Jij maakt je filmpjes zelf zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ga je nou alles van flabber 1:1 kopieëren?
Ik had ook een beetje het idee dat je simpelweg een spamaccount bent. Checkte je posts en je hebt bijna alleen maar topics waar je lappen tekst met een of andere stelling plaatst. Heb slechts een paar gewone posts gezien maar ik vind het maar vreemd. Heb je wel lol in het posten van dingen, of gewoon praten over van alles en nog wat met mensen op dit forum? Dat laatste zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:55 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Jij maakt je filmpjes zelf zeker?
De filmpjes komen van Flabber ja. Eén voor één? Bij lange na niet![]()
Ja dat zie ik dat je lol hebt in het posten met je Onzin voor je leven en TV topicsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik had ook een beetje het idee dat je simpelweg een spamaccount bent. Checkte je posts en je hebt bijna alleen maar topics waar je lappen tekst met een of andere stelling plaatst. Heb slechts een paar gewone posts gezien maar ik vind het maar vreemd. Heb je wel lol in het posten van dingen, of gewoon praten over van alles en nog wat met mensen op dit forum? Dat laatste zie ik niet gebeuren.
Just kidding johquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Mirel het volgende:
Enige wat ik doe is in TV en ONZ posten ja, verder er geen zin in. Tof van je dat je zegt dat nooit veel zal discussieren
Psst, nepquote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Maringo het volgende:
Drie experimenten voor het bewijs dat de aarde plat is! Lees en huil
Whahaha, een heel forum vol met trolls!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef Cluijt het volgende:
land over baptist_!
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=41768 <-- geniaal topic
Dat is the place to troll inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Whahaha, een heel forum vol met trolls!
deze is echt zo tof he.quote:
KOLEREquote:
Because 7 8 9quote:
oh nu snap ik emquote:
Dan heb jij nog niet veel filmpjes gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 09:53 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
HET VETSTE FREE RUNNING FILMPJE EVER!!!
Freerunning door Londen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet veel filmpjes gezien
OMG!quote:
http://sarahjessicaparkerlookslikeahorse.com/quote:
Wist niet dat er een website van was. Zo flauwquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
http://sarahjessicaparkerlookslikeahorse.com/
En ja hoor er is er weer eentje.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Geweldig!
Na Conan, Rambo, Robocop en Terminator moet ook Commando eraan geloven![]()
Commando - the Musical
Voor de mensen die de andere niet hebben gezien
Conan
Rambo
Robocop
Terminator
Total Recall
Klassieker ja, de eerste keer dat ik die zag lag ik echt dubbelquote:
Wat een helden!quote:
MC martin doet dit nog beterquote:
Moest ik ook aan denken. Die lach blijft epischquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef P8 het volgende: