Die van mij komt gewoon uit de speelgoedwinkelquote:Op woensdag 10 november 2010 12:11 schreef mefke79 het volgende:
oja, iemand al een gewone winkel gevonden waar je die kerststal van LP kan kopen? Ik kom alleen maar vage mp dingen tegen.
Ik heb hem bij Top1toys hier in het dorp zien staan, zelfs van de zomerquote:Op woensdag 10 november 2010 12:27 schreef mefke79 het volgende:
volgende keer dus geen bordje meer voor zijn neus, dan maar stukje voor stukje. Kijken of ie dat wel pikt. En het rare is, hij doet dat alleen bij mij, terwijl ik niet eens banaan lust!
Bij de Bart Smit ja? Raar, ik ben al een aantal keren verschillende speelgoedzaken binnengewandeld, maar ze hebben em telkens niet.
Mijn manneke vergaapt zijn verstand aan brandweerman Sam op tv..ziet er grappig uit. Eens kijken of ie ook thee lust, heb net wat gezet en het is nu aan het afkoelen.
Ja, daar was ik toch nog even.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt die verdraaide krentenbol weer aan. Dat was ik en Senna was 8 maanden en we hadden andere afspraken. Klaar met die krentenbol, please.
Ik vind niet dat ik rigide ben, en zelfs al zou ik dat in de ogen van anderen wel zijn, dan hoeft dat toch veroordeeld te worden? net zo min als de mensen veroordeeld hoeven te worden die het anders doen?
Zien jullie, verkondigers van meer vrijheid en lossere teugels, nou echt niet dat jullie nu net zo hard bezig zijn om andere te veroordelen als dat jullie zelf niet veroordeeld willen worden
Ik ga me niet verdedigen met lijstjes en gevallen dat ik met de hand over mijn te strenge hart streek en Senna wel wat lekkers-dat-van-mij-nog-niet-hoeft gegeten heeft.
Sorbootje, wat leuk! Ik vond de Hoi waarmee ze je begroet 's morgens ook zo leuk
Ja, dan ga ik toch nog heel even antwoorden, want ik vind het dus wel heel naar dat al mijn posts eruit worden gehaald.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daar was ik toch nog even.![]()
Ieder mag doen wat hem goeddunkt. En ik snap hélemaal waarom je de dingen doet zoals je ze doet. ik deed ze niet veel anders bijvoorbeeld.
Maar het is toch gek dat meerdere mensen aangeven dat ze zich niet meer vrij voelen om te zeggen wat hun kind precies eet? Dat ze dan het gevoel hebben ontaard te zijn, of dat hun kop afgebeten wordt?
Er is denk ik geen waarheid in deze. En ik snap heel goed dat het pijnlijk is als je gewezen wordt op zendingsdrang.![]()
Dus verkondig ik lekker losse teugels; zo is er weer ruimte gekomen in het topic voor ook een ander geluid. Want dat mag ook gehoord. en gezien, en gedaan.
Ik zit al de hele ochtend op mijn handen. Tjemig, het was gewoon een discussie over TE DIKKE KINDEREN. Niet onze kinderen, niet of je een goede of slechte moeder bent. En als je daar zendingsdrang in leest, dan is dat je eigen opvatting. Ja, ik had vragen over suikers in sap, maar heb al verklaard waarom. Laat iedereen toch gewoon zijn eigen ding doen, om zijn eigen redenen. En ja, daar mag best een discussie over gevoerd worden, maar om nou de hele discussie niet mee te voeren en dan uiteindelijk met een botte conclusie binnen te komen walsen is duidelijk niet mijn stijl.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik toch nog heel even antwoorden, want ik vind het dus wel heel naar dat al mijn posts eruit worden gehaald.
Ik heb niet gezegd en zal tegen niemand zeggen dat wat zijn/haar kind te eten krijgt, niet goed is. Behalve in gevallen als van die extreem dikke kinderen, maar dat is iets heel anders. Als er mensen zijn die niet durven zeggen wat ze hun kind geven, vind ik dat heel vervelend voor ze, maar voel ik mij niet aangesproken.
Als vertellen hoe je tegen dingen aankijkt gelijktstaat aan zendingsdrang, kun je het hele forum misschien beter meteen opdoeken.
En memmel: als het niet persoonlijk bedoeld is, moet je misschien geen persoonlijke opmerkingen maken.
Zo, en nu ben ik er helemaal klaar mee, met dit gezeik. Bah, zo gaat mijn plezier in posten ook wel weg, zeg...
Goed om te horen. Ik twijfelde een heel klein beetje omdat erbij staat vanaf drie jaar, maar ik denk toch dat ze hem al heel leuk zal vinden. En anders bewaar ik hem wel een tijdje op zolder.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef Meimeltje het volgende:
Xenia: houten keukentje is ook erg leuk! Wij hebben er ook 1 voor Kyllian zn 2e verjaardag gegeven en daar speelt hij nog steeds mee. Dyon is er nu ook al weg van!
Zei mijn huisarts ook, ik moest het vooral gewoon blijven geven, geen voedingsmiddelen gaan ontwijken, het is de bedoeling dat ze leert poepen op een normaal voedingspatroon, dus mét af en toe een banaan zeg maar. Er is geen reden om banaan volledig te mijden en alleen nog maar pruimen te geven volgens hem.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef mefke79 het volgende:
dat van banaan en niet poepen schijnt trouwens een fabeltje te zijn...banaan heeft veel vezels. Vraag me niet naar de details, die ken ik niet.
klopt!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:14 schreef Memmel het volgende:
Volgens mij verkochten ze die LP kerststal vorig jaar ook bij Blokker?!
Mijn doos van Bol.com is net bezorgd hoorde ik, dus ik ben weer binnen voor de Sint!
quote:
tuurlijk kan dat voor een jongetjequote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar koop je díe?![]()
Kan zoiets voor een jongetje? Ja toch? Mijn broertje moet nog een cadeau voor Stef's verjaardag..
Bij Karwei in de aanbieding a.s. vrijdagavond.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Waar koop je díe?![]()
Kan zoiets voor een jongetje? Ja toch? Mijn broertje moet nog een cadeau voor Stef's verjaardag..
Karwei! Ze hebben er nog meer leuke houten dingen. A.s. vrijdag van 18u tot 21u extra korting wegens Ladies Night (quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar koop je díe?![]()
Huh? Dat hoor ik voor het eerst! Je hoort zo'n beetje overal dat banaan 'stopt'.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef mefke79 het volgende:
dat van banaan en niet poepen schijnt trouwens een fabeltje te zijn...banaan heeft veel vezels. Vraag me niet naar de details, die ken ik niet.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat voor een jongetje![]()
![]()
oooooh BE heb je hem besteld?![]()
![]()
![]()
![]()
welke is het geworden? *jaloers*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |