Wist ik ook niet. En die toko, TBM, reageert ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Booomer het volgende:
Hm wist niet dat je daar al een vergunning voor nodig hebt...
Tja als je buren gaan bellen als jij met dat ding in huis aan t spelen ben kan het nog wel eens naar worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Booomer het volgende:
Nja, ik dacht is misschien handig om thuis wat technieken door te kunnen nemen.. Maar als je er zo'n gezeik mee kan krijgen, laat maar dan.
Wat een ongelofelijke eikel is die vent. Dat je een advertentie zet voor commercieel gewin vind ik al op het randje. Maar dan (in een advertentie!) commentaar leveren op iemand die anderen probeerde te redden en daarbij zelf het leven liet is echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef gimgamgommetje het volgende:
Ja, ik waag me niet eens aan de blueguns etc.
Ik lees net dat ze die bij collega "ahum" Koos Kuijpers hebben afgepakt ivm verboden wapenbezit.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eerder__.html?p=12,1
Erg lastig als je voor een belangrijke cursus of klus een VOG (verklaring omtrent gedrag) nodig hebt.
Check die foto weet die gast veel hij ziet er al uit alsof hij niet helemaal 100% isquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke eikel is die vent. Dat je een advertentie zet voor commercieel gewin vind ik al op het randje. Maar dan (in een advertentie!) commentaar leveren op iemand die anderen probeerde te redden en daarbij zelf het leven liet is echt onbegrijpelijk.
Ik geloof dat ISS rijtje niet zo. Counter Terrorism Instructor wordt je daar alleen maar als je geboren en getogen Israelier bent en zoveel jaar zelf in counter terrorism teams dienst hebt gehad binnen de IDF.quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef gimgamgommetje het volgende:
Daar geeft Toon Stelling les. Dat is echt een absolute aanrader.
http://healthclubheijenoo(...)jenoord%20arnhem.pdf
Helemaal mee eens! Wat betreft die inzichten en ook de bont en blauwe armenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Booomer het volgende:
Travel Safe seminar van Itay Gil was vet! Heel m'n armen bont en blauw, maar wel nieuwe inzichten gekregen over een hoop technieken..
Helaas dus. Via daar ga ik er niet aankomen. Tenzij er aan zo een ontheffing is te komen.quote:Geachte heer xxxx
Helaas vallen deze trainingsmiddelen onder de Wet wapens en munitie en kunnen wij deze uitsluitend leveren aan de overheid of andere partijen, wie daarvoor een erkenning in hun bezit hebben.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
xxx TBM
http://www.kravmaga-vlc.nl/quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zijn hier mensen die in de regio Breda die aan Krav Maga doen? Of willen doen? Ik heb wel eens een aantal lessen gehad. Maar zou het weer op willen pakken. Liefst samen met iemand.
Ik weet niet wat je precies zoekt? Maar zo'n rubber trainingswapen kan je bij de meeste vechtsportwinkels wel krijgen (link).quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Blackviper het volgende:
Antwoord van TBM:
[..]
Helaas dus. Via daar ga ik er niet aankomen. Tenzij er aan zo een ontheffing is te komen.
Rest de vraag hoe komen al die andere mensen eraan en hoe kom je aan een ontheffing
Dan moet je eens bij Impact Krav Maga kijken van Ernie van Gorp.. Een keer bij een seminar van hem geweest, die vent is echt een kast!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Zijn hier mensen die in de regio Breda die aan Krav Maga doen? Of willen doen? Ik heb wel eens een aantal lessen gehad. Maar zou het weer op willen pakken. Liefst samen met iemand.
Als je iets hoger had gekeken wist je hetquote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies zoekt? Maar zo'n rubber trainingswapen kan je bij de meeste vechtsportwinkels wel krijgen (link).
quote:Rings Manufacturing crafts the most detailed, accurate and extensive line of Firearm Simulators on the market today. All of our products are inert detailed replicas of actual weapons designed for Law Enforcement and Military Training.
Each product is made with strong, impact-resistant polyurethane with steel reinforcement. This prevents bending and flexing while maintaining the detail, handling and balance of the actual weapon they represent.
Blijkbaar heb je er een ontheffing voor nodig in ons landje. Ik voel er weinig voor om er 1 uit canada te laten komen en vervolgens bij de douane hier er achter te komen dat ze niet het land in mogen naar mij toequote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Booomer het volgende:
Oh ja, ik zie het. Die blue gun krijg je idd niet zomaar, of je moet je aanmelden bij een schietschool en een schietvergunning halen. Volgens mij mag je ze dan wel bestellen..
Die shockknife valt toch niet onder de wapenwet? Volgens mij kan je die gewoon bestellen via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |