abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88623932
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Jaaa aww :X Leander nu bij nieuwe kiezen nog :X
Negeren, dan is het het snelste over..
Idd. Ik vond het ook echt een vre-se-lijk geluid :X

Rienk zat weer aan de volume knop, bij de derde keer waarschuwen en weghalen zit hij weer in de box.. En hij vind het prima! :o *O* Hij zit er al een paar minuutjes in.
(oh. nu begint hij te piepen )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88624282
Oh, nog zo'n fase :) Daar groeien we dan ook wel door :Y
pi_88624556
Zometeen de huisarts maar even weer bellen -O-
Trekt aan zijn oren en gilt en krijst à la Florian...

Serieus, hij heeft een krijsje waar niemand tegenkan :{ Wij dachten dat wij er niet tegen konden, want ouders en we horen het iets te vaak ;) Maar vrienden van ons hebben ook zoiets van :o hoe trek je dat geluid?
Het enige wat je wilt is dat het stopt, het maakt niet uit hoe :X
pi_88624650
Arme Florian (en Freecell, Tara en Leander natuurlijk ook) :*
Denk je aan een oorontsteking?
pi_88624876
Oh gosh Freecell. Het houdt ook niet over bij jullie he -O-
Sterkte met Florian :*
pi_88624983
Lars doet het niet, dat tandenknarsen.. logisch ook, want er zijn nog geen tandjes in zicht bij hem ;)
Bij het babyzwemmen is er nog een Lars, en hebben ze een liedje voor hen gemaakt: "Ik zag twee Larsen tandenknarsen, oh het was een wonder! 't was een wonder boven wonder dat die Larsen knarsen konden.. etc"
pi_88625201
Florian, niet weer :( Hopelijk gaat het snel over de oorpijn :*
pi_88625334
He Free... -O- Dikke knuffel voor jullie, hopelijk kan de ha nu eindelijk es goed helpen... voor langere tijd bedoel ik dan. :*
pi_88625477
Mja, TARA heeft 7 of 8 keer buisjes gehad, had altijd oorontsteking... Hoop dat dat soort grappen niet erfelijk zijn!
Ik werd vanmorgen heel blij wakker, dus dan kan je wel een tijdje tegen dat gekrijs, maar op een gegeven moment houdt het op. Gelukkig is TARA ook thuis vanmorgen en die heeft hem in slaap gekregen... Ik weet ook niet hoe :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:49:04 #60
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88625479
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
He Free... -O- Dikke knuffel voor jullie, hopelijk kan de ha nu eindelijk es goed helpen... voor langere tijd bedoel ik dan. :*
Ik sluit me hier bij aan!

Emma knarst ook niet. Als ze dat wel zou doen zou ik 'r heel bijzonder vinden. Knarsen met twee tanden die naast elkaar zitten vind ik heel knap. :D

Ik kwam hier om iets te vragen of te vertellen maar nu ben ik 't kwijt. Helder licht ben ik soms ook zeg. :')

Goedemorgen allemaal. :D
A grand adventure has begun.
pi_88625525
beterschap florian! al dat ziek zijn steeds is zo sneu. *knufs* voor jullie allemaal
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88625565
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ik sluit me hier bij aan!

Emma knarst ook niet. Als ze dat wel zou doen zou ik 'r heel bijzonder vinden. Knarsen met twee tanden die naast elkaar zitten vind ik heel knap. :D

Ik kwam hier om iets te vragen of te vertellen maar nu ben ik 't kwijt. Helder licht ben ik soms ook zeg. :')

Goedemorgen allemaal. :D
_O- Ik schoot hardop in de lach over knarsen met die twee tanden _O-

En je bent niet de enige warrige persoon. Ik heb vanmorgen TARA even de bende over laten nemen en ben zelf een speed-douche gaan nemen. Kom ik onder de douche vandaan, probeer ik TARA zijn zakdoek aan te trekken als onderbroek :')

In mijn verdediging: ik heb de kasten vorige week heringericht. Mijn onderbroeken lagen eerst daar én het was dezelfde kleur...
pi_88625599
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef simmu het volgende:
beterschap florian! al dat ziek zijn steeds is zo sneu. *knufs* voor jullie allemaal
Ja, het ligt toch niet aan mij hè? hij is gewoon idioot vaak ziek :?
Ik heb wel eens het idee dat ik alleen maar het idee heb dat hij altijd ziekig of zielig is, maar jullie hebben dat idee dus ook?
Moet voor hem ook vervelend zijn om 50% van de tijd niet lekker in zijn velletje te zitten -O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:58:04 #64
265732 Keshet
pi_88625745
Free, het zou heel goed te maken kunnen hebben met zijn allergieen etc. Dat heeft natuurlijk allemaal een gigantische impact op zo'n klein lijfje. Vaak hangt het ook wel samen met bronchitus. oorontstekingen, exceem, etc.
Misschien eens een afspraak maken in het ziekenhuis met mensen die er verstand van hebben? Misschien heeft Kersjes nog tips voor je?

Enne, _O_ voor Tara's multifunctionele zakdoeken. :D
pi_88625888
Met de allergieën gaat het echt heel goed trouwens :) Ik heb al een week of 4 geen eczeem en spugen meer gespot en dat zijn dé twee tekenen van allergische dingen bij hem :) En dat hadden we eerst zeker twee à drie keer per week omdat hij ergens aan likte oid....

We hebben 4 weken geleden in de kerk voor hem laten bidden en je mag het toeval noemen van mij, maar sindsdien geen allergische trekjes meer vernomen ^O^ zelfs niet toen hij de beker optimel van Leander te pakken kreeg en een flinke slok nam :X en ook niet toen hij een broodkorst van Leander met boter én pindakaas te pakken kreeg.

Dus ik denk dat we qua allergie het ergste gelukkig wel achter de rug hebben *O*
pi_88625889
allergien en dingen als (chronische) bronchitus of astma hangen idd samen. bij onze familie aan moederskant (mijn moeder dus) was het vaak een of/of verhaal. of astma of uitslag steeds. een neefje had hele erge pech: die had allergien en astma.
pi_88626010
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef simmu het volgende:
allergien en dingen als (chronische) bronchitus of astma hangen idd samen. bij onze familie aan moederskant (mijn moeder dus) was het vaak een of/of verhaal. of astma of uitslag steeds. een neefje had hele erge pech: die had allergien en astma.
Dat is meteen ook zo'n knudde combinatie inderdaad :X
TARA heeft zelf ook flink hooikoorts en eczeem }:|
Bij een eventuele volgende gebruiken we mijn genen weer ;)
pi_88626086
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
Met de allergieën gaat het echt heel goed trouwens :) Ik heb al een week of 4 geen eczeem en spugen meer gespot en dat zijn dé twee tekenen van allergische dingen bij hem :) En dat hadden we eerst zeker twee à drie keer per week omdat hij ergens aan likte oid....

We hebben 4 weken geleden in de kerk voor hem laten bidden en je mag het toeval noemen van mij, maar sindsdien geen allergische trekjes meer vernomen ^O^ zelfs niet toen hij de beker optimel van Leander te pakken kreeg en een flinke slok nam :X en ook niet toen hij een broodkorst van Leander met boter én pindakaas te pakken kreeg.

Dus ik denk dat we qua allergie het ergste gelukkig wel achter de rug hebben *O*
Dan zou is as zondag vragen of ze voor zn oren willen bidden :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:16:17 #69
265732 Keshet
pi_88626252
Free, als 't bidden helpt dan moet je dat gewoon doen, zeker als het jullie een prettig gevoel geeft.

Ik ben er ook zo 1 die vroegah altijd eczeem en allergieen had. Ben er inmiddels overheengegroeid maar volgens mijn moeder was vooral het eerste jaar best pittig. Daarna was het elke winter feest met bronchitis. Nog steeds ben ik wel gevoelig voor eczeem maar een preventief of vroegtijdig likje vaseline doet voor mij tegenwoordig wonderen.
Goed plan trouwens, om de volgende keer jouw genen maar weer te gebruiken!

Kennen jullie dat, dat je kind er 's ochtends als Shrek uitziet? Zo'n groen hoofd met een megabrede grijns? :9
pi_88626262
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:10 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan zou is as zondag vragen of ze voor zn oren willen bidden :Y
Dat is heul geen slecht plan :)
Kan natuurlijk ook net zo goed thuis :)
pi_88626387
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:

Kennen jullie dat, dat je kind er 's ochtends als Shrek uitziet? Zo'n groen hoofd met een megabrede grijns? :9
Jah, foto! 8-)

Freecell, had je dat nog niet eens bedacht?! :o
In mijn ogen is het idd toeval, maar het maakt niet uit, het heeft geholpen voor jullie. Hopen dat het nog een keer lukt! w/
pi_88626748
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Free, als 't bidden helpt dan moet je dat gewoon doen, zeker als het jullie een prettig gevoel geeft.

Ik ben er ook zo 1 die vroegah altijd eczeem en allergieen had. Ben er inmiddels overheengegroeid maar volgens mijn moeder was vooral het eerste jaar best pittig. Daarna was het elke winter feest met bronchitis. Nog steeds ben ik wel gevoelig voor eczeem maar een preventief of vroegtijdig likje vaseline doet voor mij tegenwoordig wonderen.
Goed plan trouwens, om de volgende keer jouw genen maar weer te gebruiken!

jeps, die van mij was gister de hele dag shrek! vandaag meer
een oud roffelend opaatje (THE godfather zeg maar) :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:39:26 #73
265732 Keshet
pi_88626938
Hahaha, Minke toch! :D

Ik heb geen foto van vandaag maar ik gok dat ik er morgen wel 1 kan maken.
pi_88626957
ravi staat iig vers in het filmpjestopic ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:03:07 #75
265732 Keshet
pi_88627661
Ik ga vanavond even kijken Simmu! Ben benieuwd naar je manneke!
pi_88627779
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:40 schreef simmu het volgende:
ravi staat iig vers in het filmpjestopic ;)
Hij is mooi zeg O+ En wat een haar!
pi_88628664
Wat is ravi een mooie jongen. En wat een gezellig knus momentje zo op de bank :)
pi_88629086
selene kruipt er eigenlijk altijd bij als ravi een fles krijgt. en als ravi een boertje moet, dan moet selene natuurlijk ook een boertje :) dus ik zit geregeld met mijn armen vol kinders. helaas valt het nauwelijks te filmen of fotograferen, want zodra selene de camera ziet gaat ze daar op af!

selene doet ook een briljante imitatie van ravi trouwens: "baby uilen. whe whe whe" terwijl ze met haar armpjes zwaait

kanttekening: ravi huilt bijna nooit, eigenlijk alleen als selene echt heel erg 2 is....
pi_88629155
fles dus :) want het ventje is wakker. ligt te spelen in bed. zo tussen half 12 en 12 uur is een heerlijke tijd voor me: de een speelt in bed en de ander zit voor calimero :)
pi_88629346
Mart zit ook Calimero te kijken. De tv staat hier eigenlijk nooit aan. Maar oma wilde wat zien en toen kwam ze Calimero tegen. :D Wat een vervelende stemmen. :( Maar ja, ik laat het maar staan voor Mart. (die echt nooit tv kijkt).
pi_88630500
En.. dubbele middenoorontsteking....
Nuja, heeft hij in ieder geval een goede reden om zo te krijsen ;(

Weer aan de antibiotica en de volgende keer worden we doorverwezen naar KNO.

En ik heb een schurfthekel aan calimero. Dat komt serieus mijn huis niet in :+
pi_88630881
En om positief te blijven: Florian papegaait _O- Zo grappig! Dada en jaaa! en gisteren bad!
Alles met een a klank erin probeert hij me na te zeggen. uiteraard geen papa en mama ;) en ook alleen echo-en. Puur voor de klank.
pi_88632504
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:Kennen jullie dat, dat je kind er 's ochtends als Shrek uitziet? Zo'n groen hoofd met een megabrede grijns? :9
_O- Meh.. nu zitten er koffiespetters op m'n monitor...

En een dubbele middenoorontsteking... getsie.. maar het verklaart een hoop natuurlijk. Hopen dat de ab goed aanslaat. Beterschap!
pi_88634302
Zitten jullie baby's eigenlijk vast in de kinderstoel? Thomas zit nu constant te draaien en te keren dat ik me zorgen maak dat hij er eens zou uitspringen.
Ik vind gewoon niets waarmee ik hem kan vastmaken.
pi_88634537
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef leonieke het volgende:
Zitten jullie baby's eigenlijk vast in de kinderstoel? Thomas zit nu constant te draaien en te keren dat ik me zorgen maak dat hij er eens zou uitspringen.
Ik vind gewoon niets waarmee ik hem kan vastmaken.
Tuigje?
Florian zit nu nog los, maar zodra hij ontsnap pogingen dreigt te ondernemen zit hij heel snel in een tuigje :)
pi_88634722
ravi mag het komend weekend proberen in de kinderstoel. met tuigje. echt wel!
pi_88634947
Maar zat zo'n tuigje ( :? de naam zegt me niets, maar dat zal aan mijn Vlaamsche ik liggen ;) ) dan bij de stoel geleverd of hebben jullie dat apart gekocht?
pi_88634971
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef leonieke het volgende:
Maar zat zo'n tuigje ( :? de naam zegt me niets, maar dat zal aan mijn Vlaamsche ik liggen ;) ) dan bij de stoel geleverd of hebben jullie dat apart gekocht?
Hier zaten ze niet bij de stoelen, soms zitten ze er wel bij.
Ik zal even één opzoeken :)
pi_88635030
Zoiets

En dat maak je dan aan de kinderstoel vast (dat kan bijna altijd wel met wat creativiteit) en klik om je kind heen :)
pi_88635099
Dat zit idd bij onze wandelwagen. Ik ga dit weekend eens wat winkels opzoeken om te zien of ze dat ergens verkopen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:25:33 #91
265732 Keshet
pi_88636869
Wat voor kinderstoel heb je Leonieke? Misschien kun je het anders in Nederland kopen!

Enne, ik ben flieft op Ravi! Wat een heerlijk ventje. Dat haar & die ogen! O+
't is dat ik niet aan uithuwelijken doe. 8-)
pi_88637297
je kan het bijna niet zien, enkel echt in goed licht, maar zijn ogen zijn net elk een iets ander kleurtje. de ene heeft net wat meer bruin erin dan de andere.

tsja, tis verder een wolk van een baby, anders kan ik het niet zeggen. je merkt echt zo goed aan hem dat hij gewoon echt gelukkig is O+ tis gewoon een blij ei!
pi_88637351
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef Keshet het volgende:

't is dat ik niet aan uithuwelijken doe. 8-)
principes zijn er om op te offeren ;)
pi_88640382
van mij mag het wel hoor :) geeft een hoop minder stress op termijn

^)
pi_88640852
dynamisch duo in actie hier :) selene heeft net ontdekt dat de boxtas (aan de buitenkant van de box) *heul veul!* speeltjes en knuffels enzo bevat (we hebben genoeg speelgoed om 30 koters bezig te houden tenslotte) en gooit alles met een ferm boogje in de box na ze eerst zelf geinspecteerd te hebben. ravi is vervolgens blij kraaiend in de enorme berg speelgoed aan het graaien die nu in zijn box ligt :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:20:00 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88649462
Even zonder bijlezen: ons kaboutertje kan zwaaien :W
en mama was zo blij dat ze per ongeluk de camera uit drukte :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:31:53 #97
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88650177
Cool Asy! Goedzo Harry :W
Jammer dat je de camera uitdrukte, maar goed, het zwaaitje staat er op!!

Hier nog iemand die niet heeft bijgelezen verder. :@

Tirza ging vanavond in badje en toen is ze 2 keer helemaal kopje onder gegaan! :o ;(
De eerste keer leek het alsof het haar niet zo boeide, maar na de tweede keer moest ze toch wel huilen van de schrik. :'(
En het was dus niet eens dat we er niet bij waren ofzo, maar ze is zo'n stuiterbal en ze wil constant gaan staan in haar badje en dan is ze glad van de wasgel en dan glipt ze dus zo floep! uit je handen en koppie onder.
Net begon ze ineens heel hard te huilen. Gedroomd?! Misschien toch een flinke klots water binnengekregen?! Ik heb haar maar even uit bed gepakt en op mijn schouder laten liggen en daarna ging ze weer lekker slapen! O+ :Z En ik ben zojuist ff gaan luisteren aan de deur en toen hoorde ik haar lekker rustig snurken! O+ (ze is een beetje verkouden)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88650498
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Elmo76 het volgende:
Cool Asy! Goedzo Harry :W
Jammer dat je de camera uitdrukte, maar goed, het zwaaitje staat er op!!

Hier nog iemand die niet heeft bijgelezen verder. :@

Tirza ging vanavond in badje en toen is ze 2 keer helemaal kopje onder gegaan! :o ;(
De eerste keer leek het alsof het haar niet zo boeide, maar na de tweede keer moest ze toch wel huilen van de schrik. :'(
En het was dus niet eens dat we er niet bij waren ofzo, maar ze is zo'n stuiterbal en ze wil constant gaan staan in haar badje en dan is ze glad van de wasgel en dan glipt ze dus zo floep! uit je handen en koppie onder.
Net begon ze ineens heel hard te huilen. Gedroomd?! Misschien toch een flinke klots water binnengekregen?! Ik heb haar maar even uit bed gepakt en op mijn schouder laten liggen en daarna ging ze weer lekker slapen! O+ :Z En ik ben zojuist ff gaan luisteren aan de deur en toen hoorde ik haar lekker rustig snurken! O+ (ze is een beetje verkouden)
Oh wat sneu. Ik kocht altijd van die antislipdingen bij de Karwei. Dan heb je 6 antiuslip kikkers of iets dergelijks en het maakte hier alle verschil. (Of natuurlijk echt een antislipmatje, maar dat zal wel niet passen in o'n klein badje).
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:43:01 #99
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_88650754
In het grote bad hebben we een antislipmatje.
Maar als ze alleen in bad gaat, dan zetten we het kleine badje in het grote bad en dan gaat ze daar in. Scheelt een hoop water en dan klimt ze iets minder.
Denk dat ik idd maar van die anti slip beestjes/dingen ga halen voor het kleine badje. Is het proberen wel waard! Bedankt voor de tip groofsken! ^O^
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_88651089
Ik hoop dat het werkt. Hier werkte het in ieder geval goed.

Oh, en dan heb ik nog een tip waar niemand om vroeg, maar die toch even wilde delen...
Altijd de antislipdingen als uit bad halen als het water er nog instaat. Dan worden ze vele malen minder vies en gaan ze evel malen langer mee. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')