Hier nog niet gelukkig... Maar als ik buienradar moet geloven gaat dat niet lang meer duren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier is het ook aan het regenen. Moet nog naar Vlissingen vandaag.
Dan maakt het niet uit of het nu of straks is.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier nog niet gelukkig... Maar als ik buienradar moet geloven gaat dat niet lang meer duren.
Jawel, want straks moet ik naar school en m'n haar zit net zo goedquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit of het nu of straks is.
Dan moet je nu alvast maar naar school gaanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want straks moet ik naar school en m'n haar zit net zo goed
Grapjasquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu alvast maar naar school gaan
Hoe laat moet je er zijn?quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik moet ook richting school straks. Ik kan wel met de auto, maar kost weer geld.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu alvast maar naar school gaan
Dat kanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Yuki, kun je het veranderen in: de TS een pm sturen. Werkt het snelst
quote:
Tja, ik zou het wel weten, haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik moet ook richting school straks. Ik kan wel met de auto, maar kost weer geld.
Hè balen! Kan je jezelf er wel een beetje in vinden qua reden of hadden ze die niet echt?quote:
Och, ben je lekker op tijd!quote:
Soms zeg ik best zinnige dingen.quote:
inmiddels ben ik het balen voorbij vrees ik, begint meer op moedeloos te lijken. Heb het echt ff gehad nu.quote:
Eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Soms zeg ik best zinnige dingen.
Ik ben helemaal voor op tijd komen, maar twee uur van te voren er zijn gaat mij te verquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, ben je lekker op tijd!
Ambtenaartje worden.quote:
Hehequote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor op tijd komen, maar twee uur van te voren er zijn gaat mij te ver
Je moet nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef L-E het volgende:
Moet ik vanavond Sint Maarten lopen terwijl het gaat stormen hier.
Is dat niet brandgevaarlijk met al die rondvliegende lampionnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef L-E het volgende:
Oh, misschien is het hier dan eens een keer rustigquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef L-E het volgende:
Ik denk ook niet dat woorden nog effect gaan hebben...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
inmiddels ben ik het balen voorbij vrees ik, begint meer op moedeloos te lijken. Heb het echt ff gehad nu.
Ga je het hier iedere keer melden als je een PM krijgt?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Samzz het volgende:
Gele envelopjes
[..]
Oh, misschien is het hier dan eens een keer rustig
Vaak zitten er gewoon normale lampjes op batterijen in...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Is dat niet brandgevaarlijk met al die rondvliegende lampionnen?
Ik verwijt mezelf ze die reden gegeven te hebben. Toch weer iets te eerlijk geweest.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè balen! Kan je jezelf er wel een beetje in vinden qua reden of hadden ze die niet echt?
Dat geeft niet, misschien komt de brandweer dan!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Is dat niet brandgevaarlijk met al die rondvliegende lampionnen?
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je het hier iedere keer melden als je een PM krijgt?
Ik heb geen PM.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je het hier iedere keer melden als je een PM krijgt?
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik verwijt mezelf ze die reden gegeven te hebben. Toch weer iets te eerlijk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |