fakequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef heiden6 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2978667225829336299#
Dit filmpje heb ik echt al honderd keer om dubbel gelegen, zo epic!
Nummer 29, hele mooie!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
Die man rennenquote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Rémi Gaillard - The Godfather
[ afbeelding ]
Rémi Gaillard verandert een willekeurige parkeergarage in een scène uit The Godfather.
Geweldig
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Rémi Gaillard - The Godfather
[ afbeelding ]
Rémi Gaillard verandert een willekeurige parkeergarage in een scène uit The Godfather.
Geweldig
![]()
ME GUSTAquote:Op maandag 22 november 2010 10:58 schreef Hooidraad het volgende:
Weet iemand nog hoe deze meme heet?
[ afbeelding ]
Is dat niet een variant op de Epic Rage Guy?quote:Op maandag 22 november 2010 10:58 schreef Hooidraad het volgende:
Weet iemand nog hoe deze meme heet?
[ afbeelding ]
Ja, maar Mirel had er eens wat stripjes van gepost en daarbij heette het iets van 'painful sorrow' o.i.d., waarbij die gast steeds het zaadje was.quote:Op maandag 22 november 2010 14:14 schreef P8 het volgende:
[..]
Is dat niet een variant op de Epic Rage Guy?
Nee, das de grap ook lijkt mequote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef demanmetdehammer het volgende:
[ afbeelding ]
ziet iemand hem?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef demanmetdehammer het volgende:
[ afbeelding ]
ziet iemand hem?
Daar is ie eindelijk, bedankt manquote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Mirel het volgende:
http://knowyourmeme.com/memes/popular vast wel hier te vinden ergens, zie em nog niet staan
quote:
Die Jeffrey heeft er als christen ook weinig verstand van. ("At that time there were only 3 of them")quote:Genesis 5:4: En de dagen van Adam, nadat hij Set verwekt had, waren achthonderd jaar, en hij verwekte zonen en dochters
Hahahhaahahhaquote:
Wow hoe komt je hierop. Dit is trouwens wel echt muziek pur sang. Dat je überhaupt een gedeelte van een piano kan maken van pvc buis. Echt respectquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is dit?
[ afbeelding ]ik dacht copycatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
Blijft geniaal... Net zoals die hitler filmpjes ook geniaal zouden blijven als je maar niet wist wat er gezegd werd.quote:
Jij maakt je filmpjes zelf zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ga je nou alles van flabber 1:1 kopieëren?
Ik had ook een beetje het idee dat je simpelweg een spamaccount bent. Checkte je posts en je hebt bijna alleen maar topics waar je lappen tekst met een of andere stelling plaatst. Heb slechts een paar gewone posts gezien maar ik vind het maar vreemd. Heb je wel lol in het posten van dingen, of gewoon praten over van alles en nog wat met mensen op dit forum? Dat laatste zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:55 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Jij maakt je filmpjes zelf zeker?
De filmpjes komen van Flabber ja. Eén voor één? Bij lange na niet![]()
Ja dat zie ik dat je lol hebt in het posten met je Onzin voor je leven en TV topicsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik had ook een beetje het idee dat je simpelweg een spamaccount bent. Checkte je posts en je hebt bijna alleen maar topics waar je lappen tekst met een of andere stelling plaatst. Heb slechts een paar gewone posts gezien maar ik vind het maar vreemd. Heb je wel lol in het posten van dingen, of gewoon praten over van alles en nog wat met mensen op dit forum? Dat laatste zie ik niet gebeuren.
Just kidding johquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Mirel het volgende:
Enige wat ik doe is in TV en ONZ posten ja, verder er geen zin in. Tof van je dat je zegt dat nooit veel zal discussieren
Psst, nepquote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Maringo het volgende:
Drie experimenten voor het bewijs dat de aarde plat is! Lees en huil
Whahaha, een heel forum vol met trolls!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef Cluijt het volgende:
land over baptist_!
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=41768 <-- geniaal topic
Dat is the place to troll inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Whahaha, een heel forum vol met trolls!
deze is echt zo tof he.quote:
KOLEREquote:
Because 7 8 9quote:
oh nu snap ik emquote:
Dan heb jij nog niet veel filmpjes gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 09:53 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
HET VETSTE FREE RUNNING FILMPJE EVER!!!
Freerunning door Londen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet veel filmpjes gezien
OMG!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |