abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88553540
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh? Dat hoor ik voor het eerst! Je hoort zo'n beetje overal dat banaan 'stopt'.
Ik wist er ook niet van, heb er indertijd een klein onderzoek naar gepleegd en mefke heeft gelijk: het is een fabeltje dat banaan verstoppend werkt. Net als andere fruitsoorten zitten er vezels in en vezels zijn oké! Er is wel een reden om mate te houden met banaan, want banaan staat redelijk hoog op de glycemische index voor een fruitsoort.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88553576
Die garage in het Karwei krantje lijkt me wel wat voor Tyler. Vrijdag kijken of die er nog is. Zo niet, dan kijken we wel in de stad naar een andere.

Ik heb begrepen dat hij amper avondeten eet. In het begin wel snel een koekje, zo'n dubbele met spul ertussen omdat hij snel boos kan worden bij mijn ouders.Nu doen ze dat niet meer zo snel.
En veel taxi en vruchtensappen.
Nu heb ik uitgelegd dat ik dat niet verstandig vind de hele dag door, is ook niet goed voor zijn tanden.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:40:36 #103
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88553583
Ow BE, hij is geweldig!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88553590
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, Xenia: je moet wel weten dat een sapcentrifuge een apparaat is in de orde van broodbakmachine. Sommige mensen hebben er veel plezier van en zweren erbij, andere mensen gebruiken het een keer, vinden het te veel moeite en laten het verstoffen in een aanrechtkastje. Ik heb mijn broodbakmachine maar aan mijn schoonmoeder gegeven. :Y)
Goed dat je het zegt. Mijn broodbakmachine staat al zeker drie jaar op zolder :Y)
Gekocht, 1 keer geprobeerd - ik kwam er tijdens het bakken achter dat ik geen eieren had en dacht dat brood vast ook wel zonder eieren gebakken kon worden... niet dus }:|
Eigenlijk kwam ik er al een beetje van terug toen je over het schoonmaken begon :@
Maar ik twijfel toch nog, want groente als sapje lijkt me dan wel weer heel goed. Misschien krijg ik zelf dan ook eens wat meer groente binnen :@
pi_88553605
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef Memmel het volgende:
Morris drinkt nu echt gewoon uit een bekertje. Had ik op de creche ook al laten weten. Maar daar hadden ze hem gewoon weer een tuitbeker gegeven, Die hij dus vervolgens openschroefde om uit de beker te drinken. Met als gevolg dat hij drijfnat was, omdat het niet helemaal wilde lukken. :')
Helemaal niet aan gedacht maar Seb drinkt ook uit een gewone beker maar had vrijdag op het kdv ook een tuitbeker. waarschijnlijk met een reden. :D Zal het eens vragen. Net zoals alle kindjes los op het bankje zitten en Seb als enige in een tuigje vast, heeft ook een reden _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 10 november 2010 @ 13:41:55 #106
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88553641
Ja, Morris moet ook in een tuigje! En hij klimt daar ook op de kast. Mag ook niet. Flauw he?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88553770
BE wat mooi!

Hier komt de sint eerst in de stad en gaat dan door naar onze wijk. Dus gaan we hier in de wijk kijken. Ik heb voor allebei al heel wat sintcadeautjes, ook wat voor in de schoen.
pi_88553911
Broodbakmachine en sapcentrifuge zou ik beiden wel willen, maar heb ik niet wegens ruimtegebrek. Ik kan ze gewoonweg nergens opbergen, helaas.

Mooi dat huisje BE O+

Dat keukentje is ook leuk. Senna had zich vrijdag kennelijk heel erg goed vermaakt op de peutergroep met het keukentje, dus het is hier ook een optie voor Sinterklaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88554006
Zo de kust is weer veilig hier

Vanmorgen even op visite bij een vriendin met een baby, en Lars vond dat uiteraard weer erg boeiend, en mepte de baby op zijn neus :{ Hij doet het bij mij ook steeds, en ik zeg wel standaard NEE en dat het zeer doet enzo, maar mijn kleine boefje moet dan alleen maar lachen. Ze hebben ook echt geen idee he...
Maar die vriendin keek zo boos naar Lars en naar mij.... :{w dat voelde echt heel vervelend....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88554110
Ooooh BE O+ O+ hij is echt geniaal O+
Superleuk! En dat gietertje enzo kan er dan ook af?

geweldig O+
ik snap precies wat je bedoelt over dat zelf maken, de prijs is niet zo absurd als je nagaat wat er aan stof en zulks ingaat. Tuurlijk zijn er goedkopere maak-opties maar vraag is of ie dna net zo leuk wordt. Ik wil het wel ooit nog eens doen maar das dan meer om mezelf bezig te houden hahaha

Heb je dat ene speelkleed gezien trouwens van dat weblog-mevrouwke met een Oscar?
*ff linkje zoeken*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88554141
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Xenia het volgende:

Eigenlijk kwam ik er al een beetje van terug toen je over het schoonmaken begon :@
Maar ik twijfel toch nog, want groente als sapje lijkt me dan wel weer heel goed. Misschien krijg ik zelf dan ook eens wat meer groente binnen :@
Het nadeel van een sapcentrifuge is dat je de schil van fruitsoorten moet halen waarvan je de schil niet kunt eten, bijvoorbeeld sinaasappelen. Mijn apparaat werkt verder heel soepeltjes. Ik haal er 4 onderdelen vanaf waarvan 2 grote, moet de restanten weggooien en kan de onderdelen afspoelen en laten drogen op het aanrecht. Ik zou de onderdelen ook in de vaatwasmachine kunnen doen maar die staat dan wel meteen vol.

Het kost al met al dus best wel wat moeite. Maar de sapjes zijn wel waanzinnig lekker! En zoals ik al zei, ik houd niet zo van groentes maar de groentesapjes zijn heerlijk!
pi_88554182
Julian heeft ook nog wel eens dat ie z'n handjes laat wapperen. Vorige maand sloeg ie het dochtertje van een vriendin in haar gezicht toen ze hem een kusje wilde geven.
Niet leuk nee.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:54:12 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88554334
Gietertje weet ik niet Huup, maar appeltjes wel bijvoorbeeld.
Ik had eerst een andere op het oog, maar heb toch voor een neutralere gekozen, deze past in elk fantasiespel zeg maar. ;)

Speelkleed? Wiewatwaar?
pi_88554505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Broodbakmachine en sapcentrifuge zou ik beiden wel willen, maar heb ik niet wegens ruimtegebrek. Ik kan ze gewoonweg nergens opbergen, helaas.

Mooi dat huisje BE O+

Dat keukentje is ook leuk. Senna had zich vrijdag kennelijk heel erg goed vermaakt op de peutergroep met het keukentje, dus het is hier ook een optie voor Sinterklaas.
Mijn broodbakmachine staat gewoon op de grond in de keuken. Opbergruimte heb ik er ook niet voor :N .
pi_88554603
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gietertje weet ik niet Huup, maar appeltjes wel bijvoorbeeld.
Ik had eerst een andere op het oog, maar heb toch voor een neutralere gekozen, deze past in elk fantasiespel zeg maar. ;)

Speelkleed? Wiewatwaar?
Ja hiero, bijna onmogelijk om zelf te maken, maar ooooh O+ om bij te kwijlen wel leuk :+

Oscar's car playmat

En hij had een auto-feestje. Ik vind vooral die krijtjes echt geniaal :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88554610
Nu was ik ook wel nieuwsgierig naar het huisje van BE. die is echt leuk zeg!!!!
En een keukentje kan zeker wel voor een jongentje!
Meike heeft er eentje, maar sinds Lars staat is hij er niet meer bij weg te slaan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88554650
Ik gebruik mijn broodbakmachine alleen om het deeg te kneden en te laten rijzen. Bakken doe ik in de oven, veel lekkerder! (en mooier)

Ik ben trouwens iemand die alle apparaten ook echt gebruikt. Is vrij zeldzaam geloof ik :D Met de kinderen ijs maken met de ijsmachine, samen verse pasta maken dat soort dingen. Da's echt mijn ding met de kinderen van B. en ik hoop dat I. dat ook leuk gaat vinden.

Tot nu toe weinig interesse :P... hoewel, opeten doet ze graag
pi_88554664
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Mijn broodbakmachine staat gewoon op de grond in de keuken. Opbergruimte heb ik er ook niet voor :N .
haha, zelfs op de grond gaat hier niet lukken :D
Ja, midden in de kamer, maar dat lijkt me niet optimaal :P

Mochten we gaan verhuizen, dan komt er een, en een sapcentrifuge :Y
pi_88554697
Ik wil nog een luxe expressoapparaat, eigenlijk.
pi_88554725
Oh wacht, dit is het dreumestopic.
pi_88554731
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Gebruik je hem wel eens? Ik vind dat het brood zo snel oud smaakt, en ik vind het eigenlijk alleen lekker als het vers is. Ook invriezen bevalt me niet goed.
pi_88554771
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wacht, dit is het dreumestopic.
Alsof je niet af en toe vreselijk aan een kopje espresso toe bent met zo'n dreumes!
pi_88554788
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gebruik mijn broodbakmachine alleen om het deeg te kneden en te laten rijzen. Bakken doe ik in de oven, veel lekkerder! (en mooier)

Ik ben trouwens iemand die alle apparaten ook echt gebruikt. Is vrij zeldzaam geloof ik :D Met de kinderen ijs maken met de ijsmachine, samen verse pasta maken dat soort dingen. Da's echt mijn ding met de kinderen van B. en ik hoop dat I. dat ook leuk gaat vinden.

Tot nu toe weinig interesse :P... hoewel, opeten doet ze graag
Ow dat kan ook nog natuurlijk, in de oven bakken. Maar deeg kneden is wel een heel gedoe met de hand natuurlijk. Lijkt me idd leuk om te doen met Senna als ze wat groter is. Of koekjes bakken, sapjes maken, pasta maken. Ik zal mijn pastamachine ook weer eens uit de kast plukken!
  woensdag 10 november 2010 @ 14:04:36 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88554817
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja hiero, bijna onmogelijk om zelf te maken, maar ooooh O+ om bij te kwijlen wel leuk :+

Oscar's car playmat

En hij had een auto-feestje. Ik vind vooral die krijtjes echt geniaal :D
Echt te gaaf! :Y O+
Maar dan moet je gewoon heel veel restjes stof hebben liggen, dan is het wel te doen. Je moet niet om die reden gaan kopen zeg maar.
pi_88554824
Kunnen we niet een keer een kookworkshop bij jou thuis doen, Sorbo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')