Nee iddquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij zat er niet eens heel ver af
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar! Viesch ende zondig gedoe!
ik doe gewoon mee met het mezelf voor de gek houden: BAH!quote:
Blijf dan ook zelf van je pipi af Q. Vies, plakkerig en zondig gedoe iedere dag weer onder die dekens van je.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar! Viesch ende zondig gedoe!
Ik had die camera toch uitgeschakeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blijf dan ook zelf van je pipi af Q. Vies, plakkerig en zondig gedoe iedere dag weer onder die dekens van je.
Toch mis ik het wel hoorquote:
Is dat een spijker achter je?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had die camera toch uitgeschakeld?
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Fantastische Heerlijke Overweldigende Allesoverstijgende Idyllische Dromerige Liefdevolle Seks.
quote:
Een schroefje hè?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een spijker achter je?
True. Mijn neefje van 21 kan alleen in msn-taal communiceren. Heel verdrietig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ach ik ben wel trots. Tegenwoordig is het niveau van zowel Engels als Nederlands zo verschrikkelijk slecht bij de jeugd.
Neh dat valt niet mee, als je altijd maar op het internet vrouwen beschermt tegen de evil mannen die ze uitdagen, mag je ze troosten als ze weer eens zijn gedumpt door diezelfde kerels.quote:
En dat is dan 21... hoe moeten zulke mensen ooit aan een fatsoenlijke baan komen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Mijn neefje van 21 kan alleen in msn-taal communiceren. Heel verdrietig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Fantastische Heerlijke Overweldigende Allesoverstijgende Idyllische Dromerige Liefdevolle Seks.
Hebben jullie dat nog dan?quote:
Heeft er iemand een zakje voor mequote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rifoki het volgende:
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh dat valt niet mee, als je altijd maar op het internet vrouwen beschermt tegen de evil mannen die ze uitdagen, mag je ze troosten als ze weer eens zijn gedumpt door diezelfde kerels.
Truequote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ach ik ben wel trots. Tegenwoordig is het niveau van zowel Engels als Nederlands zo verschrikkelijk slecht bij de jeugd.
Zijn er ook anderequote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwen.
Soms is liefdevol ook wel fijn hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft er iemand een zakje voor me
Seks hoort rauw te zijn, van liefdevol zijn is nog nooit iemand klaar gekomen
Als je goed zoekt, maar het is vrij zeldzaamquote:
sopsopsopquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Die natte poes van afgelopen weekend bedoel je?
Ja, voor het slapen gaan, na een fikse sessie rauwe seks.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms is liefdevol ook wel fijn hoor
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Die natte poes van afgelopen weekend bedoel je?
Ik zou er een spatie tussen stoppenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon basketcase vrouwen.
Niet 'as we speak' nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dat nog dan?
Anders wel?quote:
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeftquote:
Hoe kon ik daar nou nee op zeggenquote:Kom, wij gaan trouwen. Ik wil een eindbaas als kind, en baziger dan HuppelKind kan het haast niet.
Tijd is het probleem nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeft
Sja, gewoon nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zo romantisch ten huwelijk gevraagd![]()
[..]
Hoe kon ik daar nou nee op zeggen
Ik had het niet over Huppel.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet of Huppel tijd voor me heeft
Zij welquote:
Nee hequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zo romantisch ten huwelijk gevraagd![]()
[..]
Hoe kon ik daar nou nee op zeggen
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij wel![]()
Know your place dude
Arme jijquote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Niemand medelijden met mij?Ik zit straks tot half zes op school!
![]()
Je bent vrij tot kwart voor vier.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Jawel, ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |