mee aan het hele sinterklaasgebeuren?
Ik weet eigenlijk niet of wij al iets gaan kopen. Idem voor kerst en nieuw eigenlijk
Waarom sla je niet een deel van de (verplichte) festiviteiten over dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef Elmo76 het volgende:
Boh ja, feestdagen..........daar staat m'n hoofd echt nog niet naar!![]()
Ik heb van te voren ook altijd zoiets van, maar meestal, als het zover is, dan is het toch altijd wel gezellig enzo. Heb gewoon geen zin om er al teveel heisa van te maken.
Ik weet niet hoeveel Tirza ervan gaat meekrijgen, maar we doen wel iets van kadootjes. Al is het maar om dat haar oudere neefjes en nichtjes ook kadootjes krijgen en ik het anders ook zo sneu vind als zij dan niks krijgt.
We hebben dan wel ook wat feestdagen voor de boeg: sinterklaas, kerst, 28dec. mijn verjaardag, oud en nieuw, 4 jan. verjaardag van mijn vader en vriendlief, 15 jan. zoontje van m'n zus en22 jan. Tirza's verjaardag!
Denk dat we onze verjaardag maar soort van meevieren met Tirza's verjaardag. Als ik er nu al aan denk.........pfffffffffff. Maar gaat vast wel goedkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |