Ik wist er ook niet van, heb er indertijd een klein onderzoek naar gepleegd en mefke heeft gelijk: het is een fabeltje dat banaan verstoppend werkt. Net als andere fruitsoorten zitten er vezels in en vezels zijn oké! Er is wel een reden om mate te houden met banaan, want banaan staat redelijk hoog op de glycemische index voor een fruitsoort.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Dat hoor ik voor het eerst! Je hoort zo'n beetje overal dat banaan 'stopt'.
Goed dat je het zegt. Mijn broodbakmachine staat al zeker drie jaar op zolderquote:Op woensdag 10 november 2010 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, Xenia: je moet wel weten dat een sapcentrifuge een apparaat is in de orde van broodbakmachine. Sommige mensen hebben er veel plezier van en zweren erbij, andere mensen gebruiken het een keer, vinden het te veel moeite en laten het verstoffen in een aanrechtkastje. Ik heb mijn broodbakmachine maar aan mijn schoonmoeder gegeven.
Helemaal niet aan gedacht maar Seb drinkt ook uit een gewone beker maar had vrijdag op het kdv ook een tuitbeker. waarschijnlijk met een reden.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef Memmel het volgende:
Morris drinkt nu echt gewoon uit een bekertje. Had ik op de creche ook al laten weten. Maar daar hadden ze hem gewoon weer een tuitbeker gegeven, Die hij dus vervolgens openschroefde om uit de beker te drinken. Met als gevolg dat hij drijfnat was, omdat het niet helemaal wilde lukken.
Het nadeel van een sapcentrifuge is dat je de schil van fruitsoorten moet halen waarvan je de schil niet kunt eten, bijvoorbeeld sinaasappelen. Mijn apparaat werkt verder heel soepeltjes. Ik haal er 4 onderdelen vanaf waarvan 2 grote, moet de restanten weggooien en kan de onderdelen afspoelen en laten drogen op het aanrecht. Ik zou de onderdelen ook in de vaatwasmachine kunnen doen maar die staat dan wel meteen vol.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Xenia het volgende:
Eigenlijk kwam ik er al een beetje van terug toen je over het schoonmaken begon![]()
Maar ik twijfel toch nog, want groente als sapje lijkt me dan wel weer heel goed. Misschien krijg ik zelf dan ook eens wat meer groente binnen
Mijn broodbakmachine staat gewoon op de grond in de keuken. Opbergruimte heb ik er ook niet voorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Broodbakmachine en sapcentrifuge zou ik beiden wel willen, maar heb ik niet wegens ruimtegebrek. Ik kan ze gewoonweg nergens opbergen, helaas.
Mooi dat huisje BE
Dat keukentje is ook leuk. Senna had zich vrijdag kennelijk heel erg goed vermaakt op de peutergroep met het keukentje, dus het is hier ook een optie voor Sinterklaas.
Ja hiero, bijna onmogelijk om zelf te maken, maar oooohquote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gietertje weet ik niet Huup, maar appeltjes wel bijvoorbeeld.
Ik had eerst een andere op het oog, maar heb toch voor een neutralere gekozen, deze past in elk fantasiespel zeg maar.
Speelkleed? Wiewatwaar?
haha, zelfs op de grond gaat hier niet lukkenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Mijn broodbakmachine staat gewoon op de grond in de keuken. Opbergruimte heb ik er ook niet voor.
Gebruik je hem wel eens? Ik vind dat het brood zo snel oud smaakt, en ik vind het eigenlijk alleen lekker als het vers is. Ook invriezen bevalt me niet goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn broodbakmachine staat gewoon op de grond in de keuken. Opbergruimte heb ik er ook niet voor.
Alsof je niet af en toe vreselijk aan een kopje espresso toe bent met zo'n dreumes!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wacht, dit is het dreumestopic.
Ow dat kan ook nog natuurlijk, in de oven bakken. Maar deeg kneden is wel een heel gedoe met de hand natuurlijk. Lijkt me idd leuk om te doen met Senna als ze wat groter is. Of koekjes bakken, sapjes maken, pasta maken. Ik zal mijn pastamachine ook weer eens uit de kast plukken!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gebruik mijn broodbakmachine alleen om het deeg te kneden en te laten rijzen. Bakken doe ik in de oven, veel lekkerder! (en mooier)
Ik ben trouwens iemand die alle apparaten ook echt gebruikt. Is vrij zeldzaam geloof ikMet de kinderen ijs maken met de ijsmachine, samen verse pasta maken dat soort dingen. Da's echt mijn ding met de kinderen van B. en ik hoop dat I. dat ook leuk gaat vinden.
Tot nu toe weinig interesse... hoewel, opeten doet ze graag
Echt te gaaf!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja hiero, bijna onmogelijk om zelf te maken, maar oooohom bij te kwijlen wel leuk
Oscar's car playmat
En hij had een auto-feestje. Ik vind vooral die krijtjes echt geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |