Ja, best welquote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
Beetje hyper Vlindur?
Manduca's kan je wassen toch?Ik zie het punt niet. Het is een gebruiksvoorwerp
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ca.ra het volgende:
Awww een pietenmutsje moeten wij ook nog. Ik heb al wel een pietenshirt klaarliggen. Als Harry een beetje doorgroeit is die volgens jaar voor hem
Oh en ik heb nog een ueberschattig kerstmutsje, hebben?
[ afbeelding ]
Moet je m wel kleiner maken want zelfs voor Thomas' bolle toet was ie nog te ruim. Maarja, je hebt nu toch de naaimachine
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Keshet het volgende:
Mooie curves Asy! Zolang hij zo netjes zijn lijntje volgt hoef je je inderdaad geen zorgen te maken lijkt me!
Ze zijn er niet zo goed in het meten van de lengte van Harry he!Groei - krimp - groei!
Als je weet waar 'ie 'm vandaan heeft, wil je dan ff een gil geven?!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mijn man schijnt een übercute pietenmutsje op de kop te hebben getikt, gaf hij net aan in de mail. Heb alleen (nog) geen idee waar hij het gehaald heeft.
Die heb ik inderdaad gezien Keshet!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:47 schreef Keshet het volgende:
Volgens mij verkopen ze ze ook bij de Etos op 't moment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het pietenmutsje komt van Blokkerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Als je weet waar 'ie 'm vandaan heeft, wil je dan ff een gil geven?!
Wij zijn ook nog op zoek naar een pietenmutsje voor Tirza!
tis allemaal gewoon wat een kindje gewend is hoor. selene zat tot ze 2 werd vaak zat tevreden in de box. die zag het meer als haar plekje waar ze ff tot rust kon komen. ze wil nog steeds vaak bij ravi in de box nu. en dat mag van ons dus welquote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Rienk zit in de box, (met zn walker met muziekherrie) maar toch zeker al 10 minuten!![]()
Niet alleen jongetjes hoor, die meid van mij wordt helemaal wild als ze de afstandbedieningen of telefoons ziet. De tv wordt regelmatig geaaid en muziekspeelgoed is helemaal de BOM! Gelukkig houdt ze ook van koken (komt er altijd gezellig bij staan als ik sta te koken en wil het graag zien allemaal en trekt vervolgens haar favoriete keukenkastje open (met de uien, knoflook en paneermeelquote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef Shandaly het volgende:
't zijn wel echt jongetjes he... stereo's, afstandsbedieningen etc zijn helemaal in. Lars is ook soms geobsedeerd door de afstandsbediening, maar ik denk dat we er maar snel en consequent mee moeten blijven zijn dat dat geen speelgoed is.
btw... mogen wij in de openingspost?
"28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly"
Ik heb er gisteren één van de AH meegenomen!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Als je weet waar 'ie 'm vandaan heeft, wil je dan ff een gil geven?!
Wij zijn ook nog op zoek naar een pietenmutsje voor Tirza!
Wij hebben ook een rodequote:Op donderdag 11 november 2010 17:01 schreef Elmo76 het volgende:
Oh hier ook een meid die gek is op telefoons, afstandbedieningen en vooral muziek! Zo gauw als er ergens een muziekje uit komt, gaat ze dansen!![]()
En wat betreft de pietenmuts: mijn mannetje komt net thuis met een rodepietenmuts van, jawel, de Blokker!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag, maar knarsentanden jullie baby's ook zo vaak?
ravi niet. selene deed het wel. bij elke tand die doorkwam ging ze knarsen. daar herkende ik het aan, want ze liet/laat me echt nevernooitniet in haar mond kijken of voelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag, maar knarsentanden jullie baby's ook zo vaak?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:26 schreef simmu het volgende:
maar goed: ravi heeft nog heul geen tanden
Idd. Ik vond het ook echt een vre-se-lijk geluidquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Jaaa awwLeander nu bij nieuwe kiezen nog
Negeren, dan is het het snelste over..
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
He Free...Dikke knuffel voor jullie, hopelijk kan de ha nu eindelijk es goed helpen... voor langere tijd bedoel ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |