Nee iddquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij zat er niet eens heel ver af
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar! Viesch ende zondig gedoe!
ik doe gewoon mee met het mezelf voor de gek houden: BAH!quote:
Blijf dan ook zelf van je pipi af Q. Vies, plakkerig en zondig gedoe iedere dag weer onder die dekens van je.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar! Viesch ende zondig gedoe!
Ik had die camera toch uitgeschakeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blijf dan ook zelf van je pipi af Q. Vies, plakkerig en zondig gedoe iedere dag weer onder die dekens van je.
Toch mis ik het wel hoorquote:
Is dat een spijker achter je?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had die camera toch uitgeschakeld?
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Fantastische Heerlijke Overweldigende Allesoverstijgende Idyllische Dromerige Liefdevolle Seks.
quote:
Een schroefje hè?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een spijker achter je?
True. Mijn neefje van 21 kan alleen in msn-taal communiceren. Heel verdrietig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ach ik ben wel trots. Tegenwoordig is het niveau van zowel Engels als Nederlands zo verschrikkelijk slecht bij de jeugd.
Neh dat valt niet mee, als je altijd maar op het internet vrouwen beschermt tegen de evil mannen die ze uitdagen, mag je ze troosten als ze weer eens zijn gedumpt door diezelfde kerels.quote:
En dat is dan 21... hoe moeten zulke mensen ooit aan een fatsoenlijke baan komen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Mijn neefje van 21 kan alleen in msn-taal communiceren. Heel verdrietig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Fantastische Heerlijke Overweldigende Allesoverstijgende Idyllische Dromerige Liefdevolle Seks.
Hebben jullie dat nog dan?quote:
Heeft er iemand een zakje voor mequote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh dat valt niet mee, als je altijd maar op het internet vrouwen beschermt tegen de evil mannen die ze uitdagen, mag je ze troosten als ze weer eens zijn gedumpt door diezelfde kerels.
Truequote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ach ik ben wel trots. Tegenwoordig is het niveau van zowel Engels als Nederlands zo verschrikkelijk slecht bij de jeugd.
Zijn er ook anderequote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwen.
Soms is liefdevol ook wel fijn hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft er iemand een zakje voor me
Seks hoort rauw te zijn, van liefdevol zijn is nog nooit iemand klaar gekomen
Als je goed zoekt, maar het is vrij zeldzaamquote:
sopsopsopquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Die natte poes van afgelopen weekend bedoel je?
Ja, voor het slapen gaan, na een fikse sessie rauwe seks.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms is liefdevol ook wel fijn hoor
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Die natte poes van afgelopen weekend bedoel je?
Ik zou er een spatie tussen stoppenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwen.
Niet 'as we speak' nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dat nog dan?
Anders wel?quote:
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeftquote:
Hoe kon ik daar nou nee op zeggenquote:Kom, wij gaan trouwen. Ik wil een eindbaas als kind, en baziger dan HuppelKind kan het haast niet.
Tijd is het probleem nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeft
Sja, gewoon nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zo romantisch ten huwelijk gevraagd![]()
[..]
Hoe kon ik daar nou nee op zeggen
Ik had het niet over Huppel.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeft
Zij welquote:
Nee hequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zo romantisch ten huwelijk gevraagd![]()
[..]
Hoe kon ik daar nou nee op zeggen
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij wel![]()
Know your place dude
Arme jijquote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Niemand medelijden met mij?Ik zit straks tot half zes op school!
![]()
Je bent vrij tot kwart voor vier.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Jawel, ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ehm, ik zit hier al vanaf 9 uur en zal hier ver na half 6 ook nog wel zitten, dus niet echt lieverd.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ruilen? Ik moet tot 18:00.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Neequote:
Truequote:
Waarom begin je niet gewoon wat vroeger?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit hier elke dag, van 9:00 tot 17:30..... dat heet "een baan".
Voel me al weer iets beterquote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeJij zit ziek thuis.
[..]
TrueMaar geen medelijden dan
Zoals ik al zei: Know your place dudequote:
Omdat er geen fuck te doen is voor 9 uur misschien?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom begin je niet gewoon wat vroeger?
Ja, mevrouw de eindbaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals ik al zei: Know your place dude
Datquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Dat vond je de vorige keer juist zo lekkerquote:
8:30 t/m 17:30 hierquote:Op donderdag 11 november 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit hier elke dag, van 9:00 tot 17:30..... dat heet "een baan".
Hier breekt de zon doorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens lunchen... En bedenken wat ik kan gaan doen nu het net is gaan regenen
Ja ik ga hier een beetje uitgebreid posten over mijn voorkeuren, da's privé heur.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Dat vond je de vorige keer juist zo lekker
That's really comfortingquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier breekt de zon door
Maar don't worry, zodra bij jullie de zon onder is, zijn de wolken ook wel weg hoor
Ja, op donderdag en woensdag, op maandag ben ik vrij, dinsdag kom ik om 11:00 binnen en op vrijdag ga ik om 15:30 wegquote:
Nothing is private on the interwebzzzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja ik ga hier een beetje uitgebreid posten over mijn voorkeuren, da's privé heur.
Dat verhaal over die paarse dildo van jou is toch wel private?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nothing is private on the interwebzzz
Die is vals mevrouw eindbaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nothing is private on the interwebzzz
Mn vibo is kapotquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verhaal over die paarse dildo van jou is toch wel private?
quote:
Welk verhaal danquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal bedoelde ik niet
quote:
quote:
Inclusief bontkraag?quote:
Hoi jijquote:
Nee toen had ik hem nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Was dat van toen ie in de was had gezeten bij je moeder?
Hallo ik.quote:
Kom net terug van de lunch, was weer lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
Ik kan pas over anderhalf uur ofzo eten
Why?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jum
Ik kan pas over anderhalf uur ofzo eten
quote:
quote:
Nah, niet echt nog.quote:
Oh nee dat was GvsEquote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee toen had ik hem nog niet
Patat.quote:
Nee je maakte me nieuwsgierig naar je fantasiequote:
Patat!quote:
quote:
HW kan er niet mee omgaanquote:
Dan moeten we even de pm induikenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je maakte me nieuwsgierig naar je fantasie
niet deze discussie :")quote:
Pommes fritesquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
niet deze discussie :")
het is patat frites!
dus patat of frites... friet heeft een boer ooit erbij verzonnen.. frites slaat nergens op....dus patat
quote:
Valt me weer tegen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef Yuki het volgende:
@ eze: dat nog net niet
@ rival: don't taunt me
@ samzz: afspraak tot 14:15, moet nog eten halen
Jij hebt het zwaar? Ik zit in Engeland, hier hebben ze niet eens raspatat! De enige normale patat die je hier kunt krijgen zijn de frietjes bij de Micky D.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
He verdorie babs, nu krijg ik trek
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie frietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
niet deze discussie :")
het is patat frites!
dus patat of frites... friet heeft een boer ooit erbij verzonnen.. frites slaat nergens op....dus patat
Komt u maarquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moeten we even de pm induiken
patat is makkelijker te regelenquote:
En laten die nu juist niet lekker zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt het zwaar? Ik zit in Engeland, hier hebben ze niet eens raspatat! De enige normale patat die je hier kunt krijgen zijn de frietjes bij de Micky D.
Exact. De rest is blank en klef.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef Techno het volgende:
[..]
En laten die nu juist niet lekker zijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:53 schreef missbehavin het volgende:![]()
Ik krijg een mail over Japans restaurant Yuki
Ligt eraan met wie.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar? Ik zit in Engeland, hier hebben ze niet eens raspatat! De enige normale patat die je hier kunt krijgen zijn de frietjes bij de Micky D.
Dat zou zo een openingszin van Sterretje kunnen zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaan wij eens patat eten? Ik vergeet de patat wel mee te nemen
Ik denk dat Gordon Ramsay je het tegendeel wel kan bewijzenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het is sowieso een beetje droevig gesteld met de Engelse keuken. Dus ik benijd je niet.
Daarom zitten we warm en droog binnenquote:
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaan wij eens patat eten? Ik vergeet de patat wel mee te nemen
KLOONpost!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het is friet,want ook frietsaus
Ik vraag altijd om mayo bij de snackbar.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het is friet,want ook frietsaus en friettent,
patatboer klinkt toch minder, alhoewel ik groot fan ben van de benaming: Vettent
*knuffel*quote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb het zwaar ja, zwaar zwaar.
quote:
Tatu.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, zo'n politieautosirene, doet die nou van: tuta tuta tuta, of is het meer tatu tatu tatu?
Klooonquote:
Dan nog steeds ligt eraan met wiequote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gemakshalve is de man in kwestie net zo lekker als de patat
Wie heeft de singles losgelatenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Er is een run op rollators ontstaan
quote:
Dat is voornamelijk Franse keuken hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Gordon Ramsay je het tegendeel wel kan bewijzen
Erg goed.quote:
Nee, want deze was helemaal toegespitst op de situatie, Sterretje heeft alleen maar algemeen toepasbare zinnenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou zo een openingszin van Sterretje kunnen zijn
Droog, ja. Warm nog ff nietquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zitten we warm en droog binnen
Tja, al die dino's hier he...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie heeft de singles losgelaten
Verwarming doet het niet?quote:
Ja die horen eigenlijk voor eigen veiligheid in 1 huis te zitten. Met een groot hek om dat huis heen enzquote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, al die dino's hier he...
Dat is niet het enige hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk Franse keuken hoor.
Wie is Sterretje?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou zo een openingszin van Sterretje kunnen zijn
Daar moest ik ook aan denkenquote:
er zit een groot verschil tussen mayonaise en frietsausquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag altijd om mayo bij de snackbar.
Juist frietsaus is niet te pruimen en mayonaise alleen als het zaanse isquote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen mayonaise en frietsaus
Behalve die ene dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja die horen eigenlijk voor eigen veiligheid in 1 huis te zitten. Met een groot hek om dat huis heen enz
je hebt nu seks?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erg goed.
Vooral omdat de TT van geen kanten klopt
bisquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het zo niet naar mn zin vandaag
Die van Oh Oh Cherso.quote:
Met voorop gesteld dat mayo lekkerder is.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
mayonaise alleen als het zaanse is
BB singles, dat wordt watquote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die horen eigenlijk voor eigen veiligheid in 1 huis te zitten. Met een groot hek om dat huis heen enz
Die baksteen?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme mn aansteker is foetsie![]()
Voor de mensen die mijn aansteker hebben gezien: ja het is blijkbaar mogelijk om dat ding kwijt te raken
Sta eens op? Of kijk eens tussen je tieten?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de mensen die mijn aansteker hebben gezien: ja het is blijkbaar mogelijk om dat ding kwijt te raken
frietsaus meng je met curry voor een dipsaus voor naturel chips,quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist frietsaus is niet te pruimen en mayonaise alleen als het zaanse is
Daar zal wat afgeneukt afgeWoWt wordenquote:
Ja manquote:
Gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta eens op? Of kijk eens tussen je tieten?
Heel grootquote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat andere vast ook wel, niet iedereen is een heilig boontje denk ik zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zal wat afgeneukt afgeWoWt worden
Nee nu niet.quote:
Nog meer hongerquote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef MissMSX het volgende:
Zoooooooooo, dat was een zalige lunch. Twee boterhammetjes met gebakken ei en twee met gebakken champignonnetjes![]()
Fuck friet en patat
Oeeeeeh, goed broodjequote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef MissMSX het volgende:
Zoooooooooo, dat was een zalige lunch. Twee boterhammetjes met gebakken ei en twee met gebakken champignonnetjes![]()
Fuck friet en patat
misschien wel meer. ik ben omkoopbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, GvsE voor de camera in de dagboekkamer:
'20 arrived, only one will leave....alive'
Ik doe niet aan seks/sexquote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat andere vast ook wel, niet iedereen is een heilig boontje denk ik zo.
WoWquote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zal wat afgeneukt afgeWoWt worden
En lekker met wat peper en zout, nog een uitje bij de champignons en beide gegarneerd met verse bieslookquote:
Sowieso ga jij eerst iedereen te lijf met je epileerdingustquote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien wel meer. ik ben omkoopbaar
ik? ik doe toch heul niet aan seks?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee nu niet.
Heb jij nog een beetje seks, kloon?
Diablo danquote:
quote:
Diablo IIquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik? ik doe toch heul niet aan seks?
Vrijdag Macdag hier op het werkquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen weer opgenukete macaroni voor lunch
ja, ik moet mezelf ook weer onder handen nemen.. mn wenkbrauwen worden weer veel te dikquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso ga jij eerst iedereen te lijf met je epileerdingust
Vond het er maar nerdy uitzienquote:
Mijn maag maakte net geluid. In een wachtkamerquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En lekker met wat peper en zout, nog een uitje bij de champignons en beide gegarneerd met verse bieslook
Kun je nagaan dat er veel elementen ui Diablo mee naar WoW zijn genomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vond het er maar nerdy uitzien
Mac als in macaroni of als in macdonalds?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrijdag Macdag hier op het werk
Ik heb nog nooit mn wenkbrauwen geëpileerdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik moet mezelf ook weer onder handen nemen.. mn wenkbrauwen worden weer veel te dik
Je moet ook altijd wat te knagen bij je hebben als je op stap gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn maag maakte net geluid. In een wachtkamer
Mickey D's altijd nog beter dan BK!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mac als in macaroni of als in macdonalds?
In het laatste geval:
je harst ze?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mn wenkbrauwen geëpileerd
Een vriend van R. is helemaal verslaafd aan Lord of the Ring. Lijkt dat er ook op? Ja toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er veel elementen ui Diablo mee naar WoW zijn genomen.
Echt niet. Een Whopper is ten minste echt vleesquote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mickey D's altijd nog beter dan BK!
Lord of the Ringsquote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriend van R. is helemaal verslaafd aan Lord of the Ring. Lijkt dat er ook op? Ja toch?
Ik laat het doenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mn wenkbrauwen geëpileerd
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee idd, met jou kan je fijn breien
Nope. Niks. Witte wenkbrauwen, wit gezicht. Pas sinds een jaar of 7 dat je ze überhaupt kan zienquote:
Niet bepaald.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriend van R. is helemaal verslaafd aan Lord of the Ring. Lijkt dat er ook op? Ja toch?
Maar de broodjes zijn echt heul smerig. Van dat typische Amerikaanse zoete brood. Echt goor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt niet. Een Whopper is ten minste echt vlees
Rival ook alquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Muts! En ik had m nog wel bijna gestolen van je
Had niks geschikts in huis, en geen tijd om te halen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook altijd wat te knagen bij je hebben als je op stap gaat
Oh.quote:
Zalig juistquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar de broodjes zijn echt heul smerig. Van dat typische Amerikaanse zoete brood. Echt goor.
En dat rauwe-ui-gedoe ben ik ook minder gecharmeerd van bij een Whopper.
en toch, dat haar moet grotendeels weg en dan tekenenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nope. Niks. Witte wenkbrauwen, wit gezicht. Pas sinds een jaar of 7 dat je ze überhaupt kan zien
Nog iemand pikstraf gegeven dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik? ik doe toch heul niet aan seks?
Je moet ook altijd wat in je voorraadkast hebben staanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had niks geschikts in huis, en geen tijd om te halen.
En ben je al een jaar met een spelletje bezig.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.
Nah vind het allemaalgames. Niks voor mij
Lieve schat dat ziet er bij mij dus echt niet uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch, dat haar moet grotendeels weg en dan tekenen
*wacht op gezeik*
Boulder Dashquote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ben je al een jaar met een spelletje bezig.
nee, dat gaat tegen mn principes inquote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog iemand pikstraf gegeven dan?
Ik doe het wel: dat ziet er bij niemand uitquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat ziet er bij mij dus echt niet uit.
Wenkbrauwen vervenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar breienquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je deed niet aan lichamelijke oefeningen zei je
Om de week een nieuwe joystick moeten kopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boulder Dash![]()
Bijna die levelset uitgespeeld
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe het wel: dat ziet er bij niemand uit
No thnxquote:
dat moet je gewoon kunnenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lul de frustraties omdat die klotevlinders veel te snel warenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Om de week een nieuwe joystick moeten kopen.
Welke strategie gebruik je?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef Evie het volgende:
hmz wijnkisten uit elkaar slopen is meer werk dan ik dacht
Schiet eens op danquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boulder Dash![]()
Bijna die levelset uitgespeeld
quote:
Ik kan dat dus nietquote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat moet je gewoon kunnen
je kan namelijk ook iets lichter aanschetsen
bij mij welquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe het wel: dat ziet er bij niemand uit
Als het goed gebeurt, is dat heel mooiquote:
Jonge is niet zo makkelijk hoor en vooral heel tijdrovend.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta eens op? Of kijk eens tussen je tieten?
oefening baart wenkbrauwenquote:
Tatoeeren?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij wel
ik heb er de laatste tijd alleen helemaal geen zin in.. ook niet in opmaken trouwens
Het is een gavequote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, ik moest zo hardop lachen dat mijn baas in de kamer hiernaast vroeg wat er zo grappig was
Een professionele visagiste heeft het ooit gedaan bij mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt, is dat heel mooiNet als aantekenen.. Maar zoals gezegd, dat moet je kunnen
Ik kan het niet, ik laat het doen
Hij hoopte gewoon dat ik zou vragen of hij even tussen mn tieten wilde zoekenquote:
Nee, dat zijn dingen die ik liever handmatig blijf doenquote:
Gelukkig maar, want dat vind ik NOG lelijker dan dat getekenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dingen die ik liever handmatig blijf doen
nee, maar je zou ook een blond potloodje kunnen gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een professionele visagiste heeft het ooit gedaan bij mij.
Men neme een heel bleek gezicht en dan ZWARTE getekende wenkbrauwen![]()
Zag er echt niet uit.
Dan is ze geen professioneel visagiste geweestquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een professionele visagiste heeft het ooit gedaan bij mij.
Men neme een heel bleek gezicht en dan ZWARTE getekende wenkbrauwen![]()
Zag er echt niet uit.
Ontken eens dat hij daar niet tussen kwijt kan rakenquote:
ik ben te veranderlijk om dat in mn gezicht te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat vind ik NOG lelijker dan dat geteken
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is ze geen professioneel visagiste geweest
Die aansteker is wel heel groot hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ontken eens dat hij daar niet tussen kwijt kan raken
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef xFriendx het volgende:
Van die treurige regen krijg je ook wel zin om tegen iemand aan (of op) te kruipen zeg
Samen met iemand over het strand lopen nuquote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef xFriendx het volgende:
Van die treurige regen krijg je ook wel zin om tegen iemand aan (of op) te kruipen zeg
nu? vrijwillig naar buiten?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen met iemand over het strand lopen nu
duhquote:
Hier is het nog lekker weerquote:Op donderdag 11 november 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu? vrijwillig naar buiten?
ik loop straks alleen van de deur naar de auto, van de auto naar de bios en van de bios naar de auto en van de auto naar mijn thuis
Dat wil ik ook wel doen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoopte gewoon dat ik zou vragen of hij even tussen mn tieten wilde zoeken
tis fucking koud en het waait. volgens mij ook wat regen. ik haat herfstquote:Op donderdag 11 november 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker weer![]()
Maar ja nu vrijwillig naar buiten
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis fucking koud en het waait. volgens mij ook wat regen. ik haat herfst
Dat. En winter.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik haat ook zomer, winter en lente. Ik ben een nederlander, ik hoor te zeurenquote:
Wij hebben iig een afdakje voor rokersquote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik werd al helemaal nat net buiten tijdens peukje roken
Klagen!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik haat ook zomer, winter en lente. Ik ben een nederlander, ik hoor te zeuren
ik kan tot na de film en ik thuis ben helemaal niet rokenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik werd al helemaal nat net buiten tijdens peukje roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |