Als Cohen je niet voor is tenminstequote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geeft niet, de Israëlische blokkade pikt het wel weer op. Ik en m'n beste vriend Netanyahu hebben aan alles gedacht.
Die is te druk bezig thee uit te 'delen' in de Gaza strook.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Als Cohen je niet voor is tenminste
Jouw beste vriend Netanyahu?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geeft niet, de Israëlische blokkade pikt het wel weer op. Ik en m'n beste vriend Netanyahu hebben aan alles gedacht.
Willy Brandt?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef mlg het volgende:
Mijn vriend uit Duitsland is al overleden
Chemtrails?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is te druk bezig thee uit te 'delen' in de Gaza strook.
[ afbeelding ]
Geheimzinnige PvdA raketten.quote:
Uit Noord-Korea, toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geheimzinnige PvdA raketten.
Dat zijn slappe aftreksels, de echte thee heeft Cohen hoogstpersoonlijk uit L.A. over laten komen een paar dagen geleden.quote:
'Een' als in 1?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
Het is toch niet meer dan normaal dat je de halve buurt bedreigt wanneer er een hondendrol voor je deur ligt?
Nee, een als in een.quote:
Darjeeling, dacht ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn slappe aftreksels, de echte thee heeft Cohen hoogstpersoonlijk uit L.A. over laten komen een paar dagen geleden.
Tja, nu Balkenende premier af is heeft hij tijd voor andere hobbies. En aangezien Cohen een voorliefde heeft voor rode knopjes valt het mooi te combineren natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Darjeeling, dacht ik.
Beetje VOC-mentaliteit hooghouden hè? ....Toch?
Zullen er wel meer dan 1 zijn geweest, schat ik in.quote:
LOL, als zou blijken dat Tofik Dibi de dingen had gedaan die die kale van de PVV had geflikt, dan had jij al 3 topics vol gebaggerd. Over hoe verschrikkelijk het is dat zo iemand in de kamer zit.quote:
Johnny Flodder-achtig eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ebenezer Scrooge-achtig verhaaltje eigenlijk.
Mijn ouders hebben twee katten. Die vertroetel ik altijd als ik op bezoek kom. Geen idee waarom ik dit vertel. Wacht....misschien om duidelijk te maken dat ik niet zo'n harteloos monster ben als Lucassen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zullen er wel meer dan 1 zijn geweest, schat ik in.
Sommige mensen zijn wel gevoelig daarvoor.
Het kan je kapot maken.
Maar ja dan heb je nooit zelf een hondje gehad.
Dan heb je wrs ook nooit liefde gekend in je leven.
Dat kan... dan ga je de politiek in, voor een partij zoals de PVV.
Nou nou Gretta, niet vergeten wat onze Geert heeft gezegd over demoniseren.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben twee katten. Die vertroetel ik altijd als ik op bezoek kom. Geen idee waarom ik dit vertel. Wacht....misschien om duidelijk te maken dat ik niet zo'n harteloos monster ben als Lucassen.
Ik denk dat die man ook veel liefde tekort komt hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben twee katten. Die vertroetel ik altijd als ik op bezoek kom. Geen idee waarom ik dit vertel. Wacht....misschien om duidelijk te maken dat ik niet zo'n harteloos monster ben als Lucassen.
Ik zie wel een overeenkomst eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Demoniseren? Ik borduur enkel voort op de conclusie van Ryan dat Lucassen naar alle waarschijnlijkheid geen dierenvriend is. Dat vind ik een teken van harteloosheid.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou Gretta, niet vergeten wat onze Geert heeft gezegd over demoniseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |