Hier nog niet gelukkig... Maar als ik buienradar moet geloven gaat dat niet lang meer duren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier is het ook aan het regenen. Moet nog naar Vlissingen vandaag.
Dan maakt het niet uit of het nu of straks is.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier nog niet gelukkig... Maar als ik buienradar moet geloven gaat dat niet lang meer duren.
Jawel, want straks moet ik naar school en m'n haar zit net zo goedquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit of het nu of straks is.
Dan moet je nu alvast maar naar school gaanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want straks moet ik naar school en m'n haar zit net zo goed
Grapjasquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu alvast maar naar school gaan
Hoe laat moet je er zijn?quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik moet ook richting school straks. Ik kan wel met de auto, maar kost weer geld.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu alvast maar naar school gaan
Dat kanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Yuki, kun je het veranderen in: de TS een pm sturen. Werkt het snelst
quote:
Tja, ik zou het wel weten, haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik moet ook richting school straks. Ik kan wel met de auto, maar kost weer geld.
Hè balen! Kan je jezelf er wel een beetje in vinden qua reden of hadden ze die niet echt?quote:
Och, ben je lekker op tijd!quote:
Soms zeg ik best zinnige dingen.quote:
inmiddels ben ik het balen voorbij vrees ik, begint meer op moedeloos te lijken. Heb het echt ff gehad nu.quote:
Eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Soms zeg ik best zinnige dingen.
Ik ben helemaal voor op tijd komen, maar twee uur van te voren er zijn gaat mij te verquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, ben je lekker op tijd!
Ambtenaartje worden.quote:
Hehequote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor op tijd komen, maar twee uur van te voren er zijn gaat mij te ver
Je moet nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef L-E het volgende:
Moet ik vanavond Sint Maarten lopen terwijl het gaat stormen hier.
Is dat niet brandgevaarlijk met al die rondvliegende lampionnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef L-E het volgende:
Oh, misschien is het hier dan eens een keer rustigquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef L-E het volgende:
Ik denk ook niet dat woorden nog effect gaan hebben...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
inmiddels ben ik het balen voorbij vrees ik, begint meer op moedeloos te lijken. Heb het echt ff gehad nu.
Ga je het hier iedere keer melden als je een PM krijgt?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Samzz het volgende:
Gele envelopjes
[..]
Oh, misschien is het hier dan eens een keer rustig
Vaak zitten er gewoon normale lampjes op batterijen in...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Is dat niet brandgevaarlijk met al die rondvliegende lampionnen?
Ik verwijt mezelf ze die reden gegeven te hebben. Toch weer iets te eerlijk geweest.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè balen! Kan je jezelf er wel een beetje in vinden qua reden of hadden ze die niet echt?
Dat geeft niet, misschien komt de brandweer dan!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Is dat niet brandgevaarlijk met al die rondvliegende lampionnen?
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je het hier iedere keer melden als je een PM krijgt?
Ik heb geen PM.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik verwijt mezelf ze die reden gegeven te hebben. Toch weer iets te eerlijk geweest.
Oeh ja, de brandweer!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet, misschien komt de brandweer dan!
Als ik dat doe blijf ik bezigquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij Samzz wel. Die hoor ik al dagen over gele envelopjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
het kan niet alle dagen feest zijn
Ja! Gele envelopjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:
JaIedereen houdt van gele envelopjes, toch
quote:
Ik krijg er niet zo veel, dus ik nietquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat doe blijf ik bezig
Het zou niet voor het eerst zijn dat je fikkie stookt om Peuter een plezier te doen. Misschien wordt het wel heul leuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet, misschien komt de brandweer dan!
Samequote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er niet zo veel, dus ik niet
Gemiddeld zo'n 100 per dagquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er niet zo veel, dus ik niet
Huilen en aan de drank gaan. The usual dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat je fikkie stookt om Peuter een plezier te doen. Misschien wordt het wel heul leuk!
Ik heb trouwens geen PM. En nu?
Dat is een goede, ik wilde nog een fles sterke drank halen. Vanavond koopavond!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Huilen en aan de drank gaan. The usual dus.
Knuffelflikkertjequote:
Drukke doosquote:
Nee, dat is lekker zinnigquote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef L-E het volgende:
Mensen die een PM sturen als je zegt dat je geen PM krijgt:!
Wat een vleierijquote:
Dat!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef L-E het volgende:
*krabt aan ballen*quote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we jou dan hetero gaan noemen?
* Huppelmuts drukt op backspacequote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Als ik een PM krijg, wil ik wel graag dat het iets toevoegt. Naaktfoto's, datum voor een date, geile verhalen, dat soort dingen
sorry, ik was de "quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef L-E het volgende:
Nee, nu snap ik dat je nooit PM's krijgt, wat een eisen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Als ik een PM krijg, wil ik wel graag dat het iets toevoegt. Naaktfoto's, datum voor een date, geile verhalen, dat soort dingen
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het land der blinden, is 1 oog koning.
Enige eis is dat het niet is omdat ik anders geen PM krijgquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nu snap ik dat je nooit PM's krijgt, wat een eisen.
Ik kreeg er ook. Dat is dus ook al weer achterhaald.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef L-E het volgende:
Ohquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige eis is dat het niet is omdat ik anders geen PM krijg
Wij mailen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil jou wel PM'en. Maar ik denk dat Ang3l al bezig is nu.
Daar laat ik me liever niet over uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik vraag me af wat jullie allemaal met pms hebben..
Het is mysterieus, zo'n geen envelopjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee ik heb nu eindelijk wel door dat Rokkiefokkie me niet wilquote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil jou wel PM'en. Maar ik denk dat Ang3l al bezig is nu.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had al verwacht dat ik tegen een muur ging roepen, maar er zijn toch nog wel reacties. Ik hoopte dat ik not the only one in the village zou zijn echter
Ik voel me zo eenzaam hier soms
Totdat je hm opent. Weg mysterie!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mysterieus, zo'n geen envelopje
pms? Daar ben ik mee opgehouden. Stom gedoe iedere maandquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
armdingquote:
Er zijn periodes dat ik erg spannende krijgquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
The event om Cataclysm aan te kondingen, de nieuwe uitbreiding van WoW, is ook tof. De hele tijd aardbevingen en 'we're all gonna die' roepersquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, Black Ops is trouwens tof.
Single player stelt opzich niet eens zoveel voor, maar het is zo'n schitterende achtbaan om in te zitten.
Ach al mijn pogingen hier falen ook vaak jammerlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het was een poging, maar ik ben jammerlijk gefaald
HEY HEY HEY!! Mijn post!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het was een poging, maar ik ben jammerlijk gefaald
Ik hoorde net dat wij hem ook boven op de pc hebben staanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, Black Ops is trouwens tof.
Single player stelt opzich niet eens zoveel voor, maar het is zo'n schitterende achtbaan om in te zitten.
Ja, het is soms wel een deceptie hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totdat je hm opent. Weg mysterie!
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The event om Cataclysm aan te kondingen, de nieuwe uitbreiding van WoW, is ook tof. De hele tijd aardbevingen en 'we're all gonna die' roepers
het is vooral gewoon vermakelijk, eye-candy etc. verhaal wordt wel cool verteld trouwens.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat wij hem ook boven op de pc hebben staan
ja hier ja! maar snotverdrie, stuur me dan ook een postkaartjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach al mijn pogingen hier falen ook vaak jammerlijk
Scherpquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
pms? Daar ben ik mee opgehouden. Stom gedoe iedere maand
WoW.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
The event om Cataclysm aan te kondingen, de nieuwe uitbreiding van WoW, is ook tof. De hele tijd aardbevingen en 'we're all gonna die' roepers
Ik ben bang dat ik niet kan gaan gamen. Er zijn 2 mannen voor mequote:Op donderdag 11 november 2010 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vooral gewoon vermakelijk, eye-candy etc. verhaal wordt wel cool verteld trouwens.
Tijd voor een eigen PC, ikheb nog wel wat in de aanbiedingquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet kan gaan gamen. Er zijn 2 mannen voor me
Techno ook niet, maar dat houdt niemand tegen om een zeer uitgebreide mening er over te hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gespeeld
Homo!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik huppelde altijd als vrolijk blond elfje door de WoW wereld heen, en was blij met alle nieuwe outfits en zo. Ik deed de hele tijd naar iedereen zwaaien en lachen en flirten en zoenen.
O ja... en daartussen door deed ik Quests
Nee. Ik ben overgestapt naar AION omdat dat met engeltjes is. En dan heb je vleugels en kun je zelf vliegen ipv op een flying mount. Want je hebt vleugels. En ook in de lucht kun je vechten. En je hebt vleugels.quote:
AAAHHHH!! Da's vetquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef L-E het volgende:
Ik ga in januari naar de theatershow van SYTYCD.
Mens ik hakte iedereen kei bruut in de pan manquote:
Ik heb er geen mening over. Ik vind alleen de Mr. T granaat stomquote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Techno ook niet, maar dat houdt niemand tegen om een zeer uitgebreide mening er over te hebben
quote:
Je bent dus gewoon overal een slettebakjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik huppelde altijd als vrolijk blond elfje door de WoW wereld heen, en was blij met alle nieuwe outfits en zo. Ik deed de hele tijd naar iedereen zwaaien en lachen en flirten en zoenen.
O ja... en daartussen door deed ik Quests
Ik krijg secsept!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jawehel, box ouwe, recsept
Vrouwenpostquote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Yuki het volgende:
Oeps, net de detacheerder van het callcenter aan de lijn
Ik ook niet, wel gezien bij vrienden en zo. Onzinnig treadmill spel.quote:
Alsof WoW zo uniek en origineel is? Heb genoeg andere MMORPG's gespeeld om te weten wat het is. Principe is exact hetzelfde.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Techno ook niet, maar dat houdt niemand tegen om een zeer uitgebreide mening er over te hebben
Als jij genoeg andere MMORPG's hebt gespeeld, waarom dan WoWquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel gezien bij vrienden en zo. Onzinnig treadmill spel.
[..]
Alsof WoW zo uniek en origineel is? Heb genoeg andere MMORPG's gespeeld om te weten wat het is. Principe is exact hetzelfde.
You say it like it's a bad thingquote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gewoon puur om te zieken
Tis niet voor niets de grootste en populairste gewordenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij genoeg andere MMORPG's hebt gespeeld, waarom dan WoW
Tis zo makkelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You say it like it's a bad thing.
Wat is een MMORPGquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel gezien bij vrienden en zo. Onzinnig treadmill spel.
[..]
Alsof WoW zo uniek en origineel is? Heb genoeg andere MMORPG's gespeeld om te weten wat het is. Principe is exact hetzelfde.
Dan moet ik dat gaan doen!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
WoW is leuk om de leegtes in / het gebrek aan je sociale leven op te vullen.
of gewoon om je sociale leven te vermoordenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Nee hoor. Ik ben dat soort spellen in no time zat, omdat het steeds op hetzelfde neerkomt. Grinden, level omhoog, om de paar levels nieuwe gear, en vervolgens mag je dat allemaal weer herhalen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Als jij genoeg andere MMORPG's hebt gespeeld, waarom dan WoW
Niet doen. Het is verslavender dan harddrugs!quote:
daar stond eerst iets anders!!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
of gewoon om je sociale leven te vermoorden
Niets mis met harddrugs.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Niet doen. Het is verslavender dan harddrugs!
Blizzard heeft dan ook een heel goede marketingafdeling.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Tis niet voor niets de grootste en populairste geworden
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Rifoki het volgende:
Eens. Maar met WoW wel.quote:
klopt, maar o zo leukquote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Niet doen. Het is verslavender dan harddrugs!
Oh, ik vind mezelf nog wel makkelijk, eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet makkelijk
Dat vind ik dus ook, het is een constante herhaling van zetten, beestjes slopen, opdracht inleveren, nieuwe beestjes slopen. En dan weer sparen voor een zwaardje, en meer beestjes hakken...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben dat soort spellen in no time zat, omdat het steeds op hetzelfde neerkomt. Grinden, level omhoog, om de paar levels nieuwe gear, en vervolgens mag je dat allemaal weer herhalen.
De prijs die je betaald om nog buiten te komen en sociaal te doen. Het is zijn geld waard.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Yuki het volgende:
Ik ga shoppen om mijn leven te vullen
Helaas leegt het mijn portemonnee behoorlijk
Massive Multiplayer Online Role Playing Gamequote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is een MMORPGKlinkt als een nare ziekte...
Ik shop in mijn eentjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
De prijs die je betaald om nog buiten te komen en sociaal te doen. Het is zijn geld waard.
Ik wilde het net nog een keer vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Dat is inderdaad veel minder herhalend...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, het is een constante herhaling van zetten, beestjes slopen, opdracht inleveren, nieuwe beestjes slopen. En dan weer sparen voor een zwaardje, en meer beestjes hakken...
En dan ook nog eens onder groepsdruk.
ieder zijn ding, maar ik heb er niets mee. Doe mij maar lekker autistisch een shooter als BO, heb me er gisteren prima mee vermaakt. Niemand die me vertelt dat ik beter dit wapen kan nemen want anders ben ik een n00b!
met zijn allen tegelijk doen alsof je een trol bent op het internet...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net nog een keer vragenMaar ik snap het nog steeds niet
Goede uitleg!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met zijn allen tegelijk doen alsof je een trol bent op het internet...
Net FoK?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel minder herhalend...
RPG, of Role Playing Game is dus een spel waar je iemand speelt die je in het echt niet bent, meestal dus in een fantasy-setting. Een magier of een krijger of zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net nog een keer vragenMaar ik snap het nog steeds niet
ja, elke keer weer een nieuwe setting, nieuwe verhaallijn etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel minder herhalend...
Ik snap hetquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg dan hoiquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Er zit een godsgruwelijk lekkere jongen tegenover me en verder dan elkaar aanstaren en lachen komen we niet
gewoon op zijn bek pakken, in het ergste geval zegt ie "maar Flips, wat doe je nu?!"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Er zit een godsgruwelijk lekkere jongen tegenover me en verder dan elkaar aanstaren en lachen komen we niet
Flash your boobs!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Flippiee het volgende:
En ik maar denken dat je keurig op je werk zitquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, elke keer weer een nieuwe setting, nieuwe verhaallijn etc.. BO is echt een film waarin je min of meer de hoofdrol speelt. graphics zijn ook echt schitterend. Zit nu in Vietnam in de jungle, damn!
Doe iets!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een hele afwisselende baanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je keurig op je werk zit
Bla bla bla, vietnam, bla bla, schiet tig lui doodquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, elke keer weer een nieuwe setting, nieuwe verhaallijn etc.. BO is echt een film waarin je min of meer de hoofdrol speelt. graphics zijn ook echt schitterend. Zit nu in Vietnam in de jungle, damn!
Kom dan maar bij mij langsquote:
ja, zo is alles herhalend. Maar ik vlieg in helicopters, rappel van ravijnen af etc...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bla bla bla, vietnam, bla bla, schiet tig lui dood
bla bla bla, afghanistan, bla bla, schiet tig lui dood
Setting en verhaal veranderen in mmorpg's ook. De graphics zijn minder, maar dat wordt weer op andere vlakken gecompenseerd.
Het principe van een shooter blijft: schiet iedereen overhoop. Mag jij niet herhalend vinden hoor schat...
Van knipogen word je niet bevredigd.. sufferd! dit was je kans op eeuwige liefde.. je hebt hem laten lopen!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar hij knipoogde wel naar me
Het is net of ik een soap volg, hierquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Setting en verhaal veranderen in mmorpg's ook. De graphics zijn minder, maar dat wordt weer op andere vlakken gecompenseerd.
Het principe van een shooter blijft: schiet iedereen overhoop. Mag jij niet herhalend vinden hoor schat...
En nu heb je nog niks.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar hij knipoogde wel naar me
iets wat je niet leuk vind is ook veel eerder herhalend, wat een nutteloze discussie weer...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo is alles herhalend. Maar ik vlieg in helicopters, rappel van ravijnen af etc...
Je betaald mensen om met je te praten?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
De prijs die je betaald om nog buiten te komen en sociaal te doen. Het is zijn geld waard.
Zakdoekje? Chocola? Rubber?quote:
Ik bouw mijn eigen geweren, voer magie uit op mijn zwaard zodat het sterker wordt, ik vis, ik verzamel spullen, ik hak ladingen vijanden in elkaar, ik bevecht een extreem sterke boss met 25 man tegelijk, ik rij in wagentjes rond, ik vlieg op een draak.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo is alles herhalend. Maar ik vlieg in helicopters, rappel van ravijnen af etc...
Waarom!?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik word knettergek van mezelf!
Tuurlijk, maar ik doel meer op het feit dat ik dus niet jaar in, jaar uit hetzelfde spel speel. De ene keer een shooter in de ruimte, dan in de middeleeuwen, dan weer tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets wat je niet leuk vind is ook veel eerder herhalend, wat een nutteloze discussie weer...
ow wacht, fok!
What's up?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik word knettergek van mezelf!
Ik speel liever gewone RPG's, zoals Dragon Age. Daar zit tenminste een éckt verhaal in enzo. En loop je ook niet continue van die suffe "kill 100 van dit, kill 200 van dat" quests te doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef stbabylon het volgende:
what's the difference?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
Zit ik hier nu in [Singles] of in Revenge of the Nerds
Maar het is elke keer met hetzelfde poppetjequote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bouw mijn eigen geweren, voer magie uit op mijn zwaard zodat het sterker wordt, ik vis, ik verzamel spullen, ik hak ladingen vijanden in elkaar, ik bevecht een extreem sterke boss met 25 man tegelijk, ik rij in wagentjes rond, ik vlieg op een draak.
Maar WoW is repeterend, en shooters niet...
Ik speel alleen WoW? Hmmzzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik doel meer op het feit dat ik dus niet jaar in, jaar uit hetzelfde spel speel. De ene keer een shooter in de ruimte, dan in de middeleeuwen, dan weer tegenwoordig.
En ik speel niet alleen shooters hoor.
Nee, je drukt op wat knopppen en duwt tegen pookjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's te ingewikkeld om hier uit te gaan leggen, maar pffffquote:
Jij kan zo heerlijk persoonlijk aangevallen reagerenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel alleen WoW? Hmmzz
Dan kan ik die 12 andere games ook wel van mijn laptop afgooien...
daar hebben we PM en een luisterend oor/oog voor uitgevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's te ingewikkeld om hier uit te gaan leggen, maar pffff
PM?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar hebben we PM en een luisterend oor/oog voor uitgevonden
Als je alleen die quests doet, is het idd duf. Maar de reden waarom ik nu bijvoorbeeld weer begin is vanwege de grote verhaallijn die wordt toegevoegd. Die ga ik doorspelen, de veranderde wereld ontdekken, paar dungeons bekijken, en dan gaat hij weer de kast inquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik speel liever gewone RPG's, zoals Dragon Age. Daar zit tenminste een éckt verhaal in enzo. En loop je ook niet continue van die suffe "kill 100 van dit, kill 200 van dat" quests te doen.
Dat bepaal jij?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Rifoki het volgende:
Deze discussie heeft nu wel weer lang genoeg geduurt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef missbehavin het volgende:
WTFquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Rifoki het volgende:
Vrouwen moet je niet mee PMen, die moet je neuken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik neuk geen vrouwen.. BAH!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet mee PMen, die moet je neuken.
Dan ga je toch lekker ergens anders op het internet rondhangen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Rifoki het volgende:
Daar heeft Snuit nogal moeite mee, dus hij komt niet verder dan PMquote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Feitosa het volgende:
Je bent geslaagd, jij bent wakker!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
"ah een meisje in de problemen, tijd voor mijn internetharnas en mijn witte paard!"
Serendipity?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Stel ik skip volgende week weer mijn les en pak rond dezelfde tijd de bus. Zal ik hem dan weer tegen komen?
In de Metro, kans is kleinquote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Stel ik skip volgende week weer mijn les en pak rond dezelfde tijd de bus. Zal ik hem dan weer tegen komen?
Die kans is aanwezig, klein maar wel aanwezigquote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
"ah een meisje in de problemen, tijd voor mijn internetharnas en mijn witte paard!"
niet zeuren, meeposten of wegwezen.quote:
Exactly!quote:
en dat is zoooo jammer he.. Ik wil ook eens op een echt wit paard rijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heeft Snuit nogal moeite mee, dus hij komt niet verder dan PM
Nummer vragen? Gewoon bespringen in de metroquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja atoee zal het zal het. Dan vraag ik zijn nummer en alles
Blijft grappig dat mensen die de vrouwen verdedigen op het internet nooit neuken, maar wel in tig friendszondes zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Exactly!.
Zo enorm voorspelbaar.
ja, gek he? je bent een luisterend oor, meer dan ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijft grappig dat mensen die de vrouwen verdedigen op het internet nooit neuken, maar wel in tig friendszondes zitten
Zo zit ik nu dus ook...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef Samzz het volgende:
Kan ik vandaag m'n peep-toe's aan? Of toch maar niet...
Ach, wat bazel ik, fashion over comfort
-dquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijft grappig dat mensen die de vrouwen verdedigen op het internet nooit neuken, maar wel in tig friendszondes zitten
Wat een warm welkom.quote:
zat ik maar in de zondes jaquote:
Mee eens. Beter ben je een lulhannes.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voelde me al rood worden toen ik wist dat ie keek en ik op keek. Ging toen maar verder krantje lezenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nummer vragen? Gewoon bespringen in de metro
Fashion over comfortquote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zit ik nu dus ook...
Pumps? Of toch sneakers?
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Y. komt net thuis met een 9,3 voor Engels
Goed van hem!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Netjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
bedankt voor deze opbeurende woorden...quote:
Dat valt heus wel meequote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja redelijk nutteloze postquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef Samzz het volgende:
Kan ik vandaag m'n peep-toe's aan? Of toch maar niet...
Ach, wat bazel ik, fashion over comfort
quote:
quote:
quote:
Hij heeft 1 foutje. Dacht dat een beugel bracelet isquote:
Je kan ook gewoon niks doen natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bedankt voor deze opbeurende woorden...
En hij zat er niet eens heel ver afquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij heeft 1 foutje. Dacht dat een beugel bracelet is
liever niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |