Die zijn altijd een graadje erger dan de politici zelf hè.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wut, het gaat over de achterban toch?
Bestaan er mensen erger dan Van Bommel?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zijn altijd een graadje erger dan de politici zelf hè.
Lothar Matthäus!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bestaan er mensen erger dan Van Bommel?
Dit is nauwelijks een gewetensvraag.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is namelijk erger om bij een demonstratie 'intifada' te roepen dan om een gehoorapparaat van een buurtbewoner te slopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nigel de Jong.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bron: HP de Tijdquote:'Eric Lucassen greep coffeeshophouder bij de strot'
U dacht dat we er wel waren met gehoorapparaten van bejaarden slopen, vrouwen uitschelden en dreigementen om door brievenbussen te pissen? Nee, het wordt nog erger. Eric Lucassen zou na een ruzie een Haarlemse coffeeshophouder bij de strot hebben gegrepen. "Hij is eruit gezet en mocht niet meer terugkomen," aldus een woordvoerder van Coffeeshop Willie Wortel Indica.
Lucassen was in zijn Haarlemse tijd vaste klant in de coffeeshop. "Een rustige jongen, heel gespierd. Was portier geweest in Amsterdam. Hij kocht altijd wiet," aldus de woordvoerder. Over het incident, dat zich enkele jaren geleden afspeelde: "Misschien dat zijn anabolen begonnen op te spelen. Na dat akkefietje is hij eruit gezet en mocht hij niet meer terugkomen."
Collega Hans van Willie Wortel Sinsimilla (er zijn drie Willie Wortels in Haarlem) vult aan: "Eric heeft collega Spencer bij zijn strot gepakt. Nee, dit is niet echt het genre dat je graag als volksvertegenwoordiger ziet. Een botte, agressieve man." Spencer werkt inmiddels niet meer voor de coffeeshop.
De PVV is fel tegen het gedogen van coffeeshops.
UPDATE, 16.35 uur - Een reageerder van het Haarlems Dagblad bevestigt het verhaal. Een onduidelijke ruzie met als ingrediënten vriendinnen, arbeidsconflict en kont knijpen zou ten grondslag hebben gelegen aan het handgemeen.
quote:
Dan ken ik nog wel wat jongens in Gouda die misschien ook een plaatsje op de lijst willen voor de Provinciale Staten straks.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:01 schreef Wokkel het volgende:
Wilders is gewoon een maatschappelijk werker die dat soort lui op het rechte pad probeert te krijgen
En dan straks ex-TBSers in de Senaat, worden die saaie sullen daar ook eens wakker geschreeuwdquote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan ken ik nog wel wat jongens in Gouda die misschien ook een plaatsje op de lijst willen voor de Provinciale Staten straks.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan ken ik nog wel wat jongens in Gouda die misschien ook een plaatsje op de lijst willen voor de Provinciale Staten straks.
Het wordt steeds gekkerquote:
Misschien een mooie re-integratie voor Sander V. over een paar jaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:01 schreef Wokkel het volgende:
Wilders is gewoon een maatschappelijk werker die dat soort lui op het rechte pad probeert te krijgen
quote:
Ja, dat riedeltje kennen we wel ondertussen, eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:44 schreef mlg het volgende:
Oke, er zitten veel idioten bij de PVV. Wat dachten jullie ervan als ik solliciteer bij de PVV? Dan zorg ik voor orde en geen gekkigheid.
Ik ben alleen berecht voor oplichting, maar dat is niet zo erg toch? Ik heb ervan geleerd.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat riedeltje kennen we wel ondertussen, eerst zien dan geloven.
In V&A? Daar lokken ze het ook gewoon uit!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben alleen berecht voor oplichting, maar dat is niet zo erg toch? Ik heb ervan geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |