abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88549903
Dat is zeker een leuk cadeau :D

Hier toevallig gisteravond besloten om toch maar al een keertje sinterklaas te vieren, zomaar een leuk kadootje kopen, aangezien hij voor z'n verjaardag van ons ook nog niks gekregen heeft, vinden we dit nu wel een mooie gelegenheid.

Nu alleen nog iets leuks verzinnen, en wat ook gelijk praktisch is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 10 november 2010 @ 12:06:11 #52
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88550095
Ach, we hebben op dit moment 1 ding en hij heeft vorig jaar al zoveel gekregen dat het al snel teveel werd.

Van mijn schoonzusje krijgt hij iig een speelhuis van LP en van de opa's en oma's weet ik het nog niet

Maar zo'n beurs is natuurlijk wel ideaal, we hebben met koninginnedag ook al lekker goedkoop speelgoed op de rommelmarkt kunnen scoren!
pi_88550199
En het is ook ideaal voor kleertjes, babyspullen etc. :Y Ik heb er zoveel kleertjes en babyspullen vandaan. En veel merkspul voor weinig geld *O* Ik ben gek op merkspul voor weinig geld :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88550247
wij hebben besloten sint dit jaar gewoon over te slaan. Hij is nog zo klein, hij snapt er toch niets van. Dus hij mist ook niet echt iets. We hebben nog cadeautjes over van zijn verjaardag die we toen op zolder gezet hebben, die halen we tzt wel een keer naar beneden.
Op 4 december gaan we lekker naar de winter Efteling met mijn familie en dan vieren we op tweede kerstdag kerst met mijn schoonfamilie op MIJN manier. Dus we blijven lekker thuis, ik ga niet koken en het manneke kan dan lekker gewoon spelen. Dan zal ie vast nog wel wat cadeau's krijgen, schat ik zo in.

Hoe geven jullie trouwens banaan? Driekus krijgt van ons normaal een banaan in schijfjes op een bordje. Maar de laatste dagen is dat proppen geblazen. Er gaan stukken tegelijk in, hij krijgt het amper weg. Dus ik denk, mooi, dan krijg je gewoon 1 schijfje per keer, maar toen was het brullen. Dus dat is ook niet de oplossing (want brullen = krijsen = kokhalzen). Iemand een idee?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88550278
En nog kleinere stukjes geven Mefke?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88550296
oja, iemand al een gewone winkel gevonden waar je die kerststal van LP kan kopen? Ik kom alleen maar vage mp dingen tegen.
pi_88550316
Op een bordje in stukjes. Madam wilde daarstraks geen banaan, het bord werd met grof geweld weggeduwd terwijl ze gek is op bnaantje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88550338
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:11 schreef mefke79 het volgende:
oja, iemand al een gewone winkel gevonden waar je die kerststal van LP kan kopen? Ik kom alleen maar vage mp dingen tegen.
Die van mij komt gewoon uit de speelgoedwinkel :) Top1toys volgens mij

Wij geven een banaan in zijn geheel in zijn hand, anders wil Seb hem niet :D
  woensdag 10 november 2010 @ 12:13:11 #59
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88550356
Wij hebben hem vorig jaar gewoon bij Bart Smit gekocht, Mefke. En wat de banaan betreft ben ik geen hulp, want Bram krijgt een halve banaan in 1 keer.
pi_88550582
Timo krijgt gewoon een hele banaan en eet die netjes rustig op. Als t een erg grote is dan wel in 2 stukken. Hij is als ik hem stukjes geef wel sneller geneigd te gaan proppen..
pi_88550779
volgende keer dus geen bordje meer voor zijn neus, dan maar stukje voor stukje. Kijken of ie dat wel pikt. En het rare is, hij doet dat alleen bij mij, terwijl ik niet eens banaan lust!

Bij de Bart Smit ja? Raar, ik ben al een aantal keren verschillende speelgoedzaken binnengewandeld, maar ze hebben em telkens niet.
Mijn manneke vergaapt zijn verstand aan brandweerman Sam op tv..ziet er grappig uit. Eens kijken of ie ook thee lust, heb net wat gezet en het is nu aan het afkoelen.
  woensdag 10 november 2010 @ 12:29:38 #62
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88550851
Wij hebben hem vorig jaar volgens mij een week voor 5 dec gekocht bij Bart Smit in Winkelcentrum Woensel. Misschien eens vragen of ze hem dit jaar wel binnen krijgen?
pi_88550906
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef mefke79 het volgende:
volgende keer dus geen bordje meer voor zijn neus, dan maar stukje voor stukje. Kijken of ie dat wel pikt. En het rare is, hij doet dat alleen bij mij, terwijl ik niet eens banaan lust!

Bij de Bart Smit ja? Raar, ik ben al een aantal keren verschillende speelgoedzaken binnengewandeld, maar ze hebben em telkens niet.
Mijn manneke vergaapt zijn verstand aan brandweerman Sam op tv..ziet er grappig uit. Eens kijken of ie ook thee lust, heb net wat gezet en het is nu aan het afkoelen.
Ik heb hem bij Top1toys hier in het dorp zien staan, zelfs van de zomer :D
pi_88550974
ah, die in woensel kan ik eens bellen, daar ben ik zo. En ik ga maar eens zoeken waar er een top1toys zit. Desnoods stuur ik mijn ouders naar jouw dorp Estrys, dat is voor hen een kwartiertje.
  woensdag 10 november 2010 @ 12:35:29 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88551032
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt die verdraaide krentenbol weer aan. Dat was ik en Senna was 8 maanden en we hadden andere afspraken. Klaar met die krentenbol, please.

Ik vind niet dat ik rigide ben, en zelfs al zou ik dat in de ogen van anderen wel zijn, dan hoeft dat toch veroordeeld te worden? net zo min als de mensen veroordeeld hoeven te worden die het anders doen?

Zien jullie, verkondigers van meer vrijheid en lossere teugels, nou echt niet dat jullie nu net zo hard bezig zijn om andere te veroordelen als dat jullie zelf niet veroordeeld willen worden :?

Ik ga me niet verdedigen met lijstjes en gevallen dat ik met de hand over mijn te strenge hart streek en Senna wel wat lekkers-dat-van-mij-nog-niet-hoeft gegeten heeft.

Sorbootje, wat leuk! Ik vond de Hoi waarmee ze je begroet 's morgens ook zo leuk O+
Ja, daar was ik toch nog even. :@

Ieder mag doen wat hem goeddunkt. En ik snap hélemaal waarom je de dingen doet zoals je ze doet. ik deed ze niet veel anders bijvoorbeeld.

Maar het is toch gek dat meerdere mensen aangeven dat ze zich niet meer vrij voelen om te zeggen wat hun kind precies eet? Dat ze dan het gevoel hebben ontaard te zijn, of dat hun kop afgebeten wordt?
Er is denk ik geen waarheid in deze. En ik snap heel goed dat het pijnlijk is als je gewezen wordt op zendingsdrang. ;)
Dus verkondig ik lekker losse teugels; zo is er weer ruimte gekomen in het topic voor ook een ander geluid. Want dat mag ook gehoord. en gezien, en gedaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88551222
Ik snoep zelf ook wel eens wat, en Julian ziet dat dan en wil nu ook! Dan ga ik echt niet stiekem snoepen. Belangrijkste is dat er mate wordt gehouden.
Als kind snoepte ik ook, maar er waren gewoon afspraken over. Je niet volproppen dus. En dat doe ik nu nog steeds niet. En zo leer ik het Julian ook.

En als we uit eten gaan krijgt ie een fristi. We gaan hooguit een keer in de twee maanden uit eten, dus dan mag dat van mij best.
pi_88551246
hee, wij schijnen ook een top1toys te hebben hier in de stad. Weer wat geleerd. Dan ga ik die maar eens bellen. Thanks!
pi_88551274
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, daar was ik toch nog even. :@

Ieder mag doen wat hem goeddunkt. En ik snap hélemaal waarom je de dingen doet zoals je ze doet. ik deed ze niet veel anders bijvoorbeeld.

Maar het is toch gek dat meerdere mensen aangeven dat ze zich niet meer vrij voelen om te zeggen wat hun kind precies eet? Dat ze dan het gevoel hebben ontaard te zijn, of dat hun kop afgebeten wordt?
Er is denk ik geen waarheid in deze. En ik snap heel goed dat het pijnlijk is als je gewezen wordt op zendingsdrang. ;)
Dus verkondig ik lekker losse teugels; zo is er weer ruimte gekomen in het topic voor ook een ander geluid. Want dat mag ook gehoord. en gezien, en gedaan.
Ja, dan ga ik toch nog heel even antwoorden, want ik vind het dus wel heel naar dat al mijn posts eruit worden gehaald.

Ik heb niet gezegd en zal tegen niemand zeggen dat wat zijn/haar kind te eten krijgt, niet goed is. Behalve in gevallen als van die extreem dikke kinderen, maar dat is iets heel anders. Als er mensen zijn die niet durven zeggen wat ze hun kind geven, vind ik dat heel vervelend voor ze, maar voel ik mij niet aangesproken.
Als vertellen hoe je tegen dingen aankijkt gelijktstaat aan zendingsdrang, kun je het hele forum misschien beter meteen opdoeken.

En memmel: als het niet persoonlijk bedoeld is, moet je misschien geen persoonlijke opmerkingen maken.

Zo, en nu ben ik er helemaal klaar mee, met dit gezeik. Bah, zo gaat mijn plezier in posten ook wel weg, zeg...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 november 2010 @ 12:44:11 #69
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88551299
Mefke, bij ToysXl verkopen ze 'm ook maar daar zie ik 'm nu even niet op de website staan. Woensel is Eindhoven toch? Daar zit ook een ToysXL!
A grand adventure has begun.
pi_88551338
Wat gaan jullie snel :o

*O* voor de poep van Amelie. Fijn dat er nu al resultaat lijkt te zijn, hopelijk zet het zich zo voort ^O^

Miss, ik kan op mijn werk geen filmpjes kijken, dus dat doe ik dan pas later thuis en dan vergeet ik vaak erop te reageren. Maar ik heb dat fimpje waar Senna aan het dansen is drie keer bekeken. Zo schattig! En vriend heeft hem ook gekeken en begon na 5 seconden over jullie boxen en dat jullie ook wel weten wat goed geluid is... mannen... ;)

Mefke, ik snijd de banaan in lange reepjes, dat gaat goed, dan eet ze ze hetzelfde als bijvoorbeeld een soepstengel. Hoewel, sinds een week eet ze met haar eigen vorkje en dat vindt ze helemaal de bom. Erg handig, want als ze niet wil eten, gaat hij toch helemaal op zodra ze met haar eigen vorkje in de weer mag. O+

En de eetdiscussies vind ik juist altijd erg interessant. Ik heb me voor ik Xeentje kreeg nooit verdiept in eten (eten en koken heb ik nooit leuk gevonden), en ik ben juist blij met de informatie die ik hier en elders opdoe. Zo heb ik besloten dat ik binnenkort amandelmelk ga maken en dat ik me eens ga verdiepen in zo'n sapcentrifuge.

Meimeltje, die kogelbaan willen wij ook gaan halen vrijdagavond :) En het houten keukentje ook O+ Xeentje is in tegenstelling tot vriend en ikzelf reuze geinteresseerd in koken. Als iemand in de keuken bezig is gaat ze er bij staan zitten kijken en wordt helemaal gelukkig als ze dan haar eigen (lege) plastic beker en lepel krijgt. En maar roeren... :D

Als het weer niet al te slecht is, willen we zaterdag naar de intocht van Sinterklaas. Ik ben er zelf nooit bijgeweest en het lijkt me superleuk. Verheug me er al weken op :@
En ik heb ook al een hele lijst kadootjes gemaakt die me leuk lijken voor Sinterklaas. Maar ik moet daar 1 van doorgeven op mijn werk en ik kan gewoon niet kiezen. Zoveel leuks O+
  woensdag 10 november 2010 @ 12:49:43 #71
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88551503
Heb niet helemaal mee kunnen lezen, maar even over de banaan:
Gewoon in een keer geven en dan zit ze als een kleine aap ervan te eten:

(Maar banaan is nu even uit the picture, totdat het poepen weer wat beter gaat)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 10 november 2010 @ 12:49:56 #72
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88551509
Wij vieren dit jaar ook nog sinterklaas met mijn familie, maar ik heb daar ook al een lijstje voor klaar. Vooral praktische dingen, zoals een regenjas/pak, skibroek, ed. Speelgoed koop ik dan zelf wel.
pi_88551570
Xenia: houten keukentje is ook erg leuk! Wij hebben er ook 1 voor Kyllian zn 2e verjaardag gegeven en daar speelt hij nog steeds mee. Dyon is er nu ook al weg van!
pi_88551614
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dan ga ik toch nog heel even antwoorden, want ik vind het dus wel heel naar dat al mijn posts eruit worden gehaald.

Ik heb niet gezegd en zal tegen niemand zeggen dat wat zijn/haar kind te eten krijgt, niet goed is. Behalve in gevallen als van die extreem dikke kinderen, maar dat is iets heel anders. Als er mensen zijn die niet durven zeggen wat ze hun kind geven, vind ik dat heel vervelend voor ze, maar voel ik mij niet aangesproken.
Als vertellen hoe je tegen dingen aankijkt gelijktstaat aan zendingsdrang, kun je het hele forum misschien beter meteen opdoeken.

En memmel: als het niet persoonlijk bedoeld is, moet je misschien geen persoonlijke opmerkingen maken.

Zo, en nu ben ik er helemaal klaar mee, met dit gezeik. Bah, zo gaat mijn plezier in posten ook wel weg, zeg...
Ik zit al de hele ochtend op mijn handen. Tjemig, het was gewoon een discussie over TE DIKKE KINDEREN. Niet onze kinderen, niet of je een goede of slechte moeder bent. En als je daar zendingsdrang in leest, dan is dat je eigen opvatting. Ja, ik had vragen over suikers in sap, maar heb al verklaard waarom. Laat iedereen toch gewoon zijn eigen ding doen, om zijn eigen redenen. En ja, daar mag best een discussie over gevoerd worden, maar om nou de hele discussie niet mee te voeren en dan uiteindelijk met een botte conclusie binnen te komen walsen is duidelijk niet mijn stijl.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Miss, de lol om de posten wordt er wel minder door.
(en voor er nou weer mensen over vallen: als we dan toch gaan indelen in slechte en goede moeders, dan zou ik zeker ingedeeld worden bij de slechte want mijn kind eet frietjes, een potjes en knijpfruit....)
pi_88551682
dat van banaan en niet poepen schijnt trouwens een fabeltje te zijn...banaan heeft veel vezels. Vraag me niet naar de details, die ken ik niet.
pi_88551686
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef Meimeltje het volgende:
Xenia: houten keukentje is ook erg leuk! Wij hebben er ook 1 voor Kyllian zn 2e verjaardag gegeven en daar speelt hij nog steeds mee. Dyon is er nu ook al weg van!
Goed om te horen. Ik twijfelde een heel klein beetje omdat erbij staat vanaf drie jaar, maar ik denk toch dat ze hem al heel leuk zal vinden. En anders bewaar ik hem wel een tijdje op zolder.
  woensdag 10 november 2010 @ 12:55:23 #77
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88551702
Mefke, slechte ontaarde moeder meldt zich dan ook!!!!
Ze heeft gisteren na het zwemmen zelfs een stukje snickers (2mm bij 2mm toch wel hoor) gehad, hoe slecht zijn wij dan!
En tja, diksap en vruchtensap is slechter dan water, maar volgens mij nog altijd net iets beter dan gewoon niet drinken, want water drinkt ze niet, ze spuugt het keihard weer uit...
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 10 november 2010 @ 12:56:58 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88551759
Mefke, hier wordt banaan gewoon afgehapt. En ik zag dat je de thee liet afkoelen.. ik doe er altijd een beetje melk bij (dan slaat het minder snel aan in de fles) en dan een klein beetje koud water. Dan is t ook snel op de juiste temperatuur. Hoe vond Driekus het?

Jeetjejom :o :Y) _O- ^O^
pi_88551852
Hee, ik zie hier aardige rideetjes voor baby's zoals hierboven. Apart. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88551875
pi_88552226
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef mefke79 het volgende:
dat van banaan en niet poepen schijnt trouwens een fabeltje te zijn...banaan heeft veel vezels. Vraag me niet naar de details, die ken ik niet.
Zei mijn huisarts ook, ik moest het vooral gewoon blijven geven, geen voedingsmiddelen gaan ontwijken, het is de bedoeling dat ze leert poepen op een normaal voedingspatroon, dus mét af en toe een banaan zeg maar. Er is geen reden om banaan volledig te mijden en alleen nog maar pruimen te geven volgens hem.
Maar then again, dat is een advies dat ik kreeg voor mijn specifieke situatie dus wie weet gaat die vlieger nie altijd op :)

ik geef banaan ook zo, in zn geheel, vindt ze leuk geloof ik. Maar dus wel zonder schil, de banaan gaat al schoon op, als ik met schil zou geven gaat die schil volgens mij ook schoon op :')

En over speelgoed, Amélie krijgt van ons de LP kerststal van de sint, omdat ik die leuk vindt vooral :P en ze was op het CB zo leuk in de weer met een pop, dat heb k aan mn moeder verteld en die heeft nu een pop gekocht voor haar voor de sint. Dus dat, verder weet ik het niet.

Voor kerst doen mn schoonouders meestal 1 groter kado en we willen daar graag een slee voor vragen, zo'n houten met zo'n rekje achterop zeg maar dat ze zelf erop kan blijven zitten. Moet t wel sneeuwen dit jaar, maar niet te vroeg anders zijn al die baggersleeën weer uitverkocht :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 13:14:23 #82
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88552370
Volgens mij verkochten ze die LP kerststal vorig jaar ook bij Blokker?!
Mijn doos van Bol.com is net bezorgd hoorde ik, dus ik ben weer binnen voor de Sint!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88552417
quote:
17s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef Xenia het volgende:
[ afbeelding ]
O+ Die ga ik ook proberen te scoren vrijdag O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88552434
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef Memmel het volgende:
Volgens mij verkochten ze die LP kerststal vorig jaar ook bij Blokker?!
Mijn doos van Bol.com is net bezorgd hoorde ik, dus ik ben weer binnen voor de Sint!
klopt!

of althans, de mijne komt nu van de blokker. Mn moeder had er naar gevraagd aan een kassadame toen die dingen nog niet in de winkel stonden dus het zou zomaar kunnen dat ik er hier eentje heb die vorig jaar in de winkel stond.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88552670
Driekus vond de thee in een rietjesbeker vooral leuk om mee te spelen. Toen deksel eraf en zo drinken, dat was vooral leuk om alles ernaast te gieten. Toen dus nog maar even wat in een fles gedaan en daar heeft ie zowaar wat van gedronken. Zonder een vies gezicht te trekken overigens. Mooi, weten we dat ook weer. Het was trouwens groene thee met citroen, best een uitgesproken smaak, maar ja hij houdt van zuur dus dan doen we het maar.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:21:08 #86
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88552683
Eigenlijk wil ik ook een LP kerststal. Maar gewoon omdat ik die leuk vind.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:22:55 #87
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88552769
Morris drinkt nu echt gewoon uit een bekertje. Had ik op de creche ook al laten weten. Maar daar hadden ze hem gewoon weer een tuitbeker gegeven, Die hij dus vervolgens openschroefde om uit de beker te drinken. Met als gevolg dat hij drijfnat was, omdat het niet helemaal wilde lukken. :')
  woensdag 10 november 2010 @ 13:23:05 #88
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88552772
quote:
17s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef Xenia het volgende:
[ afbeelding ]
:o

Waar koop je díe? O+

Kan zoiets voor een jongetje? Ja toch? Mijn broertje moet nog een cadeau voor Stef's verjaardag..
3!
pi_88552835
incantrix, tuurlijk kan dat voor een jongen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met een man leren koken, toch?
  woensdag 10 november 2010 @ 13:25:49 #90
95408 Incantrix
pi_88552906
:D

Mijn gedachte ;)

Ik dacht alleen meer aan die kleuren zeg maar, maar deze is echt zo blij! Die van de ikea vind ik zo saai :S
3!
pi_88553019
Mefke, Ivan is een echte banaanpropper. Ik had er toevallig net iets over geschreven in het Rapleytopic. Ik hanteer twee verschillende methodes. Eigenlijk vind ik dat hij gewoon zelf moet leren dat hij niet te veel in zijn mond moet stoppen i.v.m. verslikken, dus ik laat hem zijn gang gaan en hoop dat hij ervan leert. Ik zie het maar als oefenen.

Als het me te gortig wordt of als ik er zelf niet tegen kan dan pak ik het anders aan. Dan ga ik samen met hem eten en nemen we telkens samen een stukje, hij een stukje banaan en jij een stukje appel bijvoorbeeld. Eigenlijk probeer ik de situatie zo dus te vermijden door er op een positieve manier mee bezig te zijn. Wij doen het vaak samen in bad, banaan eten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:29:04 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88553058
Sasha en Oscar krijgen ook een keukentje van de Sint, tenzij het vilten speelhuis dat ik heb besteld dan al binnen is, dan krijgt Sasha het keukentje voor zijn verjaardag. :)
pi_88553089
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Waar koop je díe? O+

Kan zoiets voor een jongetje? Ja toch? Mijn broertje moet nog een cadeau voor Stef's verjaardag..
tuurlijk kan dat voor een jongetje :D :Y

oooooh BE heb je hem besteld? :o O+ O+ O+
welke is het geworden? *jaloers* :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88553156
quote:

Waar koop je díe? O+

Bij Karwei in de aanbieding a.s. vrijdagavond.
pi_88553163
quote:

[..]

Waar koop je díe? O+

Karwei! Ze hebben er nog meer leuke houten dingen. A.s. vrijdag van 18u tot 21u extra korting wegens Ladies Night ( :') )
pi_88553172
Vijf seconden te laat ;(
  woensdag 10 november 2010 @ 13:33:12 #97
95408 Incantrix
pi_88553243
Oh, dank jullie wel! Hummerdehum, ik heb vrijdagavond eigenlijk al een bios-afspraak.. Misschien mijn moeder maar inschakelen ofzo, hij is nog netjes geprijsd ook :) Nadeel van mijn moeder sturen: die is minder kritsch op de kwaliteit van speelgoed..

Naja, thnx dames :*
3!
pi_88553316
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef mefke79 het volgende:
Huh? Dat hoor ik voor het eerst! Je hoort zo'n beetje overal dat banaan 'stopt'.
pi_88553319
Oh, Xenia: je moet wel weten dat een sapcentrifuge een apparaat is in de orde van broodbakmachine. Sommige mensen hebben er veel plezier van en zweren erbij, andere mensen gebruiken het een keer, vinden het te veel moeite en laten het verstoffen in een aanrechtkastje. Ik heb mijn broodbakmachine maar aan mijn schoonmoeder gegeven. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:39:40 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88553532
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat voor een jongetje :D :Y

oooooh BE heb je hem besteld? :o O+ O+ O+
welke is het geworden? *jaloers* :+
:Y Way over de top en veel te duur, maar ik vond ze zo enorm gaaf. :Y :@

http://www.etsy.com/listi(...)card-table-playhouse
Met wat aanpassinkjes zoals een donkergrijze bovenkant (wat minder besmettelijk) en geen hartje op de deur enzo. ;)
Ze hoopte hem eind deze week of volgende week af te hebben. *O*
Vriendinnetje en ik hebben de zelfmaak-optie heel goed overwogen en berekend enzo en het zou nauwelijks goedkoper geweest zijn en of het dan ook zo mooi zou worden...

Zoals gezegd geeft ik hem het liefst met Sinterklaas aan beide kinderen en dan krijgt Sasha een keukentje voor zijn verjaardag (en ergens in het voorjaar/zomer een fietsje met trappers).

Verder heb ik dus een paar kleine dingetjes voor Sint voor Oscar, zo'n speelgoed fotocamera waarbij een poppetje omhoog springt (kruidvat) en een auto. Hij is gek van auto's en speelt bijv. meer met Sasha's LP garage dan hij ooit zelf deed. ;) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')