Dat wil ik ook nog steeds een keer doen, maar dat is best duur.. Komt wel een keer als ik klaar ben met studeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef gimgamgommetje het volgende:
Mijn vriendin en ik vliegen vanavond naar Israel voor een touring en training event van 10 dagen met Eyal Yanilov (KMG) We gaan ook een hoop gevarieerde dingen doen.
We hebben er veel zin in
Dan ben ik op wintersportquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef gimgamgommetje het volgende:
In mijn geval zijn het gelukkig bedrijfskosten. Dat scheelt wel een stuk.
Voor mij is het lastig om doordeweeks ergens te trainen omdat ik 's avonds in de sportschool werk 5 dagen per week. Dus ik moet mensen inhuren voor priveles overdag, zoals met mma/bjj of intensief trainen gedurende een periode dat de sportschool even dicht kan. Vorig jaar hebben we een aantal weken in een kamp in Thailand getraind in muay thai en mma en een paar jaar terug in de VS voor Kidpower.
Er worden vrij veel events voor krav maga georganiseerd door de verschillende organisaties, dus je kunt de komende jaren je lol op wat dat betreft.
In januari is er weer een seminar met het thema: "multiple attackers". check www.kravmagatromp.nl als je interesse hebt.
Nee tenzij je een pimp abbo ofzo hebt. Maar dat heb ik er niet voor over hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:05 schreef Booomer het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, probleem is dat je de OP niet kan aanpassen als er nieuwe seminars gegeven worden..
Website met die events toevallig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Booomer het volgende:
Zaterdag 16 en zondag 17 april komt Itay Gil trouwens naar Amsterdam voor een seminar.. Nog mensen die daar heen gaan? Wordt wel duur maandje, want die seminar van Moshe Katz is ook eind april.
Haha ik weet jet mensen reageren ook anders. Maarkan je die dingen ook gewoon kopen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef Booomer het volgende:
Gabriël Greenstein van G-Safe traint ermee. Hij heeft me het wel eens laten voelen, wel een kutgevoel.. Dan zorg je wel dat je je techniek goed doet, haha!
Ik had in de les al iets gehoord van dat seminar maar nog geen exacte data. Wsl ben ik er wel bij, ze staan iig vast in mn agenda.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Booomer het volgende:
Zaterdag 16 en zondag 17 april komt Itay Gil trouwens naar Amsterdam voor een seminar.. Nog mensen die daar heen gaan? Wordt wel duur maandje, want die seminar van Moshe Katz is ook eind april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |