Die foto's onder examenantwoordenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Even een overzichtje van mijn opendirs:
Mappen:
Examenantwoorden
Bachelor Frog
"Pun's", engelse woordgrapjes
Troll Science
Overzichten:
Opendir PiRANiA
Opendir 2 PiRANiA (Let op: GROOT) (Handmatige plaatjes
Hotlinken mag
dat zoiets niet iemand opvalt voordat het gedrukt wordquote:
WTFquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:07 schreef Skwish het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
is dat echt gebeurd?quote:
Als je het filmpje gekeken hebt weet je hetquote:
Erg cool gedaan!quote:
haha heerlijkquote:
pssst:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
Niet allemaal maar toch wel akelig veel ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:06 schreef banapples het volgende:
[..]
Niet allemaal herkenbaar maar erg leuk.
ik heb altijd nummer 31quote:
2 maal pas.quote:
Ik zie gewoon de gif? f5?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat heb je met die post gedaan? Ik zie een rode stippellijn![]()
apart... Hij is nu enorm groot... In de quote staat ie wel goed.quote:
SPOILER: tikkie NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook gehad op kantoorquote:
Ongeveer 1/10 van een seconde?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:23 schreef Mr.Silencer het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde even voordat ik het doorhad.
Leuke 403 error....quote:Op donderdag 18 november 2010 14:23 schreef Mr.Silencer het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde even voordat ik het doorhad.
Link aanklikken en een keer op Enter drukkenquote:
Heldquote:
ik snap het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef heiden6 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2978667225829336299#
Dit filmpje heb ik echt al honderd keer om dubbel gelegen, zo epic!
Wat slecht gespeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Maddox is dan weer wel epic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef Mirel het volgende:
http://thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=epic
fakequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef heiden6 het volgende:
Nummer 29, hele mooie!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ]
Die man rennenquote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Rémi Gaillard - The Godfather
[ afbeelding ]
Rémi Gaillard verandert een willekeurige parkeergarage in een scène uit The Godfather.
Geweldig
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Rémi Gaillard - The Godfather
[ afbeelding ]
Rémi Gaillard verandert een willekeurige parkeergarage in een scène uit The Godfather.
Geweldig
![]()
ME GUSTAquote:Op maandag 22 november 2010 10:58 schreef Hooidraad het volgende:
Weet iemand nog hoe deze meme heet?
[ afbeelding ]
Is dat niet een variant op de Epic Rage Guy?quote:Op maandag 22 november 2010 10:58 schreef Hooidraad het volgende:
Weet iemand nog hoe deze meme heet?
[ afbeelding ]
Ja, maar Mirel had er eens wat stripjes van gepost en daarbij heette het iets van 'painful sorrow' o.i.d., waarbij die gast steeds het zaadje was.quote:Op maandag 22 november 2010 14:14 schreef P8 het volgende:
[..]
Is dat niet een variant op de Epic Rage Guy?
Nee, das de grap ook lijkt mequote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef demanmetdehammer het volgende:
[ afbeelding ]
ziet iemand hem?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef demanmetdehammer het volgende:
[ afbeelding ]
ziet iemand hem?
Daar is ie eindelijk, bedankt manquote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef Mirel het volgende:
http://knowyourmeme.com/memes/popular vast wel hier te vinden ergens, zie em nog niet staan
quote:
Die Jeffrey heeft er als christen ook weinig verstand van. ("At that time there were only 3 of them")quote:Genesis 5:4: En de dagen van Adam, nadat hij Set verwekt had, waren achthonderd jaar, en hij verwekte zonen en dochters
Hahahhaahahhaquote:
Wow hoe komt je hierop. Dit is trouwens wel echt muziek pur sang. Dat je überhaupt een gedeelte van een piano kan maken van pvc buis. Echt respectquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is dit?
[ afbeelding ]ik dacht copycatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
Blijft geniaal... Net zoals die hitler filmpjes ook geniaal zouden blijven als je maar niet wist wat er gezegd werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |