abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88001113
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 58

*O*13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x *O*
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 3% gewijzigd door wickie op 27-10-2010 22:55:49 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88001320
Er zit toch een behoorlijk gat tussen Niels en Mette enerzijds en Ivan (en Thomas) anderzijds. Dat vond ik indertijd toen ik zwanger was en daarna tijdens de kleine baby'tjesperiode ook, dat het maar een beetje eenzaam was rond mijn uitgerekende datum / bevallingsdatum.

Ivan heeft me pas verrast door in bad over mijn buik te strelen en "aai aai aai" te zeggen. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88001326
Ik had niet door dat ik het topic had gesloten..

Maar wat lekker symbolisch, ik open (waarschijnlijk, voor nu) mijn laatste Grote babietjes topic. En ik voel me al zo'n emo-kip.

Ik had het net over het slingerdrama, heb vandaag geen slingers kunnen bemachtigen (maar heb nog wel 2 vlaggen slingers thuis).
pi_88001435
Ivan, wat lief, wat mooi (en hup daar ga ik weer aan de rammel..)
pi_88001558
Heb je niet nog een leuke, recente foto van Mette voor ons? Of moet ik geduldig afwachten tot morgen?
pi_88003756
Ik besef me nu eigenlijk pas dat Dyon de dag na Rienk is geboren :o En dat Wolf maar 7 dagen ouder is en dat Minke en Fabian er vlak na kwamen :o Elyas weet ik wel heel goed, heb met Tan wel contact via hyves. Wat een hoop kindjes in december eigenlijk O+

En ik weet nog zo goed dat Beessie, Davinia en ik een beetje een clubje vormden, want we waren alle drie een dag na elkaar uitgerekend en moet je eens kijken hoeveel we schelen!

Nogmaals iedereen bedankt voor het duimen van vandaag! Zo lief!

Ivan die je buik aait is wel heel schattig zeg :Y Krijgen we trouwens nog een buikfoto te zien? O-)

Mette morgen jarig, gaat snel he Wickie! *O*

Welterusten allemaal. Zwemmen was weer fijn trouwens ^O^

:W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88004396
Fotospam :s)
Foto's van van de week

En haar traktatie voor het KDV
pi_88011836
Wat is die tweede foto lief! (Leuk jasje ook! Staat haar goed, oranje.)

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette. :* Ivan heeft weer mooie beren uitgezocht:

O+
  woensdag 27 oktober 2010 @ 07:52:07 #9
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88011878
Mette van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O* Een hele fijne dag samen met je papa en mama O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88011887
*O* *O* Mette is 1!!!! *O* Van harte gefeliciteerd Wickie! Maak er een gezellige dag van... en tot snel in de dreumes-topics!

Oh Ivan O+ wat lief dat je de buik aait.... *smelt....

Vlindur, da's inderdaad wel heel grappig, BJ, jij en Davinia hebben echt elkaar met flinke tussenpozen opgevolgd zo... Ik vond het toen ook echt raar dat 2 van jullie toch nog voor mij bevielen terwijl jullie na mij waren uitgerekend. Maar wel leuk om te zien dat er zoveel kindjes geboren zijn toen in december... want ook Lily met Leah zitten er nog tussen...
En was R. nou ook nog van december? Ik vergeet het steeds...:@
pi_88011939
*O* *O* Jaaaaaaa, Mette is jarig!!! *O* *O*

Die foto met jas aan O+ O+ haha, wat grappig dat juist jij het nieuwe topic geopend hebt wickie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Twinkly op 27-10-2010 08:10:02 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88011959
Vlindur wat fijn dat de uitslag van de punctie helemaal goed was, wat een enorme opluchting!!!!!! *O* *O*

Wat bijzonder ontroerend dat Ivan over je buik aaide Claudia O+ ik zit hier echt :')
En het duurde inderdaad nog zo lang tot Ivan geboren werd toen Niels er eenmaal was. Maar alhoewel Ivan qua datum bijna een maand jonger is, vond ik altijd wel dat je duidelijk kon merken dat ze eigenlijk vrijwel even oud zijn. Nu wat minder omdat Stef zo enorm (!!) snel gaat.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88012426
Mette gefeliciteerd!

Groof: misschien wel goed om een keer het bijltje erbij neer te gooien. Niet voor álles in één keer, maar gewoon 'barst, ik ga NIET naar dat tentamen' en dan afwachten of de wereld vergaat, kan heel verhelderend zijn ;)

Simmu: zolang hij wel goed drinkt bij anderen: lekker zo laten! Soepstengel in zijn handjes geven en het trekt wel weer bij :Y
pi_88012853
Mette gefeliciteerd!

Ja idd, Leah is van 24 december geloof ik en R komt er ook nog ja! Nóg meer kindjes!

Voor Rienk hebben we een grote 1 gekocht om op te hangen en slingers heb ik wel, ik weet alleen nog niet wat voor cadeau we moeten doen. Mijn vriend ziet de waarde er niet zo van volgens mij omdat hij het toch nog niet echt begrijpt. We kunnen volgens hem net zo goed een simpele bal doen "Daar is hij net zo blij mee" Daar gaat mn WishBoneBike }:|

Ik vind het zo leuk, Rienk loopt aan één hand O+ En soms ook los :Y
pi_88012922
Laat je vriend even het filmpje van Niels met zijn bakfiets en van dat meisje op de WBB zien, dat moet toch overtuigend bewijs zijn dat kindjes van een jaar wel blij zijn met zoiets! En als ze 1,5 jaar zijn spelen ze er echt echt mee.

Loopt Rienk los?! *flauwval smiley* *O*
pi_88012937
Oh Vlindur, wat kan Rienk dat al snel zeg... _O_ Maar het is ook al een snelle in de meeste dingen. Toch zitten Rienk en Minke niet veel van elkaar af met de meeste dingen (behalve tanden... volgens mij gaat Rienk al wisselen voor Minke op 10 tanden zit :P ), dus ben benieuwd of zij dit dan ook binnenkort gaat oppikken. Maar lopen aan de handen vindt ze helemaal niks. Als je haar handjes vastpakt om te oefenen gaat ze pontificaal op haar achterste zitten. Wat wel lukt is haar zelf je armen/handen laten pakken en dan een stap achteruit doen zodat ze wel moet aansluiten, dan lukt het wel, maar het duurt nooit lang voor ze weer "landt". Ze stapt wel steeds meer langs tafels en zo, dus dat zit er wel lekker in.
pi_88012963
quote:
99s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Laat je vriend even het filmpje van Niels met zijn bakfiets en van dat meisje op de WBB zien, dat moet toch overtuigend bewijs zijn dat kindjes van een jaar wel blij zijn met zoiets! En als ze 1,5 jaar zijn spelen ze er echt echt mee.

Loopt Rienk los?! *flauwval smiley* *O*
Oh nee! Hij staat soms los! God nee, hij is nog wel een béétje baby :P

Die bakfiets van Niels is ook zo gaaf trouwens. Waar heb je die gekocht? O+
pi_88013015
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:24 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh nee! Hij staat soms los! God nee, hij is nog wel een béétje baby :P
pfjew! (ja, dat denken wij, hij weet wel beter :P)

quote:
Die bakfiets van Niels is ook zo gaaf trouwens. Waar heb je die gekocht? O+
hier! Hij was ook enorm populair bij de oudere kindjes op zijn verjaardag O+

Ik vind de nieuwe forum layout zo gek, ik word vast oud dat ik daar zo aan moet wennen :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:29:32 #19
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88013072
Vlindur: Wat fijn dat de punctie goed is *O*
Rienk al af en toe los staan *O* Kanjer!

Ivan wat een schatje ben je toch ook! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:40:11 #20
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88013303
Mette is jarig! Hieperdepiep hoera! *O* *O* *O*
Een hele fijne dag vandaag! w/
A grand adventure has begun.
pi_88013326
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:27 schreef Twinkly het volgende:

[..]

pfjew! (ja, dat denken wij, hij weet wel beter :P)
[..]

hier! Hij was ook enorm populair bij de oudere kindjes op zijn verjaardag O+

Ik vind de nieuwe forum layout zo gek, ik word vast oud dat ik daar zo aan moet wennen :')
Hehe, Rienk heeft nu inmiddels 8 tanden. Maar volgens mij piepen er ook al kiesjes.. Maar mag niet kijken en voelen dus zeker weten doen ik het niet. :N Dank je wel voor de link! Heb hem tussen de bookmarks. Ik zal het J. thuis wel even laten zien, hij moet toch om te krijgen zijn zo hè :Y

En ja, die layout is heel erg wennen. Vind het vooral stom dat het lettertype zo klein is, maar die van je invoerscherm weer heel groot :')
pi_88013422
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hehe, Rienk heeft nu inmiddels 8 tanden. Maar volgens mij piepen er ook al kiesjes.. Maar mag niet kijken en voelen dus zeker weten doen ik het niet. :N Dank je wel voor de link! Heb hem tussen de bookmarks. Ik zal het J. thuis wel even laten zien, hij moet toch om te krijgen zijn zo hè :Y

En ja, die layout is heel erg wennen. Vind het vooral stom dat het lettertype zo klein is, maar die van je invoerscherm weer heel groot :')
Kiesjes zijn zielig :'(
ja dat (onder andere), maar het is nog een Beta versie, dus ik heb nog hoop :P
pi_88013836
Mette 1 jaar. Van harte gefeliciteerd! Ook voor je papa en mama :*
pi_88014389
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik besef me nu eigenlijk pas dat Dyon de dag na Rienk is geboren :o En dat Wolf maar 7 dagen ouder is en dat Minke en Fabian er vlak na kwamen :o Elyas weet ik wel heel goed, heb met Tan wel contact via hyves. Wat een hoop kindjes in december eigenlijk O+

En ik weet nog zo goed dat Beessie, Davinia en ik een beetje een clubje vormden, want we waren alle drie een dag na elkaar uitgerekend en moet je eens kijken hoeveel we schelen!

Leuk is dat he, al die december baby's! Ik weet het nog heel goed, dat ze jou zouden inleiden een week na mijn bevalling, dat jij gewoon al een datum wist! We zitten echt met een boel kindjes die dan vlak achter elkaar geboren zijn
En zo speciaal vind ik het dat Wolf en R. maar 1 dag schelen O+ O+ O+

Gefeliciteerd grote kleine Mette! *O* *O* *O* Fijne dag gewenst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88014727
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Hier sluit ik me bij aan. Je koopt zo'n cadeau niet alleen voor dat moment alleen, toch? Het is een aardige gelegenheid om eens iets te kopen wat je anders niet gauw aan zou schaffen. Mijn criterium was dat hij er tussen 1-2 jaar leuk mee zou moeten kunnen spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')