Nee iddquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij zat er niet eens heel ver af
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar! Viesch ende zondig gedoe!
ik doe gewoon mee met het mezelf voor de gek houden: BAH!quote:
Blijf dan ook zelf van je pipi af Q. Vies, plakkerig en zondig gedoe iedere dag weer onder die dekens van je.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar! Viesch ende zondig gedoe!
Ik had die camera toch uitgeschakeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blijf dan ook zelf van je pipi af Q. Vies, plakkerig en zondig gedoe iedere dag weer onder die dekens van je.
Toch mis ik het wel hoorquote:
Is dat een spijker achter je?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had die camera toch uitgeschakeld?
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Fantastische Heerlijke Overweldigende Allesoverstijgende Idyllische Dromerige Liefdevolle Seks.
quote:
Een schroefje hè?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een spijker achter je?
True. Mijn neefje van 21 kan alleen in msn-taal communiceren. Heel verdrietig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ach ik ben wel trots. Tegenwoordig is het niveau van zowel Engels als Nederlands zo verschrikkelijk slecht bij de jeugd.
Neh dat valt niet mee, als je altijd maar op het internet vrouwen beschermt tegen de evil mannen die ze uitdagen, mag je ze troosten als ze weer eens zijn gedumpt door diezelfde kerels.quote:
En dat is dan 21... hoe moeten zulke mensen ooit aan een fatsoenlijke baan komen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Mijn neefje van 21 kan alleen in msn-taal communiceren. Heel verdrietig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Fantastische Heerlijke Overweldigende Allesoverstijgende Idyllische Dromerige Liefdevolle Seks.
Hebben jullie dat nog dan?quote:
Heeft er iemand een zakje voor mequote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh dat valt niet mee, als je altijd maar op het internet vrouwen beschermt tegen de evil mannen die ze uitdagen, mag je ze troosten als ze weer eens zijn gedumpt door diezelfde kerels.
Truequote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ach ik ben wel trots. Tegenwoordig is het niveau van zowel Engels als Nederlands zo verschrikkelijk slecht bij de jeugd.
Zijn er ook anderequote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwen.
Soms is liefdevol ook wel fijn hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft er iemand een zakje voor me
Seks hoort rauw te zijn, van liefdevol zijn is nog nooit iemand klaar gekomen
Als je goed zoekt, maar het is vrij zeldzaamquote:
sopsopsopquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Die natte poes van afgelopen weekend bedoel je?
Ja, voor het slapen gaan, na een fikse sessie rauwe seks.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms is liefdevol ook wel fijn hoor
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Die natte poes van afgelopen weekend bedoel je?
Ik zou er een spatie tussen stoppenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwen.
Niet 'as we speak' nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dat nog dan?
Anders wel?quote:
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeftquote:
Hoe kon ik daar nou nee op zeggenquote:Kom, wij gaan trouwen. Ik wil een eindbaas als kind, en baziger dan HuppelKind kan het haast niet.
Tijd is het probleem nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeft
Sja, gewoon nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zo romantisch ten huwelijk gevraagd![]()
[..]
Hoe kon ik daar nou nee op zeggen
Ik had het niet over Huppel.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeft
Zij welquote:
Nee hequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zo romantisch ten huwelijk gevraagd![]()
[..]
Hoe kon ik daar nou nee op zeggen
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij wel![]()
Know your place dude
Arme jijquote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Niemand medelijden met mij?Ik zit straks tot half zes op school!
![]()
Je bent vrij tot kwart voor vier.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Jawel, ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ehm, ik zit hier al vanaf 9 uur en zal hier ver na half 6 ook nog wel zitten, dus niet echt lieverd.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ruilen? Ik moet tot 18:00.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Neequote:
Truequote:
Waarom begin je niet gewoon wat vroeger?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit hier elke dag, van 9:00 tot 17:30..... dat heet "een baan".
Voel me al weer iets beterquote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeJij zit ziek thuis.
[..]
TrueMaar geen medelijden dan
Zoals ik al zei: Know your place dudequote:
Omdat er geen fuck te doen is voor 9 uur misschien?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom begin je niet gewoon wat vroeger?
Ja, mevrouw de eindbaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals ik al zei: Know your place dude
Datquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Dat vond je de vorige keer juist zo lekkerquote:
8:30 t/m 17:30 hierquote:Op donderdag 11 november 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit hier elke dag, van 9:00 tot 17:30..... dat heet "een baan".
Hier breekt de zon doorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens lunchen... En bedenken wat ik kan gaan doen nu het net is gaan regenen
Ja ik ga hier een beetje uitgebreid posten over mijn voorkeuren, da's privé heur.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Dat vond je de vorige keer juist zo lekker
That's really comfortingquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier breekt de zon door
Maar don't worry, zodra bij jullie de zon onder is, zijn de wolken ook wel weg hoor
Ja, op donderdag en woensdag, op maandag ben ik vrij, dinsdag kom ik om 11:00 binnen en op vrijdag ga ik om 15:30 wegquote:
Nothing is private on the interwebzzzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja ik ga hier een beetje uitgebreid posten over mijn voorkeuren, da's privé heur.
Dat verhaal over die paarse dildo van jou is toch wel private?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nothing is private on the interwebzzz
Die is vals mevrouw eindbaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nothing is private on the interwebzzz
Mn vibo is kapotquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verhaal over die paarse dildo van jou is toch wel private?
quote:
Welk verhaal danquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal bedoelde ik niet
quote:
quote:
Inclusief bontkraag?quote:
Hoi jijquote:
Nee toen had ik hem nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Was dat van toen ie in de was had gezeten bij je moeder?
Hallo ik.quote:
Kom net terug van de lunch, was weer lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
Ik kan pas over anderhalf uur ofzo eten
Why?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jum
Ik kan pas over anderhalf uur ofzo eten
quote:
quote:
Nah, niet echt nog.quote:
Oh nee dat was GvsEquote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee toen had ik hem nog niet
Patat.quote:
Nee je maakte me nieuwsgierig naar je fantasiequote:
Patat!quote:
quote:
HW kan er niet mee omgaanquote:
Dan moeten we even de pm induikenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je maakte me nieuwsgierig naar je fantasie
niet deze discussie :")quote:
Pommes fritesquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
niet deze discussie :")
het is patat frites!
dus patat of frites... friet heeft een boer ooit erbij verzonnen.. frites slaat nergens op....dus patat
quote:
Valt me weer tegen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef Yuki het volgende:
@ eze: dat nog net niet
@ rival: don't taunt me
@ samzz: afspraak tot 14:15, moet nog eten halen
Jij hebt het zwaar? Ik zit in Engeland, hier hebben ze niet eens raspatat! De enige normale patat die je hier kunt krijgen zijn de frietjes bij de Micky D.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
He verdorie babs, nu krijg ik trek
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie frietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
niet deze discussie :")
het is patat frites!
dus patat of frites... friet heeft een boer ooit erbij verzonnen.. frites slaat nergens op....dus patat
Komt u maarquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moeten we even de pm induiken
patat is makkelijker te regelenquote:
En laten die nu juist niet lekker zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt het zwaar? Ik zit in Engeland, hier hebben ze niet eens raspatat! De enige normale patat die je hier kunt krijgen zijn de frietjes bij de Micky D.
Exact. De rest is blank en klef.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef Techno het volgende:
[..]
En laten die nu juist niet lekker zijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:53 schreef missbehavin het volgende:![]()
Ik krijg een mail over Japans restaurant Yuki
Ligt eraan met wie.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar? Ik zit in Engeland, hier hebben ze niet eens raspatat! De enige normale patat die je hier kunt krijgen zijn de frietjes bij de Micky D.
Dat zou zo een openingszin van Sterretje kunnen zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaan wij eens patat eten? Ik vergeet de patat wel mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |