Je zou Gretta en Geert moeten kunnen samensmelten hè?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou Gretta, niet vergeten wat onze Geert heeft gezegd over demoniseren.
Hij heeft PETA-vriend Dion als naaste.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Demoniseren? Ik borduur enkel voort op de conclusie van Ryan dat Lucassen naar alle waarschijnlijkheid geen dierenvriend is. Dat vind ik een teken van harteloosheid.
Wellicht dat Geert, Lucassen opdraagt om in therapie te gaan bij Graus. Hem kennis laten maken met de warmte van een dier met een hoog knuffel-gehalte.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat die man ook veel liefde tekort komt hoor.
Als je je niet kunt verplaatsen in een diertje?
Wat zou bewegingsgenoot Dion daar van zeggen?
Nou kunnen 100% full blown dierenvrienden ook erg nerdy acties op touw zetten hoor, kijk naar Volkert van der G.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Demoniseren? Ik borduur enkel voort op de conclusie van Ryan dat Lucassen naar alle waarschijnlijkheid geen dierenvriend is. Dat vind ik een teken van harteloosheid.
Over welke incidenten heeft die gast het als er van "intimiderend gedrag geen sprake is"?quote:'De incidenten waar u op doelt waren het gevolg van een langlopend
meningsverschil met een aantal hondenbezitters over de overlast die ik
ondervond van hondenpoep. Van intimiderend of bedreigend gedrag van
mijn kant is absoluut geen sprake geweest.'
Dat kan, om dan de frustraties die hij daarna nog overhoudt bot te vieren op zijn eega.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat Geert, Lucassen opdraagt om in therapie te gaan bij Graus. Hem kennis laten maken met de warmte van een dier met een hoog knuffel-gehalte.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan, om dan de frustraties die hij daarna nog overhoudt bot te vieren op zijn eega.
Volkert hield inderdaad net een tikkeltje teveel van het dierenrijk. Overigens heb ik het verband tussen dierenliefde en de moord op Fortuyn nooit begrepen. Droeg Pim, flamboyant als hij was, wellicht bont?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou kunnen 100% full blown dierenvrienden ook erg nerdy acties op touw zetten hoor, kijk naar Volkert van der G.
Ik zou er net tussenin gaan zitten.
Neuh, ik heb dat boekje van Voskuil gelezen over Volkert, ik kan het je aanraden.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volkert hield inderdaad net een tikkeltje teveel van het dierenrijk. Overigens heb ik het verband tussen dierenliefde en de moord op Fortuyn nooit begrepen. Droeg Pim, flamboyant als hij was, wellicht bont?
Whehehehe.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef mlg het volgende:
Ik snapte al nooit waarom mensen altijd zeggen dat de PVV een linkse agenda heeft, maar het is me nu duidelijk.
quote:Het zal u niet ontgaan zijn. Er is wederom een PVV'er in opspraak gekomen wegens crimineel gedrag. Dit is, inclusief de eerder geschrapte kandidaat-Kamerleden Van Hemert, Brogt en Markuszower, al de achtste. Als we alleen de vijf huidige PVV-Kamerleden meetellen, is nog steeds meer dan 20% van de huidige PVV-fractie beschuldigd van crimineel gedrag. Significant meer dan de 13,8% van de jonge Marokkanen in Gouda.
Dat was ons hier op FOK! in een eerder topic ook al opgevallenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef Jud1th het volgende:
Criminaliteitscijfers PVV-kamerleden hoger dan Goudse straatjeugd
[..]
Ik ga echt niet tussen Lucassen en Van der G. zitten heur. Word je kapotgeschoten en daarna bedreigd en krijg je nog een emmer water over je heen als afsluiterquote:Op donderdag 11 november 2010 12:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou kunnen 100% full blown dierenvrienden ook erg nerdy acties op touw zetten hoor, kijk naar Volkert van der G.
Ik zou er net tussenin gaan zitten.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Je moet je kop ook niet in het zand willen steken. Het relatieve aantal verdachten onder PVV-fractieleden is nu eenmaal erg hoog. Gemiddeld komen PVV-fractieleden vaker in aanraking met de politie dan Antillianen en Marokkanen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef Jud1th het volgende:
[..]
quote:2. Hero Brinkman bedreiging, openbare dronkenschap, diefstal (van bier)
Ze hebben dan ook verdomd veel gemeen met den SP en PvdA'ers!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef Jud1th het volgende:
[..]
...tijdens een bezetting van ons land door nazi's.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook verdomd veel gemeen met den SP en PvdA'ers!
Zitten daar ook zo veel criminele kamerleden in de fractie?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook verdomd veel gemeen met den SP en PvdA'ers!
Misschien dat ik met veel moeite een SPer kan bedenken die wel eens vast heeft gezeten voor een of andere actie, maar verder niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zitten daar ook zo veel criminele kamerleden in de fractie?
Het is toch ook niet zo interessant bij die SocioPaten.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien dat ik met veel moeite een SPer kan bedenken die wel eens vast heeft gezeten voor een of andere actie, maar verder niet.
Wut, het gaat over de achterban toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zitten daar ook zo veel criminele kamerleden in de fractie?
De meeste criminelen nemen volgens mij niet de moeite om te stemmen, al zullen er de afgelopen verkiezingen best relatief veel tokkies op Geert hebben gestemdquote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wut, het gaat over de achterban toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |