Een heropvoedingstrip naar Curacao Tel Aviv.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef mlg het volgende:
Wat moeten we nou doen? Dood martelen of kopje thee?
Hij zal wel degelijk iets aan damage control moeten doen als er ook maar een kern van waarheid in zit. Hoe hij dat gaat doen ben ik erg nieuwsgierig naar.quote:
Paspoort afpakken en uitzetten. Als de politieke wil er is kan alles, Geert heeft het zelf gezegdquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef mlg het volgende:
Wat moeten we nou doen? Dood martelen of kopje thee?
Naar de kibboetsj met die man.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heropvoedingstrip naar Curacao Tel Aviv.
Ik wil onze bondgenoten niet met deze jongen opzadelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent dus enkel hier om Wilders te bashenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks joh, je misdragen is geen enkel probleem, als het je rechtse vrienden zijn
Dan kunnen de Israëliërs hem als eerste sturen bij het stichten van een nieuwe nederzetting. Lucassen pest dan eerst alle Palestijnse buren weg, daarna komen de kolonisten er hun eigen huizen bouwen en sturen ze Lucassen weer naar het volgende Palestijnse dorpje.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
'Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was'quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zal wel degelijk iets aan damage control moeten doen als er ook maar een kern van waarheid in zit. Hoe hij dat gaat doen ben ik erg nieuwsgierig naar.
Hij zal zich ongetwijfeld laten leiden door wat hij denkt dat het beste voor de PVV is. Is dat de boel zoveel mogelijk wegmoffelen en hopen dat iedereen het over 2 weken vergeten is of gooit hij die kerel eruit.
Je bent dus enkel hier om dit voorval te bagatelliserenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je bent dus enkel hier om Wilders te bashen
Precies, de vlag om het land zich toe te eigenen hangt al op het kantoor, ik zeg; doen!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan kunnen de Israëliërs hem als eerste sturen bij het stichten van een nieuwe nederzetting. Lucassen pest dan eerst alle Palestijnse buren weg, daarna komen de kolonisten er hun eigen huizen bouwen en sturen ze Lucassen weer naar het volgende Palestijnse dorpje.
Een mening hebben over Wilders is al vlug Bashen hiero.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je bent dus enkel hier om Wilders te bashen
Zoiets vermoed ik wel, als je die kerel eruit gooit geef je er juist heel veel ruchtbaarheid aan en bevestig je het vooroordeel dat de PVV LPF-achtige taferelen in het verschiet heeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef betyar het volgende:
[..]
'Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was'
Kunnen we dat niet met thee oplossen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan kunnen de Israëliërs hem als eerste sturen bij het stichten van een nieuwe nederzetting. Lucassen pest dan eerst alle Palestijnse buren weg, daarna komen de kolonisten er hun eigen huizen bouwen en sturen ze Lucassen weer naar het volgende Palestijnse dorpje.
Oplosthee?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet met thee oplossen?
Bash wijze appel niet zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Een mening hebben over Wilders is al vlug Bashen hiero.
Wie?quote:
Zal wel moeten voor je meer inhoudelijke feiten weet. Nu zitten we enkel met wat geroep van buurtbewoners. Dat kunnen er ook 2 zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent dus enkel hier om dit voorval te bagatelliseren
Nee, absoluut niet! Die gooien alles in de zee.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom maken we er niet meteen een Tea Party van.
Dat geeft niet, de Israëlische blokkade pikt het wel weer op. Ik en m'n beste vriend Netanyahu hebben aan alles gedacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Die gooien alles in de zee.
Heb je inhoudelijke feiten over die rellende marokkanen, dat kunnen er ook 2 zijn!.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zal wel moeten voor je meer inhoudelijke feiten weet. Nu zitten we enkel met wat geroep van buurtbewoners. Dat kunnen er ook 2 zijn.
Ik meen dat het juist naar correct Nederlandse maatstaven is niet voor je beurt te roepen. Tenminste, dat idee van rechtvaardigheid draag je wel uit in discussies over rellende Marokkanen. Waarom nu opeens niet dan? Heb je daar een zinnig antwoord op?
Dat is ondertussen in de doofpot beland.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die kopstotende PVV'er, of is die zaak nog onder de rechter?
Verrassend!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is ondertussen in de doofpot beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |