quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Blackviper het volgende:
Wij doen niet aan banden![]()
Maar succes
Wat zijn de gradaties eigenlijk dan?
Wit
Geel
Groen
Blauw
Rood
Zwart
??
Per band weet ik niet precies. Tegen de tijd dat ik voor blauw opga, train ik 2,5 jaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe lang heb je er over gedaan (per band)?
Volgens mij bestaat IKMF nog wel, maar is Eyal Yanolov om een of andere reden weggegaan en heeft KMG opgericht. Hier en hier staat bijvoorbeeld niet dat IKMF is veranderd naar KMG maar dat Eyal Yanilov weg is gegaan bij IKMF om KMG op te zetten en onder die naam zijn systeem verder te ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:21 schreef dapluiz het volgende:
Alleen inmiddels achterhaald, IKMF bestaat niet meerIs nu KMG geworden
Ja ok, IKMF is eigenlijk opgesplitst nu in IKMF en KMGquote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef Booomer het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat IKMF nog wel, maar is Eyal Yanolov om een of andere reden weggegaan en heeft KMG opgericht. Hier en hier staat bijvoorbeeld niet dat IKMF is veranderd naar KMG maar dat Eyal Yanilov weg is gegaan bij IKMF om KMG op te zetten en onder die naam zijn systeem verder te ontwikkelen.
Dit is er een, maar er zijn er vast meer. Als je zoekt op 'mma store amsterdam' of 'freefight store amsterdam' kom je wel e.e.a. tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:54 schreef Mieks het volgende:
Dag lieverds,
Weet er misschien iemand een winkel in Amsterdam waar ik van die schoenen kan kopen die je op de matten kunt gebruiken? Worstelschoenen ofzo noemen ze dat?
Maar goed, ik denk dat jullie ze wel kennen.
Ik woon in Oost, maar als je ergens in Amsterdam iets weet,
Heel erg bedankt.
Ik heb geen ervaring met Groningen Fightskool. Ik vond wel nog een andere krav maga school in Groningen. Ik zou gewoon bij beide een proefles nemen, en dan besluiten welke je het beste vindt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef Capt.Ortega het volgende:
*Geïnteresseerde meldt.
Ik denk erover om 3 januari te beginnen in Groningen. Ik zal zo de reeks even doorlezen maar heeft iemand hier ervaringen met Gron./Fightskool?
Ik heb enige ervaring met martial arts en wat KM mij zo op het eerste oog lijkt te missen is het spar/gevechts-element. Ik heb vele filmpjes gekeken maar het blijft mij maar overkomen als een demonstratie-sport. Hebben jullie dat gemis niet tijdens trainingen of kijk ik als newbie nu ergens overheen?
Zoals gezegd gewoon proefles nemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef Capt.Ortega het volgende:
*Geïnteresseerde meldt.
Ik denk erover om 3 januari te beginnen in Groningen. Ik zal zo de reeks even doorlezen maar heeft iemand hier ervaringen met Gron./Fightskool?
Ik heb enige ervaring met martial arts en wat KM mij zo op het eerste oog lijkt te missen is het spar/gevechts-element. Ik heb vele filmpjes gekeken maar het blijft mij maar overkomen als een demonstratie-sport. Hebben jullie dat gemis niet tijdens trainingen of kijk ik als newbie nu ergens overheen?
IKMF hanteert Practitioner/Graduate/Expert/Master levels, KMW hanteert banden (al worden die niet gedragen). Hier staat hoe die verschillende gradatiesystemen overeenkomen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:10 schreef Capt.Ortega het volgende:
Ook vroeg ik mij af hoe de gradaties/diploma's bij Krav Maga werken. Ik lees termen als Master level 3 / Expert level 8 (Eyal Yanilov) en .... nevermind; heb de info al gevonden![]()
Welke gradaties hebben de FOK!kers hiero?
Klopt helemaal, daarom zijn seminars zo leuk. Ik hou gewoon een beetje de websites van Krav Maga Worldwide scholen in NL in de gaten (omdat ik zelf bij KMW train). In April komt Moshe Katz weer naar Nederland, gaat iemand daar nog naartoe? Ik ben vorig jaar geweest en vond het echt leerzaam, dus ik ga sowieso weer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:10 schreef Capt.Ortega het volgende:
Boomer zei ook iets van seminars. Worden die vaak gegeven in NL of zijn die er alleen maar als een internationaal iemand als Yanilov NL bezoekt?
Lijkt me best spannend zo'n middag. Naast het feit dat je les krijgt van iemand anders dan je eigen instructeur is het toch een soort vergelijking van skills met een tegenstander die je niet kent. Want je hebt vrij snel in de gaten hoe goed de leden bij jouw vereniging zijn.
Dat wil ik ook nog steeds een keer doen, maar dat is best duur.. Komt wel een keer als ik klaar ben met studeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef gimgamgommetje het volgende:
Mijn vriendin en ik vliegen vanavond naar Israel voor een touring en training event van 10 dagen met Eyal Yanilov (KMG) We gaan ook een hoop gevarieerde dingen doen.
We hebben er veel zin in
Dan ben ik op wintersportquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef gimgamgommetje het volgende:
In mijn geval zijn het gelukkig bedrijfskosten. Dat scheelt wel een stuk.
Voor mij is het lastig om doordeweeks ergens te trainen omdat ik 's avonds in de sportschool werk 5 dagen per week. Dus ik moet mensen inhuren voor priveles overdag, zoals met mma/bjj of intensief trainen gedurende een periode dat de sportschool even dicht kan. Vorig jaar hebben we een aantal weken in een kamp in Thailand getraind in muay thai en mma en een paar jaar terug in de VS voor Kidpower.
Er worden vrij veel events voor krav maga georganiseerd door de verschillende organisaties, dus je kunt de komende jaren je lol op wat dat betreft.
In januari is er weer een seminar met het thema: "multiple attackers". check www.kravmagatromp.nl als je interesse hebt.
Nee tenzij je een pimp abbo ofzo hebt. Maar dat heb ik er niet voor over hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:05 schreef Booomer het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, probleem is dat je de OP niet kan aanpassen als er nieuwe seminars gegeven worden..
Website met die events toevallig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Booomer het volgende:
Zaterdag 16 en zondag 17 april komt Itay Gil trouwens naar Amsterdam voor een seminar.. Nog mensen die daar heen gaan? Wordt wel duur maandje, want die seminar van Moshe Katz is ook eind april.
Haha ik weet jet mensen reageren ook anders. Maarkan je die dingen ook gewoon kopen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef Booomer het volgende:
Gabriël Greenstein van G-Safe traint ermee. Hij heeft me het wel eens laten voelen, wel een kutgevoel.. Dan zorg je wel dat je je techniek goed doet, haha!
Ik had in de les al iets gehoord van dat seminar maar nog geen exacte data. Wsl ben ik er wel bij, ze staan iig vast in mn agenda.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Booomer het volgende:
Zaterdag 16 en zondag 17 april komt Itay Gil trouwens naar Amsterdam voor een seminar.. Nog mensen die daar heen gaan? Wordt wel duur maandje, want die seminar van Moshe Katz is ook eind april.
Die dingen zullen in NL wel niet te krijgen zijn dan.. Beetje jammer want ik vind het wel iets toevoegen aan je trainingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef gimgamgommetje het volgende:
Voor zover ik gehoord heb mogen ze niet omdat ze te veel lijken op een stungun.
Maar goed, het is relatief nieuw spul, dus het kan best dat er nog geen officiële uitspraak over is.
Ik durf daar mijn vingers dus niet aan te branden...
De blueguns en andere realistische trainingspistolen zijn trouwens ook gewoon officieel verboden , maar wel overal verkrijgbaar en algemeen gebruikt. Ik heb niet het idee dat er echt tegen opgetreden wordt.
Haha, zo sterk zijn ze ook weer niet..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef gimgamgommetje het volgende:
Voor zover ik gehoord heb mogen ze niet omdat ze te veel lijken op een stungun.
Ik train idd in Leiden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef l33uw het volgende:
Ik wil binnekort misschien ook met krav maga in leiden beginnen, maar vroeg me af of er hier ook mensen zijn die al in leiden trainen (blackviper?). en die mij kunnen vertellen hoe de samenstelling van de groep is. ben zelf namelijk een jongen van 18 en zou wel leuk zijn als er ook wat leeftijdsgenoten zouden zijn.
Je hebt meer kans ongeschonden van een belager met pistool af te komen, dan als je belager een mes heeft. Een pistool blokkeert als je de slede vastpakt, een mes blijft altijd snijden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef tarantism het volgende:
Nu lees ik hier echter het verdedigen tegen vuurwapens. Alhoewel het ontwapenen van een vuurwapen drager me realistisch lijkt, vraag ik me toch af of je in het geval van pistolen niet sowieso kansloos bent als ongewapende.
zou het daarom niet beter zijn je trainingstijd te investeren in steekwapens en ongewapende verdediging? Wat dit betreft ben ik wellicht toch bekrompen door mijn eigen stijl, want ik heb nog nooit tegen vuurwapens verdedigd met de jits.
Wij hebben vanavond getraind met zo'n shockknife en het voegt zeker wat toe aan je training. Normaal met rubberen messen dan worden de meesten na een tijdje wat laconiek en ook slordiger met de defenses.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:21 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Die dingen zullen in NL wel niet te krijgen zijn dan.. Beetje jammer want ik vind het wel iets toevoegen aan je training
Waar train je? Wij hebben het maandag ook gedaan in Nieuwegein!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond getraind met zo'n shockknife en het voegt zeker wat toe aan je training.
Hm, nee niets van gehoord. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:34 schreef Lajoie het volgende:
Den Bosch. Instructeur vertelde al dat ze het in Nieuwegein ook al gedaan hadden ja. 20 feb wordt er trouwens één of andere crossfit circuit-training ofzo gegeven in Amsterdam door een gastdocent. Bij jullie ook iets van gehoord?
http://www.protectinvest.nl/nieuws.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hm, nee niets van gehoord. Wat is dat dan?
Volgens mij zag ik op de website van Den Bosch staan dat zij geen leerlingen meer aannemen. De school in Tilburg staat niet als erkend op www.ikmf.nl. Waarom is dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:32 schreef Booomer het volgende:
In Den Bosch zit Protect Invest, in Tilburg zit Impact Krav Maga. Beide scholen zijn aangesloten bij de internationale organisatie Krav Maga Worldwide, en beide scholen zijn van een black belt instructeur.
Omdat IKMF een andere organisatie is. De scholen die ik noemde zijn aangesloten bij Krav Maga Worldwide.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik op de website van Den Bosch staan dat zij geen leerlingen meer aannemen. De school in Tilburg staat niet als erkend op www.ikmf.nl. Waarom is dat?
Welke organisatie is beter?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:36 schreef Booomer het volgende:
[..]
Omdat IKMF een andere organisatie is. De scholen die ik noemde zijn aangesloten bij Krav Maga Worldwide.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, de meeste technieken lijken op elkaar. Ik denk persoonlijk dat de technieken van Krav Maga Worldwide iets harder en effectiever zijn.quote:
http://www.psdhbil.nl/ Rechtsonder staat dat het door omstandigheden niet mogelijk is om lessen te volgen bij psdhbilquote:Op zondag 13 maart 2011 15:36 schreef Booomer het volgende:
[..]
Omdat IKMF een andere organisatie is. De scholen die ik noemde zijn aangesloten bij Krav Maga Worldwide.
By the way, volgens mij neemt Protect Invest nog wel leden aan in Den Bosch hoor...
Dat is toch een heel andere school??quote:Op zondag 13 maart 2011 15:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
http://www.psdhbil.nl/ Rechtsonder staat dat het door omstandigheden niet mogelijk is om lessen te volgen bij psdhbil
Hoe lang volg jij het en waar? Heb je echt het gevoel dat het effectief is?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:39 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, de meeste technieken lijken op elkaar. Ik denk persoonlijk dat de technieken van Krav Maga Worldwide iets harder en effectiever zijn.
Ik train nu 3 jaar bij Protect Invest (in Nieuwegein) en ik denk zeker dat het effectief is..quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe lang volg jij het en waar? Heb je echt het gevoel dat het effectief is?
Oh wat stom! haha ik zit er even op te kijken... Die leraren zijn dus allemaal gecertificeerd?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat is toch een heel andere school??![]()
Protect Invest geeft ook les in Den Bosch, en die nemen nog wel gewoon leerlingen aan.
Alle instructeurs zijn gecertificeerd ja, alleen Mario en Rob zijn het verst. Ik zie trouwens dat niet alle instructeurs erop staan nog.. Het is best wel hard, maar het is niet zo dat je elke training geblesseerd verlaat.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh wat stom! haha ik zit er even op te kijken... Die leraren zijn dus allemaal gecertificeerd?
Is het wel een beetje een harde sport? Ik wil namelijk niet zo'n vrouwencursus volgen voor als iemand mij van mijn tasje berooft maar ik wil wel ECHT iets kunnen op den duur. Het hoeft ook allemaal niet te soft.
Hoe lang doe je het al? want ik lees ook veel op internet dat het slechts een mooie aanvulling is op bijvoorbeeld kickboksen of iets. Maar ik wil helemaal niet kickboksenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:49 schreef Booomer het volgende:
[..]
Alle instructeurs zijn gecertificeerd ja, alleen Mario en Rob zijn het verst. Ik zie trouwens dat niet alle instructeurs erop staan nog.. Het is best wel hard, maar het is niet zo dat je elke training geblesseerd verlaat.![]()
En ik heb het gelukkig nog niet hoeven gebruiken op straat.
Doe een proefles en neem je conditie meequote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh wat stom! haha ik zit er even op te kijken... Die leraren zijn dus allemaal gecertificeerd?
Is het wel een beetje een harde sport? Ik wil namelijk niet zo'n vrouwencursus volgen voor als iemand mij van mijn tasje berooft maar ik wil wel ECHT iets kunnen op den duur. Het hoeft ook allemaal niet te soft.
Heb je het wel eens moeten toepassen?
Waar volg jij het?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Doe een proefles en neem je conditie mee
Leiden maar die voldoet niet aan jou eisen. We zijn nergens bij aangesloten.quote:
Hmm.. hoe doe je dat? jezelf les geven?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:06 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Leiden maar die voldoet niet aan jou eisen. We zijn nergens bij aangesloten.
Mario (schouten) van protect invest weet wel eea van onze school hij heeft bij onze leraar getraind voordat hij voor zichzelf les ging geven.
voor zichzelf als in eigen schoolquote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hmm.. hoe doe je dat? jezelf les geven?
Oh op die fiets! Ja ik ga even kijken voor een proefles in Den Bosch na mijn tentamens. Ik fitness ook bij het Sportiom dus ben benieuwdquote:
Aah dat is een goeie idd! Hoe lang volg jij al Krav Maga?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef gimgamgommetje het volgende:
De school in Tilburg is natuurlijk krav maga school 013 . we hebben een eigen locatie in hartje Tilburg.
www.kravmagaschool013.com
We zijn tegenwoordig aangesloten bij krav maga global www.kravmaga.nl
Het is zo hard als je het zelf maakt. Ik ben niet zo gek op blessures maar hou er wel van als iedereen alles geeft. we sparren ook op enige uitzonderingen na elke les.
Je kunt hier ook terecht bij sportooms en bij een school van IKI, dus je kunt je lol op.
In Den Bosch en omgeving kun je je ook op meerdere scholen terecht.
Wat dat betreft zit je in deze omgeving eigenlijk best luxe.
Ik zou gewoon proeflessen volgen binnen het gebied waarin je wilt/ kunt reizen en dan kiezen.
Wees er snel bij, want als je je deze maand inschrijft in Den Bosch dan kun je een ander lid een maand korting geven. Als dat geen buitenkansje is!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh op die fiets! Ja ik ga even kijken voor een proefles in Den Bosch na mijn tentamens. Ik fitness ook bij het Sportiom dus ben benieuwd
Deze maand; as in; Maart? Want idd eind Maart zijn m'n tentamens afgelopen dus kan dan inschrijven.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Wees er snel bij, want als je je deze maand inschrijft in Den Bosch dan kun je een ander lid een maand korting geven. Als dat geen buitenkansje is!
pick me, pick me!
Tot dinsdag!
Jep, maart idd, zal nog ff navragen of de actie in april ook geldt. Maareh... neem eerst een proefles voor je besluit of je inschrijftquote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Deze maand; as in; Maart? Want idd eind Maart zijn m'n tentamens afgelopen dus kan dan inschrijven.
Wil je dan best die maand korting geven
Jij zit ook in Den Bosch begrijp ik? Is de manier van lesgeven hard?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:47 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Jep, maart idd, zal nog ff navragen of de actie in april ook geldt. Maareh... neem eerst een proefles voor je besluit of je inschrijft.
En wat blackviper zegt had ik ook al in gedachten.
Ik begrijp het niet helemaal..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij zit ook in Den Bosch begrijp ik? Is de manier van lesgeven hard?
Als je mij je ervaring daar vertelt mag je van mij de gehele korting hebben
Ik wil het wel hard hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal..
wil je nou wel of juist niet hard? Het is namelijk een tamelijk harde sport
Hard is voor mij als ik compleet gebroken onder de blauwe plekken thuis kom en daadwerkelijk iets leer, zoals dat in echte situaties ook gaat.quote:
Coole sitequote:Op woensdag 13 april 2011 00:39 schreef gimgamgommetje het volgende:
@Blackviper. Het enige bedrijf in Nederland waarvan ik weet dat ze die verkopen is technisch bureau Mulder. Ik heb geen idee of ze die ook aan particulieren verkopen. http://www.tbm.nl/
Je kunt ze vast wel gewoon op de website bestellen en zelf het risico nemen of de douane het er mee eens is... www.shocknife.com
Zo email verstuurd ben benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 13 april 2011 07:36 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Coole site![]()
Daar komen dus ook die blauwe guns vandaan. Zit een hoop tof spul tussen. Zal eens een mailtje dichten naar ze.
Wat niet weet wat niet deert?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef gimgamgommetje het volgende:
houd er rekening mee dat de blueguns verboden zijn in NL om zonder vergunning mee te trainen.
Ik weet dat je ze overal kunt kopen en dat er overal mee getraind wordt. , maar ze staan expliciet vermeld in de wapenwet. ook andere kleuren zoals geel en oranje mogen niet.
quote:Rings Manufacturing crafts the most detailed, accurate and extensive line of Firearm Simulators on the market today. All of our products are inert detailed replicas of actual weapons designed for Law Enforcement and Military Training.
Each product is made with strong, impact-resistant polyurethane with steel reinforcement. This prevents bending and flexing while maintaining the detail, handling and balance of the actual weapon they represent.
Heb zo een idee dat je hier nog best last mee zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef gimgamgommetje het volgende:
Zo'n echt ijzeren ding met die scherpe puntjes en randjes voelt toch anders.
Maar ja... om die nou in je school te leggen is ook weer zo iets.
Wist ik ook niet. En die toko, TBM, reageert ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Booomer het volgende:
Hm wist niet dat je daar al een vergunning voor nodig hebt...
Tja als je buren gaan bellen als jij met dat ding in huis aan t spelen ben kan het nog wel eens naar worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Booomer het volgende:
Nja, ik dacht is misschien handig om thuis wat technieken door te kunnen nemen.. Maar als je er zo'n gezeik mee kan krijgen, laat maar dan.
Wat een ongelofelijke eikel is die vent. Dat je een advertentie zet voor commercieel gewin vind ik al op het randje. Maar dan (in een advertentie!) commentaar leveren op iemand die anderen probeerde te redden en daarbij zelf het leven liet is echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef gimgamgommetje het volgende:
Ja, ik waag me niet eens aan de blueguns etc.
Ik lees net dat ze die bij collega "ahum" Koos Kuijpers hebben afgepakt ivm verboden wapenbezit.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eerder__.html?p=12,1
Erg lastig als je voor een belangrijke cursus of klus een VOG (verklaring omtrent gedrag) nodig hebt.
Check die foto weet die gast veel hij ziet er al uit alsof hij niet helemaal 100% isquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke eikel is die vent. Dat je een advertentie zet voor commercieel gewin vind ik al op het randje. Maar dan (in een advertentie!) commentaar leveren op iemand die anderen probeerde te redden en daarbij zelf het leven liet is echt onbegrijpelijk.
Ik geloof dat ISS rijtje niet zo. Counter Terrorism Instructor wordt je daar alleen maar als je geboren en getogen Israelier bent en zoveel jaar zelf in counter terrorism teams dienst hebt gehad binnen de IDF.quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef gimgamgommetje het volgende:
Daar geeft Toon Stelling les. Dat is echt een absolute aanrader.
http://healthclubheijenoo(...)jenoord%20arnhem.pdf
Helemaal mee eens! Wat betreft die inzichten en ook de bont en blauwe armenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Booomer het volgende:
Travel Safe seminar van Itay Gil was vet! Heel m'n armen bont en blauw, maar wel nieuwe inzichten gekregen over een hoop technieken..
Helaas dus. Via daar ga ik er niet aankomen. Tenzij er aan zo een ontheffing is te komen.quote:Geachte heer xxxx
Helaas vallen deze trainingsmiddelen onder de Wet wapens en munitie en kunnen wij deze uitsluitend leveren aan de overheid of andere partijen, wie daarvoor een erkenning in hun bezit hebben.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
xxx TBM
http://www.kravmaga-vlc.nl/quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zijn hier mensen die in de regio Breda die aan Krav Maga doen? Of willen doen? Ik heb wel eens een aantal lessen gehad. Maar zou het weer op willen pakken. Liefst samen met iemand.
Ik weet niet wat je precies zoekt? Maar zo'n rubber trainingswapen kan je bij de meeste vechtsportwinkels wel krijgen (link).quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Blackviper het volgende:
Antwoord van TBM:
[..]
Helaas dus. Via daar ga ik er niet aankomen. Tenzij er aan zo een ontheffing is te komen.
Rest de vraag hoe komen al die andere mensen eraan en hoe kom je aan een ontheffing
Dan moet je eens bij Impact Krav Maga kijken van Ernie van Gorp.. Een keer bij een seminar van hem geweest, die vent is echt een kast!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zijn hier mensen die in de regio Breda die aan Krav Maga doen? Of willen doen? Ik heb wel eens een aantal lessen gehad. Maar zou het weer op willen pakken. Liefst samen met iemand.
Als je iets hoger had gekeken wist je hetquote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies zoekt? Maar zo'n rubber trainingswapen kan je bij de meeste vechtsportwinkels wel krijgen (link).
quote:Rings Manufacturing crafts the most detailed, accurate and extensive line of Firearm Simulators on the market today. All of our products are inert detailed replicas of actual weapons designed for Law Enforcement and Military Training.
Each product is made with strong, impact-resistant polyurethane with steel reinforcement. This prevents bending and flexing while maintaining the detail, handling and balance of the actual weapon they represent.
Blijkbaar heb je er een ontheffing voor nodig in ons landje. Ik voel er weinig voor om er 1 uit canada te laten komen en vervolgens bij de douane hier er achter te komen dat ze niet het land in mogen naar mij toequote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Booomer het volgende:
Oh ja, ik zie het. Die blue gun krijg je idd niet zomaar, of je moet je aanmelden bij een schietschool en een schietvergunning halen. Volgens mij mag je ze dan wel bestellen..
Die shockknife valt toch niet onder de wapenwet? Volgens mij kan je die gewoon bestellen via internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |