abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88185841
Jen werd om 7 uur nieuwe tijd wakker, maar die had ik wijs gemaakt dat het nog heel vroeg was omdat het nog donker was buiten en toen ging ze weer slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88186398
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen ging gister gewoon extreem laat naar bed, dat werkt ook.
Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dus :)

Oudste was om half 7 wakker en helaas maakte die Dyuon ook wakker met zn gehyper.
pi_88186493
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dus :)

Oudste was om half 7 wakker en helaas maakte die Dyuon ook wakker met zn gehyper.
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.
pi_88186641
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.
Dat houden ze hier echt niet vol :D
pi_88186823
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat houden ze hier echt niet vol :D
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:00:46 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88186856
Hier was er vanmorgen eentje vroeg wakker, zelfs voor de oude tijd ;)
En op de een of andere rare manier is hij nu nog klaarwakker. Ik heb hem al 2x in bed proberen te leggen maar hij is echt klaarwakker. Zit hier nu in de box te spelen. :?
pi_88187597
Harry toch, ga eens lekker slapen :*
pi_88187754
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.
Ahh ok, dat zijn uitzonderingen ;) Dan zou de oudste het hier ook nog wel volhouden :)
Die was gisteren toch al bekaf vanwege zn verjaardagsfeestje, met moeite nog een paar kipnuggets naar binnen gewerkt.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:14:04 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88187757
hmmm Evie ging gister om 20:15 naar bed en sliep tot vanmorgen 9:45 uur!! nieuwe tijd!
OMG; ze was denk ik (ook) moe...
:o :@ :Z
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88187936
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ahh ok, dat zijn uitzonderingen ;) Dan zou de oudste het hier ook nog wel volhouden :)
Die was gisteren toch al bekaf vanwege zn verjaardagsfeestje, met moeite nog een paar kipnuggets naar binnen gewerkt.
Ja! Het is normaal tussen 7 en 8 bedtijd... Daar wijken we eigenlijk niet vanaf. Maar opa en oma konden steeds niet overdag, dus toch maar in de avond afgesproken. Ze had haar pyjama al aan, omdat ik niet had verwacht dat ze wakker zou blijven.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:35:29 #215
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88189244
Hier is Noortje normaal rond 06.00 uur wakker, nu 04.45 nieuwe tijd, WAKKER dus....en ik ook :'( Het was 'mijn beurt'
We hebben met moeite Noortje tot 19.00 uur wakker gehouden maar die was gaar, overdag ook maar 2 uur geslapen.

Ga dus fijn na sytycd een dutje doen. Morgen weer werken *gaaaaaap*
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:40:39 #216
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88189596
Hier houden de drama nachten niet op....kleine meid heeft nog steeds koorts :'( ze ligt al bijna anderhalve week bij ons in bed en word heel vaak huilend wakker, want ze wil de speen en door haar neus ademen en slapen, maar dat gaat niet als je neusje potdicht zit!

Ze had vanavond een enorme huilbui (en nog steeds geen idee waarom), maar ik kreeg haar voor het eerst niet stil :'( Ik heb gewoon mee zitten huilen, vond het zo erg! Mn kleine meid moet beter worden!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:43:06 #217
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88189758
Marlinde, heb je al eens Otrivin baby geprobeerd? Daar blijft bij Daan de neus minimaal 6 uur open. Beterschap voor je meisje, en sterkte voor jou! :*
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:08:46 #218
300054 Marlinde
pi_88191435
Hebben we ook al geprobeerd, ook luuf, ook dat ze wat hoger ligt, maar het helpt allemaal niks :'(

Dankje :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88191655
Arme Tessa, snel beter worden meisje :*
pi_88191702
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Marlinde het volgende:
Hebben we ook al geprobeerd, ook luuf, ook dat ze wat hoger ligt, maar het helpt allemaal niks :'(

Dankje :*
En een ui?
pi_88191849
Ik geloof dat we hier wel blij mogen zijn met 2 kids die zelden ziek zijn. Dyon is tot nu toe (even afkloppen) alleen nog maar ziek (koorts) geweest door tandjes volgens mij.
Blijkbaar van mama geërfd, ben ook echt zelden ziek.
pi_88199407
Achossie, arme Tessa. Ik heb ook geen tips voor je Marlinde.

Hier ook een meisje dat niet helemaal lekker in haar vel zit. Ze heeft een vervelend hoestje waardoor ze zelfs af en toe moet overgeven. En ze "piept" een beetje als ze ademhaalt. Zometeen toch maar even naar de dokter om ernaar te laten luisteren. Ik belde eigenlijk om te vragen of ik er iets aan kon doen (buiten het smeren van Luuf om), maar ze wilde haar toch even zien. Ze heeft sowieso geen koorts, dus ik hoop dat het meevalt.

Hier overigens geen wintertijd jetlag. Ze heeft vanmorgen en gistermorgen gewoon zoals altijd om ongeveer 7:30 de fles op. En dat was in de zomertijd ook zo. Fijn dat ze er tot nu toe geen last van heeft in ieder geval. :)
pi_88199566
Noh Tessa ;(

Met een piepende baby zou ik ook even heengaan inderdaad :Y Gewoon even wat flinkere luchtweginfecties uitsluiten. En als er niks ernstigs is, kan je haar misschien smeren tegen het piepen ;)

Hier voornamelijk snot ;) En dat is zo lastig met de speen....

Maar vanmorgen twee kinderen wakker om 6:30. Dat is acceptabel!

Is Harry nog gaan slapen gisteren? ;)
pi_88199660
Free, dat is een mooie tijd inderdaad! Lekker hoor! Als ze er in het weekend dan nog een uurtje achteraan plakken zou het helemaal mooi zijn ;)

Op zich maak ik me niet zo heel snel druk om Lisa, maar we wonen bij m'n schoonvader en die vond dat ik gisteren al de HAP moest bellen. Dat ging me net iets te ver, want zo erg klonk en klinkt het ook weer niet, maar op zich wel een ok om er even naar te laten luisteren inderdaad. :Y
pi_88199787
Citrus was vanaf 9 maanden toch? :?

Ik zit er over te denken om hier eens appel te gaan introduceren vandaag :) Heb nog een hele kudde compote in de diepvries :D
pi_88200308
He meiden, heb net een poging bijlezen gedaan, maar er is weinig blijven hangen ben ik bang om overal persoonlijk op te reageren... sorry :@

BJ, jou wil ik nog wel even een :* doen, wat fijn dat de toespraak goed is gegaan. Lijkt me heel moeilijk, en als de tijd komt lijkt me ook niet dat ik iets zal doen... zo'n held ben ik niet. Knap hoor! En sterkte komende tijd natuurlijk! Ook voor je oma.

Zieke kindjes (in elk geval Tessa las ik)... :* Marlinde, gewoon de ha(p) bellen als je het niet meer vertrouwt of weet hoor! En ui werkt hier inderdaad ook als een tierelier.

Minke doet niet aan wintertijd heeft ze besloten, die zit nog volledig op de oude tijd... maakt mij niet veel uit verder, maar met een redelijk druk weekend waarin ze maar 1 slaapje (wel lang gelukkig) overdag heeft gehad, ligt ze er zo vroeg in dat ze wel de klok rond slaapt, maar da's dan alsnog 6 uur... Maar ze was wel heerlijk vrolijk vanochtend.

Zo nu, weer aan het "werk"... dus kan ik weer een beetje gaan reageren hier ;)
pi_88201654
half 6 vanochtend :X

toen ging hij spelen. luid. dus toen ging de papa er naartoe. en toonde ons ventje dattie weliswaar gecorrigeerd 6 maanden is, maar mentaal toch echt 8 maanden, want vanaf toen was het zeuren en dreinen om de papa. ook eenmaal beneden in de box. geen papa boven de box --> drein! zeur! griep& piep!

grmbl weer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88201660
He Tessa toch. Nog steeds ziek. Snel beter worden kleine meid :*

Hier geen last gehad van de wintertijd. Mart was zaterdagavond helemaal niet moe. En ging pas om 20u30 slapen. Terwijl normaal 19u00 echt max is. Gisteren lag hij er dan ook om 19u00 stipt in en meteen gaan slapen. Zondag werd hij netjes om 07u00 wakker :)
pi_88201722
Wij zaten vannacht om 02:00 bij de spoedeisende hulp. Hj bleef maar huilen en zat onder de vlekjes. De dokter denkt de 6e ziekte.. Hij heeft ook dikke amandelen. Arm kind. Steeds even slapen en dan weer huilen van ellende. Hij slaapt nu nog. Denk dat ik hem om 11:00 ff wakker maak voor een fles. Hij wilde gisteravond en vannacht niks hebben -O-

Beterschap met Tessa Marlinde :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88202256
Oh Vlindur. Arme Rienk toch.
Sterkte :*
pi_88202550
Arme Rienk...
Kyllian heeft dit jaar de vijfde ziekte gehad, lijkt daar ook op, maar ik weet niet wat eigenlijk precies het verschil is met de 6e ziekte.
Sterkte ermee :*
pi_88202707
Och Rienk toch... 6e ziekte heeft MInke ook net achter de rug, maar zonder veel problemen gelukkig, dit klinkt veel heftiger. Bah! :*
  maandag 1 november 2010 @ 11:01:40 #233
300054 Marlinde
pi_88202741
Ach arme Rienk! Snel beter worden hoor mannetje!

Hier is Tessa nog steeds ziek met nog steeds boven de 39 graden koorts (nu 39,5) Ze heeft weer een zetpil gekregen, want ik merkte echt aan dr dat het niet lekker ging. Hangen, miepen, niet spelen, duf...
Ze drinkt verder wel goed, dus ik kijk het nog even aan, maar mocht ze zo hangerig en vooral duf blijven gaan we langs een dokter...
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88202808
Tessa ook nog ziek....nogmaals beterschap!

Ik ben gewoon sinds tijden kinderloos :D Ben vrij, maar heb Dyon wel naar het kdv gebracht zodat ik alle aandacht even heb voor zn broer die vandaag zn eerste wenochtend op school heeft. Over een uurtje kan ik hm weer ophalen.
pi_88202945
Ach arme Rienk, bah wat verschrikkelijk is dat om je kind zo ziek te zien.
Konden ze nog wat voor jullie doen Vlindur? Of kan je alleen pijnstillers geven

BJ, een :* voor komende tijd.

Geniet van je vrije dag Meimeltje! Spannend voor Kyllian en jou

Hier geen last van het uur gelukkig, maar wel al nachtenlang een kind wat rond 01.00 hard huilend wakker wordt en zich niet laat troosten in eigen bedje.
Hij weet gewoon dondersgoed wat hij wil: bij ons in bed.
Zodra ik hem dus oppak is hij stil en leg ik hem bij ons neer gaat hij gewoon direct slapen, leg ik hem echter in zn eigen bed gaat hij meteen huilen met een hoger volume.
-O-
en ik riep hier laatst nog wel dat kinderen zich dat vast nog niet aan konden wennen :')
Ga het vannacht eens proberen om een beetje melk te geven zonder dat ik hem uit bedje haal.
Komt vast wel weer goed, ik wil het patroon alleen graag gauw doorbreken want ik slaap zelf slecht als hij naast me ligt te woelen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88203076
Poppejans, lastig zeg...
Ik denk zeker dat het gewenning is, hier nog 1 die daar 'last' van heeft.

Vannacht was het echter niet Dyon die wakker werd, maar zn broer die 1 keer een bloedneus had (leuk hele bed weer onder bloed dus) en de 2e keer een natte broek (spanning voor 1e schooldag?).
Dyon heeft dus doorgeslapen! Het lijkt echt steeds beter te gaan, maar dan wel met een fles 's avonds laat.
pi_88205903

VlekjesRienk -O-

Oh lastig Poppejans! Succes met dat flesje melk :Y

Meimeltje; Heeft Kyllian vaker zomaar een bloedneus? Wat raar joh. Wel fijn dat Dyon een keer doorsliep! Nu beide nog! Rienk heeft tot 8 maanden een avondfles gehad. Daarna zijn we gestopt en vond hij het ook wel prima. Normaal slaapt hij nu van ± 20:00 tot een uur of 7.
Maar de laatste paar dagen dus niet ;( :O
  maandag 1 november 2010 @ 12:56:19 #238
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88206327
Vlindur, zo zag Emma er een tijdje geleden ook uit. Was volgens de huisarts 5e ziekte.
(Maar, volgens haar was Emma's liesbreuk ook een opgezet kliertje, dus heb ik er mijn twijfels bij. :+ )
Beterschap in ieder geval!
A grand adventure has begun.
pi_88206382
Noh Rienk... dat moet bijna wel jeuken :X
pi_88206617
Aan de vlekjes te zien zou ik ook zeggen vijfde ziekte, maar zoals ik al zei weet ik niet wat de zesde ziekte inhoudt. Heeft hij last van jeuk?
Kyllian heeft vaak een bloedneus ja, al vanaf zn 1e jaar. Vooral in de zomerperiode met warmte krijgt hij spontane bloedneuzen. De huisarts wil hm nog niet door verwijzen omdat ze het bij jonge kinderen nog zoveel mogelijk uitstellen. Mijn bloedvaten in mn neus zijn zo tussen mn 8e en 12e geloof ik dichtgebrand. Heeft ie dus van mij geërfd die dunnen bloedvaten. Maar lastig is het soms wel.
Hoop dat Dyon er geen last van gaat krijgen, maar die lijkt wel een iets minder gevoelige (dunne) huid te hebben en wie weet ook dikkere bloedvaten ;)
pi_88206688
6de ziekte is eerst 3 dagen koorts en dan 3 dagen rompvlekjes (selene heeft die gehad).

beterschap voor alle zieke kindjes!
pi_88208125
5e ziekte:

Symptomen

Het kind krijgt kleine en grote vlekjes door elkaar, soms iets verheven boven de normale huid en felrood van kleur, eerst in het gezicht, dan op billen, armen, benen en romp. De huid gloeit en voelt warm aan. De vlekjes kunnen jeuken. Het kind kan hangerig zijn en lichte verhoging hebben. Vlekjes verbleken in vier tot zes dagen. Meestal wordt het kind nauwelijks ziek. Het kind krijgt regelmatig ook gewrichtsklachten aan polsen, rug en knieën. De rode vlekken kunnen een hevig branderig gevoel van binnenuit geven, waarvoor pijnstillers gegeven kunnen worden. Oorzakelijke behandeling is niet mogelijk. De uitslag is na vijf tot negen dagen weer weg, maar kan onder invloed van warmte, kou, inspanning of stress weer terugkomen. Ook volwassenen kunnen de ziekte doormaken, indien dit niet op de kinderleeftijd gebeurde. De klachten zijn dan vooral gewrichtsontsteking, vaak in de vingers. Dit geeft aanleiding tot op reuma lijkende klachten van de handen en kan maanden aanhouden.

6e ziekte:
Verschijnselen

De ziekteverschijnselen bestaan uit een vrij plots optredende, enige (meestal 3 tot 5) dagen durende hoge koorts, (39 tot 40,5 °C), meestal zonder duidelijke lokaliserende symptomen zoals oorpijn of een zere keel. De koorts zakt dan vrij abrupt waarna het kind een uitslag ontwikkelt. Soms gaat de uitslag gepaard met keelontsteking, oorontsteking en/of vergroting van de lymfeklieren in hals en nek. Het kind hoeft geen erg zieke indruk te maken en een koortswerend middel zoals paracetamol is meestal reeds voldoende. De ziekte gaat binnen enkele dagen vanzelf over.

In Rienk zijn geval zou de 6e ziekte echt perfect passen :Y Die was eerst ook ziek (Daarom ook niet naar de Utrecht meet) en nu heeft hij vlekjes en zere keel :{

Wat apart joh, die bloedneuzen, vervelend vooral ook!

Freecell, Hij zit er eigenlijk niet aan. Behalve toen hij op de foto ging, toen ging hij met zijn handje wel even krabbelen :Y

Hij heeft een dikke papfles gehad en ligt nu weer te slapen. In pyjama, maar zonder puckababy en dat gaat nog goed ook. (zonder omdat hij dan meer bewegingsvrijheid heeft. Hij heeft 39.0 graden koorts en is een beetje suf. Vind het best wel eng ook :{
pi_88208358
6e ziekte is dus wat heftiger vanwege de hoge koorts erbij. Thnx voor de info ;)
Sterkte met je kleine man. Gelukkig kan hij wel slapen.
pi_88208456
Vlindur, dat lijkt dan inderdaad goed te passen die 6e ziekte. En de keelontsteking lijkt dus bij Rienk ook op te spelen (of nog niet ontsteking, maar wel last van)... Gelukkig had Minke dat niet, maar bij haar ging de koorts ook tot 40.4, maar wel blij ei, dat maakt je net iets minder ongerust... sterkte... hopelij kis ie snel weer het mannetje. :*
pi_88222200
Och zieke Tessa en Rienk. Zielig, die kleintjes. Hopelijk worden ze snel beter.

Vandaag bij het CB geweest: 10,0 kilo en 75 cm. Precies op het gemiddelde met gewicht, 1cm onder gemiddelde met lengte. Prikjes erin en krijsen, moeilijk te troosten, maar het ging uiteindelijk toch over in snikken... Nu ligt hij lekker te slapen, ik ben benieuwd of hij er vannacht of morgen last van krijgt.
pi_88223869
Beterschap voor zieke Tessa en Rienk. :*
Wat ziet dat bij Rienk er jeukerig uit zeg. ;(

Lisa vanmorgen even langs de HA geweest. Het piepje zat gelukkig hoog en niet in haar longetjes. Gewoon even in de gaten houden, maar het zou zichzelf op moeten lossen.

Aoraki, ik hoop dat hij weinig last zal hebben van de prikjes. :*

Free, hoe ging het met de appeltjes?
  maandag 1 november 2010 @ 21:14:57 #247
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88225736
Oh bah, nare dingen zeg, 5e en 6e ziektes, Tessa ook hardstikke ziek, en Lise met een piepje in haar longen :o :'( Beterschap lieve kinders! Vlindur, datte! Dat had Stef ook toen hij de waterpokken had, zó zielig.. Zo zag zijn buike er ook uit, maar dan met waterpokken ertussendoor :') Hoop echt dat Rienk er snel vanaf is, met Stef ging dat heel vlot :*

BJ, gewoon even aan jezelf denken hoor, is hardstikke logisch.. Sterkte joh :* :*

Ehm, ik heb nog even niet bijgelezen en ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren vanavond, sorry.. :@ Ik ben gewoon Heel Moe enzo, en morgen weer werken ook..

Wilde wel even vertellen dat het hiero verder goed gaat, Stef is nu prima hersteld van zijn narigheden en is vandaag voor het laatst bij de helmpjesdokter geweest! *O* Nu alleen nog de eindcontrole in het Sophia, dan hebben we het gehad *O* Stef is ondertussen weer heel gezellig, lekker aan het spelen, is op het moment erg aan de kletspraatjes O+ En ik wilde nog meer vertellen, maar ik ben het even kwijt. Ga zo lekker mijn bed in als ik me ertoe kan zetten ;) Liefs!
3!
pi_88225931
Die vlekjes heeft Lente ook ff gehad, Vlindur. Maar daar had ze totaal geen last van.

Wel kreeg ze een dag of vier daarna de waterpokken. Dus of die vlekjes nou een voorbode daarvan waren, of het mss toch de zoveelste ziekte was..? Ik weet het niet.

Sterkte!
pi_88226556
Stef is van zijn helmpje verlost!!!!!! *O* *O* *O* Wat super fijn zeg!!

Och arme Rienk! Beterschap voor je ventje Vlindur :*

Beterschap voor zieke Tessa, wat zielig dat ze er zo'n last van heeft :*

Meimeltje wat fijn dat Dyon doorslaapt *O* Spannend hoor dat Kyllian naar school gaat! Ik ben als kleuter toen ook weer in bed gaan plassen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 1 november 2010 @ 21:33:03 #250
95408 Incantrix
pi_88226822
Bijna Twinks, nog nét niet helemaal :) Nu nog precies 3 weken en dan zijn we écht klaar, maar dit was de laatste keer dat de helm versteld moest worden. En mocht de helm voor die tijd nog héél strak komen te zitten denk ik dat we het ook gewoon zo laten hoor, we zijn er beiden klaar mee, zijn tevreden met het resultaat (ookal is het nog steeds niet helemaal flawless) en als het helmpje weer strakker komt te zitten gaat het ook heel erg zweten en dat is zo sneu..
3!
  maandag 1 november 2010 @ 21:33:33 #251
95408 Incantrix
pi_88226860
En heuj, Meimel, dat had ik gemist! Doorslapen, jaaaahhh!! *O* *O*

Sweet dreams! ;) :*
3!
  maandag 1 november 2010 @ 21:50:28 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88227850
Nou hier was het gisteren bal. Harry heeft hier nog een hele tijd rondgestuiterd. Om 22 uur heb ik hem uiteindelijk maar in bed gekiept. Wonder boven wonder viel hij meteen in slaap. WIj blij. Konden we toch nog heel eventjes genieten van ons avondje samen op de bank. Half uur later worden we opgeschrikt door geschreeuw/gekrijs door de babyfoon. Jochie helemaal over de toeren. Hij had gepoept dus ik een krijsend kind verschoond maar dat was blijkbaar ook niet het probleem. Lopen, zingen, niks hielp. Hij was ontroostbaar. Uiteindelijk van ellende er maar een zetpil in geduwd (de 1e in 8 mnd). Na 20 min viel hij in slaap op mijn arm. Geen idee wat nou het probleem was...

BJ, fijn dat je met een goed gevoel hebt kunnen afsluiten. En verder gewoon lekker egoïstisch zijn. Sociaal zijn komt wel weer een andere keer :*

Arme Tessa en ook al zo'n sneue Rienk! :{ Lisa ook al niet lekker
Snel beter worden hoor!

Wolfje, je moet wel in je eigen bedje slapen hoor!

Meimel, fijn dat Dyon lijkt door te slapen! Alleen balen van die zooi in bed door je oudste...
Hoe was je kinderloze dagje?

Thomas, mooi in de curve! *O*

FIjn dat het met Stef weer goed gaat Inca! :Y
pi_88228281
Al die zieke kindjes... ik zie er nu al tegenop als Larsje straks eens ziek wordt. Ik vond z'n eerste volle snotneus al zo zielig... Beterschap allemaal!

Het lijkt erop dat Lars zijn appelhapje iets meer gaat waarderen. Na een volle week proberen heeft hij vandaag toch zowaar een paar flinke happen op, zõnder heel vies gezicht of ander drama :D
Ik heb vanmiddag ook eens ligaatjes en diksap gekocht om binnenkort te proberen. Ben benieuwd!
pi_88236590
Even een :) voor de bijna helmloze Stef.

En verder een :* voor alle zieke kindjes en hun ouders...

Mart was vanochtend als om 06u00 wakker. Gisteren ook al bij mijn ouders.
Dan wilt meneer niet meer slapen tot een uur of 9. En slaapt dan tot 11u30 ongeveer. Resultaat dat hij 's middags niet meer wilt slapen. Thuis gaat hij dan meestal om 14u30 tot 16u30 naar bed. Maar je hebt helemaal niets meer aan je dag zo ;)

Ik ga zo maar eens proberen of hij nog een klein uurtje wilt slapen en hem dan vanmiddag na de lunch weer.
pi_88236627
Stef bijna zonder helmpje! *O*

Shandaly, wat goed dat Lars z'n appelhapje wat meer lijkt te waarderen. Volgens mij is het vaak gewoon even wennen.

Ymme, misschien moet ie toch nog even wennen aan de wintertijd?

Hier gisteravond nog een klein drama. Ik ging nog even kijken bij Lisa voor ik naar bed ging. Had haar echt verder niet gehoord op wat hoesten na. Ligt ze helemaal in haar eigen spuug. ;( En het was al een tijdje geleden dat ze gespuugd had, want de melkpap zat al een soort van opgedroogd aan haar hoofdje geplakt. Maargoed, we hebben haar lekker in bad gestopt, nog een klein flesje van 90cc gegeven en nu slaapt ze nog.
maar o my god, ik voelde me echt even een slechte moeder omdat ik niet eerder ontdekt had dat m'n meisje er zo bij lag. :'(
pi_88236648
Ah Lisa.
Maar Nikki, dat kan jij toch niet 'weten'. Je hoeft je helemaal geen slechte moeder te vinden hoor!
Je hebt haar lekker in bad gedaan, nog wat te drinken gegeven. En ze is lekker verder gaan slapen. :)
pi_88236657
Oh en wennen aan de wintertijd. Zondag had ie nergens last van. Maar hij komt normaal altijd stipt om 07u00. Dus dat kan natuurlijk toch het punt zijn. :) We zien het morgenvroeg wel weer!
pi_88236691
Nee Ymme, ik "weet" ook wel dat het niet zo is. O-)
Maar toch, op dat moment... ik vond het gewoon zo erg dat mijn eigen kleine meisje er zo bij lag. Helemaal koud en in de vieze troep. :'(
Maargoed ze is inderdaad even lekker opgewarmd in bad en met nog een klein extra flesje gewoon lekker gaan slapen. Arme muppet.
pi_88236708
Je moedergevoelens gaan dan nog even extra hard. Als je zoiets ziet!
Ik begrijp het wel hoor Nikki. Maar je bent een goede moeder hoor :) Dat wilde ik er even mee zeggen.
pi_88236942
ohhh, Nikki, dat is ook gewoon balen! Ik snap het goed!
Het zo mij ook overkomen trouwens, want als hij alleen hoest ga ik er júist niet hee. Wordt hij alleen maar wakker van!

Asy -O- vannacht nog een beetje geslapen dan?
Met Florian zijn allergieën gaat het goed! Al drie weken lang hooguit één klein eczeemplekje en vrijwel niet spugen :) en dat terwijl we allemaal nieuwe dingen proberen.
Nu alleen weer overal snot :X

Ymme: je moet er gewoon op rekenen dat je nooit wat aan je dag hebt, kan het alleen maar meevallen ;)
pi_88237354
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Het zo mij ook overkomen trouwens, want als hij alleen hoest ga ik er júist niet hee. Wordt hij alleen maar wakker van!
Dat dus inderdaad.

Wat fijn trouwens dat het zo goed gaat met Florian z'n allergie!
pi_88237510
score van vandaag: kwart over 5 :O

tis een fase he? vertel me dat het een fase is! het goede nieuws: deze keer wist ik de papa tegen te houden om er te staan, dus bleef het beperkt tot spelende ravi (luid) en geen huilende ravi.

zijn de zieke kindjes al opgeknapt? en lekker dat florian zijn allergien beter hanteerbaar zijn!
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:57:13 #263
300054 Marlinde
pi_88237677
Fijn dat het met Florian zijn allergie beter gaat! :)

Nikki: Ik denk dat veel mama's snappen wat er toen door je heen ging, maar je bent echt geen slechte mama!

Simmu: Het is een faaaaaase....

Hier is Tessa nóg steeds ziek, vanmorgen toen ze opstond had ze 39,3... Verder lijkt ze niet echt ergens last van te hebben nu, ze zit naast me op de bank te spelen (lees: met een blokje op mn laptop te rammen :P ) Alleen spelen wilt ze niet en het liefst zoveel mogelijk knuffelen.
Afgelopen nacht is íets beter gegaan: vanaf half 5 bij ons in bed en daarvoor toch wel een aantal keer wakker geworden, maar ik heb wel weer wat beter geslapen :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88237682
Free, wat fijn dat het zo goed gaat met zijn allergien! Wel jammer van het snot, maar goed...
Nikki, da's wel even naar zeg om je meisje zo in haar bedje te vinden. Maar ik kan het me ook heel goed voorstellen, Minke ligt ook wel eens te hoesten, maar dan ga ik er echt niet steeds heen hoor. :*
Simmu :* da's wel vroeg....

Minke wil sinds 2 dagen eindelijk aan de hand lopen. Eerder weigerde ze pertinent en ging gewoon op haar billen zitten zodra je haar handjes pakte, maar nu is het ineens om en wil ze heel de kamer door (heen en weer en heen en weer en heen... O+ ). Oh en los staan doet ze nu ook per ongeluk wel es. Ze zit echt precies een beetje achter Rienk aan weer volgens mij qua ontwikkelen... zo grappig om te zien.
En we zijn nu ook over op wintertijd... gelukkig! *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:01:09 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237744
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef simmu het volgende:
score van vandaag: kwart over 5 :O

tis een fase he? vertel me dat het een fase is! het goede nieuws: deze keer wist ik de papa tegen te houden om er te staan, dus bleef het beperkt tot spelende ravi (luid) en geen huilende ravi.

zijn de zieke kindjes al opgeknapt? en lekker dat florian zijn allergien beter hanteerbaar zijn!
Kan je een handje geven, hier was het kwart voor vijf, heb jij Ravi laten liggen en laten spelen? Hier eerst een fles en daarna vond ik dat ze moest slapen en heb haar in haar bedje gelegd met de mededeling dat ze nog even geduld moest hebben (we gaan normaal met haar naar beneden en dan gaat ze spelen) ;)
Wat resulteerde in een luid kletsende Noortje met een wakkere papa (was niet de bedoeling) en een wakkere mama. Om half zes ben ik er toch maar met haar uitgegaan.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:01:41 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237752
Oh en wanneer is die fase voorbij??? Volgens mij duurt de niet-doorslaapfase hier al 6.5 maand.
pi_88238202
jup, ik laat ravi liggen (te spelen, luid. heel luid...), want als we het wagen om naar hem te toe te gaan is het huilen en wil hij zijn pap en dan wordt *die andere* ook wakker en is het doffe ellende. als je het gewoon (tandenknarsend, want hij speelt echt heel luid) negeert is er verder niks aan de hand. behalve dan een sjaggerijnige papa en mama overdag, want die slapen verder niet meer dan
pi_88238254
het ventje heeft het zo 'sochtends vroeg wel heel erg naar zijn zin! speelt leuk met schildpaddoekje (een doekje met een gat erin waar een knuffelschildpadje in past) en zijn pip rammelaar en het knisperboekje aan de spijltjes en zijn spijlspeeltjes (een rijtje knuffels vastgeknoopt aan de spijltjes). en doet ondertussen een dolfijntje na dus. luid.
pi_88238275
wellicht zou ik hem geen speeltjes in bed moeten geven, maar overdag is hij gewend om tweemaal daags tukkietijd in bed spelend door te brengen (het ventje slaapt overdag nauwelijks en zo rust hij dan iig wel uit. dit werkt. deed het al bij selene, dus ik verander dat liever niet)
pi_88238291
kwartet :)

valt het op dat er eentje lief speelt in de box en de ander ff tv mag kijken?
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:32:46 #271
300054 Marlinde
pi_88238401
Mn kind zit opeens helemaal onder de vlekjes, net als Rienk :'(
Buik, rug hoofdje :( Morgenochtend een afspraak bij de huisarts eerder was er geen plek. Kan het verder geen kwaad?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88238486
Marlinde, klinkt dus inderdaad ook als de 6e ziekte... kan niet echt kwaad (koorts is hetgeen waar je op moet letten en dan vooral dat het niet te hoog wordt, boven 41.7 werd mij door de hap verteld) maar was dus wel besmettelijk de afgelopen dagen. Voor kindjes tussen de 6maanden en 3 jaar geloof ik uit mijn hoofd. Maar dokter kan er verder ook niks mee geloof ik, paracetamolletje om de koorts te drukken en thats it...
Sterkte! Betekend wel geloof ik dat het nu bijna voorbij is. :*
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:39:30 #273
300054 Marlinde
pi_88238556
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88238919
Jeetje de 6e ziekte heerst dus echt, arme Tessa.

Hoe is het nu met Rienk?

En Lisa die in dr bedje gespuugd heeft, arme Lisa. Kan jij toch verder niets aan doen Nikki, je absoluut geen slechte moeder gaan voelen hoor.

Simmu, heerlijk he als ze zich beiden zo goed vermaken.

Nou hier spreken we echt niet meer over doorslapen, het was dus weer eens eenmalig geweest.
Vanmorgen Dyon naar kdv gebracht en zn broer heeft weer een wenochtend op school. Mama die zit misselijk thuis, hoop dat het zo weer wegzakt. Zometeen een kennismakingsgesprek bij de BSO.
pi_88239968
oh, ik kan zo genieten van ons gebroed O+
ze zijn zo lief samen! ravi bewaart echt zijn liefste stralende lachjes voor selene en selene vind ravi helemaal geweldig :) ze wordt er zelfs niet wakker van alstie ligt te spelen! ze registreert het wel (als ik haar dan haal als ze wakker is zegt ze vaak "raghi uile" (het onderscheid tussen huilen en spelen is niet altijd even duidelijk :') ).

gister faalden we even. selene mocht namelijk ook ravi een hapje prut geven, maar ze stak het lepeltje wat al te ver in zijn mond en toen was het ff huilen. moeten we maar gewoon meer mee oefenen O-)

ventje begint trouwens wat weg te hebben van een kliko! rapley faalt, maar prakkies rulezzzz, tegenwoordig zelfs zelfgemaakt! ventje eet op een dag het volgende:

7.30 papfles (6 schepjes poeder, 3 schepjes pap)
9.30 fruit (2 stuks of een heel potje)
12.00 fles (6 schepjes)
16.00 fles (6 schepjes)
17.00 groentes (bv een aubergine, courgette of wortel. potje is ook goed)
19.00 fles (6 schepjes) die vergat ik gewoon nog! ja, gaat ook helemaal op!

ik ga dus aan de slag met ingewikkelder gerechtjes voor het ventje, want bovenstaand gaat tot de laatste kruimel op! (ja, die hele aubergine. wel geschild, gekookt en geprakt) die bakjes zomerfruit zijn trouwens ook favoriet! bij allebei. dus dat doen we niet vaak, want dat kost minstens 3 bakjes per sessie :')

[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 02-11-2010 11:51:32 ]
pi_88241121
Dat valt nog goed mee, vind ik, simmu ;)

Thomas zijn dagmenu:
- fles (7 schepjes)
- cracotte
- groenten (ongeveer 150g groenten, 50g aardappelen en 15/20g vlees)
- fruit (sap van een sinaasappel of pompelmoes + 2 stukken fruit + koekjesmeel)
- fles (8 schepjes)

Het is een varken :')
pi_88241647
Een hele aubergine :D

Hier ook een klikootje trouwens. Als hij begint te huilen is zwaaien met een soepstengel vaak al genoeg :+

Arme Tessa! Helemaal gevlekt ;(
pi_88241804
ik heb ff ge-edit, want ik vergat de laatste fles. dus ventje eet 4 volle flessen plus fruit plus groentes.

ik wil zo graag aan bammen beginnen, maar ik durf dus nog niet zo goed omdat hij nog niet kan zitten. af en toe zet ik hem ter probeersel in de kinderstoel, maar het wil niet. hij wil dan graag dingen pakken en voelen en kukelt dan zo naar voren!
pi_88242230
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef Marlinde het volgende:
[ afbeelding ]
dat ziet er idd uit als 6de ziekte. beterschap :*
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:10:37 #280
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88244451
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef simmu het volgende:
ik wil zo graag aan bammen beginnen, maar ik durf dus nog niet zo goed omdat hij nog niet kan zitten. af en toe zet ik hem ter probeersel in de kinderstoel, maar het wil niet. hij wil dan graag dingen pakken en voelen en kukelt dan zo naar voren!
Misschien kun je het proberen als je 'm bij jou op schoot zet Simmu?!
En hem soort van zittende houdt in/met je arm?

Beterschap alle zieke kindjes!! :*
Wat ziet dat er toch gelijk zielig uit al die vlekkies ;( .

Tirza is nog niet ziek geweest, hopelijk duurt dat ook nog wel even. Maar ja, als het zover is, dan doe je er toch vrij weinig aan. :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88245137
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Misschien kun je het proberen als je 'm bij jou op schoot zet Simmu?!
En hem soort van zittende houdt in/met je arm?

Beterschap alle zieke kindjes!! :*
Wat ziet dat er toch gelijk zielig uit al die vlekkies ;( .

Tirza is nog niet ziek geweest, hopelijk duurt dat ook nog wel even. Maar ja, als het zover is, dan doe je er toch vrij weinig aan. :')
op schoot zetten gaat niet, want dan is selene helemaal blij & actief en wil erbij en dan heb ik geen handen meer vrij om de bammetjes te doen
pi_88245761
Hier ook een kliko hoor, alles wat ze ziet wil ze ook.
Inmiddels dus maar steeds meer met de pot mee snoepen (naast haar gewone "menu") want anders is mevrouw not amused. Wat wij eten, wil zij ook eten.

Ze krijgt nu:
6.15 flesje 200cc (6sch)
9.00 fruithap
ergens tussen door sap (verdund) + soepstengel/rijstwafel
12.00 boterham met smeersel
13.00 flesje 200cc (6sch)
ergens tussen door sap (verdund) + soepstengel/rijstwafel
16.30 groentepotje (200gr) + bakje yoghurt
19.00 flesje 220cc (7sch) + rijstebloem

En dus nog hapjes tussendoor van ons...
Tot nu toe ook echt niks meer gevonden wat ze niet lust. Soms wel een bedenkelijke blik en iets wat 4 keer uit de mond wordt gehaald en toch weer naar binnen...
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:46:33 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88245810
ahhh arme Tessa nog steeds ziek joh!! en dat lijkt idd wel erg veel op de 6e ziekte... sterkte ermee. Hopen dat het dan nu snel wat beter gaat...

hoe is het met Rienk? is het al wat beter??

en Minke ook aan de hand lopen en los staan, volgens mij zitten zowel Rienk, als Minke als Evie stiekem mee te lezen hier ;) Evie doet hetzelfde namelijk.

arme zomertijdkindjes, lastig. Ik hoop voor de papa's en mama's dat ze snel gaan wennen aan de wintertijd!
ik schaam me er bijna voor, maar Evie sliep vanmorgen uit tot 10 uur!! gister om 19:30 uur naar bed gegaan... zal wel komen omdat ze maar 1 dutje heeft gedaan, en denk dat dat vandaag weer zo zal gaan. (ze ligt nu vanaf 13 u in bed).

met mij gaat het ok, alleen nog steeds in en inmoe.. maar dat zal wel beter worden..
:Y

hebben jullie trouwens ook ineens zo zin in de feestdagen?? lekker koppie thee met kruidnootjes op de bank en dan de secret santa-vibe erbij... helemaal leuk!
eerst richting Sinterklaas en natuurlijk Evie dr allereerste verjaardag!!!
de 1e cadeau's zijn al besteld:
de grow up 3 in 1
nino en ideas knuffelpop
polkadots trommel
en ik weet dat mijn moeder een poppenwagen met polkadots heeft besteld en mijn schoonouders gaan voor de schommel...

leuk leuk leuk!
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:48:58 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88245890
en goed eten; *check*

vanmorgen BV, fruithap en 2 boterhammen (incl korstjes)...
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:03:01 #285
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88246406
Oeh net sint kado's besteld

pi_88246622
ik houd niet van December feestdagen :@
Goed, sint Maarten en met zijn viertjes sinterklaas O+

Maar de rest mag van mij ontploffen :@
pi_88246663
uitgebreid gaan koken free, dat levert je een dag of wat in de keuken. en gezien het aantal hulpjes in huis gooi ik er een braakhekke-menuutje tegenaan c_/
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:48:03 #288
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248203
het nadeel van de december feestdagen (en dan schoonpa en -ma ook nog jarig in december, en vriend en ik en mijn ouders in januari) is de overload aan familiebezoekjes.
pi_88249595
Och, ik vind het altijd wel gezellig die feestdagen... de bijhorende "verplichte" familiebezoekjes, maar vooral de planning daaromheen vind ik wel lastig. Daarbij komt gescheiden ouders, dus 3 ouderparen, 2 jarige oma's (beiden op 25-12, en elk aan een andere kant van het land), Minke nu erbij jarig en nog een oma op 1-1 jarig... druk maar wel leuk. Och, het is maar 2 weekjes, daarna gaan we weer in werk-modus.
pi_88250647
we hebben dit jaar gewoon tegen iedereen gezegd dat ze tweede kerstdag welkom zijn wanneer en hoelang ze maar willen en daarmee uit :) heel sneu als mensen niet kunnen, maar ik begin niet aan 5 x kerst vieren (4 x wegens eentje per ouder plus schoonzusje) omdat ze niet kunnen, danwel niet kunnen als smoes gebruiken om *die andere* maar niet tegen te komen. (iedereen is gescheiden en iedereen heeft een pesthekel aan elkaar). never mind de 2 maanden durende onderhandelingsronde over wie dan wanneer komt.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:48:42 #291
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88250680
Bij ons duurt het minstens anderhalve maand, bij 4/5/6 december, dan verjaardagen op de 18 en 21 van schoonpapa en schoonmama, dan Kerst, vier nieuwjaarsborrels, erna zijn mijn ouders 11 en 18 januari en vriend en ik 22 en 16 januari ook nog jarig. En daarna is het klaar.... voor minstens een maand. ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:13:18 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88258735
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Asy -O- vannacht nog een beetje geslapen dan?
Vannacht ging prima. Dank je! :*

Hier wel zin in de feestdagen. Sintspul is allemaal al binnen. Verjaardagskadootjes ook al :@
pi_88259569
Mama's die rond dezelfde periode als ik bevallen zijn: doen jullie eigenlijk al mee aan het hele sinterklaasgebeuren?
Ik weet eigenlijk niet of wij al iets gaan kopen. Idem voor kerst en nieuw eigenlijk :@
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:48:34 #294
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88260263
Boh ja, feestdagen..........daar staat m'n hoofd echt nog niet naar! ;(
Ik heb van te voren ook altijd zoiets van :r , maar meestal, als het zover is, dan is het toch altijd wel gezellig enzo. Heb gewoon geen zin om er al teveel heisa van te maken.
Ik weet niet hoeveel Tirza ervan gaat meekrijgen, maar we doen wel iets van kadootjes. Al is het maar om dat haar oudere neefjes en nichtjes ook kadootjes krijgen en ik het anders ook zo sneu vind als zij dan niks krijgt.
We hebben dan wel ook wat feestdagen voor de boeg: sinterklaas, kerst, 28dec. mijn verjaardag, oud en nieuw, 4 jan. verjaardag van mijn vader en vriendlief, 15 jan. zoontje van m'n zus en O+ 22 jan. Tirza's verjaardag! *O* Denk dat we onze verjaardag maar soort van meevieren met Tirza's verjaardag. Als ik er nu al aan denk.........pfffffffffff. Maar gaat vast wel goedkomen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88261962
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef leonieke het volgende:
Mama's die rond dezelfde periode als ik bevallen zijn: doen jullie eigenlijk al mee aan het hele sinterklaasgebeuren?
Ik weet eigenlijk niet of wij al iets gaan kopen. Idem voor kerst en nieuw eigenlijk :@
Ik denk niet dat wij zelf echt Sinterklaas gaan spelen voor Lars (waarschijnlijk alleen voor z'n neefje en nichtje als we Sinterklaas samen gaan vieren... ), maar zowel bij zijn papa op het werk, als bij mij, worden we al wel verwacht voor een Sinterklaasviering. En dat lijkt mij wel best leuk eigenlijk. En ook opa en oma willen graag Sinterklaas met ons vieren.
Ik ben alleen heel erg benieuwd hoe Lars op Sinterklaas zelf reageert. Ik ben bang dat hij iets heeft tegen mannen met een baard. Hij is absoluut (nog) niet eenkennig, lacht altijd vrolijk naar iedereen... behalve naar mijn vader. Opa is eng. En ik denk dat dat komt omdat opa de enige persoon is die hij ziet met een baard... en dan is die baard van Sint natuurlijk wel heeel veel baard...

Aan cadeautjes met kerst en oud&nieuw doen we overigens sowieso niet. Cadeautjes horen bij Sinterklaas. Kerst en Oud&Nieuw is voor samenzijn met familie en gezellig met z'n allen eten enzo.
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:59:33 #296
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88263444
Marlinde, als het goed is moet de koorts nu wel verdwijnen met het verschijnen van de rode plekjes want het ziet er uit als de 6e ziekte. Beterschap voor Tessa.

Meimel, wet van Fok! hè, hopenlijk pakt hij het toch snel weer op en gaat hij vanavond weer lekker doorslapen.

Free, wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met de allergieën van Florian en dat jullie veel kunnen proberen en dat dat goed gaat! Lijkt me erg prettig.

Wow, Minke aan de wandel! En soms zelfs al los staan. Wat goed Lijnloos! Jij natuurlijk trotse mama om zo met haar aan de hand te lopen :)

Simmu, wat tof dat Selene en Ravi zo leuk met elkaar omgaan en dat Selene zo gek is op haar kleine broertje.

BJ, herkenbaar! Hier eigenlijk anders dan andere jaren veel zin in de feestdagen nu Daan erbij is. Andere jaren deden we alleen beide kerstdagen bij beide ouders, 1e kerstdag bij mijn ouders en 2e kerstdag schoonouders hier, maar nu gaan we wel Sint vieren en Oud & nieuw lekker met z'n 3-tjes.

Wij gaan wel Sint vieren met mijn ouders en broer en schoonzus maar vooral voor onze gezelligheid en broer en schoonzus zijn er met kerst niet dus dan is dit een leuk alternatief. Voor Daan zal het gewoon de eerste ervaring zijn, maar hij zal er niet veel van meekrijgen gok ik. We hebben nog wel Sint op het werk en op de opvang en we gaan ook naar de intocht hier in de stad. Ben benieuwd.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:02:48 #297
300054 Marlinde
pi_88263606
Ik hoop dat de koorts snel weggaat, net voor het naar bed brengen had ze 38,6..
Morgenochtend een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...

Wij vieren hier sinterklaas met mijn kant van de familie :) We trekken lootjes (ook via lootjestrekken.nl) en er worden gewoon los kado's voor mn meisje gekocht O+ Had van Oma al begrepen dat ze al aardig wat gekocht had :D O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:15:36 #298
95408 Incantrix
pi_88267571
Oh bah, Marlinde, wat een naar gezicht zeg :'( Wil je Tessa een get-well-soon-kusje geven van me?

@ feestdagenstress: tja, ik vond kerst (enzo) altijd wel erg gezellig, maar sinds het hele verhaal er vooral over gaat 'bij welke ouders wel welke kerstdag vertoeven' voelt het allemaal erg gemaakt en verplicht. Vorig jaar hadden we natuurlijk het perfecte excuus om de feestdagen in z'n geheel over te slaan en ook dit jaar hebben we er per ongeluk weer één: we verhuizen het weekend voor de kerst 8-)

Sinterklaas weet ik nog niet zo goed dit jaar, ik wil er wel wát aan doen, maar het zal wel niet veel spannends zijn door diezelfde verhuizing..

Ennuhm, ja, verder is hiero alles wel ok eigenlijk! Morgenochtend een enorm haasthaast-gebeuren, maar hopelijk in de middag even wat meer tijd om hier rond te browsen enzo :)
3!
pi_88276174
Hier ga ik ook zelf geen sinterklaas vieren. Lisa is sowieso 't enige kindje bij ons in de familie tot nu toe en ik vind dat ze er nog niets aan heeft.
Goed, op m'n werk is altijd een sinterklaasfeest, compleet met sint en pieten, dus daar gaan we wel naartoe en naar de intocht (hij wordt hier met de reddingsboot van zee geplukt, nouja je ziet 1 km verderop de boot de zee in gaan, hij vaart een stukje over zee en dan heeft ie zogezegd die oude man van een boot gehaald _O-. Hij is er trouwens ook wel eens groen vanaf gekomen omdat ie zeeziek was. Zie je het al voor je, al die kindertjes en een kotsende sinterklaas... :X ). En op het KDV doen ze vast ook wel wat aan sinterklaas, maargoed, thuis dus verder geen niets. Ik vind kerst trouwens sowieso veel leuker. Lekker een maand lang cadeautjes voor onder de boom verzamelen! :9

Ik las ook nog over Minke die de kamer door wil lopen aan het handje! *O*

En over kliko kindjes die papa en mama arm eten. ;)

En arme Tessa met al die vlekjes. ;( Succes bij de dokter straks. :*
  woensdag 3 november 2010 @ 08:08:34 #300
300054 Marlinde
pi_88276411
Inca: Je get-well-soon-kusje heeft gewerkt *O* Tessa werd wakker met 36,1 én de vlekjes waren bijna weg :D :)
Gek dat het zo opeens komt en zo opeens gaat en nog gekker is dat ze ruim een week rond de 39 graden zat de hele dag door en nu dan opeens op 36,1. Maargoed, ik denk dus dat mn ukje beter is :)
Fijn dat het bij jullie allemaal ok gaat :)

Nikki: Klinkt lekker dat van de sint :P
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  woensdag 3 november 2010 @ 08:14:22 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88276464
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef Elmo76 het volgende:
Boh ja, feestdagen..........daar staat m'n hoofd echt nog niet naar! ;(
Ik heb van te voren ook altijd zoiets van :r , maar meestal, als het zover is, dan is het toch altijd wel gezellig enzo. Heb gewoon geen zin om er al teveel heisa van te maken.
Ik weet niet hoeveel Tirza ervan gaat meekrijgen, maar we doen wel iets van kadootjes. Al is het maar om dat haar oudere neefjes en nichtjes ook kadootjes krijgen en ik het anders ook zo sneu vind als zij dan niks krijgt.
We hebben dan wel ook wat feestdagen voor de boeg: sinterklaas, kerst, 28dec. mijn verjaardag, oud en nieuw, 4 jan. verjaardag van mijn vader en vriendlief, 15 jan. zoontje van m'n zus en O+ 22 jan. Tirza's verjaardag! *O* Denk dat we onze verjaardag maar soort van meevieren met Tirza's verjaardag. Als ik er nu al aan denk.........pfffffffffff. Maar gaat vast wel goedkomen!
Waarom sla je niet een deel van de (verplichte) festiviteiten over dan?
Dat je gewoon lekker met jullie drietjes thuis blijft op de bank. Beetje energie verdelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')