Verklaar je nader ? (Zegt mij helemaal niets dit)quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Mercer het volgende:
Helemaal niets over die ongebluste kalk? Dat hadden ze toch gevonden toen? Dan zou het voorbedachte rade zijn....
Hij zou haar lichaam met ongebluste kalk hebben bedekt om politiehonden om de tuin (letterlijk eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verklaar je nader ? (Zegt mij helemaal niets dit)
Toen zij gevonden was, was er sprake van dat er ongebluste kalk was gevonden(dat doet een lichaam sneller ontbinden), en een team voor onderzoek gevaarlijke stoffen. Dat verhaal deed iig de ronde toen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verklaar je nader ? (Zegt mij helemaal niets dit)
Dit dus! Het eerste waar hij aan dacht, nadat hij haar had vermoord: Kan ik nog klaarkomen?quote:
Even dacht ik dat je Socios was.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef Watertornado het volgende:
Bij dit soort gevallen is het wel angstvallig vaak dat je een "stem in je hoofd hebt", en tevens niet meer weet wat er precies gebeurd is.
Daarbij snap ik niet waarom je aan de borsten wilt zitten van een twaalfjarige, maar misschien is mijn hoofd daar niet pedo genoeg voor.
Sickquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Het eerste waar hij aan dacht, nadat hij haar had vermoord: Kan ik nog klaarkomen?
Jemig...quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zou hij klaargekomen zijn in haar mond?quote:MaliniF Malini Faasen
Ook deskundige NFI aan t woord geweest. Over evt. misbruik. Milly's maagdenvlies was nog intact, wel aanwijzingen voor spermasporen in mond.
Is regen nat?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:50 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Malini Faasen.
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zou hij klaargekomen zijn in haar mond?
Daar gaat je bloed toch van koken !!!!!!!quote:s toen Milly dood was verward naar beneden gegaan. Vroeg zich af of hij nog klaar kon komen. Heeft gemasturbeerd. Lukte.
Hij krijgt de straf die hij verdient. Een te lage straf bestaat niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef roy040 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je serieus op zijn opmerking in gaat. hij wil gewoon aangeven dat hij waarschijnlijk een TE lage straf krijgt.
Trolololo...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Hij krijgt de straf die hij verdient. Een te lage straf bestaat niet.
Een beetje meer eerbied voor ons rechtsysteem zou op zijn plaats zijn.
Aardige man, fijn dat hij rekening met haar heeft gehouden.quote:Milly zou hebben gevraagd of hij haar niet wilde neuken. Wilde hij ook niet. Heeft haar toen gewurgd met zijn broekriem.
about 2 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aardige man, fijn dat hij rekening met haar heeft gehouden.
Zieke shit, dan zo'n meisje zich om zoiets druk heeft moeten maken...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aardige man, fijn dat hij rekening met haar heeft gehouden.
Zou goed zijn. Maar na al dat gekleun (in Amsterdam, den Haag, HR) in meerdere rechtszaken is dat wel veel gevraagd.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Een beetje meer eerbied voor ons rechtsysteem zou op zijn plaats zijn.
Inderdaad en dat in de laatste minuten van haar leven. Zucht..quote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zieke shit, dan zo'n meisje zich om zoiets druk heeft moeten maken...
Dat maakt nu weinig meer uit....quote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zieke shit, dan zo'n meisje zich om zoiets druk heeft moeten maken...
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
OMG.
Nu komen de zielige verhalen over de zware jeugd, geen step, enz.
Wat een domme opmerking.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef quirigua het volgende:
Wordt ook tijd dat die beheerder van dat politiebureau (Dordrecht) opkrast, allicht zonder WW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |