Hard is voor mij als ik compleet gebroken onder de blauwe plekken thuis kom en daadwerkelijk iets leer, zoals dat in echte situaties ook gaat.quote:
Coole sitequote:Op woensdag 13 april 2011 00:39 schreef gimgamgommetje het volgende:
@Blackviper. Het enige bedrijf in Nederland waarvan ik weet dat ze die verkopen is technisch bureau Mulder. Ik heb geen idee of ze die ook aan particulieren verkopen. http://www.tbm.nl/
Je kunt ze vast wel gewoon op de website bestellen en zelf het risico nemen of de douane het er mee eens is... www.shocknife.com
Zo email verstuurd ben benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 13 april 2011 07:36 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Coole site![]()
Daar komen dus ook die blauwe guns vandaan. Zit een hoop tof spul tussen. Zal eens een mailtje dichten naar ze.
Wat niet weet wat niet deert?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef gimgamgommetje het volgende:
houd er rekening mee dat de blueguns verboden zijn in NL om zonder vergunning mee te trainen.
Ik weet dat je ze overal kunt kopen en dat er overal mee getraind wordt. , maar ze staan expliciet vermeld in de wapenwet. ook andere kleuren zoals geel en oranje mogen niet.
quote:Rings Manufacturing crafts the most detailed, accurate and extensive line of Firearm Simulators on the market today. All of our products are inert detailed replicas of actual weapons designed for Law Enforcement and Military Training.
Each product is made with strong, impact-resistant polyurethane with steel reinforcement. This prevents bending and flexing while maintaining the detail, handling and balance of the actual weapon they represent.
Heb zo een idee dat je hier nog best last mee zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef gimgamgommetje het volgende:
Zo'n echt ijzeren ding met die scherpe puntjes en randjes voelt toch anders.
Maar ja... om die nou in je school te leggen is ook weer zo iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |